• Шаблони
  • Шаблони за имейли за повторно ангажиране

Шаблони за имейли за повторно ангажиране

Поддържането на висок процент на задържане на клиентите е значително по-евтино от привличането на нови клиенти. Освен това е много по-вероятно да осъществите нови и нови продажби на клиент, който вече сте привлекли. Всъщност, според Forrester, струва пет пъти повече да привлечете нов клиент отколкото да задържите настоящите клиенти доволни (източник). Компаниите обаче често инвестират много повече в привличането на нови клиенти, отколкото в това да задържат текущите клиенти заинтересовани и ангажирани с продуктите на бранда.

Следването на този подход е грешка, тъй като може да струва на компанията ви изключително много пари. Според Harvard Business Review, 65% от приходите на бизнесите идват от съществуващи клиенти (източник). Проучването на Forrester също така твърди, че компаниите губят $1,6 млрд на година заради текучеството на клиенти.

За да си гарантирате, че съществуващите клиенти или абонати са мотивирани да взаимодействат с компанията ви, може да започнете кампания за повторно ангажиране и да изпращате имейли за повторно ангажиране.

Какво е имейл за повторно ангажиране? Защо е важен?

Имейл кампания за повторно ангажиране е имейл кампания, насочена към клиенти или абонати, които са били неактивни. Целта е да им припомните за предимствата, които продуктите или услугите ви носят.

Това е специализирана кампания, която цели да напомни на клиентите за бранда ви и да ги мотивира да плащат отново за продуктите или услугите ви. Този тип комуникация може също така да търси повторна връзка с имейл абонатите, чиято ангажираност е ниска или нулева. Все пак, всеки абонат е потенциален клиент, нали?

Имейл кампаниите за повторно ангажиране трябва да бъдат изпращани само до неактивни контакти. Ето защо първата стъпка трябва да е да идентифицирате неактивните контакти в базата си данни. Трябва също така да решите колко дълго трябва да е бил неактивен един контакт, за да го включите в кампания за повторно ангажиране. Контактите, които идентифицирате като неактивни, ще бъдат добавени към списък, до който ще изпратите имейла за повторно ангажиране.

Изращайте имейл шаблони за повторно ангажиране през LiveAgent
Изпращайте имейли директно от таблото си в LiveAgent

Има множество различни видове съобщения, които можете да включите в имейлите си, за да активизирате неактивните си контакти или предишни клиенти:

  • Попитайте контактите си за предпочитанията им относно комуникацията.
  • Говорете за възможни притеснения на абонатите си.
  • Предложете специални оферти, намаления или безплатни продукти.
  • Предложете им да реактивират абонамента си или да се отпишат.

Започнете да изпращате имейли си систематично, след което продължете да наблюдавате процента на отварянията, на върнатите имейли и на кликовете. Постоянно анализирайте резултатите, за да можете да определите кои групи контакти изискват повече внимание.

5 идеи за имейл шаблони за повторно ангажиране

Имейл шаблон за повторно ангажиране №1


Is this the end?

We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.

Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.

Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.

(CTA)

Имейл шаблон за повторно ангажиране №2


We haven’t heard from you lately, but we’d love to!

Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.

[Use your discount code now]

Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.

Respectfully,
[company]

Шаблон за имейл, обръщащ внимание на вероятни притеснения на абонатите ви


[Name],
We’re sorry. When you subscribed to our newsletter, you probably expected to be sent relevant content on [company] and topics related to [name of industry.]

We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.

Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].

We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.

We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.

We hope that by doing this we’ll win you back! <3

Always yours,
[company] marketing team

Шаблон за имейл за повторно ангажиране, задаващ прост въпрос


Hi [name]

We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?

We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below

You can also contact customer support 24/7.

[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]

Best,
[name of the sender, company]

Шаблон за имейл за повторно ангажиране “Искам да остана в списъка”


We haven’t heard from you in a while and it looks like you haven’t opened any emails from [company] in quite some time.

We’re not sure what to think about this.

We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].

If you’d like to remain a subscriber, click the link below.

[CTA] Keep me on the list

You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.

Talk to you soon, hopefully!

Yours,
[company] team

13 примера за Относно на имейл шаблони за повторно ангажиране

  • Все още ли искате да получавате бюлетина ни?
  • Сбогуваме ли се?
  • Знаем, че оплескахме нещата, но можем да ви се реваншираме!
  • Здравей, [име на абоната]! Ние ли сме, или ти?
  • Бъди честен с нас, [име]… Не можем да чакаме повече
  • Липсваме ли ви? Нека се свържем отново
  • Трябва да поговорим
  • Минаха [брой дни] откакто говорихме последно.
  • Мина известно време. Броим часовете и дните
  • [Процент] отстъпка от следващата ви покупка
  • Липсваш ни, [Име]
  • Ще се разделяме ли или какво?
  • Искате ли все още да получавате имейли от нас?

Шаблони за имейли за повторно ангажиране – често задавани въпроси

Кога трябва да изпратя имейл за повторно ангажиране?

Време за отговор

Трябва да стартирате имейл кампания за повторно ангажиране с 3+ имейла след 30-60 дни неактивност от страна на абоната. Но зависи и от това колко често изпращате имейлите си обикновено. Ако изпращате месечен бюлетин, тогава може да изчакате малко повече, например 90 дни.

Колко имейла за повторно ангажиране трябва да изпратя, преди да премахна контакта от списъка с абонати?

Колко имейла за повторно ангажиране трябва да изпратя, преди да премахна контакта от списъка с абонати?

Както вече споменахме, трябва да изпратите поне три имейла за повторно ангажиране. Продължавайте обаче да анализирате резултатите от всяко съобщение. Ако много получатели се отпишат след второто съобщение, помислете дали да не се откажете от 3тия имейл.

Колко дълго трябва да чакам между отделните имейли за повторно ангажиране?

Отговор

Трябва да чакате поне 48 или 72 часа, за да изпратите нов имейл за повторно ангажиране на неактивните си абонати.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да изпратя имейл за повторно ангажиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Трябва да стартирате имейл кампания за повторно ангажиране с 3+ имейла след 30-60 дни неактивност от страна на абоната.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко имейла за повторно ангажиране трябва да изпратя, преди да премахна контакта от списъка с абонати?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Както вече споменахме, трябва да изпратите поне три имейла за повторно ангажиране. Продължавайте обаче да анализирате резултатите от всяко съобщение. Ако много получатели се отпишат след второто съобщение, помислете дали да не се откажете от 3тия имейл.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да чакам между отделните имейли за повторно ангажиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Трябва да чакате поне 48 или 72 часа, за да изпратите нов имейл за повторно ангажиране на неактивните си абонати.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо