Трябва да предоставите обслуване на няколко езика? Настройте вашите чат , контакти или приспособления за обратна връзка на език, който Вашите клиенти и сътрудници говорят.
Пример за многоезична поддръжка
Ако предоставяте обслужване на клиенти на много езици и искате да насочите комуникация до операторите, които говорят конкретния език, това може да стане чрез създаване на приспособления за контакт на персонализирани езици. След това можете да насочите комуникацията от тези приспособления към отдели като „английски“, „немски“, „испански“ или който и да е друг поддържан език.
Настройка на чат приложение
Ако искате да настроите езиците на своите приложения за чат, можете да направите това в разширените настройки.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Контролен списък за въвеждане на VoIP система
Не можете да си позволите да пренебрегнете този контролен списък за въвеждане на VoIP система. Ето какво ви трябва за успешен и лесен за следване процес.
Контролен списък за маркетингов одит
Контролният списък за маркетингов офит е чудесен начин да се уверите, че бизнесът ви е на прав път. Това са нещата, които трябва да обмислите преди да започнете.
Шаблони за имейли за разпродажба на продукт
The article discusses the importance of creating a wider strategy to build trust with customers through advertising messages. It provides five email templates for promoting product sales, each with their own unique approach. These templates include offering discounted prices, limited-time sales, extra discounts, early access to sales, and seasonal collection discounts. Overall, the templates aim to encourage potential customers to make purchases while also rewarding loyal subscribers.
Имейл шаблони за затворено съдържание
The text advertises LiveAgent, a customer satisfaction software for businesses, offering a free trial period and giving tips on writing rejection letters and thanking clients for recommendations. It also provides email response templates for various situations and promotes LiveAgent's features and integrations. The text encourages companies to have a link to their recommendations page and highlights LiveAgent's support portal, data transfer capabilities, and various customer service software.