Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.
Клиентите ви си помагат сами с бързи отговори
Управлявайте и персонализирайте вашата база знания за подобряване на клиентското обслужване. Создавайте, конфигурирайте и напълнете със съдържание базата си знания.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване за различни индустрии и има програма за възнаграждения за откриване на бъгове. Освен това предлагат множество интеграции, алтернативи и функции, както и богата хранилище от информация, полезна за потребители. Компанията има награди и сертификати и офертира възможности за партньорство.
Безплатният тикетинг софтуер може да обедини комуникацията с клиенти от много канали в една универсална пощенска кутия. Това подобрява времето за реакция и увеличава удовлетвореността на клиентите. Forbes отчита, че 84% от компаниите, работещи за подобряване на клиентския опит, отчитат растеж на приходите си. Чрез безплатната инициатива, може да се подобри степента на удовлетвореност на клиентите. Регистрацията е бърза, лесна и безплатна.
Статията представя полезна информация относно ефективната комуникация с клиенти в кол центровете. В нея са представени шаблони за отговори и съвети за етикет при обслужване на клиенти в хелп деск и чрез телефон. Правилното приложение на тези принципи може да подобри обслужването на клиентите и да генерира положителни емоции у тях.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни