Софтуер за управление на имейл, който предлага персонализирани услуги, вграден CRM и чат система. Подобрете своето клиентско обслужване и увеличете продажбите. Без ограничения за имейл историята.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Софтуерът за имейл мениджмънт е инструмент, използван за управление на големи обеми входящи съобщения. Софтуерът управлява пощата чрез тикетинг система, която създава уникален идентификатор за всеки имейл, известен като тикет ID. След това системата разпределя всяко писмо до определен сътрудник или отдел, на база предварително зададени автоматични правила за работните процеси.
Уебмейл и имейл доставчиците са по – ненапреднали и предлагат по-малко ключови функции. В същността си, уебмейл и имейл доставчицитеса създадени за лична употреба, докато софтуерът за имейл управление е направен за предприемачи, бизнеси и организации, които получават хиляди имейли на ден и се нуждаят от помощ за управлението им.
Уебмейл/Имейл клиенти
Софтуер за имейл управление
Напреднали инструменти за имейл управление като LiveAgent не налагат лимити за броя на имейл адресите, които можете да свържете със софтуера.
Спорно е, но често софтуерът за управление на имейли е много по-надежден от традиционният имейл. Представете си следния сценарий:
Естествено, трябва да кажете Вашите данни за достъп до имейла на много хора, което е заплаха за сигурността – особено ако използват обществени компютри или споделят устройствата си с другиго.
Със системата за имейл управление всеки служител разполага с уникални данни за достъп, така е по-безопасно за Вас и Вашия екип.
Софтуерът за имейл управление може да бъде от полза на всеки, който отговаря на тонове клиентски писма всекидневно, независимо от размера на компанията. Няма значение дали сте фирма от един човек или голям бизнес, решението за управление на имейлите е задължително. Множество доклади потвърждават, че поддържащият имейл софтуер увеличава продуктивността, намалява нивата на стреса и значително спестява време и пари.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Използването на софтуер за имейл управление можеподобри времената за отговор което от своя страна, подобрява клиентското преживяване и удовлетвореност. Чрез автоматизираните правила за работни процеси, софтуерът ще разпредели входящата поща между служителите. Свърши времето на ръчното пренасочване и следене на имейл дейността.
Софтуерът за имейл управление не губи никакво време и се уверява, че всеки ясно разбира какви са отговорностите му. Както споменахме по-горе, това подобрява времето за отговор,като премахва объркването, следенето на имейли, лутането и ръчното разпределяне на задачи. Чрез софтуерът а имейл управлението, всички сътрудници могат просто да се впишат в системата и да започнат да отговарят наклиентски запитвания.
Красотата на системата за имейл управление се състои в това, че може да вземе много задачи и да ги разреши сама. Например, Софтуерът може да използва автоматизирани работни задачи за разрешаване на тикети, които не са получили отговор за определен период от време. От друга страна софтуерът може да изпраща автоматични напомнителни имейли на клиенти, които не са отговорили на Вашите съобщения. И това е само върхът на айсберга.
Да имате този тип софтуер сваля допълнителни задължения от плещите Ви. Елиминира повтарящите се, общи задачи и това намаля нивата на стрес и увеличава продуктивността. В обобщение, той създава перфектния работен ритъм.
Ето още една причина защо ще се влюбите в софтуера за имейл управление. Спестява Ви пари. Когато Вашите сътрудници не хабят време за общи задачи и са основно съсредоточени в разрешаването на проблеми на клиентите, Вие пестите пари.
Още повече, според Financesonline за всеки долар, който инвестирате в клиентско преживяване чрез Help desk или подобна платформа (като софтуер за имейл управление) можете да очаквате възвращаемост от 3 долара.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
Ако искате да направите крачка напред, свържете Вашият софтуер за управление на имейл с други комуникационни канали като live чат, телефон, or социални мрежи и подобрете още повече ефективността. Можете да сложите точка на безкрайното следене на устройства и профили, което освен разсейващо е и непродуктивно.
Това да имате всички съобщения на едно място – било то имейли, Instagram коментари или чатове в реално време, прави дори по-лесно изтъкването на предимствата, които идват със системата за имейл управление.
Споделената универсална пощенска кутия е звездата сред функциите на софтуера за имейл управление. Екипната поща може да обедини всички съобщения от имейл адреси, профили в социалните мрежи, уеб чатове и дори телефонни разговори.
Ако никога не сте работили с универсална пощенска кутия, може би Ви е трудно да си го представите, но честно казано това е най-доброто приложение, което ще значително ще подобри изживяването и за клиентите и за сътрудниците Ви. Черешката на тортата е, че служителите Ви ще имат уникален достъп до системата, позволяващ им да работят по отделни проблеми едновременно.
Научете повече за споделената пощенска кутия.
Другите две звездни функции на софтуера за имейл управление са отделите и отговорностите. Със създаването на различни отдели за Вашите маркетинг, ИТ поддръжка и продажбени екипи ще имате възможност да организирате входящата поща още по-добре. Филтрирането ще е по-лесно, а възлагането на отговорности, чрез автоматизираните правила ще е просто като детска игра.
Като пример, можете да създадете работно правило, което автоматично да пренасочва всички имейли, съдържащи думите “рестарт” или “париола” към ИТ отдела или дори към отговорен за това IT специалист.
Научете повече за отделите или задълженията.
Едва се докоснахме до силата на имейл маркетинга. Има безброй неща, които можете да правите със системата за имейл управление—от автоматично добавяне на тагове в имейлите, пренасочване на съобщение към отделите и сътрудниците до имейл график, който автоматично изпраща предварително форматирани напомнителни писма след като е минал определен период от последния Ви контакт.
Научете повече за правилата.
С традиционният имейл е трудно да определите колко добре се справяте по отношение на представяне и качество . Отговаряте ли на критериите на индустрията като обичаен процент на отговорите? Доволни ли са Вашите клиенти от услугата, която получават?
Интересно е, че според проучване на Bain & Company, 80% of изпълнителните директори вярват, че тяхната компания предоставя първокласно обслужване, но само 8% от техните клиенти са съгласни с това твърдение.
С функциите за анализ и отчет на софтуера за имейл управление, ще имате възможност да идентифицирате области за подобряване, благодарение на реалната информация за данните.
Научете повече за анализите и отчетите.
Някои уебмейли (по-точно Gmail) имат вградена чат услуга. Повечето обаче нямат, което ги прави неадекватни, когато става въпрос за сътрудничество. По наше мнение , използването на външен чат е непродуктивно, тъй като превключването между програмите Ви разсейва и губите ценно време.
Софтуерът за имейл управление LiveAgent преедлага вграден вътрешен чат и опции за позвъняванеand calling options, правейки лесна като две и две, възможността да се свържете с колегите си, когато имате затруднения.
Още повече, програми като LiveAgent имат функция за откриване на сблъсъци между служителите, които гарантират, че на нито един имейл не е отговорено два пъти. Те предупреждават всеки служител, че преглежда имейл, по който вече е работено, което предотвратява дублирането или инцидентното изтриване на нечия работа.
Научете повече за детектор за сблъсъци на служители, вътрешни чатове, или вътрешни обаждания.
Друга функция, която липсва в арсенала на традиционните имейл/уебмейл доставчици са персонализираните имейл шаблони, които могат да се използват за изпращане на маркетинг имейли като бюлетини, писма за обслужване на клиенти ,като такова за възстановяване на пароли или имейли за транзакции и потвърждаване на поръчка. Разбира се, персонализираните имейл шаблони са достъпни в платформата за имейл управление на LiveAgent.
Научете повече за имейл шаблоните.
За да бъде още по-добър, софтуерът за имейл управление има и невероятни функции за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM). Освен вградения CRM, който винаги е на разположение, можете да записвате и допълнителна информация за клиентите си, която да Ви помогне да им предоставите по-изчерпателни и персонализирани услуги .
Научете повече за CRM.
Притеснявате се, че ще изпуснете нещо от много имейли? Недейте! Софтуерът за имейл управление предлага и тази функция. Позволява Ви да отговорите на няколко писма едновременно, просто като превключвате между имейл разделите. Функцията е особено полезна, използвана съвместно с шаблонните/предварително зададени отговори.
Научете повече за множеството тикет маркери.
Друга характеристика, която липсва на традиционните имейл доставчици, но е разпространена в софтуера за управление на имейли, са маркерите. Използват се за филтриране, организиране и преглед на съдържанието на имейл само с един поглед.
Научете повече за маркерите.
Разширеният софтуер за имейл управление разполага с функции, които действат като диспечер на задачи и уведомяват сътрудниците Ви за високоприоритетни / много важни имейли, които трябва да бъдат разгледани. Като цяло имейлите (тикетите), които се показват в диспечера на задачите, са били без отговор дълго време или са обвързани с SLA (споразумения за качество на услугата) .
Научете повече за Бутона “Разреши”.
Личните бележки в софтуера за имейл управление Ви позволяват да разкриете повече информация за дадено писмо, клиент или процес на отговор. Вашите колеги могат да видят тези бележки по всяко време, докато отговарят на имейл/разрешават случай. Ако желаете можете да използвате личните бележки и като напомняне.
Научете повече за бележките.
Шаблонните отговори са друга страхотна функция, която е част от софтуера за имейл управление. Те Ви позволяват да създадете предварително зададени отговори на най-често задаваните въпроси от клиентите. Когато получите имейл, който изисква отговор с обща информация, можете да си спестите време, като просто кликнете бутона за шаблонен отговор и изберете този, който искате.
Научете повече за шаблонните отговори.
Приложенията за имейл управление като LiveAgent предлагат разделяне и обединяване на тикети. Функцията уникална и може да подобри времето за отговор ефективността на служителите. Например, ако входящото писмо описва множество проблеми, които трябва да бъдат разрешени от няколко отдела (като продажби и ИТ), имейлът може да бъде разделен на две, за да осигури по-бързото разрешаване на ситуацията.
От друга страна, ако клиент Ви е изпратил няколко съобщения за един и същ проблем, то те могат да бъдат обединени в един единствен имейл.
Научете повече за разделянето на тикети и обединяването на тикети.
Повечето софтуери за управление на имейли предлагат присъединяване на външни услуги, за да осигурят перфектния работен процес. Интеграцията може да се извърши с платежни платформи, системи за управление на връзките с клиентите, приложения за социални мрежи и др.
Наличието на тези функции гарантира, че сътрудниците Ви не трябва да влизат в приложения за външни услуги не трябва да въвеждат данни в две системи.
Вижте всичко за интеграциите.
Ограниченото имейл пространство е едно от нещата, с които се борим ежедневно, нали така? Не и ако използвате софтуер за имейл управление! Инструменти като LiveAgent предлагат неограничена имейл история. Не се налага да триете никакви съобщения, ако не искате и няма да има наложени лимити за съхранението на документи. Можете да събирате неограничено количество вътрешни документи, упътвания и добри практики в самия софтуер.
Научете повече за управлението на вътрешните знания.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Убедихте ли се, че софтуерът за имейл управление е правилното решение за Вашия бизнес! Чудесно, продължете с четенето, за да откриете как да изберете правилната програма за управление на съобщенията
Първата стъпка към намирането на подходящ софтуер за проследяване на електронни писма е да запишете Вашите изисквания и да обмислите бюджета си, тъй като всеки доставчик на имейл услуги предлага различен пакет инструменти. Искате ли приложение, което се използва само за организиране на имейли? Искате ли инструмент, който също така да пренасочва други съобщения към пощенската Ви кутия? Какви допълнителни функции са ви необходими? Измерима ли е тази услуга услуга за електронна поща?
След като вече разполагате със списък с изисквания е време да предприемете проучване. Препоръчваме да разгледате всеки доставчик на услугата.
След като проверите всеки софтуер и разберете кой искате да тествате, е време да създадете безплатна пробна версия .
LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.
След като сте определили топ изборите си е време да създадете безплатна пробна версия. Препоръчваме да тествате всички ключови функции и до колкото е възможно да се запознаете с тях. Пробвайте да:
Докато тествате всичко, водете си бележки какво ВИ харесва и какво не. Бързо ще видите коя имейл платформа най-добре отговаря на Вашите нужди. Ако Вашата безплатна пробна версия приключи твърде бързо и имате нужда от още време, за да изпробвате функциите, не се колебайте да се свържете с центъра за обслужване на клиенти.
Повечето доставчици на софтуер за имейл управление ще бъдат повече от щастливи да удължат пробния период с няколко седмици.
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.
Happy customers are the best customers
Ако не можете да изберете измежду два софтуера за имейл управление, запазете си демо и разговаряйте с продажбения отдел. Представете им списък с това какво искате да постигнете, задавайте въпроси и си водете бележки за обслужването, което получавате
Основно your поведението на продажбения мениджър може да бъде добър индикатор как ще се отнася към Вас центърът им за обслужване след като вече сте плащащ клиент. Ако усещате, че са компетентни по отношение на продукта и са в готовност да помогнат по всяко време, то Ви взимате добро решение.
Но ако имате чувството, че не могат да отговорят на въпросите Ви и цялостно не са заинтересовани от Вашия успех, то Вие трябва да потърсите друг софтуер за имейл управление.
Труден въпрос. Повечето софтуери за имейл управление са на базата на абонамент, така че можете да очаквате плащане на месечни вноски. Всеки софтуер е различен в това какво предлага по отношение на функции, интеграции и брой работни места.
Гледайки ревютата на сайтове за софтуер, на който може да се има доверие, цената варира от 15USD до 39USD на месец за всеки служител.
Ако този ценови диапазон е твърде висок за Вас, обмислете безплатен инструмент за имейл мениджмънт.
Въпреки че безплатните инструменти за имейл управление са широко разпространени, те са по-ограничени по отношение на функциите.
Не искаме да се хвалим сами, но LiveAgent предлага доста добър безплатен план за имейл управление, който все разполага с голям арсенал от безплатни функции. Вижте пример за безплатна оферта от LiveAgent:
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни