Прехвърляне от Freshdesk?

LiveAgent предлага безупречно прехвърляне от Freshdesk, което може да бъде обработено чрез нашия програмно- приложен интерфейс от нашите поддържащи техници. Просто изберете метод, в който се чувствате най- добре и Вашето прехвърляне на данни от Freshdesk може да започне!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Import tickets from Freshdesk to LiveAgent | Live Agent01:40Youtube video: Import tickets from Freshdesk to LiveAgent
Live Agent

Използвайте нашия плъгин за прехвърляне от Freshdesk

Вие сте само на няколко кликвания от прехвърлянето на Вашите Freshdesk данни на LiveAgent. Всичко, което трябва да направите е да се впишете на Вашия LiveAgent табло, да кликнете слайдъра с активацията в рамките на Вашите плъгини. Прехвърлянето от Freshdesk ще изисква единствено Вашия ключ за програмно- приложния интерфейс–не се изисква допълнително кодиране.

Гратис Freshdesk прехвърляне

Свържете се с нас с чат на живо или по имейл и ни информирайте, че искате да мигрирате Вашите данни от Freshdesk. Ние безплатно ще прехвърлим всички Ваши данни по безопасен начин. Междувременно може да поседнете, да се отпуснете и да се насладите на чаша кафе.

Migrate data to LiveAgent on your own

Как може да мигрирате от Freshdesk

Контакти

Лесно прехвърлете агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички Ваши отдели и тикет тагове.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и тикет полета.

Предимствата на прехвърлянето на данни от Freshdesk към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Невероятно обслужване на клиенти

Нашите агенти са готови да Ви помогнат при всеки един от Вашите проблеми 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Напълно оборудвано хелп деск решение

Нашият софтуер предлага над 179 хелп деск характеристики, а в добавка към тях над 40 интеграции.

Person collecting papers into the net

Значими спестявания и възвращаемост на инвестициите

LiveAgentпредлага вечен безплатен план, както и други три плана на изгодна цена.

Multilingual support in LiveAgent

Разнообразие от езици за обслужване

LiveAgent е достъпен на 43 различни езикова превода (някои частично) и поддържа езиково адаптивни уиджети.

Прехвърлете от Freshdesk още днес

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019 и 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University в предоставянето на поддръжка от световно ниво на Вашите клиенти.

Package Name

Тикет

За малки бизнеси и професионални маркетинг специалисти

$15 /mo
Package Name

Тикет+чат

Идеален за малки и средни бизнеси

$29 /mo

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Пренос на данни от друг софтуер за клиентска поддръжка?

Прехвърлете безплатно Вашите данни от всеки един от по- долу посочените доставчици на хелп деск решения. Направете прехвърлянето днес. Ние стоим зад Вас.

Related Articles to Прехвърляне от Freshdesk
LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.

По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.

Как да се свържете с обслужването на клиенти на Shedul чрез имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

Контакти на бюрото за помощ на Shedul

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване и управление на контакти, който предлага редица функционалности като ВОІР телефонни системи и управление на оплаквания. Компанията е с награди и сертификати, а партньорската програма дава възможност за сътрудничество. Екипът на LiveAgent предлага поддръжка чрез портала за поддръжка и е на разположение да помогне на клиентите си.

Искате да прехвърлите Вашите данни от Extend към друго решение? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете с Вашия безплатен пробен период сега.

Искате да се преместите от Extend към LiveAgent?

LiveAgent предлага полезни инструменти, над 175 характеристики и над 40 интеграции. Има три платени плана или можете да изберете безплатен план. Интерфейсът е на 43 различни езика, включително за устройства, а спестяванията и възвратността на инвестициите са гарантирани.

Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.

Нашите сътрудници обслужване на клиенти с удоволствие ще ви помогнат да прехвърлите данните си безопасно и без усилия. LiveAgent е help desk приложението с най-много отзиви и е №1 според SMB за 2019 и 2020. Присъединете се към компании като huawei, bmw, yamaha, o2 и oxford university и осигурете обслужване от световна класа на клиентите си.

Местите се от Teamsupport към LiveAgent?

LiveAgent е най-доброто help desk приложение за 2019 и 2020, с най-много отзиви. Компании, като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University се възползват от световен клас обслужване на клиентите чрез LiveAgent. Предлагат се пакети Ticket и Ticket + Chat за малки бизнеси и маркетинг специалисти на цени от $15 до $29 на месец.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо