Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live чат за корпорации

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Как да се разрасне и да увеличи обхвата си са сред най-обсъжданите стратегии сред предприемачите. Стратегията за растеж, привидно може да изглежда успешна за компанията, но увеличаването на мащаба на бизнеса е това, което повишава ефективността и е най-печелившо. Решаваща част от стратегията за увеличаване на обема е ефективността на клиентското обслужване.

Комуникацията с клиентите приема много форми, тъй като зависи както от външни, така и от вътрешни фактори. И двата типа комуникация изискват операционна система за съобщения.

Идеалното и рентабилно решение, което носи най-добрата възръщаемост за всяко предприятие е софтуерът за live чат.

Защо е така?

Продължете с четенето, за да научите.

Какво е live чат софтуер? 

Историята на live чата стартира преди десетилетия, но на него се гледаше само като помощен инструмент. През последните години доказа своя потенциал за маркетинг, продажби и преобразуване и сега е признат като ценен актив за съвременния бизнес. Такъв, който клиентите не само изискват, но и очакват да получат от компанията по отношение на облужването.

Но какво е  live чат софтуер и как изглежда?

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t=4s

Live чатът е малка интерактивна икона, обикновено във формата на бутон вградена в сайта, основно в долния десен ъгъл. Целта на Live чата е да съдейства с всички запитвания на посетителите на Вашия уебсайт в  реално време.

Live чат за корпорации
Пример за корпоративен чат бутон

Всички функции на live чатът могат да се персонализират, включително бутона. Поддържането на имиджа и стила на Вашата марка е съществена част от репутацията на компанията онлайн.

Можете да избирате от бутони с предварително създаден дизайн отгалерията с чат бутони,

Галерия с чат бутони
Пример за Галерия с чат бутони

Неговата позиция и анимация,

https://www.youtube.com/watch?v=kY1iAEJjf68

или можете да  създадете съвсем нов чат бутонс въвеждане на Вашия собствен код.

Стъпка по стъпка за създаване на чат бутон в LiveAgent
Пример как да създадете чат бутон

С live чата можете да започнете разговора си с клиент в прозорец за чат, да продължите с видео чат или да прикачите и изпратите файлове, всичкo в един и същ интерфейс.

Това което прави чат софтуера на LiveAgent лично преживане е факта, че се управлява от човек, а не от чат бот. Само като предоставят името си, служителите могат да успокоят клиентите, че има реален човек от другата страна ..

Live чат за корпорации
Пример за корпоративен live чат разговор

Според изследванията, въпреки че чат-ботовете стават все по-популярни, очакванията на 54% от онлайн потребителите само в САЩ са взаимодействието с чат ботове да се отрази негативно на качеството им на живот.

Какви са предимствата от използването на live чат пред телефон и имейл за корпорациите?

Наред с разсрастването и иновациите в технологиите, услугите за клиенти са под натиск да се адаптират. Live чатът е най-предпочитаният комуникационен канал за поколението на милениалите, но това не означава, че той няма по-широки възможности и не може да задоволи и другите възрастови групи.

Например, мобилните потребители са по-малко склонни да се превърнат в клиенти, ако след преглеждане на страница след страница те трябва да направят и телефонно обаждане или да изпратят имейл,когато се нуждаят от помощ

Неизпълняването на изискванията на клиентите за по-добро обслужване ще доведе до висок процент на отказите и негативни коментари. Телефонът и имейлът няма да бъдат изцяло заменени скоро, но добавянето на live чат на Вашия уебсайт може да донесе още по-положителни ефекти за корпорацията.

Стандартните канали за комуникация като телефон и имейл имат определени ограничения. Способностите на live чата разширяват ролята на комуникационния канал от реактивна към проактивна поддръжка и позволяват удобно обслужване на клиентите.

Обобщение на предимствата за корпорациите:

  • Намалено време за изчакване
  • По-малко усилия от страна клиента
  • Намален обем на входящите съобщения
  • По-голяма ангажираност
https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk

За разлика от телефона или имейла, чат операторите могат да обработват множество случаи едновременно. За да не претоварват Вашите служители и да поддържат услугата ефективна, администраторите могат да настроят броя на активните чатове и максималният брой на чакащите на опашка .

Вместо случайно задание, както обикновено се случва с обслужването по телефон или имейл, се задава разпределение чата автоматично маршрутизиране към подходящия отдел, екип или конкретен служител.

Три предварително дефинирани и базирани на уменията на отделите опции за маршрутизация гарантират, че всеки клиент ще получи правилната услуга за своя тип запитване.

  • Възлагане на случаен принцип
  • Позвъни на всички
  • Максимално използване

Какви други функции на live чатът eмогат да използват корпорациите в тяхната стратегия за обслужване на клиенти?

When you serve the customer better, they always return on your investment.

Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist

Благодарение на нашата  хибридна тикетинг система, всяка чат се сесия се преобразува в тикет и се запазва в споделена универсална пощенска кутия. Благодарение на вградената CRM система, служителите имат достъп до историята на разговора и не губят време в търсене на бележки и имейли. Цялата необходима информация е организирана, готова и достъпна по всяко време.

Една от най-важните и многофункционални опции са активните чат покани, настроено pop-up съобщение, което се появява на уебсайта като персонализирана покана или въведение. Чрез наблюдението на  текущ URL на посетителя, можете да пишете и да предложите помощ. Служителите могат да създадат една или множество покани или да ги изключат напълно, ако всички вече са ангажирани с други разговори.

Live чат за корпорации
Пример за активна корпоративна чат покана

За да осигурите още по-персонално отношение във Вашето обслужване на клиенти, използвайте едновременно видео и чат. Настройте го по същия начин като чат бутона, като поставите този за видео чат на конкретните страници на уебсайта.

Видео чат в реално време в браузъра
Пример за видео чат

Стратегията за развитие няма да доведе до резултати без активен списък от перспективи и клиенти. Чрез имплементиране на формуляр за контакт можете да събирате и запазвате контактни данни на Вашите потенциални клиенти, като име, имейл адрес или телефонен номер. Можете да намерите няколко дизайна в галерията .

Live чат за корпорации
Пример за корпоративна контактна форма

Служителите могат да настроят работните си процеси, като добавят ръчно маркери към специфични думи или фрази или като оставят системата да го прави автоматично за всяко получено съобщение

Маркери-Функция-LiveAgent
Пример за маркери

Позволява въвеждане и обратна връзка от клиенти и оценка на ефективността на служителя и общото удовлетворение от чат сесията,

Live чат за корпорации
Пример за прозорец за корпоративна оценка на служителите

или опцията да изпратят запис от чат разговора.

Live чат за корпорации
Пример за корпоративна последваща чат анкета

Какви са насоките за служителите, които работят с live чат ?

Служителите, които провеждат чат сесиите, трябва да притежават определени качества и умения и да се придържат към насоки и правила на чат етикета .

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0&t=2s

Това може да се постигне чрез обучения, но самите служители могат да използват определени функции на live чатът , за да осигурят отлично обслужване на клиентите.

За да се подготвят за чат, служителите могат да открият информацията за посетителите на уебсайта, като IP адрес, държава или местоположение, кои страници преглеждат или колко време прекарват там. За още по-активен подход Вашите сътрудници могат да комбинират тези функции с покана за чат или да подготвят шаблони за чат предварително.

Функция за проследяване на посещенията на уебсайта в Help desk софтуера - LiveAgent

Въз основа на резултата от наблюдението,live чатът Ви позволява да изпращате персонализирани поздрави или приветствени съобщения на предпочитания от клиента език чрез приспособления за адаптиране към езика.

По време на разговора в чата служителят може да наблюдава какво пише клиентът и да подготви отговора си, преди той дори да може да натисне “Изпращане”. Тази функция не е задължителна, но е много полезна за всеки сътрудник, който предпочита да е крачка пред клиентите.

Чат в реално време
Пример за изглед към въвеждане в реално време

Шаблонните отговори ускоряват времето за реакция, като използват запазени и предварително дефинирани кратки текстове с отговори на най-често задаваните въпроси. Те могат да бъдат персонализирани и използвани от различни отдели, за да се поддържа последователност при отговорите в цялото предприятие.

Шаблонни съобщения
Пример за шаблонни отговори

Въпреки че чатът е предимно за външни цели, служителите също могат да се възползват от вътрешен чат. Вътрешният чат подобрява работата в екип и ангажиментите в отделите.

Вътрешен чат
Пример за вътрешен чат

За да получите представа за ефективността клиентското обслужване,live чатът поддържа отчети за обслужване на клиенти .

На база на отчетите, екипите или отделните служители могат да бъдат награждавани или тяхното ниво на умения да бъде надграждано като част от игровизация при обслужването на клиенти.

Как да интегрирате софтуерът за Live чат на Вашия уебсайт?

Много компании не са склонни да предлагат live чат поради убеждението, че е трудно да се интегрира. Точно обратното. Не е необходимо да имате опит с кодирането или да сте добър програмист, за да включите live чат във Вашия уебсайт.

Интегрирацията на бутон за live чат към Вашия уебсайт е бързо и лесно. След като се регистрирате и получите данните за достъп до Вашия LiveAgent акаунт, всичко което трябва да направите, е просто да копирате и поставите кратък HTML код .

Това е — без необходимост от инсталиране на допълнителен софтуер. Ако искате обаче да  интегрирате трети софтуер, приложение или WordPress плъгини за да подобрите клиентското обслужване,това е напълно възможно чрез Native или Zapier.

Колко безопасен е Live чатът?

Защитата на данните и киберсигурността на Вашия бизнес и Вашите клиенти са приоритет номер едно за всяко предприятие, което иска да се счита за надеждно и да привлече лоялна клиентска база. Комбинираните функции за защита на LiveAgent ще осигурят безопасност и сигурност за всички Ваши клиенти.

Ето няколко от  функциите за сигурност,които LiveAgent предлага:

Източници на знания

Ако искате да научите повече за live чат софтуера, насочете се към нашата LiveAgent академия а за допълнителна информация, вижте нашия  портал за обслужване на клиенти,

Give it a go

Live чатът като част от многоканална help desk система

Live чатът не е единственият инструмент във Вашата визия за истински клиентски-ориентирана и печеливша корпорация. Привличането и ангажирането на клиентите чрез множество канали е ключът към получаването на предимства, приходи и преимущества пред конкурентите

Live чатът е само една част от комплексна help desk система която включва тикетикол центъруправление на социалните мрежи и още много.

Завършеното help desk решение и неговите функции подпомагат клиентското Ви обслужване да достига по-висока ефективност и забележителни резултати.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U
Choose from our pricing plans
and start living your
entrepreneurial dream today.

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers

What are the benefits of using live chat for Enterprise businesses over the phone or email support?

In comparison with a phone or email support, live chat delivers - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, and increased engagement

What other features of live chat can Enterprise businesses utilize in their customer support strategy?

Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are:<br /> Universal inbox<br /> Proactive chat invitation<br /> Video chat<br /> Contact form<br /> Tags<br /> The post-chat survey

What are the guidelines for agents operating live chat?

Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance

How to integrate live chat software into your website?

After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.

How secure is live chat?

LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers:<br /> BAN IPs<br /> 2-step verification<br /> HTTPS Encryption<br /> Multiple Data Centers<br /> GDPR<br /> API security

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо