Шаблоните за имейли за смяна на парола са важен елемент от сигурностната стратегия на всеки онлайн профил. Съобщението трябва да е кратко, ясно и да включва инструкции за потребителя. В статията се представят няколко примерни имейл шаблона, както и важна информация за тяхното съдържание и дължина.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
В дигиталната ера, всички имаме многобройни профили в различни платформи, портали, работни пространства и т.н. В един идеален свят, потребителят трябва да избира различни пароли за всяка регистрация, за да предотврати злоупотреба и хакерски атаки. Много потребители обаче имат проблеми с достъпа до профилите си, защото са забравили паролите си. Някои потребители си забравят паролите дори ако използват една и съща за всичките си профили.
Затова е важно да направите процеса възможно най-безпроблемен както за потребителя, така и за сътрудниците обслужване на клиенти. Можете да го постигнете като автоматизирате процеса. Това ще е изключително полезно за екипа ви за обслужване, тъй като ще могат да се фокусират върху по-сложни задачи вместо да сменят пароли.
Най-добрият и ефективен начин да автоматизирате процеса по смяна на пароли е да го правите чрез имейл.
Имейлът за смяна на парола е съобщение, изпратено до потребител, който има проблеми с влизането в профила си в клиентския портал. Имейлът съдържа имейлът или информацията му за вписване и линк, който го препраща към сигурна страница, където да си смени паролата. Имейлът за смяна на парола може да бъде поискан от потребител, който има проблем с вписването и избере опцията “забравена парола” или от система, която е засякла, че някой се е опитал да се впише в профила си неуспешно множество пъти.
Обикновено това е кратък имейл, информиращ получателя, че някой е поискал смяна на паролата от негово име, и описващ действията, които трябва да предприеме, за да си настрои нова парола.
От съображения за сигурност този имейл трябва да съдържа и изречение, съветващо получателя да игнорира имейла ако не е поискал смяна на паролата си.
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
Трябва да изпратите имейл за смяна на парола веднага след като потребител на клиентския портал поиска да смени паролата си. Ако потребителят трябва да чака за имейла за смяна на парола прекалено дълго, може да си помисли, че нещо се е объркало и ще остане без достъп до клиентския портал.
Имейлът за смяна на парола трябва да е много кратък и точно по темата. Трябва да е само три-четири реда. Информирайте потребителя какво трябва да направи, за да смени паролата си, и не добавайте излишна информация. Използвайте прост език. Ако получателят трябва да предприеме някакво действие, трябва да знае какво точно се очаква от него.
Да, съобщението за смяна на парола винаги трябва да съдържа твърдение от рода на “Ако не сте поискали смяна на паролата, моля, игнорирайте това съобщение” или “ако не Вие сте инициирали това искане за смяна на парола, моля да ни уведомите веднага, като отговорите на този имейл.” Изключително важно е да включите тази информация, защото фишинг искания за смяна на парола могат да бъдат използвани, за да бъде хакнат профила на клиенти, и те трябва да са наясно с риска.
Ready to put our password reset email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Галерия с формуляри за контакт
Реферален маркетинг и онлайн чат са важни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Социалните медии не се предпочитат, а безопасността и съвместимостта на кол центровете са от значение. LiveAgent е софтуер, който подобрява клиентското преживяване.
Теория на обслужването на клиенти
Комуникационните канали с клиенти трябва да бъдат широки, за да се предостави добро обслужване. Важни принципи са скорост, честност и достъпност. Нивото на удовлетвореност се измерва чрез показатели. Предимствата на доброто обслужване са от изключителна важност.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни