Какво е подпис на клиента?
Подписът на клиента е специфична характеристика, която може да бъде добавяна към имейли, различни шаблони, коментари и различни съобщения. Агентите са в състояние да редактират съществуващи или да персонализират и добавят техен собствен персонализиран подпис в настройките на профила. На LiveAgent е възможно да се създават подписи само в текстови формат.

Expert note
Подписът на агента в LiveAgent може да бъде персонализиран и добавян към имейли, коментари и съобщения към клиентите, като предоставя индивидуален и професионален подход към техните нужди.

LiveAgent предлага услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне, включително VoIP системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага програма за партньорство и безплатен пробен период за своите услуги. Личните бележки са чудесен начин за подобряване на обслужването на клиентите, а в системата на LiveAgent има възможност за използване на тях, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.
Разглеждани са различни начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на геймификация, включително мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Основната цел на тези методи е да подобрят производителността на служителите и да създадат по-добър опит за клиентите. LiveAgent предлага софтуер за хелп деск, реферален маркетинг и онлайн чат, които са насочени към подобряването на клиентското обслужване в B2B индустрията.
Псевдоними на агенти (англ. Agent alias)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, система за управление на оплаквания, клиентски портал и управление на имейли. Компанията партнира с различни организации и има множество награди и сертификати. LiveAgent може да бъде настроен с демо и са налични различни социални медии.