Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Имейл шаблон за продажба на студен контакт

Имейл шаблон за продажба на студен контакт

За B2B делата имейл маркетинга със студен контакт винаги е бил и все още остава един от най-ефективните начини за генериране на качествени клиенти. Добре изработеният, персонализиран и силно насочен имейл може да бъде отправна точка за успешно сътрудничество. Тъй като обаче това е имейлът, който изпращате до потенциален клиент, с който нямате предварителна връзка – получаване на перспективи за отговор (или дори отваряне)  на съобщението може да бъде предизвикателство за търговските представители. По-долу са дадени някои най-добри практики за изпращане на B2B имейли на студен контакт, заедно със списък с доказани тематични линии и 10 шаблона, които можете да използвате за имейл кампаниите си.

Имейл шаблон за продажба на студен контакт
Запазете продажбените имейли към студен контакт като шаблонни отговори или темплейти, за да ги изпращате с екота

Най-добри практики при студения контакт

  • Запознайте се с потенциалните клиенти, преди да се свържете с тях – проверете техните профили в социалните мрежи, разгледайте информация за компанията и вижте дали Вашето предложение е подходящо.
  • Персонализирайте всяко съобщение въз основа на наличните данни – Woodpecker установи, че средният процент на отговор на усъвършенстваните персонализирани имейли е 17% (в сравнение със 7% за неперсонализирани имейли).
  • Съсредоточете се върху стойността, която можете да добавите – обяснете как Вашият продукт / услуга може да помогне за решаването на проблемите на потенциалния клиент за постигане на целите му.
  • Поддържайте темата много конкретна и за предпочитане кратка – по-късите текстове обикновено имат по-високи скорости на отваряне и няма да бъдат отрязани на екраните на мобилни устройства.
  • Завършете с ясен призив за действие, за да насърчите по-нататъшна ангажираност – като например да ги помолите да Ви свържат с правилния човек, направете кратко обаждане , насрочете демо и т.н.

Тематични линии на имейли, които със сигурност ще бъдат отворени

  • [Име на контакта], мога ли да се свържа с Вас?
  • Можете ли да ме насочите в правилната посока?
  • Търся точния човек в [Име на контакта]
  • Можете ли да ми помогнете?
  • Можете ли да ми отделите 5 минути, [Име на контакта]?
  • Свободни ли сте да говорите на [дата]?
  • [Общ познат] препоръча да се свържа с Вас
  • Открих Ви чрез [име на този, който е препоръчал]
  • Един въпрос за [цел, която може да имат]
  • Допускате ли тези грешки?
  • Много [професия, към която сте се насочили] допускат тази греша
  • Начин за [име на компанията] да се справи с [конкретен проблем]
  • Х стъпки да постигнете [цел, която вероятно имат]
  • Помогнете на екипа си да постигне [цел, която вероятно имат]
  • Мога ли да Ви помогна с [цел, която вероятно имат]?
  • [По-добър/по-интелигентен/по-бърз] начин да постигнете [конкретна цел]
  • Готови ли сте да преодолеете [конкретно предизвикателство]?
  • Как се справяте с [слабо място]?
  • Мислили ли сте си за [оферта]?
  • Бързо решение за [индустрия]
  • Знаех те ли че [конкурент] правеше това?
  • Х начина, по които можем да Ви помогнем с [проблем, който вероятно имат]
  • Х съвета/идеи за [слабо място]
  • Разговор с [компанията на потенциалния клиент] за 10 минути
  • Доколко сте доволни от [бизнес инструмент, който те използват] на [фирменото име]?
  • Поздравления – току-що видях да присъствате в [топ уебсайт във вашата индустрия]

10 Имейл шаблона за продажба на студен контакт

Търсене на точния човек


Hi [Name],

My name is [First name], and I’m the head of business development efforts at [Your company]. We recently launched a new [product] that helps [one sentence pitch].

I’m taking an educated guess here– based on your online profile, you appear to be an appropriate person to connect with, or might be able to point me in the right direction.

I’d like to speak with someone from [Prospect’s company] who is responsible for [handling something that’s relevant to my product].

If that’s you, are you open to a 15-minute call on [date and time] to discuss how [product] can specifically help your business? If not you, who do you recommend I should contact?

I’d appreciate the help!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл с основно представяне


Hi [Name],

This is [Your name] with [Your company]. I work with businesses in the [specific] industry and saw you visited our website in the past.

This inspired me to spend a few minutes on [Prospect’s company] website to learn more about how you’re approaching [their strategy for sales/ marketing/ customer service, etc.]. I noticed some areas of opportunity and decided to reach out to you directly.

[Your company] is working with similar companies in your industry, such as [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to help them accomplish [specific goals], and giving them the [tools/solutions] to succeed.

If you’d like to learn more, let’s set up a quick call. How does [Day/ time] look on your calendar?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл с кратка презентация


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I know you’re busy, so I’ll keep this short.

[Prospect’s company] is on my radar because we’ve helped organizations like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to improve [the benefit your product provides] and achieve [results].

Is this something that might interest your organization right now? If so, are you or someone from the team available to hop on a quick call sometime over the next week or two?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Препратка към конкурентен продукт


Hi [Name],

Just ran across your website and noticed you were using [your competitor’s product]. How is it working out for you?

Our product is similar to that, however, it also provides [key differentiators]. If you’re up for it, I would love to jump on a quick call with you and get your opinion on how we could make [Prospect’s company] better and see if it would make sense for us to work together.

Would [date and time] be a good time for you? (If not, I’m flexible, just let me know).

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл ориентиран към добавяне на стойност


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I saw you recently downloaded our whitepaper about [topic of whitepaper], so I thought I’d reach out.

[Prospect’s company] looks like a great fit for [Your company] and I’d love to understand what your goals are for this year.

We often help companies like yours grow with:

A solution/result
B solution/result
C solution/result

If you’d like to learn how [Your company] can help you reach [X goals], feel free to book time on my calendar here: [link]

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Връзка чрез общ познат


Hi [Name],

[Mutual connection] recommended we get in touch, hope you don’t mind me reaching out. I work for [Company name] that provides [short product pitch].

[Product name] has been helping businesses like yours [achieve specific goals]. I believe it’s something that might be valuable to you.

How do you feel about a quick call next week to discuss this further? Let me know when works best for you.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Споделяне на полезни идеи


Hi [Name],

My name is [Your name] and we work with companies like [Company names] to improve their [sales/ marketing efforts/ customer experience, etc.].

I’ve already started looking at [Prospect’s company] website and I have a few ideas about how you can increase your […]. For example, [details on how you can help them achieve their goals].

I actually have more ideas that may be useful for you. Do you have some time next week for a 15-minute call? If so, you can book time directly onto my calendar here: [link]

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Покана за демо на продукт


Hi [Name],

My name is [Your name], and I’ll keep this very quick.

Our software solution helps businesses like yours achieve [specific goals] through [product benefits].

Could I have 10 minutes of your time next week for a personalized demo that’ll make clear why companies like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] love our product?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Лийд от Вашия уебсайт


Hi [Name],

You recently visited our website and [what they did on website]. If you’re interested in learning more about [content topic], then I can recommend the following additional resources:

[Relevant resource 1]
[Relevant resource 2]

Or, if you were looking for a cost-effective solution to [topic], our product/service could actually help you [achieve specific goals]. Let’s schedule a quick 10-minute call so I can tell you more about it. When works best for you?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Персонализиран имейл


Hi [Name],

I just came across your [prospect’s blog post/ comment] on [platform] and thought the points you made were very insightful and I agree with most of them.

It also made me want to reach out so I could talk to you about how [Prospect’s company] could benefit from our software that totally takes care of the issue you raised about [details of the issue].

What would be the best way to get 15 mins on your calendar to explore if this would be valuable to your company?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Продажбен имейл към студен контакт – често задавани въпроси

Как да напишете продажбен имейл към студен контакт?

Имейлът към студен контакт е кратък и точен. Опитайте се да го формулирате в не повече от 4 изречения.

Какво да кажете в имейл към студен контакт?

Когато пишете такъв имейл, трябва да започнете с кратко въведение за себе си и бизнеса си. След уводния параграф трябва да посочите причината, поради която пишете имейла. И накрая, трябва да предложите решение или описание на Вашия продукт.

Как да изпратя имейл на студен контакт?

Трябва да имате списък с имейл адреси, които сте получили в процеса на проучване. Не изпращайте имейли на произволни адреси. Фокусът трябва да е върху изграждането на връзка с потенциалния клиент. Не се страхувайте да изпращате много имейли. Някои хора смятат, че изпращането на повече имейли означава, че не можете да изградите връзка. Това не е истина. Важното тук е, че трябва да сте способни да изградите отношения с Вашите потенциални клиенти.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо