Какво е подпис на клиента?
Подписът на клиента е специфична характеристика, която може да бъде добавяна към имейли, различни шаблони, коментари и различни съобщения. Агентите са в състояние да редактират съществуващи или да персонализират и добавят техен собствен персонализиран подпис в настройките на профила. На LiveAgent е възможно да се създават подписи само в текстови формат.
![agent-signature LiveAgent's agent signature](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/d65ff661f8167895f586af593a893e85/agent_signature.png)
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.