A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.

If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
- Какво е докинг чат на прозорец? (+ Безплатен пробен период) | LiveAgent
- Инструмент за чат [oбяснено]
- Какво е галерия с чат бутони? (+Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Уеб чат на живо [описание]
- Какво е интеграция за управление на сметките? (+безплатен пробен период) | LiveAgent
- Какво представлява оценяването на служителите? (+ Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Какво представлява галерията с чат покани? (+Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Какво представлява онлайн историята на тикета? (+ Безплатна пробна версия) | LiveAgent