• Шаблони
  • Шаблони за имейли за искане на обратна връзка

Шаблони за имейли за искане на обратна връзка

В днешната дигирална ера трябва да се отнасяте към клиентите си като партньори. Не прекарвайте прекалено много време в празни приказки, вместо това слушайте клиентите си! Настоаящите и потенциалните ви клиенти могат да ви дадат много информация, която да ви помогне да повишите продажбите, да привлечете потенциални клиенти и просто да подобрите клиентската лоялност.

За да го постигнете, можете да използвате най-основният и ефикасен канал за комуникация – а именно имейл.

Шаблони за имейли за искане на обратна връзка - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
LiveAgent ви позволява да изпращате имейли и шаблони за отговори

Може би си мислите “вече се справяме доста добре с имейл маркетинга си”. Възможно е, но винаги има място за подобрение. Защо не използвате имейли, за да подсилите връзките си с контактите в списъка си, за да ви останат лоялни и да станат по-активни? Има един вид имейл, наречен имейл за искане на обратна връзка, който ви помага да взаимодействате и да изграждате значими връзки с потенциалните и съществуващите си клиенти.

Имейлът за искане на обратна връзка е прост и креативен начин да ангажирате клиентите си и да получите обратна връзка, което може да ви помогне да подобрите бъдещите си маркетингови съобщения, както и продукта си.

Какво е имейл за искане на обратна връзка? Защо е важен?

Преди се впуснем в подробности, трябва да обясним защо събирането на обратна връзка от клиентите ви е толкова важно. Доста дълго време компаниите не отделяха време или ресурси да опознаят клиентите си.

Това е грешка, защото да попитате клиентите за мнението им ви дава повече информация защо клиентите ви са готови да купуват продуктите ви. Например, това включва какви са нуждите им и как могат да бъдат задоволени.

Следователно, основната идея зад искането на обратна връзка е да съберете ценна информация от първа ръка, която да ви помогне да подобрите и развиете бизнеса, продуктите или услугите си.

Като поискате обратна връзка от клиентите си, можете да разберете дали са доволни, какво може да се подобри и кои от нуждите им не са задоволени.

Какво е имейл за искане на обратна връзка? Защо е важен? - App - Uploads - 2019 - 11 - Nicereply.png
LiveAgent се интегрира с NiceReply и ви дава възможност да събирате обратна връзка с всеки имейл, който изпращате.

Анализирането на цялата тази информация и правенето на логични заключения от нея ви дава възможност да:

  • Разберете клиентите си. Проактивното слушане на клиентите ще ви позволи да ги опознаете по-добре и да ги разберете като потребители. Ще можете да разберете какво очакват от услугите ви и ще проучите какви са нуждите им. Всичко се свежда го изслушване на оплакванията или въпросите им.
  • Задържите съществуващите клиенти. Тези, които имат усещането, че са чути и оценени, са много по-склонни да останат лоялни към бизнеса ви. Накарайте клиентите да се почувстват по този качин като ги питате за мнението им често и, когато е възможно, въвеждате подобрения, които те са предложили.
  • Повишите лоялността на съществуващите клиенти. Подобряването на клиентското изживяване чрез слушане и отговаряне на нуждите им ще повиши нивото им на удовлетвореност от бизнеса ви. Като повишите клиентската лоялност по този начин, можете да привлечете посланици на марката, които ще препоръчват услугите ви на други хора.

И така, как да поискате обратна връзка от клиентите си? С добрия стар имейл.

Примери за теми на имейли за искане на обратна връзка

  • Бихме искали да научим какво е мнението ви за [продукт/услуга]
  • Как се справихме, [име]?
  • Споделете какво мислите за [продукт/услуга/компания]
  • Благодарим ви, че купихте [продукт/услуга]. Как беше обслужването ни?
  • Трябва да поговорим, [име]…
  • Как беше преживяването ви?
  • И така, какво мислите?
  • Оставете отзив за преживяването ви с [компания]
  • Имате ли [количество време], за да споредлите мислите си за [продукт/услуга]?

Идеи за шаблони за имейли за искане на обратна връзка

Шаблон за имейл за искане на обратна връзка – след общ проект


Hi [name]!

I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!

I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.

If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.

Again, it’s been a pleasure working for you and your team.

Best,
[name & company]

Шаблон за имейл за искане на обратна връзка “Как се справихме”

Hey [name],

How would you rate the support you received from our customer service team?

Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied

Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]

We hope we did a good job!

Best,
[name & company]

Шаблон за имейл за искане на обратна връзка – оценете услугата ни


Hello [name],

We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:

Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]

Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]

Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.

Always yours,
[company] team

Шаблон за имейл за искане на обратна връзка – благодарим за общ проект


Morning [name],

Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.

When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.

If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.

Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].

In the meantime, please reach out if you have any questions.

Best wishes,
[name & company]

Шаблон за имейл за искане на обратна връзка – споределете мислите си във видео


Hi [name]!

Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.

Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.

Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!

We appreciate your help.

As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]

Шаблон за имейл за искане на обратна връзка – съвети и най-добри практики, които да следвате

Поставете основите за искреност

Преди да започнете да задавате въпроси, обяснете колко е важно за вас да подобрите продукта или услугата си. Кажете на клиентите си, че искате да се поучите от опита им, за да продължите да се усъвършенствате и да гарантирате добро обслужване в бъдеще.

Изразете признателността си предварително и кажете на клиентите си, че разбирате, че времето им е ценно и заради това изкючително цените всяка обратна връзка, която споделят.

Питайте клиентите какви елементи/функционалности харесват

Отговорите на този въпрос ще ви помогне да разберете кои неща правите “добре”.

Питайте клиентите си какво биха искали да премахнете

Тази точка е от изключителна важност. Отнася се до това кои части на преживяването при пазаруване/използване на услугата не харесват.

Обърнете внимание на тези отговори. Ако не вземете отношение по този съвет, няма да имате извинение ако нещо подобно се случи и с други клиенти.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

Кога трябва да изпратя имейл с искане за обратна връзка?

Много зависи от спецификите на продукта или услигата ви. Не чакайте прекалено дълго обаче, защото клиентите ви вероятно ще забравят преживяването си с компанията ви (освен ако не е било особено неприятно). Изпращането на имейл с искане за обратна връзка до 5 дни след покупката е добра идея.

Трябва ли да изпратя имейл с искане за обратна връзка дори ако знам, че определен клиент е недоволен от продукта/услугата?

Да, трябва да се интересувате от преживяването на всички си клиенти и да не игнорирате тези, които са изразили отрицателно мнение за продукта или услугата ви. Всяга негативна обратна връзка тябва да бъде подробно анализирана и да бъдат предприети действия, за да имате възможност да подобрите продуктите и услугите си.

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо