Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Чат бутон

Бутонът за чат е икона, поставена някъде на Вашия уебсайт, която позволява на клиентите да комуникират с отдела за обслужване в реално време. Той позволява на Вашите служители бързо и ефективно да отговарят на запитвания на клиенти. Бутонът за чат може да увеличи печалбата на компанията, удовлетвореността на клиентите и служителите, както и много други.

Галерия чат бутони

Ако искате да научите за други функции за подобряване на Вашето обслужване на клиенти, разгледайте нашия Help desk софтуер .

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Въпрос”, “name”: “Какво представлява чат бутонът?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Бутонът за чат е икона, поставена на Вашия сайт, която позволява на клиентите да се свържат с отдела за обслужване на клиенти. Поради факта, че чатът ви позволява да общувате в реално време, можете да реагирате на клиентите своевременно.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Къде трябва да се постави бутона за чат?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Чат бутонът трябва да бъде поставен на видно място на всяка страница на Вашия сайт. Клиентът не би трябвало да има проблем с намирането на този бутон. Благодарение на него, клиентът винаги ще може бързо да получи отговор на въпрос, който го тревожи.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Мога ли да персонализирам бутона за чат на LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: ” Чатът Ви позволява бързо да отговаряте на въпроси на клиентите. Бутонът за чат, който поставяте на Вашия сайт, трябва да бъде адаптиран към него. А системата LiveAgent Ви позволява да персонализирате Вашия чат бутон. Отидете на Конфигурация> Чат>Чат бутони, кликнете върху Създай нов. Можете да избирате от наличните стилове: балонче, страничен, ъглов или вграден. Можете също така да определите сами външния му вид, като качите собствено изображение или напишете свой собствен програмен код. На следващата страница ще можете да зададете текста на бутона, неговата позиция и цветове.” } }] }

FAQ

Какво представлява чат бутона?

Бутонът за чат е икона, поставена на Вашия сайт, която позволява на клиентите да се свържат с отдела за обслужване на клиенти. Поради факта, че чатът ви позволява да общувате в реално време, можете да реагирате на клиентите своевременно.

Къде трябва да се постави бутона за чат?

Чат бутонът трябва да бъде поставен на видно място на всяка страница на Вашия сайт. Клиентът не би трябвало да има проблем с намирането на този бутон. Благодарение на него, клиентът винаги ще може бързо да получи отговор на въпрос, който го тревожи.

Мога ли да персонализирам бутона за чат на LiveAgent?

Чатът Ви позволява бързо да отговаряте на въпроси на клиентите. Бутонът за чат, който поставяте на Вашия сайт, трябва да бъде адаптиран към него. А системата LiveAgent Ви позволява да персонализирате Вашия чат бутон. Отидете на Конфигурация> Чат>Чат бутони, кликнете върху Създай нов. Можете да избирате от наличните стилове: балонче, страничен, ъглов или вграден. Можете също така да определите сами външния му вид, като качите собствено изображение или напишете свой собствен програмен код. На следващата страница ще можете да зададете текста на бутона, неговата позиция и цветове.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо