Заинтригувайте посетителите на уебсайта си, като ги поканите на чат с Вашите служители. Настройте покани за чат за персонализирани URL адреси на уебсайта си (например страницата с ценообразуване). LiveAgent предоставя различни персонализирани покани.
LiveAgent Ви дава възможност да избирате от множество предварително дефинирани позиции и стилове на покани.
Ready to choose a chat button for your website?
Get a 14-day free trial and create the best customer experience for your website visitors right away!
Не сте намерили подходящия стил за Вашата покана? Не се притеснявайте, можете да създадете персонализиран, като напишете свой собствен HTML код.
Полезна информация
Научете как да създадете чат бутон в LiveAgent.
Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти.
Софтуер за управление на услуги
Софтуерът за управление на услуги оптимизира технологията на компанията, намалява разходите и спестява време в предоставянето на услуги на клиентите. Важно е да се подобри клиентското обслужване чрез интелигентни устройства и софтуери.
Инвестирането в софтуер и онлайн чат е важно за подобряване на клиентското обслужване в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение. Високият брой обаждания може да се справи с добавяне на допълнителни канали за връзка и разработване на ресурси за самообслужване.
Софтуер за обслужване всоциалните медии
Използвайте готовите шаблони за отговори на въпроси чрез социалните медии за цени на продукт/услуга. Възможност за персонализация! Унифицирайте комуникацията с клиентите от всички канали в универсална входяща кутия.