Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Как да прекратите имейл (Съвети + шаблони)

Как да прекратите имейл (Съвети + шаблони)

Тъй като по-голямата част от днешната бизнес кореспонденция се обработва по имейл, тя е от съществено значение както за началните, така и за крайните имейли на силна бележка. Въпреки това, с цялото внимание, отделено на редовете и началото на тема имейл, често се пренебрегват окончанията по имейл.

Всъщност, прекратяването на имейл, свързан с бизнеса, е също толкова важно, колкото стартирането на имейл. Правилният вид имейл край оставя на получателя положително крайно впечатление, мотивира читателя да предприеме действия, идентифицира подателя и намеренията им и предоставя на получателя вашата информация за контакт (така че им е лесно да се свържат с вас.) Прочетете нататък, за да научите всичко за това как да прекратите бизнес имейлите по подходящ начин и да се възползвате от нашия списък с професионални затваряния на имейли и примери за затварящи линии, които са подходящи в най-различни контексти.  

Какво да включите в края на имейлите си

1. Затваряща линия

Преди да изпратите имейла си, уверете се, че съдържа кратко заключително изречение, което създава плавен преход между основния предмет на вашия имейл и вашето отписване. Този затварящ ред може да заяви благодарността ви за времето на получателя, да покаже, че сте отворени за по-нататъшна комуникация, да бъдете подканване или алтернативно да бъдете изявление, което ви показва, че предвиждате отговор.

2. Затваряне (отписване)

Освен ако не сте много близки с получателя, всеки бизнес имейл изисква професионално затваряне, това може да бъде или формално, или непринудено въз основа на типа релация, която имате, и контекста на комуникацията ви. Най-често използваните имейл отписвания са “Regards” и “Best”, но сме подготвили цял списък с примери (надолу по-долу), както формални, така и неформални.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте имейл шаблони

3. Посочете името си

Винаги включвайте пълното си име (собствено и фамилно име) в имейл подписа си, ако пишете на някого за първи път. За разговори с колеги или хора, с които вече познавате и с които сте обменяли няколко имейла, е достатъчно да се подпишете с първото си име. Моля, имайте предвид, препоръчително е да избегнете подписването с прякори, освен ако прякорът ви не е широко известен и използван вместо вашето собствено име.

4. Заглавие и компания

Уверете се, че сте добавили текущото си длъжностно заглавие и име на фирма в имейл подписа си, така че да няма място за объркване кой сте, особено ако сте студено-имейл потенциални клиенти. Ако кандидатствате за работа, ви съветваме да оставите текущата си информация за заетостта (имейл и телефонен номер) извън подписа си.

Първи имейл

5. Информация за контакт

Въпреки че получателят на вашето съобщение вече знае имейл адреса ви, винаги е полезно да предоставите допълнителна информация за контакт в имейл подписа си, като например директния ви телефонен номер, тъй като някои хора биха могли да предпочетат да достигнат до вас чрез други комуникационни канали.

6. Допълнителни ресурси

Също така може да обмислите добавянето на връзки към подписа ви. Връзката би могла да бъде връзка към уебсайта Ви, вашия профил в LinkedIn или други подходящи профили в социалните медии, целева страница, която искате да популяризирате, вашето онлайн портфолио, вашия онлайн календар или най-новата ви публикация в блога и т.н.

имейл подпис

Примери и шаблони за прекратяване на имейли

Професионални имейл отписвания и заключителни фрази

Когато решавате с какъв тип отписване да преминете, за да прекратите бизнес имейла си, помислете с кого пишете по имейл и защо. Ако не сте сигурни кой отписване би бил най-подходящият в дадена ситуация, по-добре е да се откажете за по-официална фраза за затваряне. “Най-добър”, “Отнася”, “Всичко най-добро” и “Най-добри поздрави” са едни от най-безопасните затваряния на имейли, които могат да се използват във всички ситуации и всички видове имейли. Тук още няколко примера за най-често срещаните и широко използвани професионални затваряния на имейли:


Официални изрази за затваряне на имейл:

Поздрави Много поздрави Моите почитания Най-добър Най-добри пожелания С най-добри пожелания, Всичко най-хубаво Искрено Твоята искрено, Искрено твоя, Твоята вярно, Топли желания,


Небрежно затваряне на имейл фрази:

Говори скоро, До следващия път Поздрав Умната На добър час Приятен уикенд! Приятен ден! Имай продуктивен ден! Насладете се на вашия [ден от седмицата]/седмица/уикенд], Честит [ден от седмицата], Весели Празници Надявайте се това да помогне,


Заключителни фрази, показващи поскъпване:

Благодарим ви Благодаря Много благодаря, Благодаря отново, Благодаря толкова много, Много оценен, С посмешение, Оценявам вашата [помощ/ вход/ обратна връзка] Благодаря ви предварително, Благодаря за четенето, Благодаря за помощта, Благодаря за вашето разглеждане, Благодарим ви за вашето [търпение/ време/ сътрудничество].


Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Примери за затваряне по имейл

Въз основа на контекста на вашето имейл съобщение можете също да добавите кратко изречение за затваряне на имейл преди отписването си. Използвайте един от следните изпитани и истински редове за затваряне на имейл, за да сте сигурни, че ще прекратите съобщението си с положителна бележка и ще уведомите получателите си, че предвиждате техния отговор или по-нататъшен диалог.


Looking forward to hearing from you.
Looking forward to your reply.
Look forward to connecting soon.
I look forward to seeing you next week.
Hope to hear from you soon.
I would appreciate your reply.
Hope your week’s off to a good start.
Happy to help if you want to know more.
Please feel free to contact me anytime.
If you have any questions, please email or call me.
If there’s anything I can do to help you, just drop me a line
If there’s anything I can help you with, just let me know.
If I can be of any further assistance, please let me know.
I am at your disposal for any questions or concerns you may have.
You can reach me at [phone number] if there’s anything you’d like to discuss.
If you require any further information, you can schedule a call with me using this link.
Do not hesitate to contact us again if there’s anything we can help you with.
I look forward to doing business with you in the future.
I enjoyed working with you and look forward to…
Thank you once more for your help in this matter.
Thank you for taking your time.
Thank you for taking this into consideration.
I’d love to hear your feedback.
I’d really appreciate your feedback on …
Please let me know what you think.

Как да сложим край на имейл за студени продажби

Да разбереш правилния начин да сложиш край на имейла със студен изход може да е предизвикателство за всеки специалист по продажбите. Ето някои примери за това, което можете да включите в края на вашите имейли за студени продажби за да побутнете перспектива за отговор:

“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”

“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”

“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”

“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”

“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Как да сложим край на имейл за проследяване на продажби

Последващите имейли са задължително във всяка стратегия за студено имейл. Ето как можете да прекратите имейл за проследяване на продажбите за да насърчите перспективата си да отговорите, дори ако предишните ви опити за свързване с тях са били неуспешни:

“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”

“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”

“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”

“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”

“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”

Как да сложим край на имейл за добре дошли след покупката/ клиента

Имейлите след покупката и имейлите за посрещане на клиенти са едни от най-критичните имейли в имейл маркетинговите кампании, които са насочени към изграждане на дългосрочни връзки с клиентите. Ето как може да изглеждат изявленията ви за затваряне на имейли за тези видове имейли:

“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”

“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”

“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”

“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”

“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”

Как да прекратите имейл за обслужване на клиенти

Когато прекратявате имейлите си за обслужване на клиенти винаги е добра идея да насърчавате клиентите си да достигат, в случай че имат други въпроси, проблеми или притеснения. Също така трябва да ги уверите, че винаги сте готови да помогнете. Ето някои полезни примери, които можете да използвате, за да приключите имейлите за обслужване на клиенти:

“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”

“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”

“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”

“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”

“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”

Как да прекратите имейл за извинение на клиента

Когато става въпрос за писане на имейли за извинение на клиенти и справяне с разочаровани клиенти, трябва отново да преизчислите извинението си в края на имейла си, и да кажете, че оценявате търпението и разбирането им:

“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”

“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”

“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”

“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”

“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”

Обобщение

Имейл край обикновено е просто заключителен забележка или кратко изречение, последвано от вашия подпис, но въпреки това намирането на правилните думи и правилния тон за затваряне на имейл съобщението си често изисква голямо количество мисъл. Имейл край обикновено е просто заключителен забележка или кратко изречение, последвано от вашия подпис, но въпреки това намирането на правилните думи и правилния тон за затваряне на имейл съобщението си често изисква голямо количество мисъл.

Често задавани въпроси за завършвания на имейли

Защо затварянето на имейли е важно?

Тъй като затварянето на имейл е последното нещо, което получателят ви чете, то може да бъде мотивиращ фактор за това колко бързо отговарят – или дали изобщо ще отговорят. Завършвайки имейла си по учтив, професионален и подходящ начин, имате по-голям шанс да получите положителен отговор.

Кои отписвания не са подходящи за бизнес имейл?

Дори да имате случайни отношения с получателя, непрофесионални затваряния трябва да се избягват при всякакъв вид бизнес комуникация. Тези “непрофесионално” затваряния включват “Имайте благословен ден” (или нещо друго с религиозни оттенъчни тонове), “Мир навън!” (или всеки друг жаргон), “Thx” (или всякакви други съкращения), “Виж я по-късно” (или всякакви други неформални отписвания), “Твоите наистина”/ “Любов” (или нещо друго, което предполага преданост).

Как трябва да форматирате затваряне на имейл?

Въпреки че е важно да прекратите бизнес имейл по професионален начин, правилното форматиране също е от критично значение за правенето на добро крайно впечатление. Уверете се, че включвате запетая след заключителната си забележка, след което добавете интервал и въведете пълното си име, последвано от вашето заглавие, фирма и всяка информация за контакт, която искате да предоставите.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Защо затварянето на имейли е важно?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Тъй като затварянето на имейл е последното нещо, което получателят ви чете, то може да бъде мотивиращ фактор за това колко бързо отговарят – или дали изобщо ще отговорят. Като завършите имейла си по учтив, професионален и подходящ начин, имате по-голям шанс да получите положителен отговор.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Which sign-offs are not appropriate for a business email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Дори да имате случайни отношения с получателя, непрофесионални затваряния трябва да се избягват при всякакъв вид бизнес комуникация. Тези непрофесионално затваряния включват Имат благословен ден (или нещо друго с религиозни оттенъчни тонове), Мир навън! (или всеки друг жаргон), Thx (или всякакви други съкращения), Вижте я по-късно (или всякакви други неформални отписвания), Вашата наистина / Любов (или нещо друго, което предполага преданост)” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How should you format an email closing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “While it’s important to end a business email in a professional way, proper formatting is also critical for making a good final impression. Make sure to include a comma after your closing remark, then add a space and type your full name, followed by your title, company, and any contact information you want to provide.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо