Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони за клиентски портал

Имейл шаблони за клиентски портал

Всеки път когато клиент изпрати запитване за използването на някой от продуктите или услугите ви, персоналът ви трябва да отвоваря и губи ценно време, което може да бъде използвано за други задачи. Но не е задължително да се случва така. Защо?

Не всички запитвания за продукти за толкова сложни, че да изискват вниманието на сътрудник обслужване на клиенти. Значителен брой проблеми могат да бъдат решени от текущите потребители ако организацията има клиентски портал.

Клиентският портал е платформа за самообслужване, която дава възможност на клиентите да споделят информация, да търсят решение на проблема си по всяко време и да задават въпроси независимо. Той предлага на клиентите достъп до уебсайт, в който могат да отварят разговори, да обновяват информацията си за контакт, да се консултират с база знания, да свалят ресурси, да разглеждат стари постове и да споделят знанията си с други потребители.

Само че, след като създадете клиентския си портал, трябва да го рекламирате сред клиентите си, да ги преведете през процеса на създаване на профил и най-накрая да ги насърчите да станат активни потребители.

Изпращането на внимателно създадена имейл комуникация е най-ефективният начин да:

  • Информирате клиентите си, че е наличен клиентски портал
  • Рекламирате клиентския портал
  • Навигирате клиентите през процеса на създаване на профил в клиентския портал

Използването на имейл шаблони за клиентски портал ще ви помогне да достигнете до клиентите си и да ги убедите да се присъединят към клиентския портал, който сте създали за тях. Тази статия събира примери за различни типове съобщения от всяка фаза на ефективната комуникация с клиенти, както и примери за “относно” на имейли за клиентско обслужване със силни въздействие.

Какво е шаблон за имейл?

Шаблон за имейл е имейл, формариран чрез HTML, който можете да използвате, за да създадете стой собствен като промените предложеното съдържание със свое. SendPulse предлага над 130 безплатни шаблона за имейли, които са готови за употреба.

Шаблонът за имейл ви дава възможност да създавате имейл кампании като смените изображенията, текста, шрифта и други елементи. Галерията с имейл шаблони в SendPulse е разделена на тематични секции, така че можете да намерите най-подходящия за вас шаблон.

Предимства от използването на шаблони за имейл

Спестяват време и усилия

Вместо да създадете шаблон за имейл от нулата, можете лесно да качите свои изображения, да смените текства и да изберете ново подходящо съдържание за абонатите си. Няма да губите време да създавате дизайн и да пробвате кое форматиране изглежда най-добре.

Имейл шаблони за клиентски портал
Запазете шаблоните ни за имейли в шаблоните си за отговор, за да спестите време

Няма нужда да проверявате форматирането

Всеки път когато създадете нов шаблон за имейл от нулата, трябва да го проверите за грешки. Винаги има риск да пропуснете важни раздели или да направите грешки при форматирането. Използването на шаблони за имейл гарантира, че имейлът ви ще изглежда точно така, както на предварителния преглед.

Относно на имейли за клиентски портал

Имейли за потвърждение

  • Потвърдете имейл адреса си
  • Моля, потвърдете имейл адреса си за [компания]
  • Потвърдете имейл адреса си за [име на клиентския потрал]
  • Добре дошли в [клиентски портал], моля потвърдете имейл адреса си
  • [име], моля потвърдете профила си
  • [компания] – потвърждение на профил
  • [компания] – потвърждение на имейл
  • [имейл адрес] – завършете регистрацията си в [компания/клиентски портал]!
  • Активирайте профила си в [компания]
  • Имейл за потвърждение
  • Вашият код за потвърждение
  • Вашият код за [клиентски портал] е: [код]
  • Вижте кода си за потвърждение за [компания]
  • Моля, потвърдете имейл адреса си

Приветстващи имейли

  • Радваме се да те видим тук!
  • Благодаря, че се регистрира 🙂
  • Добре дошли в общността на [клиентски портал]
  • Добре дошли в семейството на [клиентски портал]
  • Добре дошли на борда
  • Благодаря, че се присъедини към нас!
  • Добре дошъл в клуба!
  • Регистриран си. Ето следващите стъпки…
  • Добре дошъл в профила си в [клиентски портал]
  • Чакаме те в [клиентски портал]
  • Благодарим ти, че избра [клиентски портал]

Имейли за потвърждение

  • Потвърждение: профилът ти е създаден!
  • Потвърдено е – добре дошъл на борда
  • Профилът ти е готов!
  • Ура! Получи се!
  • Профилът ти в [име на клиентския портал] е готов
  • Вече можеш да започнеш да използваш профила си в [клиентски портал]
  • Вече можеш да влезеш в профила си в [клиентски портал]
  • Активирахме профил за [име]
  • Благодарим ти, че се регистрира
  • Регистрацията ти е готова
  • Имейл за потвърждение на профил

Имейли за смяна на парола

  • Смяна на паролата за [клиентски портал]
  • Линкът ви за смяна на парола
  • Трябва ти помощ със смяната на паролата?
  • Новата ти парола за [клиентски портал]
  • Новата ти парола е на няколко клика разстояние
  • Забрави си паролата?
  • Сменете паролата си
  • Смяна на парола
  • [име], този имейл ще ти помогне да смениш паролата си
  • Изберете нова парола за профила си в [клиентски портал]
  • Смяна на паролата ви в [клиентски портал]

Имейли за обратна връзка

  • Вихме искали да разберем какво мислите за [клиентски портал]
  • Какво мислите за [клиентски портал]?
  • [име], трябва да поговорим за [клиентски портал]
  • Дайте отзив за опита си с [клиентски портал]
  • Споделете обратната си връзка за [клиентски портал]
  • Споделете какво мислите за [клиентски портал]
  • Искаме да разберем мнението ви
  • Благодарим ви, че сте активен потребител на [клиентски портал]
  • Как е преживяването ви с [клиентски портал]?
  • Искаме да подобрим [клиентски портал]. Имаме нужда от вашата помощ!
  • Как можем да подобрим [клиентски портал]?

Имейли за покана

  • Искате да се възползвате максимално от [продукт/услуга]? Присъединете се към [клиентски портал]
  • Присъединете се към [клиентски портал]. Няма да съжалявате.
  • [клиентски портал] ви очаква
  • Знаете ли, че имаме [клиентски портал], достъпен за всичките ни клиенти?
  • Време е да се присъединиш към [клиентски портал]
  • Не искаме да се хвалим излишно, но клиентите ни обожават [клиентски портал]
  • Вижте защо трябва да се присъедините към [клиентски портал]
  • Поканени сте да се присъедините към нашия портал!
  • Добавихме нови модули към [клиентски портал]. Присъединете се сега и ги разгледайте!
  • Запознайте се с всички функции и възможности, които [продукт/услуга] може да предложи!
  • Създадохме го, за да може да се разраствате и да научавате нови неща за [продукт/услуга]
  • Какво ще научите…

Идеи за шаблони за клиентски портал

Клиентски портал – Шаблони за потвърждение на имейл

Кратък шаблон за имейл за потвърждение 1


Кратък шаблон за имейл за потвърждение 2


Кратък шаблон за имейл за потвърждение 3


Шаблон за имейл за потвърждение с фокус върху стойността


Шаблон за имейл за потвърждение с линк за потвърждение


Клиентски портал – Шаблони за имейли за “добре дошли”

Прост имейл за добре дошли


Имейл за добре дошли с призив към действие


Информативен имейл за добре дошли


Клиентски портал – Имейл шаблони за потвърждение

Кратък имейл шаблон за потвърждение


Имейл шаблон за потвърждение с благодарност за регистрацията


Имейл шаблон за потвърждение “Нямаме търпение да…”


Имейл шаблон за потвърждение с линкове към ресурси


Клиентски портал – Имейл шаблони за смяна на парола

Имейл шаблон за смяна на парола 1


Имейл шаблон за смяна на парола 2


Имейл шаблон за смяна на парола 3


Имейл шаблон за смяна на парола 4


Клиентски портал – Имейл шаблони за обратна връзка

Имейл шаблон за обратна връзка 2


Имейл шаблон за обратна връзка 2


Имейл шаблон за обратна връзка 3


Имейл шаблон за обратна връзка 4


Клиентски портал – Имейл шаблони за покана

Имейл шаблони за покана 1


Имейл шаблони за покана 2

Имейл шаблони за покана 3

Имейл шаблони за клиентски портал – често задавани въпроси

Как да измеря успеха на имейл коминикацията ми?

Затворено запитване

Най-полезните метрики за наблюдение на успеха на бюлетин са процентите на доставени, отворени, кликнати и отхвърлени имейли.

  • Процентът доставени имейли е делът на имейлите, които не са били отвхърлени, спрямо броя на изпратените имейли.
  • Процентът на отворените имейли е делът на абонатите, които са отворили бюлетина спрямо доставените имейли.
  • Процентът на кликовете е делът на хората, които са кликнали линковете в имейла спрямо броя доставени имейли.
  • Процентът на отхвърлените имейли е делът на имейл адресите в бюлетина ви, които не са получили съобщението, тъй като имейл сърсъвът или клиентът ги е върнал, спрямо общия брой имейл адреси в списъка ви.

Обикновено добри резултати са:

  • 95% или повече доставени имейли
  • 30%+ отворени имейли
  • Над 10% кликвания
  • По-малко от 2% отхвърлени имейли

Тези показатели обаче може да варират между отраслите. Най-важните елементи, които влияят върху тези резултати, са качеството на данните за кампанията и качеството на съдържанието.

Имейл с обикновен текст ли да изпратя или имейл, написан с HTML?

Имейл шаблони за клиентски портал

Имейлът с обикновен текст съдържа текст без никакво форматиране. Той ви дава възможност да включите присти визуални елементи или GIF файлове в текста на имейла. HTML имейл може да съдържа изображения, цветове на шрифта и друго форматиране на текста. Правилният формат на имейла зависи от стратегията ви за имейл маркетинг, брандирането и използвания стил.

Ако изпращате кратък имейл, като имейл за потвърждение или за смяна на парола, може да се придържате към обикновен текст. Ако обаче имейлите целят да насърчат получателя да предприеме определено действие, като например имейл покана или имейл за обратна връзка, може да направете съобщението по-привлекателно като го изпратите в HTML формат.

Време за отговор

Зависи от типа имейл, който ще изпращате. Най-добре е да изпратите имейл за потвърждение веднага след като потребителя предприеме действие, за да може да продължи с процеса по потвърждение. Например, когато потребителят създаде профил използвайки имейл адреса си, той трябва да получи имейл за потвърждение веднага, било то за да потвърди имейла си, или за да предприеме следващите стъпки.

Същото важи и за имейли за добре дошли и за потвъеждение, които трябва да се изпратят веднага след като потребителят създаде профил в клиентския портал и успешно го потвърди, за да може да продължат процеса по регистрация и да достъпят портала възможно най-скоро.

Смяната на парола не е по-различна. Трябва да изпратите имейл за смяна на парола веднага след като клиентът поиска или ви помоли за помощ за настройка на нова парола. Ако потребителят трябва да чака повече от няколко секунди за имейл за смяна на парола, може да се откаже и да остане без достъп до клиентския портал.

Що се отнася до имейл за обратна връзка, много зависи от това как клиентите ви използват клиентския портал. Не чакайте прекалено дълго преди да ги попитате за мнението им обаче. Изпращането на този имейл до 10 дни след като клиентът е започнал да използва клиентския портал е добра идея.

Правилото е общо взето същото когато искате да изпратите имейл с покана. В идеалния вариант изпратете имейла няколко дни (или седмици, в зависимост от сложността на продукта/услугата) след като клиентът започне да изпозлва продукта/услугата ви. Преведете ги през процеса на първонална настройка, оставете ги да опознаят продукта и да поемат цялата налична информация и след това ги информирайте за възможността да се присъединят към клиентския портал.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да измеря успеха на имейл коминикацията ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-полезните метрики за наблюдение на успеха на бюлетин са процентите на доставени, отворени, кликнати и отхвърлени имейли.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Имейл с обикновен текст ли да изпратя или имейл, написан с HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако изпращате кратък имейл, като имейл за потвърждение или за смяна на парола, може да се придържате към обикновен текст. Ако обаче имейлите целят да насърчат получателя да предприеме определено действие, като например имейл покана или имейл за обратна връзка, може да направете съобщението по-привлекателно като го изпратите в HTML формат.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога да изпратя имейл, свързан с клиентския портал?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Зависи от типа имейл, който ще изпращате. Например, когато потребителят създаде профил използвайки имейл адреса си, той трябва да получи имейл за потвърждение веднага.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо