Какво представлява проследяването на тикети?
Често искате да проследите докъде е стигнало обработването на даден тикет, дори когато е възложен на определен служител или отдел. Това може да се случи по редица причини например ако тикетът е бил създаден от VIP клиент, тикетът е бил обработен от нов служител или ако просто искате да упражните контрол.

Frequently Asked Questions
Какво означава проследяването на тикети?
Проследяващият тикетите е лице, което следи прогреса в обработването на определен тикет, но не отговаря за него. Получава известия, когато настъпи промяна като получаване/изпращане на отговор по тикета или когото статусът му се промени.
Защо трябва да използвате проследяването на тикети?
Проследяването на тикети е изключително ценно в редица ситуации, например ако тикетът е бил създаден от VIP клиент, ако искате да проверите дали новите ви служители се справят добре с обработването на тикетите или просто искате да упражните контрол над определен тикет.
Предоставя ли LiveAgent опция за следене на тикети?
Системата на LiveAgent ви предоставя опция за проследяване на тикети. Определен тикет може да бъде свързан към даден специалист или цял отдел.
Expert note
Проследяването на тикети в LiveAgent е от голямо значение за поддържане на връзка с клиентите, което може да повиши ефективността на работа с тях.

Разглеждани са различни начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на геймификация, включително мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Основната цел на тези методи е да подобрят производителността на служителите и да създадат по-добър опит за клиентите. LiveAgent предлага софтуер за хелп деск, реферален маркетинг и онлайн чат, които са насочени към подобряването на клиентското обслужване в B2B индустрията.
Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.