Прехвърляне от Freshdesk?

LiveAgent предлага безупречно прехвърляне от Freshdesk, което може да бъде обработено чрез нашия програмно- приложен интерфейс от нашите поддържащи техници. Просто изберете метод, в който се чувствате най- добре и Вашето прехвърляне на данни от Freshdesk може да започне!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Import tickets from Freshdesk to LiveAgent | Live Agent01:40Youtube video: Import tickets from Freshdesk to LiveAgent
Live Agent

Използвайте нашия плъгин за прехвърляне от Freshdesk

Вие сте само на няколко кликвания от прехвърлянето на Вашите Freshdesk данни на LiveAgent. Всичко, което трябва да направите е да се впишете на Вашия LiveAgent табло, да кликнете слайдъра с активацията в рамките на Вашите плъгини. Прехвърлянето от Freshdesk ще изисква единствено Вашия ключ за програмно- приложния интерфейс–не се изисква допълнително кодиране.

Гратис Freshdesk прехвърляне

Свържете се с нас с чат на живо или по имейл и ни информирайте, че искате да мигрирате Вашите данни от Freshdesk. Ние безплатно ще прехвърлим всички Ваши данни по безопасен начин. Междувременно може да поседнете, да се отпуснете и да се насладите на чаша кафе.

Migrate data to LiveAgent on your own

Как може да мигрирате от Freshdesk

Контакти

Лесно прехвърлете агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички Ваши отдели и тикет тагове.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и тикет полета.

Предимствата на прехвърлянето на данни от Freshdesk към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Невероятно обслужване на клиенти

Нашите агенти са готови да Ви помогнат при всеки един от Вашите проблеми 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Напълно оборудвано хелп деск решение

Нашият софтуер предлага над 179 хелп деск характеристики, а в добавка към тях над 40 интеграции.

Person collecting papers into the net

Значими спестявания и възвращаемост на инвестициите

LiveAgentпредлага вечен безплатен план, както и други три плана на изгодна цена.

Multilingual support in LiveAgent

Разнообразие от езици за обслужване

LiveAgent е достъпен на 43 различни езикова превода (някои частично) и поддържа езиково адаптивни уиджети.

Прехвърлете от Freshdesk още днес

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019 и 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University в предоставянето на поддръжка от световно ниво на Вашите клиенти.

Package Name

Тикет

За малки бизнеси и професионални маркетинг специалисти

$15 /mo
Опитайте
Package Name

Тикет+чат

Идеален за малки и средни бизнеси

$29 /mo
Опитайте

Пренос на данни от друг софтуер за клиентска поддръжка?

Прехвърлете безплатно Вашите данни от всеки един от по- долу посочените доставчици на хелп деск решения. Направете прехвърлянето днес. Ние стоим зад Вас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Freshdesk
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x