Софтуер за управление на имейл

Впечатлете клиентите си и повишете удовлетвореността им
  • ✓ Без такса за включване   
  • ✓ Клиентско облужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Анимация на горния колонтитул
Help desk софтуер

Какво е софтуер за управление на имейл?

Софтуерът за имейл мениджмънт е инструмент, използван за управление на големи обеми входящи съобщения. Софтуерът управлява пощата чрез тикетинг система, която създава уникален идентификатор за всеки имейл, известен като тикет ID. След това системата разпределя всяко писмо до определен сътрудник или отдел, на база предварително зададени автоматични правила за работните процеси.

Каква е разликата между имейл /уебмейл клиент и софтуер за имейл управление?

Уебмейл и имейл доставчиците са по – ненапреднали и предлагат по-малко ключови функции. В същността си, уебмейл и имейл доставчицитеса създадени за лична употреба, докато софтуерът за имейл управление е направен за предприемачи, бизнеси и организации, които получават хиляди имейли на ден и се нуждаят от помощ за управлението им.


Уебмейл/Имейл клиенти

Софтуер за имейл управление

  • Много ограничена или никаква възможност за атоматизация
  • Претрупана с реклами/нежелана поща
  • Без възможности за сътрудничество
  • Липсват усъвършенствани филтри
  • Без шаблонни отговори
  • Ограничено пространство за съхранение
  • Ограничени или никакви имейл шаблони
  • Ограничени контактни полета
  • Без лични/вътрешни бележки
  • Без възможност за обединяване/разделяне на имейли
  • Без детектор за сблъсъци между сътрудници
  • Някои предлагат множество имейл раздели
  • Без присъединяване на трети страни
  • Без многоканални възможности
  • Предлага мобилни имейл приложения
  • Безброй възможности за автоматизация
  • Без реклами/нежелана поща
  • Създадена за сътрудничество (споделена пощенска кутия, която поддържа екипния имейл мениджмънт)
  • Маркери и етикети за лесно отсяване
  • Неограничени шаблонни отговори
  • Неограничено пространство за съхранение
  • Предлага персонализирани имейл шаблони
  • Контактни полета + вградена CRM система
  • Предлага лични/вътрешни бележки
  • Предлага обединяване/разделяне на имейли
  • Предлага детектор за сблъсъци между сътрудници
  • Предлага множество имейл раздели
  • Стотици възможности за присъединяване на трети лица.
  • Многоканални възможности
  • Предлага мобилни имейл приложения

Колко имейл адреса/имейл акаунта можете да обедините с инструмента за имейл мениджмънт?

Напреднали инструменти за имейл управление като LiveAgent не налагат лимити за броя на имейл адресите, които можете да свържете със софтуера.

Безопасно ли е да използвате инструменти за управление на имейл?

Спорно е, но често софтуерът за управление на имейли е много по-надежден от традиционният имейл. Представете си следния сценарий:

  • Използвате Gmail или Outlook, за да обработвате имейли от клиенти.
  • Имате много служители, които работят на различни смени.

Естествено, трябва да кажете Вашите данни за достъп до имейла на много хора, което е заплаха за сигурността – особено ако използват обществени компютри или споделят устройствата си с другиго.

Със системата за имейл управление всеки служител разполага с уникални данни за достъп, така е по-безопасно за Вас и Вашия екип.

Свързване на имейл профили

Кой може да се възползва от софртуера за имейл управление

Софтуерът за имейл управление може да бъде от полза на всеки, който отговаря на тонове клиентски писма всекидневно, независимо от размера на компанията. Няма значение дали сте фирма от един човек или голям бизнес, решението за управление на имейлите е задължително. Множество доклади потвърждават, че поддържащият имейл софтуер увеличава продуктивността, намалява нивата на стреса и значително спестява време и пари.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Как можете да се възползвате от софтуер за имейл управление?

Подобрено време за отговор на имейли и повишена клиентска удовлетвореност

Използването на софтуер за имейл управление можеподобри времената за отговор което от своя страна, подобрява клиентското преживяване и удовлетвореност. Чрез автоматизираните правила за работни процеси, софтуерът ще разпредели входящата поща между служителите. Свърши времето на ръчното пренасочване и следене на имейл дейността.

Софтуерът за имейл управление не губи никакво време и се уверява, че всеки ясно разбира какви са отговорностите му. Както споменахме по-горе, това подобрява времето за отговор,като премахва объркването, следенето на имейли, лутането и ръчното разпределяне на задачи. Чрез софтуерът а имейл управлението, всички сътрудници могат просто да се впишат в системата и да започнат да отговарят наклиентски запитвания.

жена стои на бюрото си в офиса, работи на лаптоп и си води бележки

Увеличена продуктивност и по-ниски нива на стрес

Красотата на системата за имейл управление се състои в това, че може да вземе много задачи и да ги разреши сама. Например, Софтуерът може да използва автоматизирани работни задачи за разрешаване на тикети, които не са получили отговор за определен период от време. От друга страна софтуерът може да изпраща автоматични напомнителни имейли на клиенти, които не са отговорили на Вашите съобщения. И това е само върхът на айсберга.

Да имате този тип софтуер сваля допълнителни задължения от плещите Ви. Елиминира повтарящите се, общи задачи и това намаля нивата на стрес и увеличава продуктивността. В обобщение, той създава перфектния работен ритъм.

Увеличена продуктивност и по-ниски нива на стрес - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Pause.png

Спестява пари и увеличава възвращаемостта на инвестицията

Ето още една причина защо ще се влюбите в софтуера за имейл управление. Спестява Ви пари. Когато Вашите сътрудници не хабят време за общи задачи и са основно съсредоточени в разрешаването на проблеми на клиентите, Вие пестите пари.

Още повече, според Financesonline за всеки долар, който инвестирате в клиентско преживяване чрез Help desk или подобна платформа (като софтуер за имейл управление) можете да очаквате възвращаемост от 3 долара.

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Елиминира наблюдението на устройства и акаунти

Ако искате да направите крачка напред, свържете Вашият софтуер за управление на имейл с други комуникационни канали като live чат, телефон, or социални мрежи и подобрете още повече ефективността. Можете да сложите точка на безкрайното следене на устройства и профили, което освен разсейващо е и непродуктивно.

Това да имате всички съобщения на едно място – било то имейли, Instagram коментари или чатове в реално време, прави дори по-лесно изтъкването на предимствата, които идват със системата за имейл управление.

Връзка с Facebook

Какви функции трябва да има софтуерът за имейл управление.

Споделена единна пощенска кутия

Споделената универсална пощенска кутия е звездата сред функциите на софтуера за имейл управление. Екипната поща може да обедини всички съобщения от имейл адреси, профили в социалните мрежи, уеб чатове и дори телефонни разговори.

Ако никога не сте работили с универсална пощенска кутия, може би Ви е трудно да си го представите, но честно казано това е най-доброто приложение, което ще значително ще подобри изживяването и за клиентите и за сътрудниците Ви. Черешката на тортата е, че служителите Ви ще имат уникален достъп до системата, позволяващ им да работят по отделни проблеми едновременно.

Функция-Универсална пощенска кутия-LiveAgent

Научете повече за споделената пощенска кутия.

Отдели и отговорности (трансфери)

Другите две звездни функции на софтуера за имейл управление са отделите и отговорностите. Със създаването на различни отдели за Вашите маркетинг, ИТ поддръжка и продажбени екипи ще имате възможност да организирате входящата поща още по-добре. Филтрирането ще е по-лесно, а възлагането на отговорности, чрез автоматизираните правила ще е просто като детска игра.

Като пример, можете да създадете работно правило, което автоматично да пренасочва всички имейли, съдържащи думите “рестарт” или “париола” към ИТ отдела или дори към отговорен за това IT специалист.

Отдели - LiveAgent

Научете повече за отделите или задълженията.

Управление на работния процес и правила за автоматизиране на имейл маркетинга

Едва се докоснахме до силата на имейл маркетинга. Има безброй неща, които можете да правите със системата за имейл управление—от автоматично добавяне на тагове в имейлите, пренасочване на съобщение към отделите и сътрудниците до имейл график, който автоматично изпраща предварително форматирани напомнителни писма след като е минал определен период от последния Ви контакт.

Функция-Правила-LiveAgent
Персонализирайте имейл шаблони

Научете повече за правилата.

Надеждни инструменти за анализ и функции за отчитане

С традиционният имейл е трудно да определите колко добре се справяте по отношение на представяне и качество . Отговаряте ли на критериите на индустрията като обичаен процент на отговорите? Доволни ли са Вашите клиенти от услугата, която получават?

Интересно е, че според проучване на Bain & Company, 80% of изпълнителните директори вярват, че тяхната компания предоставя първокласно обслужване, но само 8% от техните клиенти са съгласни с това твърдение.

С функциите за анализ и отчет на софтуера за имейл управление, ще имате възможност да идентифицирате области за подобряване, благодарение на реалната информация за данните.

Отчетно табло в LiveAgent

Научете повече за анализите и отчетите.

Екипно сътрудничество и детектор за сблъсъци

Някои уебмейли (по-точно Gmail) имат вградена чат услуга. Повечето обаче нямат, което ги прави неадекватни, когато става въпрос за сътрудничество. По наше мнение , използването на външен чат е непродуктивно, тъй като превключването между програмите Ви разсейва и губите ценно време.

Софтуерът за имейл управление LiveAgent преедлага вграден вътрешен чат и опции за позвъняванеand calling options, правейки лесна като две и две, възможността да се свържете с колегите си, когато имате затруднения.

Още повече, програми като LiveAgent имат функция за откриване на сблъсъци между служителите, които гарантират, че на нито един имейл не е отговорено два пъти. Те предупреждават всеки служител, че преглежда имейл, по който вече е работено, което предотвратява дублирането или инцидентното изтриване на нечия работа.

Детектор за сблъсъци между служители

Научете повече за детектор за сблъсъци на служители, вътрешни чатове, или вътрешни обаждания.

Персонализирани имейл шаблони

Друга функция, която липсва в арсенала на традиционните имейл/уебмейл доставчици са персонализираните имейл шаблони, които могат да се използват за изпращане на маркетинг имейли като бюлетини, писма за обслужване на клиенти ,като такова за възстановяване на пароли или имейли за транзакции и потвърждаване на поръчка. Разбира се, персонализираните имейл шаблони са достъпни в платформата за имейл управление на LiveAgent.

Имейл Шаблони

Научете повече за имейл шаблоните.

CRM и персонализирани CRM полета

За да бъде още по-добър, софтуерът за имейл управление има и невероятни функции за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM). Освен вградения CRM, който винаги е на разположение, можете да записвате и допълнителна информация за клиентите си, която да Ви помогне да им предоставите по-изчерпателни и персонализирани услуги .

CRM

Научете повече за CRM.

Множество тикети/имейл раздели

Притеснявате се, че ще изпуснете нещо от много имейли? Недейте! Софтуерът за имейл управление предлага и тази функция. Позволява Ви да отговорите на няколко писма едновременно, просто като превключвате между имейл разделите. Функцията е особено полезна, използвана съвместно с шаблонните/предварително зададени отговори.

Множество тикети/имейл раздели - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Multiple Tickets 1024x546.png

Научете повече за множеството тикет маркери.

Имейл маркери

Друга характеристика, която липсва на традиционните имейл доставчици, но е разпространена в софтуера за управление на имейли, са маркерите. Използват се за филтриране, организиране и преглед на съдържанието на имейл само с един поглед.

Имейл маркери - App - Uploads - 2020 - 11 - Filtering By Tags 1 1024x576.png

Научете повече за маркерите.

Диспечер на задачите и SLA проследяващи функции

Разширеният софтуер за имейл управление разполага с функции, които действат като диспечер на задачи и уведомяват сътрудниците Ви за високоприоритетни / много важни имейли, които трябва да бъдат разгледани. Като цяло имейлите (тикетите), които се показват в диспечера на задачите, са били без отговор дълго време или са обвързани с SLA (споразумения за качество на услугата) .

help-desk-software-features-LiveAgent-SLAs

Научете повече за Бутона “Разреши”.

