Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Как да прекратите имейл (Съвети + шаблони)

Как да прекратите имейл (Съвети + шаблони)

Тъй като по-голямата част от днешната бизнес кореспонденция се обработва по имейл, тя е от съществено значение както за началните, така и за крайните имейли на силна бележка. Въпреки това, с цялото внимание, отделено на редовете и началото на тема имейл, често се пренебрегват окончанията по имейл.

Всъщност, прекратяването на имейл, свързан с бизнеса, е също толкова важно, колкото стартирането на имейл. Правилният вид имейл край оставя на получателя положително крайно впечатление, мотивира читателя да предприеме действия, идентифицира подателя и намеренията им и предоставя на получателя вашата информация за контакт (така че им е лесно да се свържат с вас.) Прочетете нататък, за да научите всичко за това как да прекратите бизнес имейлите по подходящ начин и да се възползвате от нашия списък с професионални затваряния на имейли и примери за затварящи линии, които са подходящи в най-различни контексти.  

Какво да включите в края на имейлите си

1. Затваряща линия

Преди да изпратите имейла си, уверете се, че съдържа кратко заключително изречение, което създава плавен преход между основния предмет на вашия имейл и вашето отписване. Този затварящ ред може да заяви благодарността ви за времето на получателя, да покаже, че сте отворени за по-нататъшна комуникация, да бъдете подканване или алтернативно да бъдете изявление, което ви показва, че предвиждате отговор.

2. Затваряне (отписване)

Освен ако не сте много близки с получателя, всеки бизнес имейл изисква професионално затваряне, това може да бъде или формално, или непринудено въз основа на типа релация, която имате, и контекста на комуникацията ви. Най-често използваните имейл отписвания са “Regards” и “Best”, но сме подготвили цял списък с примери (надолу по-долу), както формални, така и неформални.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте имейл шаблони

3. Посочете името си

Винаги включвайте пълното си име (собствено и фамилно име) в имейл подписа си, ако пишете на някого за първи път. За разговори с колеги или хора, с които вече познавате и с които сте обменяли няколко имейла, е достатъчно да се подпишете с първото си име. Моля, имайте предвид, препоръчително е да избегнете подписването с прякори, освен ако прякорът ви не е широко известен и използван вместо вашето собствено име.

4. Заглавие и компания

Уверете се, че сте добавили текущото си длъжностно заглавие и име на фирма в имейл подписа си, така че да няма място за объркване кой сте, особено ако сте студено-имейл потенциални клиенти. Ако кандидатствате за работа, ви съветваме да оставите текущата си информация за заетостта (имейл и телефонен номер) извън подписа си.

Първи имейл

5. Информация за контакт

Въпреки че получателят на вашето съобщение вече знае имейл адреса ви, винаги е полезно да предоставите допълнителна информация за контакт в имейл подписа си, като например директния ви телефонен номер, тъй като някои хора биха могли да предпочетат да достигнат до вас чрез други комуникационни канали.

6. Допълнителни ресурси

Също така може да обмислите добавянето на връзки към подписа ви. Връзката би могла да бъде връзка към уебсайта Ви, вашия профил в LinkedIn или други подходящи профили в социалните медии, целева страница, която искате да популяризирате, вашето онлайн портфолио, вашия онлайн календар или най-новата ви публикация в блога и т.н.

имейл подпис

Примери и шаблони за прекратяване на имейли

Професионални имейл отписвания и заключителни фрази

Когато решавате с какъв тип отписване да преминете, за да прекратите бизнес имейла си, помислете с кого пишете по имейл и защо. Ако не сте сигурни кой отписване би бил най-подходящият в дадена ситуация, по-добре е да се откажете за по-официална фраза за затваряне. “Най-добър”, “Отнася”, “Всичко най-добро” и “Най-добри поздрави” са едни от най-безопасните затваряния на имейли, които могат да се използват във всички ситуации и всички видове имейли. Тук още няколко примера за най-често срещаните и широко използвани професионални затваряния на имейли:


Официални изрази за затваряне на имейл:

Поздрави Много поздрави Моите почитания Най-добър Най-добри пожелания С най-добри пожелания, Всичко най-хубаво Искрено Твоята искрено, Искрено твоя, Твоята вярно, Топли желания,


Небрежно затваряне на имейл фрази:

Говори скоро, До следващия път Поздрав Умната На добър час Приятен уикенд! Приятен ден! Имай продуктивен ден! Насладете се на вашия [ден от седмицата]/седмица/уикенд], Честит [ден от седмицата], Весели Празници Надявайте се това да помогне,


Заключителни фрази, показващи поскъпване:

Благодарим ви Благодаря Много благодаря, Благодаря отново, Благодаря толкова много, Много оценен, С посмешение, Оценявам вашата [помощ/ вход/ обратна връзка] Благодаря ви предварително, Благодаря за четенето, Благодаря за помощта, Благодаря за вашето разглеждане, Благодарим ви за вашето [търпение/ време/ сътрудничество].


Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Примери за затваряне по имейл

Въз основа на контекста на вашето имейл съобщение можете също да добавите кратко изречение за затваряне на имейл преди отписването си. Използвайте един от следните изпитани и истински редове за затваряне на имейл, за да сте сигурни, че ще прекратите съобщението си с положителна бележка и ще уведомите получателите си, че предвиждате техния отговор или по-нататъшен диалог.

Как да сложим край на имейл за студени продажби

Да разбереш правилния начин да сложиш край на имейла със студен изход може да е предизвикателство за всеки специалист по продажбите. Ето някои примери за това, което можете да включите в края на вашите имейли за студени продажби за да побутнете перспектива за отговор:

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Как да сложим край на имейл за проследяване на продажби

Последващите имейли са задължително във всяка стратегия за студено имейл. Ето как можете да прекратите имейл за проследяване на продажбите за да насърчите перспективата си да отговорите, дори ако предишните ви опити за свързване с тях са били неуспешни:

Как да сложим край на имейл за добре дошли след покупката/ клиента

Имейлите след покупката и имейлите за посрещане на клиенти са едни от най-критичните имейли в имейл маркетинговите кампании, които са насочени към изграждане на дългосрочни връзки с клиентите. Ето как може да изглеждат изявленията ви за затваряне на имейли за тези видове имейли:

Как да прекратите имейл за обслужване на клиенти

Когато прекратявате имейлите си за обслужване на клиенти винаги е добра идея да насърчавате клиентите си да достигат, в случай че имат други въпроси, проблеми или притеснения. Също така трябва да ги уверите, че винаги сте готови да помогнете. Ето някои полезни примери, които можете да използвате, за да приключите имейлите за обслужване на клиенти:

Как да прекратите имейл за извинение на клиента

Когато става въпрос за писане на имейли за извинение на клиенти и справяне с разочаровани клиенти, трябва отново да преизчислите извинението си в края на имейла си, и да кажете, че оценявате търпението и разбирането им:

Обобщение

Имейл край обикновено е просто заключителен забележка или кратко изречение, последвано от вашия подпис, но въпреки това намирането на правилните думи и правилния тон за затваряне на имейл съобщението си често изисква голямо количество мисъл. Имейл край обикновено е просто заключителен забележка или кратко изречение, последвано от вашия подпис, но въпреки това намирането на правилните думи и правилния тон за затваряне на имейл съобщението си често изисква голямо количество мисъл.

Често задавани въпроси за завършвания на имейли

Защо затварянето на имейли е важно?

Тъй като затварянето на имейл е последното нещо, което получателят ви чете, то може да бъде мотивиращ фактор за това колко бързо отговарят – или дали изобщо ще отговорят. Завършвайки имейла си по учтив, професионален и подходящ начин, имате по-голям шанс да получите положителен отговор.

Кои отписвания не са подходящи за бизнес имейл?

Дори да имате случайни отношения с получателя, непрофесионални затваряния трябва да се избягват при всякакъв вид бизнес комуникация. Тези “непрофесионално” затваряния включват “Имайте благословен ден” (или нещо друго с религиозни оттенъчни тонове), “Мир навън!” (или всеки друг жаргон), “Thx” (или всякакви други съкращения), “Виж я по-късно” (или всякакви други неформални отписвания), “Твоите наистина”/ “Любов” (или нещо друго, което предполага преданост).

Как трябва да форматирате затваряне на имейл?

Въпреки че е важно да прекратите бизнес имейл по професионален начин, правилното форматиране също е от критично значение за правенето на добро крайно впечатление. Уверете се, че включвате запетая след заключителната си забележка, след което добавете интервал и въведете пълното си име, последвано от вашето заглавие, фирма и всяка информация за контакт, която искате да предоставите.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Защо затварянето на имейли е важно?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Тъй като затварянето на имейл е последното нещо, което получателят ви чете, то може да бъде мотивиращ фактор за това колко бързо отговарят – или дали изобщо ще отговорят. Като завършите имейла си по учтив, професионален и подходящ начин, имате по-голям шанс да получите положителен отговор.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Which sign-offs are not appropriate for a business email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Дори да имате случайни отношения с получателя, непрофесионални затваряния трябва да се избягват при всякакъв вид бизнес комуникация. Тези непрофесионално затваряния включват Имат благословен ден (или нещо друго с религиозни оттенъчни тонове), Мир навън! (или всеки друг жаргон), Thx (или всякакви други съкращения), Вижте я по-късно (или всякакви други неформални отписвания), Вашата наистина / Любов (или нещо друго, което предполага преданост)” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How should you format an email closing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “While it’s important to end a business email in a professional way, proper formatting is also critical for making a good final impression. Make sure to include a comma after your closing remark, then add a space and type your full name, followed by your title, company, and any contact information you want to provide.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо