Кажете довиждане да забавим софтуер

Превключете на LiveAgent ще мигрираме данните ви от Помощ за разузнавачи безплатно.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Прехвърляне от Help Scout до LiveAgent?

Прехвърлянето на база данни от Help Scout до LiveAgent е повече от лесно за нас. Проследете стъпка по стъпка нашият наръчник, опитайте се да изпълните процеса сами или ни потърсете, за да Ви помогнем. Нашият екип от специалисти ще се радва да прехвърли Вашата база данни.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сревнение между Help Scout и LiveAgent

Функции Liveagent
Опитайте безплатно най-добрата алтернатива за поддръжка на клиенти! Не се изисква кредитна карта.
Help Scout
Билети
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталити за заявки за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага продажба на билети в план ticket за $ 15 / агент / месец.
Help Scout
Help Scout предлага билет в план за $ 20 / агент / месец.
Чат на живо
А в реално време чат джаджа, че можете да поставите на всеки сайт.
LiveAgent предлага чат на живо.
Help Scout
Помощ Scout предлага чат на живо в план за $ 25 / агент / месец.
Център за обаждания
Кол център, който може да се използва за извършване и получаване на повиквания с помощта на автоматичното разпределение на повиквания.
LiveAgent предлага Център за обаждания.
Help Scout не предлага център за обаждания.
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, за който клиентите ви могат да се регистрират, за да получат достъп до своите предишни билети и съдържание на база знания.
LiveAgent предлага самообслужване портал в билет план за $ 15 / агент / месец.
Help Scout предлага self-service портал в план за $ 25 / агент / месец.
Facebook
Facebook интеграцията, която извлича всички коментари и споменава и ги превръща в билети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговорят на всички коментари и споменава от помощния софтуер на социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция във Facebook в билетния план срещу допълнителна такса $ 39 / месец / на човек в сметка или в All-inclusive план без допълнителни такси..
Help Scout предлага интеграция във Facebook в план за $ 25 / агент / мон.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменава и коментари и ги превръща в билети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговорят на Tweets директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция в Twitter.
Помощ Scout не предлага интеграция в Twitter.
Instagram
Интеграция на Instagram, която извлича всички коментари и споменава и ги превръща в билети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменава от помощния софтуер на социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция на Instagram.
Help Scout не предлага интеграция на Instagram.
Viber
A Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги превръща в билети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да излъчват Viber съобщения директно от помощния софтуер на социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Help Scout не предлага интеграция на Viber.
База данни
LiveAgent предлага база от знания в план ticket за $ 15 / агент / месец..
LiveAgent предлага база от знания в билета за $ 15 / агент / месец.
Help Scout предлага клиентски форум в план за $ 20 / агент / месец.
Автоматизация и правила
Онлайн дъска за обсъждания за вашите клиенти, която се намира директно в базата ви от знания.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Помощ Scout не предлага форум на клиентите..
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящи се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в билета план за $ 15 / агент / месец.
Help Scout предлага база знания в план за $ 25 / агент / месец.
API
Набор от функции, които позволяват различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага функции за API в билета за $ 15 / агент / месец.
Help Scout предлага API функции в план за $ 25 / месец.
Интерактивна гласова реакция (IVR)
Технология, която позволява на входящите обаждащи се да навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
LiveAgent предлага функции на IVR.
Help Scout не предлага IVR функции.
Видео разговори
Повикване, което съдържа видео, подобно на обажданията за Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Help Scout не предлага видео разговори.
Неограничена история.
Тикетите не изтичат и не с изтриват - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в план на билетите за $ 15 / агент / месец.
Help Scout предлага неограничена история в план за $ 25 / агент / месец.
Unlimited Websites
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уеб сайтове.
LiveAgent предлага неограничени уеб сайтове.
Помощ Scout предлага неограничени уеб сайтове в план за $ 25 / агент / месец.
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на вашите уеб сайтове.
LiveAgent предлага неограничен чат бутони в билета план за $ 15 / агент / месец.
Help Scout предлага неограничени бутони за чат в плана за $ 25 / агент / месец/span>
Неограничен брой билети/поща
Те могат да получат неограничен брой имейли и билети.
LiveAgent предлага неограничен брой билети. /span>
Help Scout не предлага неограничен брой билети / поща.ц.
Неограничен запис на разговор
Записвайте всяко обаждане, което е направено или получено, и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Help Scout не предлага неограничен запис на разговори.
Неограничена 24/7 поддръжка
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7 без ограничение на броя на заявките, които можете да подадете.
LiveAgent предлага неограничена 24/7 поддръжка. /span>
Помощ Scout не предлага неограничена 24/7 поддръжка.
Migrate data to LiveAgent on your own

Използвайте нашето устройство за прехрърляне на база данни

Вие сте само на няколко клика от прехрърляне и трансфер на Вашите база данни от Help Scout до Live Agent. Всичко, което трябва да направите е да се логнете във Вашият LiveAgent профил и да натиснете плъзгача за активиране от плъгина. Прехвърлянето на Help Scout изисква единствено Вашият API ключ – допълнително кодиране не е нужно.

Learn more

Ние сме готови да Ви помогнем

Свържете се с нас по чат на живо, като ни изпратите имейл и ни споделете какво мислите на преноса на Вашите база данни от Help Scout. Ние ще пренесем Вашите данни напълно безплатно. През това време, Вие можете да седнете, да си почивате и да се насладите на своята чаша кафе.

Data migration from one solution to another

Какво можете да прехрълите от Help Scout?

Потребители

Лесно прехвърлете агенти, администратори, потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички отдели и тагове за тикети.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета за билети.

Бонуси за прехвърляне от HelpScout

Customer providing review for service on mobile phone

Обслужване на клиенти от Stellаr

Нашите агенти са готови да Ви помогнат с всеки един проблем 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Пълно обслужване на за намиране на решения

Нашият софтуер предага над 179 обслужващи характеристики, в допълнение с над 40 интеграции.

Person collecting papers into the net

Значими спестявания

LiveAgent предлага безплатен план, както и три допълнителни опции за сделка.

Multilingual support in LiveAgent

Разнообразие от езици за обслужване

LiveAgent e достъпно и преведено на 43 езика (на някои от части) и поддържа езици за адаптивни устройства.

Мигриране от Help Scout днес

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University, за да осигурите поддръжка от световна класа на вашите клиенти.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Планирате промяна на използвания софтуер?

Прехвърлете своята база данни към някои от долу посочените решения за доставчици на софтуери напълно безплатно. Напревете своите натройки днес. Ние имаме пълно покритие.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни с HelpScout
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x