• Шаблони
  • Имейл шаблони за електронна търговия

Имейл шаблони за електронна търговия

Електронната търговия расте с невероятно бързи темпове и в момента няма нищо по-важно за тази индустрия като предстоящия сезон на разпродажбите. През 2019 г. продажбите в световен мащаб, генерирани от електронна търговия възлизат на над 3,4 млрд. Долара и се очаква да достигнат 4,9 млрд. Долара през 2021 г. (source). Така че, ако притежавате магазин за електронна търговия, това е последната възможност да се подготвите. Ако още не сте го направили, време е да прегледате маркетинговата си стратегия.

Върху кои аспекти от Вашата стратегия трябва да се съсредоточите? Всичко сочи към имейлите като предпочитан метод за комуникация за бизнеса с електронна търговия. Всъщност 72% от хората (включително младите и тийнейджърите) предпочитат имейла като основен източник на комуникация с бизнеса (source).

Като вземем предвид всичко това, ние ще Ви предоставим всички необходими ресурси и съвети за подпомагане на Вашата маркетингова стратегия за електронна търговия – включително различни видове имейли които ще използвате, за да привлечете вниманието на клиентите си.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте шаблоните за имейли в таблото за управление на LiveAgent

Имейл маркетингови стратегии: основите

Преди да започнете масово изпращане на имейли на клиентите си, важно е да определите целите на Вашата маркетингова стратегия чрез електронна поща. Вашите цели ще бъдат основата на всички дейности и ще Ви помогнат да оцените тяхното представяне.

Ако просто започнете да пишете имейли без ясна цел, рискувате да изпращате съобщения, които няма да доведат до желаните резултати. Въпросът, който трябва да си зададете като бизнес за електронна търговия, е: „Какво искам да постигна?“

Вашите цели могат да включват:

  • Спечелване на нови клиенти
  • Повишаване на продажбите
  • Нужда от ревюта и обратна връзка
  • Насърчаване на лоялността на клиентите и подобряване на комуникацията
  • Предоставяне на информация на клиентите (за специални оферти, нови продукти или актуализации и т.н.)
  • Представяне на Вашата компания и ексклузивните точки на продажба

Очевидно е, че не е нужно да избирате само една от тези цели. Въпреки това, с всички възможности, които се предлагат от имейл маркетинга, целта е да имаме няколко ясно определени цели. Опитът да постигнете твърде много наведнъж ще доведе до недостатъчна ефективност на кампаниите Ви. Като се фокусирате върху най-важните неща, можете ефективно да използвате Вашите ресурси и да избегнете загубата на време за създаване имейл съдържание, което не добавя никаква стойност за Вашите потребители.

Нека разгледаме какво можете да направите, за да сте сигурни, че постигате ясно дефинираните си цели.

Имейл маркетингови стратегии: основите - App - Uploads - 2020 - 11 - Canned Responses Feature LiveAgent.gif
Шаблонни отговори като персонализирани имейл темплейти

Обощение на най-добрите практики за имейл маркетинг за електронна търговия

  • Бъдете последователни в броя на изпратените имейли – не променяйте драстично честотата
  • Получавайте имейл списъци по легален начин – не купувайте списъци с контакти
  • Поддържайте списъците чисти от „спам капани“
  • Избягвайте да бъдете маркирани като спам
  • Персонализирайте имейлите си
  • Бъдете последователни в дизайна на имейлите си
  • Използвайте креативност, когато измисляте теми
  • Направете A / B тестове
  • Винаги попълвайте предварително заглавието
  • Създайте приятен баланс между текста и изображенията
  • Поставете бутон за отписване на видимо място
  • Избягвайте съкращаване на връзки
  • Сегментирайте контактите си въз основа на техните интереси и история на покупките и т.н.
  • Адаптирайте, модифицирайте или пренастройте целите си с течение на времето

Както споменахме в началото, ние сме подготвили няколко материали, за да можете да приложите теорията на практика и да започнете да общувате с Вашите потенциални и съществуващи клиенти чрез имейли.

Имейл шаблон за предпродажба

  • Не пропускайте – сезонът на разпродажбите започва [следващата седмица / в понеделник / след X дни и т.н.

Имейл шаблон за разпродажба 3

  • Добра новина – цените ни падат
  • Сигнал за спад на цените: до [X]% отстъпка от избрани артикули

Имейл за потвърждение на поръчката

  • Успешно получихме Вашата поръчка!

Имейл шаблон – последен шанс за покупка 2

  • От колекцията [име] са останали само няколко [артикула]. Купете сега
  • [X]% отстъпка приключва след [Y] часа. Това е последният Ви шанс да купите [артикули]

Теми за имейл шаблон за изоставена пазарска количка

  • Има нещо, което сте оставили в количката си
  • Не забравяйте да поръчате [име на артикула, който е в пазарската количка на потребителя]
  • Все още ли го обмисляте? Завършете покупката си, преди да изчезне [артикул]!

Имейл шаблони за електронна търговия

Имейл шаблон за предпродажба


Hi [name]!

We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.

We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.

Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!

Want to learn more? Go to our website [link]

Best,
The [company] team


Шаблон за имейл за купон 1


Hi [name],

Here’s your requested price drop alert!

We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.

To get the discount, use this unique code at the checkout:

PROMO CODE: [code]

Hurry up, the offer expires on [date]!


Шаблон за имейл за купон 2


Hey [name]!

We think you should know that our prices have just dropped.

You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].

Have a look at some examples of discounted items:

[A list of the most greatly discounted products with images]

Click the button below to start shopping:

[button] ACCESS THE STORE


Шаблон за имейл за купон 3


Hi [name],

Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.

You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:

[code]

Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.

[button] BUY NOW


Имейл шаблон – последен шанс за покупка 1


Hey [name],

It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.

Have a look at some of the items that are still available:

[Examples of products that are still in stock].

The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.

[Button] SHOP NOW

Best,
The [company] Customer Service Team


Имейл шаблон – последен шанс за покупка 2


Hey there!

Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].

This means you only have [Y] hours left to save on selected products.

Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.

[Button] SHOP THE SALE

Here’s what you can buy:

[Images of discounted products].


Шаблон за имейл за купон 1


Hello [name],

We have something special for you:

Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.

[code]

Follow this link to use your coupon [link]


Шаблон за имейл за купон 2 – в знак на благодарност, че сте направили нещо


Hi [name]!
Thank you for [filling out our survey/your support/posting your review].
You can find your [X]% off coupon code below:

[code]

If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].

And once again – thank you for your help!

Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]


Имейл шаблон за надграждане на продажбите и кръстосани продажби 1 – фокусиран върху кръстосани продажби


Hi there [name],

You left your shopping cart full of cool stuff.

We hope that you are still interested in buying our products.

To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.

Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]

But no worries – the previous products are still waiting for you.

Button: Go my cart


Имейл шаблон за надграждане на продажбите и кръстосани продажби 2 – фокусиран върху кръстосани продажби


Hello [name],

You bought a [product] from us recently.

You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].

Here’s what we’ve got for you:

[A list of products with pictures]

[SHOP]

Best,
[name and position]

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right around the corner.

Frequently asked questions

Какво е имейл за електронна търговия?

Имейлът е отдавна утвърден маркетингов инструмент. Процесът за продажби описва последователност от действия, които посетителят може да следва, от първоначален интерес, през размисъл до покупка. Имейлът за електронна търговия е ефективен метод за популяризиране на продукт или услуга чрез изпращане на поредица от съобщения до потребител, когато той посети уебсайт.

Как да създам списък с имейли за електронна търговия?

За да създадете списък с имейли за електронна търговия, Ви е необходим инструмент за имейл маркетинг, който е оборудван, така че да можете да създадете формуляр за събиране на информация за Вашите клиенти и поредица от имейли, които Ви помагат да създадете връзка с клиентите си. Пример за такъв инструмент би бил Mailchimp.

С какво е полезен имейла за електронната търговия?

Имейлът е най-популярният начин за комуникация онлайн. Изпращането на имейл често е първата стъпка в процеса на покупка.

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо