Какво представляват телефонните тикети?
Телефонните тикети ви позволяват да събирате информация за клиентите, да съхранявате записи на връзката между клиента и компанията. Когато се получи друго обаждане по същата тема, информацията за него се прибавя към предходния тикет.
Работата с тикети е важна за проследяването на всички дейности. Не само телефонните обаждания, но и съобщенията по имейл и взаимодействието по другите канали за връзка се превръщат в тикети. Това помага поддържането на единството и реда във всички канали на връзка.
Frequently asked questions
Какво представляват телефонните тикети?
Телефонните обаждания на клиентите постъпили към системата за клиентска поддръжка се архивират под формата на тикети. Те съдържат информация за клиента, който е позвънил, сътрудника поел обаждането и запис на разговора между тях.
Как можете да използвате телефонните тикети?
Телефонните тикети ви позволяват да събирате информация за клиентите, да съхранявате записи на връзката между клиента и компанията. Благодарение на това постигате единство и ред във всички канали на връзка.
Мога ли да използвам телефонни тикети в системата на LiveAgent?
LiveAgent ви предлага възможност за работа с телефонни тикети. Благодарение на нашия програмен продукт можете да използвате общуването по телефона на по-високо ниво и по този начин да развиете и самото обслужване на клиентите си в положителна посока.
Expert note
Телефонните тикети ви позволяват да архивирате и съхранявате информацията за клиентите, които са позвънили, за по-бързо и ефективно решаване на проблемите им.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е безплатен хелп деск софтуер, който се отличава с качествени услуги, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции. Клиентите могат да се насладят на функционалности като контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи, както и стабилно функциониране на мобилни платформи. LiveAgent е идеален за малкия бизнес, който иска да се възползва от разнообразни функции на достъпни цени. Функции на чата на живо включват възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети и шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. LiveAgent е също интегриран с над 40 външни приложения, което предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.
LiveAgent предоставя шаблони за известия, които могат да се персонализират, за да подобрят клиентския опит в компанията. Центърът за обслужване на клиенти е важна част от организацията, която позволява ефективна поддръжка и събиране на данни за клиентите.razgovorite се записват и виртуалният център за обаждания е един от видовете.
Текстът описва функциите на софтуер за кол центрове и важността на клиентските портали и базата знания. LiveAgent предоставя възможности за анализ на поведението на потребителите и управление на оплакванията. Термините, свързани с клиентското обслужване, са обяснени, а грешките на потребителя и изчакващите тикети са преценени. Показателите за отклонение на тикетите и сесиите на сайта са от съществено значение за анализирането на интересите на посетителите. Програмата предлага много възможности за самообслужване и управление на обращенията на клиентите.