Какво е сплит тикет
Понякога клиент задава два напълно различни въпроса в един тикет. Единият от въпросите може да е лесен въпрос относно продажбите, а другият трудна техническа заявка. За по-голямо удобство и по-лесно управление можете да използвате функцията за сплит тикет. Сплит тикетът на практика ще намали тикета наполовина и ще създаде нов с друг уникален идентификационен номер.

По отношение на горния даден пример можете да продължите да обсъждате въпроси относно продажби в оригиналния билет и да прехвърлите техническите заявки в подходящия за тях отдел.
Frequently asked questions
Какво означава терминът сплит тикет?
Сплит тикет функцията ви позволява да разделите тикет с две различни запитвания на два отделни тикета. Това позволява въпроси по предварителните продажби да се обсъждат в оригиналния тикет и техническите въпроси да се прехвърлят в съответния отдел.
Как може да използваш сплит тикет функцията?
Сплит тикет функцията работи добре, когато клиентът зададе два напълно различни въпроса в един тикет - единият може да бъде например лесен въпрос относно продажбите, а другият технически въпрос. Разделянето на такъв тикет на две позволява ефективно обработване на просто запитване, а по-трудните могат да бъдат изпратени съответно до техническия екип. Това повишава ефективността и улеснява комуникацията.
Как може да използваш сплит тикет функцията в LiveAgent?
Когато получите тикет с две отделни запитвания, щракнете върху трите точки вдясно от тикета и щракнете върху "Разделяне". Можете да изберете опцията „Автоматично разделяне“, която ще дублира тикета. Тогава съответните агенции могат да се справят със съответните въпроси от един тикет.
Expert note
Сплит тикет е полезна функция за разделяне на два различни запитвания в един тикет, което улеснява комуникацията и подобрява ефективността в обслужване на клиенти.

Бизнесът може да гарантира ефективна комуникация и бързо решаване на проблемите на клиентите с помощта на софтуер за управление на тикети, като LiveAgent. Личните бележки са чудесен начин за споделяне на информация, която остава скрита за трети страни и може да бъде използвана за подобряване на обслужването на клиентите. В системата на LiveAgent има възможност за използване на лични бележки, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, система за управление на оплаквания и други. Компанията има награди и сертификати, а клиентите дават положителни отзиви за услугите им. LiveAgent предлага партньорска програма и може да бъдете част от нея. Калкулаторът на цени помага на потенциалните клиенти да разберат колко ще им струва използването на LiveAgent. Научете повече за софтуера, чрез блога, терминологичния речник, академията, шаблоните и уебинарите. Можете да се свържете с продажбите на LiveAgent чрез телефонен номер или да се запишете за бюлетин, за да получавате актуализации и намаления.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
LiveAgent е компания, която предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Компанията има партньорски програма и предоставя уебинари и тестове за скорост на писане. Има контакти за продажби на няколко места и предлага бюлетин с последните новини и намаления.
LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който предлага база знания и макроси за отговори на клиентски запитвания. Компаниите могат да използват и прогнозни оценки за удовлетвореността, които могат да помогнат за подобряване на обслужването на клиентите и увеличаване на продуктивността на екипа за поддръжка. LiveAgent предлага и други софтуерни решения, включително софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и управление на имейли.