Местите се от Pure Chat към LiveAgent?

Нашите сътрудници с удоволствие ще ви помогнат да прехвърлите всичките си данни от Pure Chat в LiveAgent бързо и сигурно. Напълно безплатно e! Свържете се с нас сега, за да обсъдим прехвърлянето на данни.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
server - illustration

Безплатен пренос на данни

Свържете се с нас и обсъдете прехвърлянето на вашите данни от Pure Chat към LiveAgent. Нашите сътрудници с удоволствие ще отговорят на всичките ви въпроси и ще прехвърлят данните ви. Междувременно вие може да си починете, докато ние свършим всичко.

Искате да го направите сами?

В момента работим върху плъгин за прехвърляне на данните от Pure Chat към LiveAgent. Очаквайте повече информация.

monitor plug in - illustration

Каква информация мога да прехвърля от Pure Chat?

Manager - icon

Хора

Прехвърлете сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти с лекота.

ticketing email ticketing - icon

Запитвания

Прехвърлете запитвания, прикачени файлове, потребителски полета и полета към запитванията.

Tags

Тагове

Прехвърлете всички отдели и тагове за запитвания.

colorful review - icon

Отзиви

Прехвърлете всички отзиви от клиентския си портал.

Готови ли сте да се прехвърлите от Pure Chat към LiveAgent?

Вижте някои от предимствата когато направите промяната към LiveAgent

Improve customer happiness - icon

Клиентско обслужване на най-високо ниво

Облужване от сътрудниците ни 24/7. На линия сме винаги когато ви трябваме.

Integrations pricing-icon

Пълно help desk приложение

Полезни инструменти, над 175 функционалности и над 40 интеграции. Имаме всичко, от което се нуждаете.

Money bag and a coin - icon

Увеличете спестяванията си и възвращаемостта на инвестициите

Вземете LiveChat безплатно завинаги или изберете един от трите ни платени плана.

translator - icon

Изберете език

Изберете един от 43 различни превода. LiveAgent също така поддържа промяна на езика на допълнителните функции и прозорци.

Използвайте LiveAgent за...

LiveAgent се адаптира към размера и сферата на дейност на компанията ви. Помагаме на организации в всякакъв размер и тип. Вижте техния опит при използване на приложението ни.

Package Name

Ticket

За малък бизнес и маркетинг специалисти

$15 /mo
Опитайте
Package Name

Запитвания + чат

За малък бизнес и маркетинг специалисти

$29 /mo
Опитайте

Прехвърляте се от един софтуер към друг?

Прехвърлете данните си от който и да е от следните доставчици на лайв чат приложения безплатно. Направете промяната днес. Ние ще се погрижим за вас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Pure Chat
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x