В системата на LiveAgent можете да настройвате шаблони за имейли за клиентите и служителите си. Всички шаблони за имейли, изпратени от системата на LiveAgent, могат да бъдат във формат HTML или като обикновен текст . Използвайки вградения WYSIWYG редактор, можете лесно да редактирате и стилизирате съдържанието на шаблоните си за имейли.
Шаблони за имейл съобщения за клиенти
Представляват предварително подготвени имейл съобщения изпращани до клиентите при настъпването на определени събития.
Можете да настроите шаблони за имейл съобщения за клиенти за:
- Отговор на тикет (изпращан до клиента, когато служител отговаря на съществуващ тикет.)
- Нов тикет (изпращан до клиента, когато служителят създава тикет на основата на съобщението на клиента.)
- Препращане на съобщение (изпраща се, когато служителят препрати съобщение до клиента.)
- Тикетът е решен (изпраща се до клиента, когато тикетът е решен.)
- Стенограма на чата (шаблон на имейл за стенограма на чата изпращан до клиента. Клиентът трябва да избере опцията за изпращане на стенограма в чата, за да получи стенограмата по имейл.)
- Отговор на тема или предложение във форума (изпраща се до клиента, когато към форума бъде добавен нов отговор или тема, този имейл се изпраща до всички клиенти, коментирали или гласували за предложението/темата. Този имейл съдържа и линк за отписване.)
- Имейл за регистрация (изпраща се до клиента, когато си направи профил в базата знания. Този имейл съдържа линк за настройване на парола. Освен това служи за потвърждаване на имейл адреса на клиента. Клиентите използващи фалшиви имейл адреси няма да могат да настроят паролата на профила си.)
- Имейл за забравена парола (изпраща се до клиента, когато натисне линка за забравена парола. Този имейл съдържа линк за задаване на нова парола.)
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Шаблони с имейл съобщения за служители
Представляват предварително подготвени имейл съобщения изпращани до служителите при настъпването на определени събития.
Шаблони с имейл съобщения за служители
Можете да настроите шаблони за имейл съобщения за служители за:
- Отговор на клиента във възложен на служителя тикет (изпраща се до служителя, когато клиентът отговори в тикет, възложен да въпросния служител. Известието не се изпраща, когато служителят е в системата.)
- Възлагане на тикет на служителя (изпраща се до служителя, когато му бъде възложен тикет. Известието не се изпраща, когато служителят е в системата. )
- Създаване на нов тикет (изпраща се до служителя при създаването на нов тикет в някой от отделите му.)
- Имейл с искане за нова парола (изпраща се служителя или клиента, когато потребителят изиска нова парола. Този имейл съдържа линк за възстановяване на паролата.)
- Имейл за забравена парола (изпраща се до служителя, когато натисне линка за забравена парола. Имейлът съдържа линк за възстановяване на паролата.)
- Имейл за регистрация (изпраща се до служителя, когато администраторът го добави към системата. Този имейл съдържа линк за задаване на парола.)
Ресурси на базата знания
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Статията разглежда създаването на ценна база от знания за потребителите или клиентите. Важен аспект е приобщаващата и достъпна комуникация, както и сравняване на информационната архитектура и възможностите за търсене и анализ на базите от знания. Основните шаблони за комуникация в базата знания са представени, а използването на тестове за скорост на въвеждане може да увеличи потенциалните клиенти.