LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.
Контакти на бюрото за помощ на Shedul
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване и управление на контакти, който предлага редица функционалности като ВОІР телефонни системи и управление на оплаквания. Компанията е с награди и сертификати, а партньорската програма дава възможност за сътрудничество. Екипът на LiveAgent предлага поддръжка чрез портала за поддръжка и е на разположение да помогне на клиентите си.
Искате да се преместите от Extend към LiveAgent?
LiveAgent предлага полезни инструменти, над 175 характеристики и над 40 интеграции. Има три платени плана или можете да изберете безплатен план. Интерфейсът е на 43 различни езика, включително за устройства, а спестяванията и възвратността на инвестициите са гарантирани.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.
Местите се от Teamsupport към LiveAgent?
LiveAgent е най-доброто help desk приложение за 2019 и 2020, с най-много отзиви. Компании, като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University се възползват от световен клас обслужване на клиентите чрез LiveAgent. Предлагат се пакети Ticket и Ticket + Chat за малки бизнеси и маркетинг специалисти на цени от $15 до $29 на месец.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни