Шаблоните за клиентско обслужване помагат на бизнесите да предоставят бързи и професионални отговори на клиентите си. Те гарантират, че всички в екипа са в унисон, като същевременно обичайният тон на бранда присъства във всяко взаимодействие с клиенти.
Имейлът продължава да бъде един от основните канали за обслужване за огромен брой клиенти. Не всеки бизнес обаче полага много усилия за осигуряването на бързи и професионални отговори – всъщност, някои изобщо не отговарят. Проучване на SuperOffice открива, че 62% от компаниите не отговарят на имейли за клиентско обслужване. 90% не информират клиентите си, че са получили имейла, а 97% не питат клиента дали е останал доволен от отговора.
Тъй като е почти невъзможно да напишете изцяло всеки един имейл до настоящи или потенциални клиенти, използването на шаблони за клиентско обслужване, които покриват разнообразни сценарии, може да е от огромна помощ на екипите за обслужване на клиенти, особено за тези, които трябва да отговарят на голямо количество имейли. С шаблони като отправна точка, сътрудниците ви могат да обслужват повече клиенти за по-малко време и с по-малко стрес, и да гарантират, че ще осигурявате последователно обслужване.
Създаването на ваша библиотека с примерни шаблони за имейли за клиентско обслужване може да е едновременно предизвикателно и времеемко. Ето няколко доказани имейл шаблона, базирани на 10 сценария, които обслужващият ви екип може да използва и да пригоди според нуждите си при взаимодействието с настоящи и потенциални клиенти.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.