Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони за електронна търговия

Имейл шаблони за електронна търговия

Електронната търговия расте с невероятно бързи темпове и в момента няма нищо по-важно за тази индустрия като предстоящия сезон на разпродажбите. През 2019 г. продажбите в световен мащаб, генерирани от електронна търговия , възлизат на над 3,4 млрд. Долара и се очаква да достигнат 4,9 млрд. Долара през 2021 г. (source ). Така че, ако притежавате магазин за електронна търговия, това е последната възможност да се подготвите. Ако още не сте го направили, време е да прегледате маркетинговата си стратегия .

Върху кои аспекти от Вашата стратегия трябва да се съсредоточите? Всичко сочи към имейлите като предпочитан метод за комуникация за бизнеса с електронна търговия. Всъщност 72% от хората (включително младите и тийнейджърите) предпочитат имейла като основен източник на комуникация с бизнеса ( source ).

Като вземем предвид всичко това, ние ще Ви предоставим всички необходими ресурси и съвети за подпомагане на Вашата маркетингова стратегия за електронна търговия – включително различни видове имейли които ще използвате, за да привлечете вниманието на клиентите си.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте шаблоните за имейли в таблото за управление на LiveAgent

Имейл маркетингови стратегии: основите

Преди да започнете масово изпращане на имейли на клиентите си, важно е да определите целите на Вашата маркетингова стратегия чрез електронна поща. Вашите цели ще бъдат основата на всички дейности и ще Ви помогнат да оцените тяхното представяне.

Ако просто започнете да пишете имейли без ясна цел, рискувате да изпращате съобщения, които няма да доведат до желаните резултати. Въпросът, който трябва да си зададете като бизнес за електронна търговия, е: „Какво искам да постигна?“

Вашите цели могат да включват:

  • Спечелване на нови клиенти
  • Повишаване на продажбите
  • Нужда от ревюта и обратна връзка
  • Насърчаване на лоялността на клиентите и подобряване на комуникацията
  • Предоставяне на информация на клиентите (за специални оферти, нови продукти или актуализации и т.н.)
  • Представяне на Вашата компания и ексклузивните точки на продажба

Очевидно е, че не е нужно да избирате само една от тези цели. Въпреки това, с всички възможности, които се предлагат от имейл маркетинга, целта е да имаме няколко ясно определени цели. Опитът да постигнете твърде много наведнъж ще доведе до недостатъчна ефективност на кампаниите Ви. Като се фокусирате върху най-важните неща, можете ефективно да използвате Вашите ресурси и да избегнете загубата на време за създаване имейл съдържание, което не добавя никаква стойност за Вашите потребители.

Нека разгледаме какво можете да направите, за да сте сигурни, че постигате ясно дефинираните си цели.

Имейл шаблони за електронна търговия
Шаблонни отговори като персонализирани имейл темплейти

Обощение на най-добрите практики за имейл маркетинг за електронна търговия

  • Бъдете последователни в броя на изпратените имейли – не променяйте драстично честотата
  • Получавайте имейл списъци по легален начин – не купувайте списъци с контакти
  • Поддържайте списъците чисти от „спам капани“
  • Избягвайте да бъдете маркирани като спам
  • Персонализирайте имейлите си
  • Бъдете последователни в дизайна на имейлите си
  • Използвайте креативност, когато измисляте теми
  • Направете A / B тестове
  • Винаги попълвайте предварително заглавието
  • Създайте приятен баланс между текста и изображенията
  • Поставете бутон за отписване на видимо място
  • Избягвайте съкращаване на връзки
  • Сегментирайте контактите си въз основа на техните интереси и история на покупките и т.н.
  • Адаптирайте, модифицирайте или пренастройте целите си с течение на времето

Както споменахме в началото, ние сме подготвили няколко материали, за да можете да приложите теорията на практика и да започнете да общувате с Вашите потенциални и съществуващи клиенти чрез имейли.

Теми на реда за предпродажби по имейл

  • Не пропускайте – сезонът на разпродажбите започва [следващата седмица / в понеделник / след X дни и т.н.

Теми на шаблон за имейл за продажба на продукти

  • Добра новина – цените ни падат
  • Сигнал за спад на цените: до [X]% отстъпка от избрани артикули

Имейл за потвърждение на поръчката

  • Успешно получихме Вашата поръчка!

Теми в имейл шаблони за последен шанс за поръчка

  • От колекцията [име] са останали само няколко [артикула]. Купете сега
  • [X]% отстъпка приключва след [Y] часа. Това е последният Ви шанс да купите [артикули]

Теми за имейл шаблон за изоставена пазарска количка

  • Има нещо, което сте оставили в количката си
  • Не забравяйте да поръчате [име на артикула, който е в пазарската количка на потребителя]
  • Все още ли го обмисляте? Завършете покупката си, преди да изчезне [артикул]!

Имейл шаблони за електронна търговия

Имейл шаблон за предпродажба 


Имейл шаблон за разпродажба 1


Имейл шаблон за разпродажба 2


Имейл шаблон за разпродажба 3


Имейл шаблон – последен шанс за покупка 1


Имейл шаблон – последен шанс за покупка 2


Шаблон за имейл за купон 1


Шаблон за имейл за купон 2 – в знак на благодарност, че сте направили нещо


Имейл шаблон за надграждане на продажбите и кръстосани продажби 1 – фокусиран върху кръстосани продажби


Имейл шаблон за надграждане на продажбите и кръстосани продажби 2 – фокусиран върху кръстосани продажби

Имейл за електронна търговия – често задавани въпроси

Какво е имейл за електронна търговия?

Имейлът е отдавна утвърден маркетингов инструмент. Процесът за продажби описва последователност от действия, които посетителят може да следва, от първоначален интерес, през размисъл до покупка. Имейлът за електронна търговия е ефективен метод за популяризиране на продукт или услуга чрез изпращане на поредица от съобщения до потребител, когато той посети уебсайт.

Как да създам списък с имейли за електронна търговия?

За да създадете списък с имейли за електронна търговия, Ви е необходим инструмент за имейл маркетинг, който е оборудван, така че да можете да създадете формуляр за събиране на информация за Вашите клиенти и поредица от имейли, които Ви помагат да създадете връзка с клиентите си. Пример за такъв инструмент би бил Mailchimp.

С какво е полезен имейла за електронната търговия?

Имейлът е най-популярният начин за комуникация онлайн. Изпращането на имейл често е първата стъпка в процеса на покупка.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо