• Шаблони
  • Шаблони за имейл за потвърждение

Шаблони за имейл за потвърждение

Всяка организация, работеща в дигиталния свят, трябва да потвърждава самоличността на потребителите и клиентите си. Когато не можете да се срещнете с хората лице в лице в офис, да поискате личните им карти или да ги помолите да подпишат документи, трябва да използвате други средства, за да проверите дали информацията, която са предоставили е вярна и дали твърденията им са истина. Това е особено важно когато имате клиентски портал.

И така, как можете да потвътдите, че клиентите ви са тези, за които се представят? Единият начин е като изпратите имейл за потвърждение.

Какво е имейл за потвърждение? Защо е важен?

Имейл за потвърждение е тип имейл, изпратен до потребител или клиент след като са предприели определено действие. Това действие може да е да създадат профил, да се абонират за бюлетин, да гласуват в състезание или да отворят запитване за клиентско обслужване.

Имейлът за потвърждение трябва да информира потребителя, че трябва да потвърди действието си. Той може да направи това като кликне на линк или бутон, намиращ се в имейл, или като въведе код, който му е бил изпратен чрез специален уебсайт.

Имейлите за потвърждение са сърцевината на всяка функционална система за запитвания. Ако има дейтвие, което изисква от клиентите да потвърдят имейл адреса или телефона си, то трябва да е последвано от имейл за потвърждение.

имейл за потвърждение от Ring
Пример за имейл за потвърждение, с любезното съдействието на Ring

Изискването потребителите да потвърждават данните си помага да намалите броя на непотвърдение спам профили. Също така улеснява маркетинговия ви екип при комуникацията с потребители или клиенти.

Освен това, потвърждението е полезно за самите потребители, защото намалява риска да създадат профил с грешен или стар имейл, до който вече нямат достъп.

Що се отнася по управление на клиентски портал, трябва да се уверите, че всички профили, които се използват за достъп до него, са валидни и се използват от ваши клиенти или потребители.

Примери за Относно на имейли за потвърждение

  • Потвърдете имейл адреса си
  • Моля, потвърдете имейл адреса си за [компания]
  • Потвърдете имейл адреса си за [име на клиентския портал]
  • Добре дошли в [клиентски портал], моля потвърдете имейл адреса си
  • [име], моля потвърдете профила си
  • [компания] – потвърждение на профил
  • [компания] – потвърждение на имейл
  • [имейл адрес] – завършете регистрацията си в [компания/клиентски портал]!
  • Активирайте профила си в [компания]
  • Имейл за потвърждение
  • Вашият код за потвърждение
  • Вашият код за [клиентски портал] е: [код]
  • Вижте кода си за потвърждение за [компания]
  • Моля, потвърдете имейл адреса си
  • Почти приключихме!
  • Почти сте готови!

Идеи за шаблони за имейли за потвърждение

Шаблон за кратък имейл за потвърждение


Hello [name]

You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]

Kind Regards, [company]



Hi [name],

We just need to verify your email address before you can access [customer portal].

Verify your email address [verification link]

Thanks! – The [company] team



Hey [name],

You’re almost ready to start enjoying [customer portal].

Simply click the big [color] button below to verify your email address.

[button]


Шаблон за имейл за потвърждение с фокус върху стойността


Hello [name/email address]

Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?

First, you must complete your registration by clicking on the button below:

[button]

This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.

See you there!

Best regards, the [company] team


Шаблон за имейл с линк за потвърждение


Hi [name],

Thanks for getting started with our [customer portal]!

We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.

Click below to confirm your email address:

[link]

If you have problems, please paste the above URL into your web browser.


Шаблон за имейл за потвърждение с код


Hi [name]!

Your verification code is [code].

Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.

Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].

If you have any questions, send us an email [email to your support team].

We’re glad you’re here!
The [company] team


Шаблон за имейл за потвърждение “благодарим ви”


Thank you for choosing [customer portal] to deal with [client’s pain point].

The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.

To access your account, click on the big [color] button:

[Button]

Once again – thank you for joining our [customer portal] family!

Шаблони за имейл за потвърждение – често задавани въпроси

Кога трябва да изпратя имейл за потвърждение?

Време за отговор

Най-добре е да изпращате имейлите за потвърждение веднага след като създадете профил в клиентския портал, за да може потребителят да продължи процеса по регистрация и да достъпи портала възможно най-скоро. Например, когато потребител създаде профил, използвайки имейл адреса си, трябва да получи имейл за потвърждение веднага, за да може да го потвърди и да продължи със следващите стъпки.

Колко трябва да са дълги имейлите ми за потвърждение?

Колко трябва да са дълги имейлите ми за потвърждение?

Имейлът за потвърждение трябва да е много кратък и по същество. Трябва да съдържа само три до четири реда текст. Информирайте потребителя какво трябва да направи, за да завърши създаването на профила си в клиентския портал. Използвайте прост език. Ако получателят трябва да предприеме някакво действие, той трябва да знае какво точно се очаква от него.

Имейл с обикновен текст ли да напиша или да използвам HTML?

Имейл с обикновен текст ли да напиша или да използвам HTML?

Има голяма разлика между имейл с обикновен текст и HTML имейл. Имейлите с обикновен текст съдържат само текст без специално форматиране. Те също така дават възможност за вграждане на прости визуализации или GIF файлове в съдържанието на имейла. От друга страна, HTML версията съдържа изображения, цветове и други възможности за оформление на текста. Правилният избор зависи от стратегията ви за имейл маркетинг, брандинга, използвания стил и други фактори.

Общо взето, имейлите за потвърждение трябва да са изключително опростени, така че използването на обикновен текст обикновено е добра идея.

Ready to put our verification email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да изпратя имейл за потвърждение?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Най-добре е да изпращате имейлите за потвърждение веднага след като създадете профил в клиентския портал, за да може потребителят да продължи процеса по регистрация и да достъпи портала възможно най-скоро. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко трябва да са дълги имейлите ми за потвърждение?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът за потвърждение трябва да е много кратък и по същество. Трябва да съдържа само три до четири реда текст.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Имейл с обикновен текст ли да напиша или да използвам HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Общо взето, имейлите за потвърждение трябва да са изключително опростени, така че използването на обикновен текст обикновено е добра идея.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо