Подпис на агента

Какво е подпис на клиента?

Подписът на клиента е специфична характеристика, която може да бъде добавяна към имейли, различни шаблони, коментари и различни съобщения. Агентите са в състояние да редактират съществуващи или да персонализират и добавят техен собствен персонализиран подпис в настройките на профила. На LiveAgent е възможно да се създават подписи само в текстови формат.

LiveAgent's agent signature
Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Подписът на агента в LiveAgent може да бъде персонализиран и добавян към имейли, коментари и съобщения към клиентите, като предоставя индивидуален и професионален подход към техните нужди.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Попълнете персонализирани стойности с API, ефективно използвайте филтър и търсене или използвайте правила за разширена автоматизация с функцията на LiveAgent - Контактни полета.

Контактни полета

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.

Организирайте клиентите си в копмпания и следете какви заявки има тази компания.

Компании

Организирайте клиентите си в копмпания и следете какви заявки има тази компания.

Псевдонимите на агент Ви позволяват да останете под прикритие. Тази характеристика позволява Вашето име да остане в тайна и да имате псевдоними. Само другите агенти може да виждат Вашето истинско име.

Псевдоними на агенти (англ. Agent alias)

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага характеристика за достъпност на клиентите и безплатен пробен период. В този текст се представя списък на различни компании и сайтове, на които клиентите могат да се обърнат за помощ, както и информация за различни софтуерни решения за клиентско обслужване, които предлага LiveAgent.

Личните бележки са чудесен начин за обмяна на информация, която остава скрита от трети страни. Можете да създадете лична бележка за изпращане на съобщение до определена аудитория.

Лични бележки

Бизнесът може да гарантира ефективна комуникация и бързо решаване на проблемите на клиентите с помощта на софтуер за управление на тикети, като LiveAgent. Личните бележки са чудесен начин за споделяне на информация, която остава скрита за трети страни и може да бъде използвана за подобряване на обслужването на клиентите. В системата на LiveAgent има възможност за използване на лични бележки, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо