Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за продажбени имейли

Шаблони за продажбени имейли

Въпреки бързоро разрастване на социалните медии и другите дигитални маркетингови канали, имейлът остава най-силният и ефективен маркетинг инструмент, който се справя по-добре от всеки друг канал. Всъщност, с поренциална възвръщаемост на инвестицията до 4400%, имейл маркетингът доказано е най-добрият начин да привлечете и задържите клиенти както за малки бизнеси, така и за големи организации. Следните данни за имейл маркетинг ясно показват, че успехът на усилията ви да продавате силно зависи от тода вали и как използвате имейл в стратегията си за дигитален маркетинг.

Шаблони за продажбени имейли
Запазете шабоните ни като шаблони за отговор, за да имате перфектните съобщения за допълнителни и кръстосани продажби на разположение

Защо имейлът остава най-добрия канал

  • 72% от хората предпочитат да получават рекламно съдържание чрез имейл, в сравнение със 17%, които предпочитат социални медии.
  • 61% от потребителите предпочитат брандовете да се свързват с тях по имейл.
  • 90% от имейлите биват доставяни до входящата кутия на получателя, докато само 2% от феновете ви във Facebook виждат публикациите си на стените си.
  • Има 5 пъти по-голяма вероятност съобщението ви да бъде видяно по имейл отколкото във Facebook.
  • Има 6 пъти по-голяма вероятност да получите кликове от имейл кампания, отколкото от Tweet.
  • Що се отнася до покупки, направени в резултат от получаване на маркетингово съобщение, имейлът има най-висок процент конверсии (66%) при сравнение със социални медии, поща и други канали.
  • 4,24% от посетителите от имейл маркетинг купуват нещо, в сравление с 2,49% от посетителите от интернет търсачките и 0,59% от социалните медии.
  • Средната стойност на поръчките на клиентите от имейл е поне три пъти по-висока от тази на клиенти от социалните медии.
  • В световен мащаб, 30% от маркетолоците посочват имейл маркетинга за този с най-висока възвръщаемост на инвестицията.

10 шаблона за екипите ви за продажби и маркетинг

Използването на готови имейл шаблони може да направи работата ви по-лесна и да подобри представянето. Ето шаблони за 10 основни продажбени имейла, които можете да промените според отрасъла, продукта, клиента или потенциалния си клиент. От “студени” имейли към потенциални клиенти и последващо имейли до ангажиране на съшествуващата си клиентска база в различни видове рекламни имейли – тези шаблони могат да са чудесна отправна точка за собствените ви маркетинг кампании в help desk-а ви и за изходящата ви маркетингова комуникация.

Имейл към потенциален клиент, посетил сайта ви

Продажбен имейл с представяне

Последващ имейл към потенциален клиент

Имейл за пускане на нов продукт

Имейл за програма за лоялност

Имейл с допълнителни предложения за продажба

Имейл с оферта за надграждане

Имейл с оферта за рождения ден на клиента

Имейл с оферта за празник

Рекламен имейл за Черен петък

Шаблони за продажбени имейли – често задавани въпроси

Как да напиша имейл за продажба?

Можете да подходите към писането на продажбен имейл по много начини. Най-важно е да разберете нуждите на клиента си и да приспособите съобщението си към тях. Останалото ще последва.

Как да напиша целеви имейл за продажба?

За всеки нов клиент ще трябва да пишете нов имейл, който съдържа лично приветствие, преглед на продукта или услугата, цел на продажбата и призив към действие.

Как да завърша имейла за продажба?

Можете да завършите имейла за продажба с призив към действие, който предлага на получателя продукт или услуга.

Ready to put our sales templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да напиша имейл за продажба?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да подходите към писането на продажбен имейл по много начини. Най-важно е да разберете нуждите на клиента си и да приспособите съобщението си към тях. Останалото ще последва.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да напиша целеви имейл за продажба?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “За всеки нов клиент ще трябва да пишете нов имейл, който съдържа лично приветствие, преглед на продукта или услугата, цел на продажбата и призив към действие.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да завърша имейла за продажба?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да завършите имейла за продажба с призив към действие, който предлага на получателя продукт или услуга.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо