Тикет форма

Какво е тикет форма?

Тикет формата е това, което наричаме контактна форма в LiveAgent. Използва се под формата на вградена джаджа или изскачаща джаджа от клиентите, които искат да се свържат се екипа ви за обслужване на клиенти. Причината, поради която толкова много компании предпочитат да използват контактна форма, вместо клиентите да разполагат само с един имейл, на който да трябва да изпращат допълнителна информация, необходима за сортирането на входящите тикети. Използвайки форма за контакт, можете да използвате падащи менюта или задължителни полета за събирането на повече информация от клиентите, преди да изпратят запитванията си.

Frequently asked questions

Какво е тикет форма?

Тикет формата е съвкупност от полета за предварително определени запитвания с искане за обслужване, т.е. контактна форма. Най-често се използва под формата на вградена или изскачаща джаджа, когато клиентът посети определена страница. 

 

Какви са предимствата от използването на тикет форма?

Тикет формите могат да бъдат създадени за много видове искания за обслужване. Те ви позволяват прецизно да въвеждате индивидуално съдържание. Освен това включват детайли за определения вид искане за обслужване. Често съдържат падащи менюта или задължителни полета, позволяващи ви да събирате определени категории.

 

Къде можете да поставите тикет форма на сайта си?

Можете да поставите тикет формата навсякъде на уебсайта си. Най-подходящото място е това, на което клиентите най-често търсят помощ. Важно е да се вижда добре и лесно достъпна.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Тикет формата е контактна форма в LiveAgent, която осигурява многоканалност и автоматизирани системи за обслужване на клиенти.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Конкурентно предимство е това, което ви отличава от конкуренцията и ви прави по-добри от останалите.

Конкурентно предимство

Текстът представя няколко начина за подобряване на клиентското обслужване в компанията. Отклоняването на тикетите към клиентски портали и база знания може да се използва за намаляване на броя на входящите обаждания от повтарящи се проблеми. Изграждането на конкурентно предимство може да се основа на ниска цена, качествен продукт и обслужване на клиенти. Тикет формата може да се използва за събиране на повече информация от клиентите и създаване на индивидуално съдържание за определени видове искания. Обучението на персонала е важен процес за подготовката им да обслужват качествено клиентите на компанията. Семинарите са полезни за обучението на персонала.

Отговорник за запитването е този, на когото то е възложено. Името му се показва до запитването и всеки знае кой се грижи за него.

Отговорник за запитване

Текстът представлява описание на софтуер LiveAgent за клиентско обслужване, който включва шаблони за отговори, списъци с клиенти, гласова комуникация и други функции, както и портал за поддръжка. Екипът на компанията трябва да има комуникационни умения и да предоставя многоканална услуга, като взаимодейства с клиентите, за да създаде връзки и да ги задоволи. Посланикът на марката също е важен за споделяне на продукта или услугата на други хора в подкрепа на бизнеса.

Посланик или защитник на марката може да бъде известен човек или служител, който разпространява марката сред други хора. Тези хора могат да бъдат и инфлуенсъри.

Посланик на марката

Текстът обсъжда софтуер за кол център, включващ функционалности като говорител на марката, шаблони за отговори, прехвърляне на повиквания, чат стая и ресурси за поддръжка. Текстът също така обсъжда важността на клиентската маркетингова стратегия, развиването на комуникационните умения на екипа и многоканалната услуга за обслужване на клиенти, както и правилата, командите и принципите на компанията в Практическия кодекс. Обслужването на клиенти е взаимодействие между клиент, продукт и доставчик на услуги за доволни клиенти.

Стаята за чат на живо е специфично място в интернет. Основаната цел за чата на живо е да осъществи за потребителите онлайн чат на живо.

Стая за чат на живо

Текстът обръща внимание на необходимостта от клиентско ориентирана маркетингова стратегия, която да отговаря на нуждите на клиентите и да създава добавена стойност. Важно е обслужването на клиентите да бъде съсредоточено върху комуникационните умения на екипа и многоканални услуги. Кодексът на практиката е важна насока за дейностите на компанията, като консултантите за обслужване на клиенти дават предложения за подобряване на ефективността на обслужването.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо