Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Шаблони за маркетингови имейли

Шаблони за маркетингови имейли

Броят потребители на имейл в световен мащаб е достигнал 3,9 млрд през 2019 г. и се очаква да се увеличи до 4,48 млрд потребители през 2024 г. според Statista. Ето защо бизнесите харчат все повече и повече за имейл маркетинг и го използват, за да привлекат потелциални клиенти, да задържат съществуващите клиенти, да повишат продажбите и възвръщаемостта на инвестициите. Ефективните имейл маркетингови кампании могат да направят всичко това. Тъй като е една от най-рентабилните и постигаща отлични конверсии форма на дигитален маркетинг, разходите за имейл маркетинг в световен мащаб се очаква да се увеличат още повече в следващите години. Разгледайте още причини защо трябва да обръщате внимание на имейл маркетинга и се вдъхновете с нашите 10 креативни шаблона за маркетинг имейли.

Защо маркетинговите имейли са важни за бизнеса ви

Без значение дали искате да привлечете повече клиенти или да укрепнете връзките си със съществуващите, имейл маркетингът може да ви помогне да достигнете до публиката си директно и да привлечете продажби. Разгледайте следните данни, които доказват, че имейл маркетингът е ценен инструмент за бизнеси с всякакъв размер и във всеки отрасъл:

  • За всеки, $1 похарчен за имейл маркетинг, можете да очаквате средна възвръщаемост от $0,38.
  • 80% от професионалистите в бизнеса са съгласни, че имейл маркетингът привлича нови клиенти и задържа съществуващите.
  • Имейлът има по-висок процент конверсии от социланите медии и резултатите от електронни търсачки взети заедно.
  • 72% от потребителите предпочитат имейла като източник на бизнес комуникация.
  • 61% от потребителите обичат да получават седмични промоционални имейли, а 38% биха искали имейлите да идват дори по-често.
  • 88% от потребителите на смартфони проверяват активно имейла на телефона си. Това го прави по-популярен от което и да е друго приложение както за iPhone, така и за Android.
Имейл маркетинг в LiveAgent
Имейл маркетинг в LiveAgent

10 шаблона за маркетингови имейли

Доклад от  McKinsey Global Institute показва, че средностатичтическият служител, общуващ с клиенти, прекарва около 28% от работната седмица обработвайки имейли – което е почти една трета от работните му часове. Един от начините да намалите това време е като използвате готови шаблони за имейли. Ето 10 базови имейл шаблона (на база на типовете имейли, които маркетолозите обикновено изпращат през определени интервали от време), които можете да използвате като начална точка и да ги персонализирате за собствените си маркетингови кампании и изходяща маркетингова комуникация.

Шаблон, приветстващ клиенти за добре дошли


Hi [NAME],

We’re excited to welcome you to the [Brand] family!

Every single one of us is here to make sure you’re happy with [Product]. Firstly, let’s make sure your account is set up properly.

Watching our Onboarding Tutorial will help you familiarize yourself with [product]. It covers how to complete your set up process, key features of your account, plus some handy tips and tricks.

Onboarding Tutorial Video

If you need any help at all, drop us a line anytime at (email) or Tweet us @brandname We’ll be more than happy to lend a hand!

Until next time,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за абонамент към бюлетин


Hi [NAME],

Thank you for subscribing to [Brand’s] Weekly Newsletter!

By signing up for our newsletter, each week you’ll be the first to hear about our [updates/ news/ hot deals/ events/ webinars] and receive exclusive content straight to your inbox.

Want more? Follow us on Facebook and Twitter to get your daily dose of advice, helpful tips, and industry trends.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

To ensure that our messages arrive (and don’t go to your junk or bulk email folders), please add (email) to your address book.

Имей за привличане на клиент обратно


Hey there!
I noticed you haven’t logged into your account in quite some time, so I just wanted to take a moment to check in with you and see if there’s anything I can help you with.
Feel free to continue working on your account at www.companywebsite.com and please reach out to me if I can be of any assistance.
If you need a refresher on how [Product/ Service] works, check out our quick user guide.
Hope to see you back again soon,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за изоставена пазарска количка


Hey [NAME],

We noticed that you left a few items in your shopping cart. We’re low on stock, so they could sell out quickly! But don’t worry, it’s not too late yet. Here’s what you wanted to get:

Item 1
Item 2
Item 3

Click this link to get back to where you left off and complete your purchase: customer’s cart

Thanks for shopping with [Brand]! If you have any questions or issues during the checkout process, we’re always here to help.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за закрит профил


[NAME],

We’re sorry to see you go! 🙁 Your current subscription will remain active until [Date]. We’ll automatically downgrade you to a free account after that date, but you’ll always be able to access your account.

If you’d like to reactivate your account, simply click the button below:

Reactivate My Account

If you have any questions, feel free to reach out to us at any time.

We’ll miss you!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл, обявяващ уебинар


Hi [NAME],

Join us for a live webinar on [Date/ Time] to find out the most effective ways to [details on what the webinar is about]. Together with our Head of Marketing, [Name], we’re going to squeeze in as much practical info as we can under 60 minutes. You won’t want to miss this! Here’s what we’ll cover:

How you can […]
Best practices on […]
Simple strategies to improve […]

[Save Your Seat]

If you register today, we’ll send you the recording of the webinar as an added bonus for free.

See you there!
[YOUR SIGNATURE]

Шаблон за имейл с новини за продукт/услуга


Hi [NAME],

This summer has started quite productively for [Company] as we’ve been working hard on a few long-awaited updates to [Product] that make it stronger, faster, and more useful to you. The updates are now live and you can read more about them on our blog: blog post link

Here are our top 3 features from the past 3 months:

Feature 1 (From now on you can …)
Feature 2 (We’ve added …)
Feature 3 (The tool now supports …)

We’d love to hear your thoughts on our latest updates – which one of them have you tried already? And as always, let us know if there’s anything we can do to make your experience with [Company] better.

Best Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Шаблон за маркетинг партньорство


Hi [Name] ,

I run co-marketing partnerships at [your company], a [what your company does] that’s recognized for [what your company is recognized for]. We have an audience of [audience persona and audience size] that has shown interest in [what their company does].

My team focuses on partnerships with companies like yours – we’ve also worked with [examples of other companies you’ve worked with]. I believe there’s an opportunity for us to partner on [asset you’d like to partner on] to [end goal you’d like to achieve].

Would you be interested in talking about partnership opportunities between [their company] and [your company]? If you’re not the best person to continue a conversation with, would you mind introducing me to someone I could speak with?

Looking forward to hearing from you,
[YOUR SIGNATURE]

Преложение за публикация в блог от гост автор


Hi [NAME],

I’ve been a subscriber and a big fan of [Blog Name] for some time now – and I’ve especially enjoyed reading one of your recent posts about [details of a blog post]. I noticed there was no article covering [the aspect they haven’t covered]. So, I thought I’d write a draft and see if you would be interested in publishing it on your blog.

Please find the draft attached. Does this sound like something that would be suitable for your readers? If you’re interested in publishing it, I would be excited to see it go up! If you’d like me to make any revisions, I can do that too.

Looking forward to your feedback,
[YOUR SIGNATURE]

Отказ за публикуване на блог публикация от гост автор


Hi [NAME],

Thank you for sending over the article on [article topic]. However, I will have to pass on this piece because it doesn’t completely meet our guidelines for guest posts. Besides, we already have a couple of articles about this topic, you can check them out here: links to previous posts.

However, I’m open to another pitch from you in the future. If you have any questions about our guest post guidelines, don’t hesitate to reach out.

Thanks again and hope to hear from you soon,
[YOUR SIGNATURE]

Ready to test our email marketing templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small and medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Шаблони за маркетингови имейли – често задавани въпроси

Приложим ли е още имейл маркетингът?

Имейл маркетингът все още е мощен инструмент и може да се използва, за да рекламирате бизнеса или организацията си. Той е достъпен начин да поддържате връзка с клиентите си, предлагайли лесен и удобен начин да изградите клиентска лоялност.

Каква е отпималната дължина за маркетинг имейл?

Маркетинг имейлите трябва да са кратки и точно в целта. Никога не знаете с колко време разполага клиентът ви, за да го прочете, така че е важно да е кратък. Оптималната дължина на имейл съобщението е между 4 и 6 изречения, в общия случай под 200 думи.

Защо да използвате шаблони за маркетинг имейли?

Използването на шаблони ще ви спести време и усилия когато искате да направите някои промени по маркетинговото съобщение и да го направите част от обичайния работен процес.

to keep in touch { “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Защо да използвате шаблони за маркетинг имейли?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Използването на шаблони ще ви спести време и усилия когато искате да направите някои промени по маркетинговото съобщение и да го направите част от обичайния работен процес.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Приложим ли е още имейл маркетингът?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейл маркетингът все още е мощен инструмент и може да се използва, за да рекламирате бизнеса или организацията си. Той е достъпен начин да поддържате връзка с клиентите си, предлагайли лесен и удобен начин да изградите клиентска лоялност.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е отпималната дължина за маркетинг имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Маркетинг имейлите трябва да са кратки и точно в целта. Никога не знаете с колко време разполага клиентът ви, за да го прочете, така че е важно да е кратък. Оптималната дължина на имейл съобщението е между 4 и 6 изречения, в общия случай под 200 думи.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо