Какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Клиентите могат да предоставят обратна връзка след като билетът им е решен. Това става чрез обикновен въпросник с 2 опции – добър или лош рейтинг. Клиентите също могат да оставят коментар, ако искат да изразят мнението си. Оценката на удовлетвореността на клиентите е чудесен начин да видите ефективността на Вашите агенти.
Оценките могат да се предоставят само от клиенти, а не от агенти, дори те да са поискали билета.
Frequently asked questions
Какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Оценката на удовлетвореността на клиентите е мярка, която ни показва колко е доволен клиентът от обслужването на клиентите. Те могат да дадат отговори на това, след като докладът им бъде разрешен от агента. Това се прави с въпросник, където можете да посочите дали оценката е добра или лоша.
Как да изчислим рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Оценката на удовлетвореността на клиентите може да бъде изчислена например чрез обикновен справочник, който ще му бъде предоставен чрез разрешаване на заявлението му. Клиентът дава положителна или отрицателна оценка по рейтинговата скала и така можем да преценим дали той е доволен от услугата.
Как да подобрим рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
За да увеличите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете Вашето обслужване. Не забравяйте да се отнасяте индивидуално към клиентите си и да им обръщате внимание като личности. Дайте им възможност да се свържите с тях по различни канали, за да изберете най-добрия за тях. Отговорете на проблемите им възможно най-лесно и бързо. Събирайте отзиви и оценки от тях и ги използвайте, за да подобрите обслужването си.
Expert note
Оценката на удовлетвореността на клиентите е ключов фактор за успеха на всяка компания. Трябва да се стремим да предоставяме отлично обслужване, за да създадем лоялност и удовлетворение у своите клиенти.

Отчети на екипа за обслужване на клиенти
LiveAgent предлага софтуер за обслужване на клиенти, включващ табло за управление, контролен списък за оценка на клиентското обслужване и база знания. Отличава се с видео чат на живо и изходящи обаждания. LiveAgent е най-добрият софтуер за клиентско обслужване за 2021 г. и има демонстрация, цени, интеграции и алтернативи. Компанията предлага поддръжка, портал за поддръжка, статус на системата и списък с промени. LiveAgent е награждавана и има партньорска програма. В блога и академията на LiveAgent има шаблони, уебинари, тест за скорост на писане и терминологичен речник. LiveAgent е идеален за софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, система за управление на оплаквания и софтуер за клиентски портал.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Текстът описва важността на обслужването на клиентите и представя инструментите, които могат да се използват за това, включително тикет формата. Той обръща внимание на необходимостта от ясно и подробно обслужване на клиентите, както и многоканалност в контакта с тях. Събирането на потребителска информация и анализирането на отзивите на клиентите също се обсъжда в текста. Накрая, той подчертава важността на впечатлението, което компаниите оставят на клиентите, като това може да доведе до повишаване на продажбите и лоялността им.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
LiveAgent е компания, която предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Компанията има партньорски програма и предоставя уебинари и тестове за скорост на писане. Има контакти за продажби на няколко места и предлага бюлетин с последните новини и намаления.