• Шаблони
  • Имейл шаблони за клиентски портал

Имейл шаблони за клиентски портал

Всеки път когато клиент изпрати запитване за използването на някой от продуктите или услугите ви, персоналът ви трябва да отговаря и губи ценно време, което може да бъде използвано за други задачи. Но не е задължително да се случва така. Защо?

Не всички запитвания за продукти за толкова сложни, че да изискват вниманието на сътрудник обслужване на клиенти. Значителен брой проблеми могат да бъдат решени от текущите потребители ако организацията има клиентски портал.

Клиентският портал е платформа за самообслужване, която дава възможност на клиентите да споделят информация, да търсят решение на проблема си по всяко време и да задават въпроси независимо. Той предлага на клиентите достъп до уебсайт, в който могат да отварят разговори, да обновяват информацията си за контакт, да се консултират с база знания, да свалят ресурси, да разглеждат стари постове и да споделят знанията си с други потребители.

Само че, след като създадете клиентския си портал, трябва да го рекламирате сред клиентите си, да ги преведете през процеса на създаване на профил и най-накрая да ги насърчите да станат активни потребители.

Изпращането на внимателно създадена имейл комуникация е най-ефективният начин да:

  • Информирате клиентите си, че е наличен клиентски портал
  • Рекламирате клиентския портал
  • Навигирате клиентите през процеса на създаване на профил в клиентския портал

Използването на имейл шаблони за клиентски портал ще ви помогне да достигнете до клиентите си и да ги убедите да се присъединят към клиентския портал, който сте създали за тях. Тази статия събира примери за различни типове съобщения от всяка фаза на ефективната комуникация с клиенти, както и примери за “относно” на имейли за клиентско обслужване със силни въздействие.

Какво е шаблон за имейл?

Шаблон за имейл е имейл, формариран чрез HTML, който можете да използвате, за да създадете стой собствен като промените предложеното съдържание със свое. SendPulse предлага над 130 безплатни шаблона за имейли, които са готови за употреба.

Шаблонът за имейл ви дава възможност да създавате имейл кампании като смените изображенията, текста, шрифта и други елементи. Галерията с имейл шаблони в SendPulse е разделена на тематични секции, така че можете да намерите най-подходящия за вас шаблон.

Предимства от използването на шаблони за имейл

Спестяват време и усилия

Вместо да създадете шаблон за имейл от нулата, можете лесно да качите свои изображения, да смените текства и да изберете ново подходящо съдържание за абонатите си. Няма да губите време да създавате дизайн и да пробвате кое форматиране изглежда най-добре.

Спестяват време и усилия
Запазете шаблоните ни за имейли в шаблоните си за отговор, за да спестите време

Няма нужда да проверявате форматирането

Всеки път когато създадете нов шаблон за имейл от нулата, трябва да го проверите за грешки. Винаги има риск да пропуснете важни раздели или да направите грешки при форматирането. Използването на шаблони за имейл гарантира, че имейлът ви ще изглежда точно така, както на предварителния преглед.

Теми на имейли за клиентски портал

Имейли за потвърждение

  • Потвърдете имейл адреса си
  • Моля, потвърдете имейл адреса си за [компания]
  • Потвърдете имейл адреса си за [име на клиентския потрал]
  • Добре дошли в [клиентски портал], моля потвърдете имейл адреса си
  • [име], моля потвърдете профила си
  • [компания] – потвърждение на профил
  • [компания] – потвърждение на имейл
  • [имейл адрес] – завършете регистрацията си в [компания/клиентски портал]!
  • Активирайте профила си в [компания]
  • Имейл за потвърждение
  • Вашият код за потвърждение
  • Вашият код за [клиентски портал] е: [код]
  • Вижте кода си за потвърждение за [компания]
  • Моля, потвърдете имейл адреса си

Приветстващи имейли

  • Радваме се да те видим тук!
  • Благодаря, че се регистрира 🙂
  • Добре дошли в общността на [клиентски портал]
  • Добре дошли в семейството на [клиентски портал]
  • Добре дошли на борда
  • Благодаря, че се присъедини към нас!
  • Добре дошъл в клуба!
  • Регистриран си. Ето следващите стъпки…
  • Добре дошъл в профила си в [клиентски портал]
  • Чакаме те в [клиентски портал]
  • Благодарим ти, че избра [клиентски портал]

Имейли за потвърждение

  • Потвърждение: профилът ти е създаден!
  • Потвърдено е – добре дошъл на борда
  • Профилът ти е готов!
  • Ура! Получи се!
  • Профилът ти в [име на клиентския портал] е готов
  • Вече можеш да започнеш да използваш профила си в [клиентски портал]
  • Вече можеш да влезеш в профила си в [клиентски портал]
  • Активирахме профил за [име]
  • Благодарим ти, че се регистрира
  • Регистрацията ти е готова
  • Имейл за потвърждение на профил

Имейли за смяна на парола

  • Смяна на паролата за [клиентски портал]
  • Линкът ви за смяна на парола
  • Трябва ти помощ със смяната на паролата?
  • Новата ти парола за [клиентски портал]
  • Новата ти парола е на няколко клика разстояние
  • Забрави си паролата?
  • Сменете паролата си
  • Смяна на парола
  • [име], този имейл ще ти помогне да смениш паролата си
  • Изберете нова парола за профила си в [клиентски портал]
  • Смяна на паролата ви в [клиентски портал]

Имейли за обратна връзка

  • Вихме искали да разберем какво мислите за [клиентски портал]
  • Какво мислите за [клиентски портал]?
  • [име], трябва да поговорим за [клиентски портал]
  • Дайте отзив за опита си с [клиентски портал]
  • Споделете обратната си връзка за [клиентски портал]
  • Споделете какво мислите за [клиентски портал]
  • Искаме да разберем мнението ви
  • Благодарим ви, че сте активен потребител на [клиентски портал]
  • Как е преживяването ви с [клиентски портал]?
  • Искаме да подобрим [клиентски портал]. Имаме нужда от вашата помощ!
  • Как можем да подобрим [клиентски портал]?

Имейли за покана

  • Искате да се възползвате максимално от [продукт/услуга]? Присъединете се към [клиентски портал]
  • Присъединете се към [клиентски портал]. Няма да съжалявате.
  • [клиентски портал] ви очаква
  • Знаете ли, че имаме [клиентски портал], достъпен за всичките ни клиенти?
  • Време е да се присъединиш към [клиентски портал]
  • Не искаме да се хвалим излишно, но клиентите ни обожават [клиентски портал]
  • Вижте защо трябва да се присъедините към [клиентски портал]
  • Поканени сте да се присъедините към нашия портал!
  • Добавихме нови модули към [клиентски портал]. Присъединете се сега и ги разгледайте!
  • Запознайте се с всички функции и възможности, които [продукт/услуга] може да предложи!
  • Създадохме го, за да може да се разраствате и да научавате нови неща за [продукт/услуга]
  • Какво ще научите…

Идеи за шаблони за клиентски портал

Клиентски портал – Шаблони за потвърждение на имейл

Кратък шаблон за имейл за потвърждение 1


Hello [name],

You’ve registered for [company name] customer portal. Before you can use your account, you need to verify that this is your email address by clicking the following link: [link]

Kind Regards, [company]


Кратък шаблон за имейл за потвърждение 2


Hi [name],

We just need to verify your email address before you can access your customer portal account.

Verify your email address here [verification link]

Thanks! – The [company] team


Кратък шаблон за имейл за потвърждение 3


Hey [name],

You’re almost ready to start enjoying our customer portal.

Simply click the big [color] button below to verify your email address.

[button]

Best, [company]


Шаблон за имейл за потвърждение с фокус върху стойността


Hello [name/email address]

Are you ready to get access to all the useful info that we’ve prepared for you?

Complete your registration by clicking on the button below!

[button]

This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of our customer portal community.

See you there!

Best regards, the [company] team


Шаблон за имейл за потвърждение с линк за потвърждение


Hi [name],

Thanks for registering for our customer portal!

We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.

Click below to confirm your email address:

[link]

If you have problems, please paste the above URL into your web browser.

Thanks, the [company] team


Клиентски портал – Шаблони за имейли за “добре дошли”

Прост имейл за добре дошли


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal community!

We are [one sentence that describes your organization best]. We’re happy that you will get [the value a recipient will get by learning more about your product/service].

We believe that our customer portal will make your life easier. We hope you enjoy it!

If you need anything from us, remember that we’re at your disposal.

Best,
The [company] team


Имейл за добре дошли с призив към действие


Hi there [name]!

I’m absolutely thrilled that you’ve decided to give our customer portal a try. If you need to contact the team or me, feel free to do so at any time.

The best way to start using our customer portal is to [the next step users should take].

So if you haven’t done that already, get started now!

[CTA]

Have a great day,
The [company] Team


Информативен имейл за добре дошли


Hi [name],

Welcome to [company] customer portal. Our platform is powered by [unique characteristics of your customer portal, e.g. knowledge from our top-notch experts in customer service] to help you with [user pain point].

Here’s a quick look at what to expect:

• [Link to customer portal article/manual 1]
• [Link to customer portal article/manual 2]
• [Link to customer portal article/manual 3]

We share the latest news about our [product/service], tips and tricks for customers, our experiments, and battle-tested solutions.

Zero spam, just our best content.

Best,
The [company] team


Клиентски портал – Имейл шаблони за потвърждение

Кратък имейл шаблон за потвърждение


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal.

We’d like to confirm that your account was created successfully, and you can now start accessing it.

If you have any issues with logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Имейл шаблон за потвърждение с благодарност за регистрацията


Dear [name],

Thank you for completing your customer portal registration.

This email is t to confirm that your account is active and that you are now officially part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


Имейл шаблон за потвърждение “Нямаме търпение да…”


Hello [name],

Thank you for creating a [customer portal] account. We look forward to reading your first posts.

See you around!

The [customer portal] team


Имейл шаблон за потвърждение с линкове към ресурси


Hello [name],

We’re happy that another incredible person (you) joined our community.

To get started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [for example, login]
Task 2 [for example, create an entry]
Task 3 [for example, use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 lessons on how to use the [customer portal] platform.

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Клиентски портал – Имейл шаблони за смяна на парола

Имейл шаблон за смяна на парола 1


It seems like you forgot your [customer portal] password. If this is true, click the link below to reset your password.

Reset my password [link]

If you did not forget your password, you can safely ignore this email.

Best,
The [company] team


Имейл шаблон за смяна на парола 2


Hello [name],

Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].

No changes have been made to your account yet.

You can reset your password by clicking the link below.

If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.

Yours,
The [company] team


Имейл шаблон за смяна на парола 3


Hi [name],

You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.

[button]

If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset is only valid for the next 30 minutes.

Thanks, the [customer portal] team


Имейл шаблон за смяна на парола 4


Please use the following link to reset your password: [link]

If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.

If you have any comments or questions, then don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]

Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.

Yours,
The [company] team


Клиентски портал – Имейл шаблони за обратна връзка

Имейл шаблон за обратна връзка 1


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Give us a rating by clicking on the stars below:

[*****]

Kind regards,
The [customer portal] team


Имейл шаблон за обратна връзка 2


Hi [name],

Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience by completing this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Let us know how it goes!

– The [customer portal] team


Имейл шаблон за обратна връзка 3


Dear [name],

Your feedback means a lot to us. We constantly strive to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

With that in mind, we would really appreciate it if you could take a minute to share your feedback on the portal.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Имейл шаблон за обратна връзка 4


Hi [username],

Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take a few minutes to answer our questions.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Клиентски портал – Имейл шаблони за покана

Имейл шаблони за покана 1


Hi [customer name]!

We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].

If you want to create an account, please click on the following link: [link]

Enjoy!

Best,
The [customer portal] team


Имейл шаблони за покана 2


Hi there!

How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!

[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [sector] strategy, such as [one of the activities].

We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love it if you create a customer portal account to join our user community!

We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.

Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.

Register Now

Best,
The [customer portal] team

Имейл шаблони за покана 3


Hey!

It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time dealing with [pain point].

Join our portal to learn:

[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]

Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:

[Testimonial 1]
[Testimonial 2]

[Register now]

Best,
The [customer portal] team

Имейл шаблони за клиентски портал – често задавани въпроси

Как да измеря успеха на имейл коминикацията ми?

Затворено запитване

Най-полезните метрики за наблюдение на успеха на бюлетин са процентите на доставени, отворени, кликнати и отхвърлени имейли.

  • Процентът доставени имейли е делът на имейлите, които не са били отвхърлени, спрямо броя на изпратените имейли.
  • Процентът на отворените имейли е делът на абонатите, които са отворили бюлетина спрямо доставените имейли.
  • Процентът на кликовете е делът на хората, които са кликнали линковете в имейла спрямо броя доставени имейли.
  • Процентът на отхвърлените имейли е делът на имейл адресите в бюлетина ви, които не са получили съобщението, тъй като имейл сървъвът или клиентът ги е върнал, спрямо общия брой имейл адреси в списъка ви.

Обикновено добри резултати са:

  • 95% или повече доставени имейли
  • 30%+ отворени имейли
  • Над 10% кликвания
  • По-малко от 2% отхвърлени имейли

Тези показатели обаче може да варират между отраслите. Най-важните елементи, които влияят върху тези резултати, са качеството на данните за кампанията и качеството на съдържанието.

Имейл с обикновен текст ли да изпратя или имейл, написан с HTML?

Имейл с обикновен текст ли да изпратя или имейл, написан с HTML?

Имейлът с обикновен текст съдържа текст без никакво форматиране. Той ви дава възможност да включите присти визуални елементи или GIF файлове в текста на имейла. HTML имейл може да съдържа изображения, цветове на шрифта и друго форматиране на текста. Правилният формат на имейла зависи от стратегията ви за имейл маркетинг, брандирането и използвания стил.

Ако изпращате кратък имейл, като имейл за потвърждение или за смяна на парола, може да се придържате към обикновен текст. Ако обаче имейлите целят да насърчат получателя да предприеме определено действие, като например имейл покана или имейл за обратна връзка, може да направете съобщението по-привлекателно като го изпратите в HTML формат.

Кога да изпратя имейл, свързан с клиентския портал?

Време за отговор

Зависи от типа имейл, който ще изпращате. Най-добре е да изпратите имейл за потвърждение веднага след като потребителя предприеме действие, за да може да продължи с процеса по потвърждение. Например, когато потребителят създаде профил използвайки имейл адреса си, той трябва да получи имейл за потвърждение веднага, било то за да потвърди имейла си, или за да предприеме следващите стъпки.

Същото важи и за имейли за добре дошли и за потвърждение, които трябва да се изпратят веднага след като потребителят създаде профил в клиентския портал и успешно го потвърди, за да може да продължат процеса по регистрация и да достъпят портала възможно най-скоро.

Смяната на парола не е по-различна. Трябва да изпратите имейл за смяна на парола веднага след като клиентът поиска или ви помоли за помощ за настройка на нова парола. Ако потребителят трябва да чака повече от няколко секунди за имейл за смяна на парола, може да се откаже и да остане без достъп до клиентския портал.

Що се отнася до имейл за обратна връзка, много зависи от това как клиентите ви използват клиентския портал. Не чакайте прекалено дълго преди да ги попитате за мнението им обаче. Изпращането на този имейл до 10 дни след като клиентът е започнал да използва клиентския портал е добра идея.

Правилото е общо взето същото когато искате да изпратите имейл с покана. В идеалния вариант изпратете имейла няколко дни (или седмици, в зависимост от сложността на продукта/услугата) след като клиентът започне да изпозлва продукта/услугата ви. Преведете ги през процеса на първонална настройка, оставете ги да опознаят продукта и да поемат цялата налична информация и след това ги информирайте за възможността да се присъединят към клиентския портал.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да измеря успеха на имейл коминикацията ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-полезните метрики за наблюдение на успеха на бюлетин са процентите на доставени, отворени, кликнати и отхвърлени имейли.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Имейл с обикновен текст ли да изпратя или имейл, написан с HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако изпращате кратък имейл, като имейл за потвърждение или за смяна на парола, може да се придържате към обикновен текст. Ако обаче имейлите целят да насърчат получателя да предприеме определено действие, като например имейл покана или имейл за обратна връзка, може да направете съобщението по-привлекателно като го изпратите в HTML формат.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога да изпратя имейл, свързан с клиентския портал?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Зависи от типа имейл, който ще изпращате. Например, когато потребителят създаде профил използвайки имейл адреса си, той трябва да получи имейл за потвърждение веднага.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо