Нуждаете се от безплатен чат софтуер?

Знаете ли, че повече от половината от клиентите предпочитат да разговарят с някого в реално време и онлайн, вместо да се обадят по телефона на компанията? Има много предимства от използването на безплатен софтуер за чат, както за Вашите клиенти, така и за служителите. Увеличете удовлетвореността на клиентите, подобрете времето за реакция и продуктивността на служителите и си осигурете възвръщаемост на инвестициите. Според CrazyEgg 38% от потребителите са по-склонни да купуват от компания, която предлага възможност за чат за чат.

Опитайте нашето безплатно решение за чат още днес. Нашето безплатно приложение може да се похвали, че е най-бързото на пазара и освен това е напълно персонализируемо и адаптивно към всеки език.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Предимства на безплатното чат решение

Внедрете безплатен чат софтуер за уебсайтове на Вашия бизнес и се възползвайте от следните предимства:

Съкратено време за реакция

Безплатните тикетинг функции Ви помагат да сведете до минимум общото време, прекарано в разрешаване на проблем с клиента.

Една точка на контакт

Вашият екип може да обработва всички заявки на клиенти, получени от множество канали от един екран.

Подобрена ефективност на служителите

Като управляват всички канали за обслужване от едно място, Вашите служители отделят по-малко време за разрешаване на проблеми.

Най-бързият безплатен чат софтуер

Безплатният софтуер за чат на LiveAgent може да се похвали с най-бързото приложение за чат. Когато сравнявате LiveAgent с общото изпълнение на конкурентите , ще забележите, че LiveAgent е най-бързият. Приспособлението за чат на LiveAgent се показва само за 2,5 секунди на екрана, докато междувременно на другите им отнема отнемат между 3,3 и 9,4 секунди.

Приложението за чат е начинът ефективно да превърнете посетителя на уебсайта в клиент. Според доклад на eMarketer, 35% повече хора са направили покупка онлайн, след като са използвали чат.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Функции на безплатния чат софтуер

Нашият безплатен инструмент за чат е напълно персонализиран , както и адаптивен към всеки език . Освен това, ако използвате нашия безплатен софтуер за чат, можете да вземете и тикетинг система с универсална пощенска кутия, кол център и клиентски портал.

Нашият безплатен софтуер предлага търсене в историята на тикетите до 7 дни назад и една връзка (един бутон, който служи за чат, имейл адрес, контактна форма, телефон номер.) Ако искате повече, като например неограничена история на търсенето, интеграция на социални мрежи и функции за автоматизация, разгледайте нашите платени планове.

Безпроблемна интеграция с уебсайта

p> LiveAgent е създаден, за да спести ценното Ви време. Една проста интеграция (копиране и поставяне) Ви свързва с клиентите за секунди. LiveAgent насочва нови входящи чатове към правилните членове на Вашия екип и динамично отчита броя на операторите, в случай, че се вписват и отписват по време на смяната си.

Безплатният чат софтуер ликвидира недоразуменията в обслужването на клиентите

Бавно време за реакция

12% от американците казват, че най-голямото им разочарование от обслужването на клиентите като „липса на бързина“. Statista

Липса на яснота

72% от потребителите смятат, че ако трябва да обясняват проблема си на много хора това е лошо. Dimensional Research

Липса на прозрачност

72% от потребителите казват, че когато се свързват с обслужването, очакват служителят да „знае кои са те, какво са закупили и да има идея от предишната комуникация“. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Опитайте LiveAgent още днес

LiveAgent е най-коментираният и класиран на първо място help desk софтуер за малък и среден през 2020 г. Започнете с нашето безплатно решение за чат и надградете до платена версия по всяко време, за да получите неограничена история на тикети, бутони за чат без ограничение в броя им, имейл адреси, телефонни номера и контактни форми.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Related Articles to Безплатен чат софтуер
Готови активни покани за чат за всеки повод. Използвайте ги, за да се комуникирате с Вашите клиенти на стратегически страници на Вашия уебсайт още днес.

Шаблони за активни чат покани

Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Клиентите ви си помагат сами с бързи отговори

Управлявайте и персонализирайте вашата база знания за подобряване на клиентското обслужване. Создавайте, конфигурирайте и напълнете със съдържание базата си знания.

Безплатната система за управление на тикети за клиентска поддръжка е масово използван инструмент, улесняващ комуникацията и взаимодействията между компаниите и клиентите.

Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка

В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.

Подобрете работата на клиентите си само с бутон за чат на Вашия уебсайт. Вижте всички функции и предимства, които предлага Live Chat.

Чат в реално време

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване за различни индустрии и има програма за възнаграждения за откриване на бъгове. Освен това предлагат множество интеграции, алтернативи и функции, както и богата хранилище от информация, полезна за потребители. Компанията има награди и сертификати и офертира възможности за партньорство.

LiveAgent предлага безплатен тикетинг софтуер, който обединява електронната поща, чата, кол центъра и комуникацията от клиентския портал в една универсална пощенска кутия.

Безплатен тикетинг софтуер

Безплатният тикетинг софтуер може да обедини комуникацията с клиенти от много канали в една универсална пощенска кутия. Това подобрява времето за реакция и увеличава удовлетвореността на клиентите. Forbes отчита, че 84% от компаниите, работещи за подобряване на клиентския опит, отчитат растеж на приходите си. Чрез безплатната инициатива, може да се подобри степента на удовлетвореност на клиентите. Регистрацията е бърза, лесна и безплатна.

Лайв чатът все още е най-популярният дигитален канал за комуникация с клиенти. Разгледайте безплатните ни шаблони за лайв чат и веднага се възползвайте от тях.

Шаблони за лайв чат

Статията представя полезна информация относно ефективната комуникация с клиенти в кол центровете. В нея са представени шаблони за отговори и съвети за етикет при обслужване на клиенти в хелп деск и чрез телефон. Правилното приложение на тези принципи може да подобри обслужването на клиентите и да генерира положителни емоции у тях.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо