Научете как да прекратите имейл професионално с помощта на съвети и шаблони от LiveAgent, за да увеличите CTR и отговорите. Включете затваряща линия, име, заглавие, информация за контакт и допълнителни ресурси.
Тъй като по-голямата част от днешната бизнес кореспонденция се обработва по имейл, тя е от съществено значение както за началните, така и за крайните имейли на силна бележка. Въпреки това, с цялото внимание, отделено на редовете и началото на тема имейл, често се пренебрегват окончанията по имейл.
Всъщност, прекратяването на имейл, свързан с бизнеса, е също толкова важно, колкото стартирането на имейл. Правилният вид имейл край оставя на получателя положително крайно впечатление, мотивира читателя да предприеме действия, идентифицира подателя и намеренията им и предоставя на получателя вашата информация за контакт (така че им е лесно да се свържат с вас.) Прочетете нататък, за да научите всичко за това как да прекратите бизнес имейлите по подходящ начин и да се възползвате от нашия списък с професионални затваряния на имейли и примери за затварящи линии, които са подходящи в най-различни контексти.
Преди да изпратите имейла си, уверете се, че съдържа кратко заключително изречение, което създава плавен преход между основния предмет на вашия имейл и вашето отписване. Този затварящ ред може да заяви благодарността ви за времето на получателя, да покаже, че сте отворени за по-нататъшна комуникация, да бъдете подканване или алтернативно да бъдете изявление, което ви показва, че предвиждате отговор.
Освен ако не сте много близки с получателя, всеки бизнес имейл изисква професионално затваряне, това може да бъде или формално, или непринудено въз основа на типа релация, която имате, и контекста на комуникацията ви. Най-често използваните имейл отписвания са “Regards” и “Best”, но сме подготвили цял списък с примери (надолу по-долу), както формални, така и неформални.
Винаги включвайте пълното си име (собствено и фамилно име) в имейл подписа си, ако пишете на някого за първи път. За разговори с колеги или хора, с които вече познавате и с които сте обменяли няколко имейла, е достатъчно да се подпишете с първото си име. Моля, имайте предвид, препоръчително е да избегнете подписването с прякори, освен ако прякорът ви не е широко известен и използван вместо вашето собствено име.
Уверете се, че сте добавили текущото си длъжностно заглавие и име на фирма в имейл подписа си, така че да няма място за объркване кой сте, особено ако сте студено-имейл потенциални клиенти. Ако кандидатствате за работа, ви съветваме да оставите текущата си информация за заетостта (имейл и телефонен номер) извън подписа си.
Въпреки че получателят на вашето съобщение вече знае имейл адреса ви, винаги е полезно да предоставите допълнителна информация за контакт в имейл подписа си, като например директния ви телефонен номер, тъй като някои хора биха могли да предпочетат да достигнат до вас чрез други комуникационни канали.
Също така може да обмислите добавянето на връзки към подписа ви. Връзката би могла да бъде връзка към уебсайта Ви, вашия профил в LinkedIn или други подходящи профили в социалните медии, целева страница, която искате да популяризирате, вашето онлайн портфолио, вашия онлайн календар или най-новата ви публикация в блога и т.н.
Когато решавате с какъв тип отписване да преминете, за да прекратите бизнес имейла си, помислете с кого пишете по имейл и защо. Ако не сте сигурни кой отписване би бил най-подходящият в дадена ситуация, по-добре е да се откажете за по-официална фраза за затваряне. “Най-добър”, “Отнася”, “Всичко най-добро” и “Най-добри поздрави” са едни от най-безопасните затваряния на имейли, които могат да се използват във всички ситуации и всички видове имейли. Тук още няколко примера за най-често срещаните и широко използвани професионални затваряния на имейли:
Официални изрази за затваряне на имейл:
Поздрави Много поздрави Моите почитания Най-добър Най-добри пожелания С най-добри пожелания, Всичко най-хубаво Искрено Твоята искрено, Искрено твоя, Твоята вярно, Топли желания,
Небрежно затваряне на имейл фрази:
Говори скоро, До следващия път Поздрав Умната На добър час Приятен уикенд! Приятен ден! Имай продуктивен ден! Насладете се на вашия [ден от седмицата]/седмица/уикенд], Честит [ден от седмицата], Весели Празници Надявайте се това да помогне,
Заключителни фрази, показващи поскъпване:
Благодарим ви Благодаря Много благодаря, Благодаря отново, Благодаря толкова много, Много оценен, С посмешение, Оценявам вашата [помощ/ вход/ обратна връзка] Благодаря ви предварително, Благодаря за четенето, Благодаря за помощта, Благодаря за вашето разглеждане, Благодарим ви за вашето [търпение/ време/ сътрудничество].
LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.
Въз основа на контекста на вашето имейл съобщение можете също да добавите кратко изречение за затваряне на имейл преди отписването си. Използвайте един от следните изпитани и истински редове за затваряне на имейл, за да сте сигурни, че ще прекратите съобщението си с положителна бележка и ще уведомите получателите си, че предвиждате техния отговор или по-нататъшен диалог.
Да разбереш правилния начин да сложиш край на имейла със студен изход може да е предизвикателство за всеки специалист по продажбите. Ето някои примери за това, което можете да включите в края на вашите имейли за студени продажби за да побутнете перспектива за отговор:
“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”
“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”
“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”
“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”
“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Последващите имейли са задължително във всяка стратегия за студено имейл. Ето как можете да прекратите имейл за проследяване на продажбите за да насърчите перспективата си да отговорите, дори ако предишните ви опити за свързване с тях са били неуспешни:
“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”
“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”
“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”
“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”
“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”
Имейлите след покупката и имейлите за посрещане на клиенти са едни от най-критичните имейли в имейл маркетинговите кампании, които са насочени към изграждане на дългосрочни връзки с клиентите. Ето как може да изглеждат изявленията ви за затваряне на имейли за тези видове имейли:
“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”
“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”
“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”
“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”
“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”
Когато прекратявате имейлите си за обслужване на клиенти винаги е добра идея да насърчавате клиентите си да достигат, в случай че имат други въпроси, проблеми или притеснения. Също така трябва да ги уверите, че винаги сте готови да помогнете. Ето някои полезни примери, които можете да използвате, за да приключите имейлите за обслужване на клиенти:
“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”
“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”
“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”
“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”
“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”
Когато става въпрос за писане на имейли за извинение на клиенти и справяне с разочаровани клиенти, трябва отново да преизчислите извинението си в края на имейла си, и да кажете, че оценявате търпението и разбирането им:
“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”
“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”
“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”
“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”
“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”
Имейл край обикновено е просто заключителен забележка или кратко изречение, последвано от вашия подпис, но въпреки това намирането на правилните думи и правилния тон за затваряне на имейл съобщението си често изисква голямо количество мисъл. Имейл край обикновено е просто заключителен забележка или кратко изречение, последвано от вашия подпис, но въпреки това намирането на правилните думи и правилния тон за затваряне на имейл съобщението си често изисква голямо количество мисъл.
Тъй като затварянето на имейл е последното нещо, което получателят ви чете, то може да бъде мотивиращ фактор за това колко бързо отговарят – или дали изобщо ще отговорят. Завършвайки имейла си по учтив, професионален и подходящ начин, имате по-голям шанс да получите положителен отговор.
Дори да имате случайни отношения с получателя, непрофесионални затваряния трябва да се избягват при всякакъв вид бизнес комуникация. Тези “непрофесионално” затваряния включват “Имайте благословен ден” (или нещо друго с религиозни оттенъчни тонове), “Мир навън!” (или всеки друг жаргон), “Thx” (или всякакви други съкращения), “Виж я по-късно” (или всякакви други неформални отписвания), “Твоите наистина”/ “Любов” (или нещо друго, което предполага преданост).
Въпреки че е важно да прекратите бизнес имейл по професионален начин, правилното форматиране също е от критично значение за правенето на добро крайно впечатление. Уверете се, че включвате запетая след заключителната си забележка, след което добавете интервал и въведете пълното си име, последвано от вашето заглавие, фирма и всяка информация за контакт, която искате да предоставите.
Имейл шаблони за затворено съдържание
Открийте имейл шаблони за затворено съдържание, които ще ви помогнат да ангажирате клиентите си и да установите доверие. Нашите готови за персонализация шаблони са идеални за вашите маркетингови нужди. Разберете какво е затворено съдържание и как да го използвате ефективно. Посетете LiveAgent за повече информация и безплатна проба!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Шаблони за имейли за изпращане на съдържание
Използвайте имейл шаблони за персонализирано съдържание и привличане на нови абонати. Научете ключови техники за маркетинг!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team