Трябва да предоставите обслуване на няколко езика? Настройте вашите чат , контакти или приспособления за обратна връзка на език, който Вашите клиенти и сътрудници говорят.

Пример за многоезична поддръжка
Ако предоставяте обслужване на клиенти на много езици и искате да насочите комуникация до операторите, които говорят конкретния език, това може да стане чрез създаване на приспособления за контакт на персонализирани езици. След това можете да насочите комуникацията от тези приспособления към отдели като „английски“, „немски“, „испански“ или който и да е друг поддържан език.
Настройка на чат приложение
Ако искате да настроите езиците на своите приложения за чат, можете да направите това в разширените настройки.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Приспособления за адаптиране към езика
LiveAgent предоставя софтуер за клиентско обслужване с функционалности, интеграции и шаблони за отговори, подобрява B2B обслужването.
Използвайте LiveAgent за подобряване на клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат в B2B индустрията. Предлага персонализирана помощ и докинг станция за чат на прозорец.Функции включват SLA мониторинг, адаптация на езика, награди и знаци, прикачени файлове в статии, форуми и др. Целта е да се подобри работата на служителите и да се създаде по-добро клиентско изживяване.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent предлага реферален маркетинг и онлайн чат, за да подобри обслужването на клиенти в B2B индустрията.