• Функции
  • Приспособления за адаптиране към езика

Приспособления за адаптиране към езика

Трябва да предоставите обслуване на няколко езика? Настройте вашите чат , контакти или приспособления за обратна връзка на език, който Вашите клиенти и сътрудници говорят.

Пример за многоезична поддръжка
Ако предоставяте обслужване на клиенти на много езици и искате да насочите комуникация до операторите, които говорят конкретния език, това може да стане чрез създаване на приспособления за контакт на персонализирани езици. След това можете да насочите комуникацията от тези приспособления към отдели като „английски“, „немски“, „испански“ или който и да е друг поддържан език.

Настройка на чат приложение

Ако искате да настроите езиците на своите приложения за чат, можете да направите това в разширените настройки.

Provide support on the go

Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо