Какво е система за управление на тикети с отворен код?
Системата за управление на тикети с отворен код е чудесен начин за управление на запитванията от клиенти, запитванията им към екипа за поддръжка и другите видове комуникация с клиентите. Използва се за възлагането на тикети по запитванията и въпросите на клиентите. Всеки генериран тикет се проследява и съхранява в системата. Позволява на служителите да обединяват няколко запитвания.
Тази система често генерира по-малко разходи отколкото собствения софтуер за управление на тикети. Това е чудесен начин за увеличаване на ефективността на бизнес комуникацията ви.
Frequently asked questions
Какво означава система за управление на тикети с отворен код?
Системата за управление на тикети с отворен код е софтуер, който може да бъде разработен от широка общност от разработчици. Системата за управление на тикети с отворен код ви позволява да управлявате запитвания от клиенти, запитвания към екипа за поддръжка и комуникацията с клиентите като цяло. Използва се за възлагането на тикети по запитванията и въпросите на клиентите.
Какви са предимствата на системата за управление на тикети с отворен код?
Тя позволява ефективното управление на всички запитвания и запитванията от клиенти, както и на комуникацията с тях по различни канали за връзка. Позволява на служителите да обработват няколко тикета. Всеки генериран тикет се проследява и съхранява в системата. Всичко това оптимизира и автоматизира работата на служителите.
Можете ли да използвате система за управление на тикети с отворен код в LiveAgent?
Можете да използвате система за управление на тикети с отворен код с LiveAgent. Тя ви позволява осигуряването на ефикасно обслужване на клиентите и автоматизиране на работата на служителите.
Expert note
<p>Какво е система за управление на тикети с отворен код? Това е софтуер, който позволява ефективно управление на запитванията на клиентите и комуникацията с тях по различни канали за връзка.</p>

Управление за обслужването на клиенти
Стратегии за подобряване на клиентско обслужване и маркетинг в B2B индустрията с обновяване на системите, инвестиции в софтуер и използване на онлайн чат и социални медии.
Автоматично разпределение на тикети
LiveAgent предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Сегментацията на клиентите и безопасността на кол центровете са също важни.
Formidable Forms и RingCentral са някои от инструментите, които могат да подобрят клиентското обслужване на B2B индустрията. Другите стратегии включват социални медии и автоматизирани системи. Трабъл тикетите са заявки за съдействие от клиентите, които се проследяват чрез система за обслужване на клиенти.