Нуждаете се от безплатен чат софтуер?

Знаете ли, че повече от половината от клиентите предпочитат да разговарят с някого в реално време и онлайн, вместо да се обадят по телефона на компанията? Има много предимства от използването на безплатен софтуер за чат, както за Вашите клиенти, така и за служителите. Увеличете удовлетвореността на клиентите, подобрете времето за реакция и продуктивността на служителите и си осигурете възвръщаемост на инвестициите. Според CrazyEgg 38% от потребителите са по-склонни да купуват от компания, която предлага възможност за чат за чат.

Опитайте нашето безплатно решение за чат още днес. Нашето безплатно приложение може да се похвали, че е най-бързото на пазара и освен това е напълно персонализируемо и адаптивно към всеки език.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Предимства на безплатното чат решение

Внедрете безплатен чат софтуер за уебсайтове на Вашия бизнес и се възползвайте от следните предимства:

Съкратено време за реакция

Безплатните тикетинг функции Ви помагат да сведете до минимум общото време, прекарано в разрешаване на проблем с клиента.

Една точка на контакт

Вашият екип може да обработва всички заявки на клиенти, получени от множество канали от един екран.

Подобрена ефективност на служителите

Като управляват всички канали за обслужване от едно място, Вашите служители отделят по-малко време за разрешаване на проблеми.

Най-бързият безплатен чат софтуер

Безплатният софтуер за чат на LiveAgent може да се похвали с най-бързото приложение за чат. Когато сравнявате LiveAgent с общото изпълнение на конкурентите , ще забележите, че LiveAgent е най-бързият. Приспособлението за чат на LiveAgent се показва само за 2,5 секунди на екрана, докато междувременно на другите им отнема отнемат между 3,3 и 9,4 секунди.

Приложението за чат е начинът ефективно да превърнете посетителя на уебсайта в клиент. Според доклад на eMarketer, 35% повече хора са направили покупка онлайн, след като са използвали чат.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Функции на безплатния чат софтуер

Нашият безплатен инструмент за чат е напълно персонализиран , както и адаптивен към всеки език . Освен това, ако използвате нашия безплатен софтуер за чат, можете да вземете и тикетинг система с универсална пощенска кутия, кол център и клиентски портал.

Нашият безплатен софтуер предлага търсене в историята на тикетите до 7 дни назад и една връзка (един бутон, който служи за чат, имейл адрес, контактна форма, телефон номер.) Ако искате повече, като например неограничена история на търсенето, интеграция на социални мрежи и функции за автоматизация, разгледайте нашите платени планове.

Безпроблемна интеграция с уебсайта

p> LiveAgent е създаден, за да спести ценното Ви време. Една проста интеграция (копиране и поставяне) Ви свързва с клиентите за секунди. LiveAgent насочва нови входящи чатове към правилните членове на Вашия екип и динамично отчита броя на операторите, в случай, че се вписват и отписват по време на смяната си.

Безплатният чат софтуер ликвидира недоразуменията в обслужването на клиентите

Бавно време за реакция

12% от американците казват, че най-голямото им разочарование от обслужването на клиентите като „липса на бързина“. Statista

Липса на яснота

72% от потребителите смятат, че ако трябва да обясняват проблема си на много хора това е лошо. Dimensional Research

Липса на прозрачност

72% от потребителите казват, че когато се свързват с обслужването, очакват служителят да „знае кои са те, какво са закупили и да има идея от предишната комуникация“. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Опитайте LiveAgent още днес

LiveAgent е най-коментираният и класиран на първо място help desk софтуер за малък и среден през 2020 г. Започнете с нашето безплатно решение за чат и надградете до платена версия по всяко време, за да получите неограничена история на тикети, бутони за чат без ограничение в броя им, имейл адреси, телефонни номера и контактни форми.

Related Articles to Безплатен чат софтуер
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x