Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Сплит тикет

Какво е сплит тикет

Понякога клиент задава два напълно различни въпроса в един тикет. Единият от въпросите може да е лесен въпрос относно продажбите, а другият трудна техническа заявка. За по-голямо удобство и по-лесно управление можете да използвате функцията за сплит тикет. Сплит тикетът на практика ще намали тикета наполовина и ще създаде нов с друг уникален идентификационен номер.

Сплит тикети

По отношение на горния даден пример можете да продължите да обсъждате въпроси относно продажби в оригиналния билет и да прехвърлите техническите заявки в подходящия за тях отдел.

Често задавани въпроси

Какво означава терминът сплит тикет?

Сплит тикет функцията ви позволява да разделите тикет с две различни запитвания на два отделни тикета. Това позволява въпроси по предварителните продажби да се обсъждат в оригиналния тикет и техническите въпроси да се прехвърлят в съответния отдел.

 

Как може да използваш сплит тикет функцията?

Сплит тикет функцията работи добре, когато клиентът зададе два напълно различни въпроса в един тикет - единият може да бъде например лесен въпрос относно продажбите, а другият технически въпрос. Разделянето на такъв тикет на две позволява ефективно обработване на просто запитване, а по-трудните могат да бъдат изпратени съответно до техническия екип. Това повишава ефективността и улеснява комуникацията.

 

Как може да използваш сплит тикет функцията в LiveAgent?

Когато получите тикет с две отделни запитвания, щракнете върху трите точки вдясно от тикета и щракнете върху "Разделяне". Можете да изберете опцията „Автоматично разделяне“, която ще дублира тикета. Тогава съответните агенции могат да се справят със съответните въпроси от един тикет.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо