Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Шаблони за покана за телефонно обаждане

Шаблони за покана за телефонно обаждане

Много компании работят изключително усърдно, за да увеличат онлайн присъствието си. Те също така полагат максимални усилия, за да използват нови канали, които интернет и днешната дигитална ера предлагат: социални медии, имейли, форуми, лендинг страници и други инструменти за маркетинг и комуникация. Но тези инструменти заменят ли комуникацията по телефона или лице в лице с клиентите, патньорите и другите заинтересовани лица?

Отговорът е не. Телефонните обаждания са важна част от взаимоотношенията между компаниите и техните (потенциални) клиенти. Затова тази статия обяснява как да използвате имейл маркетинг, за да огранизирате телефонни разговори с клиенти.

Милиони имейли влизат и излизат от входящите кутии на търговците всеки ден. Трябва да знаете как да изпращате перфектния имейл, така че съобщението ви да не се изгуби в навалицата. Това е особено важно ако изпращате покана за телефонно обаждане на важен клиент.

Защо е толкова важно да поканите клиентите си в телефонно обаждане

Някои хора смятат, че стандартните форми на комуникация, като телефонните обаждания, са неактуални. Авторите на тези твърдения изглежда забравят някои определящи фактори при комуникацията. Те включват непосредственост, изражения, тоновете на гласа и паузи… Тези знаци предават съобщение и важна информация, която би се изгубила при дигитална комуникация. Нищо не може да замени диалога и директна комуникация между хора (поне към момента).

Шаблони за покана за телефонно обаждане
LiveAgent ви дава възможност за видео чат с клиенти

Ето защо поканите за телефонни обаждания към клиентите ви трябва да са част от маркетинговата ви стратегия и шаблоните за имейли за покана ще ви помогнат с това. Но нека първо започнем с темата на имейла.

Примери за теми на имейли за покана за телефонно обаждане

  • Хайте да се чуем, [име]
  • [име], готови ли сте за бърз разговор?
  • Все още се затруднявате с [проблемна област]? Нека обсъдим някои решения!
  • Нека поговорим по телефона, [име]
  • Трябва да поговорим, нали?
  • Не пропускайте обаждането ни
  • Ще се радваме да ви чуем
  • Имате нужда от помощ с [проблемна област]? Нека направим едно бързо обаждане!
  • Хайте да обсъдим вашите [проблеми] по телефона
  • Ще се радваме да работим с вас, но трябва първо да поговорим
  • Всичко опира до това да си говорим, нали?
  • На линия ли сте за бърз разговор?

7 идеи за шаблони за имейли-покана за телефонен разговор

Първи имейл с покана за телефонно обаждане


Hey [first name]

My name is [name], and I work at [company].

We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].

Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?

I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.

If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!

Cheers,
[name & company]

Последващ имейл с покана за телефонно обаждане


Hello [name],

It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].

I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.

Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!

[CTA]

Best,
[name & company]


Шаблон за имейл с покана за обаждане с демонтрация


Hi [name],

Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!

Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.

Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!

We look forward to talking to you soon.

Best,
[name & company]

Шаблон за покана за телефонен разговор към клиенти, докладващи за проблеми


Hello [name],

I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]

I want to resolve your problem as quickly as possible.

I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].

Click the link below to schedule a call with me:

[CTA]

Regards,
[name & company]

Шаблон с покана за телефонен разговор за вероятна допълнителна продажба


Hi there [name],

You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!

[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!

How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?

Click the button below to book a call with me!

[CTA]

Talk to you soon,
[name]


Шаблон за убедителен последващ имейл с покана за телефонно обаждане

Шаблон за последващ имейл с покана за телефонно обаждане “Да насрочим разговор?”

Hello [contact name],

Are you still looking for a hand with [pain point]?

If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.

[CTA]

Regards,
[name & company]

Последващ имейл с покана за телефонно обаждане “бърз въпрос”


Hi [name],

Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.

If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].

We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.

Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.

Take care,
[name & company]

Имейл с покана за телефонно обаждане – често задавани въпроси

Колко често трябва да изпращам имейл с покана за телефоннно обаждане?

Време за отговор

Честотата на комуникацията със съществуващите или потенциалните ви клиенти трябва да се регулира според специфичната капмания, спешността на проблема или стойността на потенциалната сделка. Във всеки случай, не заливайте контактите си с имейли с покани. В противен случай комуникацията ви може да изглежда като спам.

Трябва ли да предложа час и дата за обаждане в поканата за телефонен разговор?

Инициатор на запитването

Може да споменете кои дата и час са най-удобни за вас. Трябва все пак да дадете възможност на потенциалния или съществуващ клиент да реши кога иска да говори с вас.

Трябва ли да спомена от къде имам телефонния номер на контакта си?

Шаблони за покана за телефонно обаждане

Като цяло, зависи от законите за защита на личните данни в конкретната държава или щат. Обикновено не е нужно да го споменавате, но е добра практика да информирате контакта си как сте получили данните им дори и да не са ви питали. Ако обаче попитат, трябва да им дадете честен отговор.

Също, помнете, че не трябва да се свързвате с хора, които не за изявили желание вашата компания да се свързва с тях.

Ready to put your call email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко често трябва да изпращам имейл с покана за телефоннно обаждане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Честотата на комуникацията със съществуващите или потенциалните ви клиенти трябва да се регулира според специфичната капмания, спешността на проблема или стойността на потенциалната сделка. Във всеки случай, не заливайте контактите си с имейли с покани. В противен случай комуникацията ви може да изглежда като спам.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да предложа час и дата за обаждане в поканата за телефонен разговор? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: Може да споменете кои дата и час са най-удобни за вас. Трябва все пак да дадете възможност на потенциалния или съществуващ клиент да реши кога иска да говори с вас.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да спомена от къде имам телефонния номер на контакта си?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Като цяло, зависи от законите за защита на личните данни в конкретната държава или щат. Обикновено не е нужно да го споменавате, но е добра практика да информирате контакта си как сте получили данните им дори и да не са ви питали.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо