Какво е сплит тикет
Понякога клиент задава два напълно различни въпроса в един тикет. Единият от въпросите може да е лесен въпрос относно продажбите, а другият трудна техническа заявка. За по-голямо удобство и по-лесно управление можете да използвате функцията за сплит тикет. Сплит тикетът на практика ще намали тикета наполовина и ще създаде нов с друг уникален идентификационен номер.

По отношение на горния даден пример можете да продължите да обсъждате въпроси относно продажби в оригиналния билет и да прехвърлите техническите заявки в подходящия за тях отдел.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът сплит тикет?
Сплит тикет функцията ви позволява да разделите тикет с две различни запитвания на два отделни тикета. Това позволява въпроси по предварителните продажби да се обсъждат в оригиналния тикет и техническите въпроси да се прехвърлят в съответния отдел.
Как може да използваш сплит тикет функцията?
Сплит тикет функцията работи добре, когато клиентът зададе два напълно различни въпроса в един тикет - единият може да бъде например лесен въпрос относно продажбите, а другият технически въпрос. Разделянето на такъв тикет на две позволява ефективно обработване на просто запитване, а по-трудните могат да бъдат изпратени съответно до техническия екип. Това повишава ефективността и улеснява комуникацията.
Как може да използваш сплит тикет функцията в LiveAgent?
Когато получите тикет с две отделни запитвания, щракнете върху трите точки вдясно от тикета и щракнете върху "Разделяне". Можете да изберете опцията „Автоматично разделяне“, която ще дублира тикета. Тогава съответните агенции могат да се справят със съответните въпроси от един тикет.
Expert note
Сплит тикет е полезна функция за разделяне на два различни запитвания в един тикет, което улеснява комуникацията и подобрява ефективността в обслужване на клиенти.

Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
Системите за управление на тикети осигуряват комуникация между компании и клиенти. Те улесняват решаването на проблеми и поддържката на клиентите. Важно е да имате безплатна система, която позволява на различни екипи да виждат тикетите и да отговарят на запитванията.