Нуждаете се от безплатен чат софтуер?

Знаете ли, че повече от половината от клиентите предпочитат да разговарят с някого в реално време и онлайн, вместо да се обадят по телефона на компанията? Има много предимства от използването на безплатен софтуер за чат, както за Вашите клиенти, така и за служителите. Увеличете удовлетвореността на клиентите, подобрете времето за реакция и продуктивността на служителите и си осигурете възвръщаемост на инвестициите. Според CrazyEgg 38% от потребителите са по-склонни да купуват от компания, която предлага възможност за чат за чат.

Опитайте нашето безплатно решение за чат още днес. Нашето безплатно приложение може да се похвали, че е най-бързото на пазара и освен това е напълно персонализируемо и адаптивно към всеки език.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Предимства на безплатното чат решение

Внедрете безплатен чат софтуер за уебсайтове на Вашия бизнес и се възползвайте от следните предимства:

Съкратено време за реакция

Безплатните тикетинг функции Ви помагат да сведете до минимум общото време, прекарано в разрешаване на проблем с клиента.

Една точка на контакт

Вашият екип може да обработва всички заявки на клиенти, получени от множество канали от един екран.

Подобрена ефективност на служителите

Като управляват всички канали за обслужване от едно място, Вашите служители отделят по-малко време за разрешаване на проблеми.

Най-бързият безплатен чат софтуер

Безплатният софтуер за чат на LiveAgent може да се похвали с най-бързото приложение за чат. Когато сравнявате LiveAgent с общото изпълнение на конкурентите , ще забележите, че LiveAgent е най-бързият. Приспособлението за чат на LiveAgent се показва само за 2,5 секунди на екрана, докато междувременно на другите им отнема отнемат между 3,3 и 9,4 секунди.

Приложението за чат е начинът ефективно да превърнете посетителя на уебсайта в клиент. Според доклад на eMarketer, 35% повече хора са направили покупка онлайн, след като са използвали чат.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Функции на безплатния чат софтуер

Нашият безплатен инструмент за чат е напълно персонализиран , както и адаптивен към всеки език . Освен това, ако използвате нашия безплатен софтуер за чат, можете да вземете и тикетинг система с универсална пощенска кутия, кол център и клиентски портал.

Нашият безплатен софтуер предлага търсене в историята на тикетите до 7 дни назад и една връзка (един бутон, който служи за чат, имейл адрес, контактна форма, телефон номер.) Ако искате повече, като например неограничена история на търсенето, интеграция на социални мрежи и функции за автоматизация, разгледайте нашите платени планове.

Безпроблемна интеграция с уебсайта

p> LiveAgent е създаден, за да спести ценното Ви време. Една проста интеграция (копиране и поставяне) Ви свързва с клиентите за секунди. LiveAgent насочва нови входящи чатове към правилните членове на Вашия екип и динамично отчита броя на операторите, в случай, че се вписват и отписват по време на смяната си.

Безплатният чат софтуер ликвидира недоразуменията в обслужването на клиентите

Бавно време за реакция

12% от американците казват, че най-голямото им разочарование от обслужването на клиентите като „липса на бързина“. Statista

Липса на яснота

72% от потребителите смятат, че ако трябва да обясняват проблема си на много хора това е лошо. Dimensional Research

Липса на прозрачност

72% от потребителите казват, че когато се свързват с обслужването, очакват служителят да „знае кои са те, какво са закупили и да има идея от предишната комуникация“. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Опитайте LiveAgent още днес

LiveAgent е най-коментираният и класиран на първо място help desk софтуер за малък и среден през 2020 г. Започнете с нашето безплатно решение за чат и надградете до платена версия по всяко време, за да получите неограничена история на тикети, бутони за чат без ограничение в броя им, имейл адреси, телефонни номера и контактни форми.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Безплатен чат софтуер
Насочвайте своите потенциални клиенти към Вашия магазин за електронна търговия, като използвате софтуер за live чат от LiveAgent.

Чат за електронна търговия и услуги

Електронната поща и сегментацията на клиентите в B2B индустрията подобряват маркетинга и удовлетвореността на клиентите. ABM маркетингът и обучението на персонала са от решаващо значение. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни инструменти за подобряване на клиентското обслужване. Live чатът представлява решението за успех с клиента и инвестиционната полза за интернет базиран бизнес.

Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяването им. Компаниите разчитат няколко от тях, за да разберат повече.

Инструменти за обслужаване на клиенти

Register for free in the dictionary of abbreviations.

Изведете Вашето бюро на помощ на следващото ниво с имейл, чат на живо, социални медии, кол център и база от знания - всичко това в рамките на един софтуер.

Търсите ли Lucep алтернатива?

LiveAgent е популярен софтуер за клиентско обслужване, включващ VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и други функционалности.

Разговорът е обмен на съобщения, обикновено между клиент и представител на клиента. Този разговор се превръща в тикет.

Разговор

Системата LiveAgent предлага безплатен софтуер за управление на тикети, което подобрява комуникацията и обслужването на клиентите. Цени и демонстрация са налични.

Ако търсите силна алтернатива Crisp, помислете за LiveAgent. Това е пълнофункционален софтуер за справка с най-бързото приложение за чат.

Нужна ли Ви е Crips алтернатива?

Важни стратегии за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията са реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent предлага подходящи решения, включително CRM услуги.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Употреба на лайв чат

B2B и B2C бизнесите използват лайв чат за продажби и клиентско обслужване. 42% от клиентите предпочитат лайв чат пред имейл и социални медии.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо