Какво представляват телефонните тикети?
Телефонните тикети ви позволяват да събирате информация за клиентите, да съхранявате записи на връзката между клиента и компанията. Когато се получи друго обаждане по същата тема, информацията за него се прибавя към предходния тикет.
Работата с тикети е важна за проследяването на всички дейности. Не само телефонните обаждания, но и съобщенията по имейл и взаимодействието по другите канали за връзка се превръщат в тикети. Това помага поддържането на единството и реда във всички канали на връзка.
Frequently Asked Questions
Какво представляват телефонните тикети?
Телефонните обаждания на клиентите постъпили към системата за клиентска поддръжка се архивират под формата на тикети. Те съдържат информация за клиента, който е позвънил, сътрудника поел обаждането и запис на разговора между тях.
Как можете да използвате телефонните тикети?
Телефонните тикети ви позволяват да събирате информация за клиентите, да съхранявате записи на връзката между клиента и компанията. Благодарение на това постигате единство и ред във всички канали на връзка.
Мога ли да използвам телефонни тикети в системата на LiveAgent?
LiveAgent ви предлага възможност за работа с телефонни тикети. Благодарение на нашия програмен продукт можете да използвате общуването по телефона на по-високо ниво и по този начин да развиете и самото обслужване на клиентите си в положителна посока.
Expert’s note
Телефонните тикети ви позволяват да архивирате и съхранявате информацията за клиентите, които са позвънили, за по-бързо и ефективно решаване на проблемите им.
Текстът обсъжда важността на клиентските портали и базите знания в комуникацията с клиентите. Софтуерът за управление на клиентските услуги и електронна поща LiveAgent е отличен инструмент за успешното обслужване на клиенти. Важно е да се обърне внимание на отношенията с клиентите и да се използва ясен и любезен език. Текстът представя ресурси за обслужване на клиенти, като демонстрации, партньорски програми и блог. Разглежда се и важността на клиентската маркетингова стратегия, комуникационните умения на екипа и многоканалната услуга за обслужване на клиенти.