Лични бележки

Личните бележки в софтуера за имейл управление Ви позволяват да разкриете повече информация за дадено писмо, клиент или процес на отговор. Вашите колеги могат да видят тези бележки по всяко време, докато отговарят на имейл/разрешават случай. Ако желаете можете да използвате личните бележки и като напомняне.

Тикет-Бележки-LiveAgent

Научете повече за бележките.

Шаблонни съобщения и предварително зададени отговори

Шаблонните отговори са друга страхотна функция, която е част от софтуера за имейл управление. Те Ви позволяват да създадете предварително зададени отговори на най-често задаваните въпроси от клиентите. Когато получите имейл, който изисква отговор с обща информация, можете да си спестите време, като просто кликнете бутона за шаблонен отговор и изберете този, който искате.

Шаблонни съобщения
Пример за шаблонни съобщения

Научете повече за шаблонните отговори.

Разделяне/Обединяване на тикети

Приложенията за имейл управление като LiveAgent предлагат разделяне и обединяване на тикети. Функцията уникална и може да подобри времето за отговор ефективността на служителите. Например, ако входящото писмо описва множество проблеми, които трябва да бъдат разрешени от няколко отдела (като продажби и ИТ), имейлът може да бъде разделен на две, за да осигури по-бързото разрешаване на ситуацията.

От друга страна, ако клиент Ви е изпратил няколко съобщения за един и същ проблем, то те могат да бъдат обединени в един единствен имейл.

Разделяне на тикети

Научете повече за разделянето на тикети и обединяването на тикети.

Присъединяване на външни услуги

Повечето софтуери за управление на имейли предлагат присъединяване на външни услуги, за да осигурят перфектния работен процес. Интеграцията може да се извърши с платежни платформи, системи за управление на връзките с клиентите, приложения за социални мрежи и др.

Наличието на тези функции гарантира, че сътрудниците Ви не трябва да влизат в приложения за външни услуги не трябва да въвеждат данни в две системи.

Присъединяване на външни услуги - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png
LiveAgent интеграции

Вижте всичко за интеграциите.

Вътрешна база знания и неограничено пространство за съхранение

Ограниченото имейл пространство е едно от нещата, с които се борим ежедневно, нали така? Не и ако използвате софтуер за имейл управление! Инструменти като LiveAgent предлагат неограничена имейл история. Не се налага да триете никакви съобщения, ако не искате и няма да има наложени лимити за съхранението на документи. Можете да събирате неограничено количество вътрешни документи, упътвания и добри практики в самия софтуер.

Вътрешна база знания и неограничено пространство за съхранение - App - Uploads - 2020 - 02 - LiveAgent Knowledge Base 1024x599.png

Научете повече за управлението на вътрешните знания.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Как да намерите подходящия софтуер за имейл управление

Убедихте ли се, че софтуерът за имейл управление е правилното решение за Вашия бизнес! Чудесно, продължете с четенето, за да откриете как да изберете правилната програма за управление на съобщенията

Напишете изискванията си и направете проучване

Първата стъпка към намирането на подходящ софтуер за проследяване на електронни писма е да запишете Вашите изисквания и да обмислите бюджета си, тъй като всеки доставчик на имейл услуги предлага различен пакет инструменти. Искате ли приложение, което се използва само за организиране на имейли? Искате ли инструмент, който също така да пренасочва други съобщения към пощенската Ви кутия? Какви допълнителни функции са ви необходими? Измерима ли е тази услуга услуга за електронна поща?

След като вече разполагате със списък с изисквания е време да предприемете проучване. Препоръчваме да разгледате всеки доставчик на услугата.

https://youtu.be/4Flngmwnsuk

След като проверите всеки софтуер и разберете кой искате да тествате, е време да създадете безплатна пробна версия .

Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Създайте безплатна пробна версия и тествайте функциите

След като сте определили топ изборите си е време да създадете безплатна пробна версия. Препоръчваме да тествате всички ключови функции и до колкото е възможно да се запознаете с тях. Пробвайте да:

  • Свържете множество имейл адреси с пощенската кутия на екипа си
  • Настроите интеграции
  • Поканите сътрудници/имейл потребители във Вашия софтуер
  • Създадете отдели за Вашите ИТ, маркетинг и продажбени екипи
  • Настройте автоматични правила, за да откриете перфектните работни процеси
  • Настройте имейл шаблони за важни съобщения

Докато тествате всичко, водете си бележки какво ВИ харесва и какво не. Бързо ще видите коя имейл платформа най-добре отговаря на Вашите нужди. Ако Вашата безплатна пробна версия приключи твърде бързо и имате нужда от още време, за да изпробвате функциите, не се колебайте да се свържете с центъра за обслужване на клиенти.

Повечето доставчици на софтуер за имейл управление ще бъдат повече от щастливи да удължат пробния период с няколко седмици.

Награди

Happy customers are the best customers

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

View more

Значки

Запазете демо/говорете с мениджър продажби

Ако не можете да изберете измежду два софтуера за имейл управление, запазете си демо и разговаряйте с продажбения отдел. Представете им списък с това какво искате да постигнете, задавайте въпроси и си водете бележки за обслужването, което получавате

Основно your поведението на продажбения мениджър може да бъде добър индикатор как ще се отнася към Вас центърът им за обслужване след като вече сте плащащ клиент. Ако усещате, че са компетентни по отношение на продукта и са в готовност да помогнат по всяко време, то Ви взимате добро решение.

Но ако имате чувството, че не могат да отговорят на въпросите Ви и цялостно не са заинтересовани от Вашия успех, то Вие трябва да потърсите друг софтуер за имейл управление.

Каква цена е добра за софтуер за имейл управление?

Труден въпрос. Повечето софтуери за имейл управление са на базата на абонамент, така че можете да очаквате плащане на месечни вноски. Всеки софтуер е различен в това какво предлага по отношение на функции, интеграции и брой работни места.

Гледайки ревютата на сайтове за софтуер, на който може да се има доверие, цената варира от 15USD до 39USD на месец за всеки служител.

Ако този ценови диапазон е твърде висок за Вас, обмислете безплатен инструмент за имейл мениджмънт.

Какво е добър софтуер за управление на имейли?

Въпреки че безплатните инструменти за имейл управление са широко разпространени, те са по-ограничени по отношение на функциите.

Не искаме да се хвалим сами, но LiveAgent предлага доста добър безплатен план за имейл управление, който все разполага с голям арсенал от безплатни функции. Вижте пример за безплатна оферта от LiveAgent:

  • Интеграция в един имейл адрес
  • Основни отчети
  • Управление на база знания
  • 7 – дневна история на тикетите
  • Интеграция на един чат бутон и един телефонен номер
  • Обединяване и разделяне на имейли
  • Персонални полета за CRM тикети
  • Диспечер на задачите
  • Тагове
  • Лични бележки
  • Трансфер на съобщения
  • Много имейл раздели
  • Клиентско облужване 24/7
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е софтуер за управление на имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Софтуерът за имейл мениджмънт е инструмент, използван за управление на големи обеми входящи съобщения. Софтуерът управлява пощата чрез тикетинг система, която създава уникален идентификатор за всеки имейл, известен като тикет ID. След това системата разпределя всяко писмо до определен сътрудник или отдел, на база предварително зададени автоматични правила за работните процеси.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: ” Каква е разликата между имейл /уебмейл клиент и софтуер за имейл управление?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Уебмейл и имейл доставчиците са по – ненапреднали и предлагат по-малко ключови функции. В същността си, уебмейл и имейл доставчиците са създадени за лична употреба, докато софтуерът за имейл управление е направен за предприемачи, бизнеси и организации, които получават хиляди имейли на ден и се нуждаят от помощ за управлението им.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кой може да се възползва от софтуера за имейл управление?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Софтуерът за имейл управление може да бъде от полза на всеки, който отговаря на тонове клиентски писма всекидневно, независимо от размера на компанията. Няма значение дали сте фирма от един човек или голям бизнес, решението за управление на имейлите е задължително. Множество доклади потвърждават, че поддържащият имейл софтуер увеличава продуктивността, намалява нивата на стреса и значително спестява време и пари.” } }] }

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо