Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблон за продажба на студен контакт

Имейл шаблон за продажба на студен контакт

За B2B делата имейл маркетинга със студен контакт винаги е бил и все още остава един от най-ефективните начини за генериране на качествени клиенти. Добре изработеният, персонализиран и силно насочен имейл може да бъде отправна точка за успешно сътрудничество. Тъй като обаче това е имейлът, който изпращате до потенциален клиент, с който нямате предварителна връзка – получаване на перспективи за отговор (или дори отваряне)  на съобщението може да бъде предизвикателство за търговските представители. По-долу са дадени някои най-добри практики за изпращане на B2B имейли на студен контакт, заедно със списък с доказани тематични линии и 10 шаблона, които можете да използвате за имейл кампаниите си.

Имейл шаблон за продажба на студен контакт
Запазете продажбените имейли към студен контакт като шаблонни отговори или темплейти, за да ги изпращате с екота

Най-добри практики при студения контакт

  • Запознайте се с потенциалните клиенти, преди да се свържете с тях – проверете техните профили в социалните мрежи, разгледайте информация за компанията и вижте дали Вашето предложение е подходящо.
  • Персонализирайте всяко съобщение въз основа на наличните данни – Woodpecker установи, че средният процент на отговор на усъвършенстваните персонализирани имейли е 17% (в сравнение със 7% за неперсонализирани имейли).
  • Съсредоточете се върху стойността, която можете да добавите – обяснете как Вашият продукт / услуга може да помогне за решаването на проблемите на потенциалния клиент за постигане на целите му.
  • Поддържайте темата много конкретна и за предпочитане кратка – по-късите текстове обикновено имат по-високи скорости на отваряне и няма да бъдат отрязани на екраните на мобилни устройства.
  • Завършете с ясен призив за действие, за да насърчите по-нататъшна ангажираност – като например да ги помолите да Ви свържат с правилния човек, направете кратко обаждане , насрочете демо и т.н.

Тематични линии на имейли, които със сигурност ще бъдат отворени

  • [Име на контакта], мога ли да се свържа с Вас?
  • Можете ли да ме насочите в правилната посока?
  • Търся точния човек в [Име на контакта]
  • Можете ли да ми помогнете?
  • Можете ли да ми отделите 5 минути, [Име на контакта]?
  • Свободни ли сте да говорите на [дата]?
  • [Общ познат] препоръча да се свържа с Вас
  • Открих Ви чрез [име на този, който е препоръчал]
  • Един въпрос за [цел, която може да имат]
  • Допускате ли тези грешки?
  • Много [професия, към която сте се насочили] допускат тази греша
  • Начин за [име на компанията] да се справи с [конкретен проблем]
  • Х стъпки да постигнете [цел, която вероятно имат]
  • Помогнете на екипа си да постигне [цел, която вероятно имат]
  • Мога ли да Ви помогна с [цел, която вероятно имат]?
  • [По-добър/по-интелигентен/по-бърз] начин да постигнете [конкретна цел]
  • Готови ли сте да преодолеете [конкретно предизвикателство]?
  • Как се справяте с [слабо място]?
  • Мислили ли сте си за [оферта]?
  • Бързо решение за [индустрия]
  • Знаех те ли че [конкурент] правеше това?
  • Х начина, по които можем да Ви помогнем с [проблем, който вероятно имат]
  • Х съвета/идеи за [слабо място]
  • Разговор с [компанията на потенциалния клиент] за 10 минути
  • Доколко сте доволни от [бизнес инструмент, който те използват] на [фирменото име]?
  • Поздравления – току-що видях да присъствате в [топ уебсайт във вашата индустрия]

10 Имейл шаблона за продажба на студен контакт

Търсене на точния човек

Имейл с основно представяне

Имейл с кратка презентация

Препратка към конкурентен продукт

Имейл ориентиран към добавяне на стойност

Връзка чрез общ познат

Споделяне на полезни идеи

Покана за демо на продукт

Лийд от Вашия уебсайт

Персонализиран имейл

Продажбен имейл към студен контакт – често задавани въпроси

Как да напишете продажбен имейл към студен контакт?

Имейлът към студен контакт е кратък и точен. Опитайте се да го формулирате в не повече от 4 изречения.

Какво да кажете в имейл към студен контакт?

Когато пишете такъв имейл, трябва да започнете с кратко въведение за себе си и бизнеса си. След уводния параграф трябва да посочите причината, поради която пишете имейла. И накрая, трябва да предложите решение или описание на Вашия продукт.

Как да изпратя имейл на студен контакт?

Трябва да имате списък с имейл адреси, които сте получили в процеса на проучване. Не изпращайте имейли на произволни адреси. Фокусът трябва да е върху изграждането на връзка с потенциалния клиент. Не се страхувайте да изпращате много имейли. Някои хора смятат, че изпращането на повече имейли означава, че не можете да изградите връзка. Това не е истина. Важното тук е, че трябва да сте способни да изградите отношения с Вашите потенциални клиенти.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо