Кажете "сбогом" на бавния, посредствен софтуер

Преминете към LiveAgent & ние ще прехвърлим вашите данни от CallPage безплатно.

  • ✓ Без такса за настройване
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Прекъснете по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Преминавате от CallPage към LiveAgent?

Обмисляте ли да прехвърлите данните си от CallPage към новия си LiveAgent? Нашите агенти за поддръжка с удоволствие ще ви помогнат да прехвърлите вашите данни безопасно и без усилие. Обадете ни се и започнете прехвърлянето на вашите данни още днес!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнение между CallPage и LiveAgent

Характеристики Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за поддръжка на клиенти безплатно! Не се изисква кредитна карта.
CallPage
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг.
CallPage не предлага тикетинг.
Чат на живо
Уиджет за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат на живо.
CallPage не предлага чат на живо.
Колцентър
Колцентър, който може да се използва за осъществяване и получаване на повиквания с помощта на автоматично разпределение на обажданията.
LiveAgent предлага колценър в All-inclusive плана за $39/агент/месец.
CallPage предлага колцентър в план за около $53/aгент/месец.
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание на информационната база.
LiveAgent предлага самообслужване.
CallPage не предлага самообслужване.
Facebook
Facebook интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
CallPage не предлага Facebook интеграция.
Twitter
Twitter интеграция, която извлича всички споменавания и коментари и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
CallPage не предлага Twitter интеграция.
Instagram
Instagram интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социални мрежи.
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
CallPage не предлага Instagram интеграция.
Viber
Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и изпращат съобщения на Viber директно от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Viber интеграция.
CallPage не предлага Viber интеграция.
Информационна база
Хранилище, което съдържа основна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага информационна база.
CallPage не предлага информационна база.
Клиентски форум
Онлайн дискусионнен форум за вашите клиенти, който се намира директно във вашата информационна база.
LiveAgent предлага клиентски форум.
CallPage не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Можете да автоматизирате работния процес, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в Ticket плана за $15/агент/месец.
CallPage предлага автоматизация и правила в план за около $53/агент/месец.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в Ticket плана за $15/агент/месец.
CallPage предлага API функции в план за около $53/агент/месец.
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите да се навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
LiveAgent предлага IVR функции в план All-inclusive за $39/агент/месец.
CallPage предлага IVR функции в план за около $53/агент/месец.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime разговори.
LiveAgent предлага видео разговори.
CallPage не предлага видео разговори.
Неограничена хронология
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена хронология.
CallPage не предлага неограничена хронология.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове.
CallPage не предлага неограничени уебсайтове.
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на вашите уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени чат бутони.
CallPage не предлага неограничени чат бутони.
Неограничени тикети/поща
Можете да получите неограничен брой имейли и тикети.
LiveAgent предлага неограничени тикети/поща.
CallPage не предлага неограничени тикети/поща.
Неограничени записи на разговори
Запишете всяко обаждане, което е направено или получено и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничени записи на разговори.
CallPage не предлага неограничени записи на разговори.
Неограничена поддръжка 24/7
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничена поддръжка 24/7.
CallPage не предлага неограничена поддръжка 24/7.
Data migration from one solution to another

Прехвърлянето на данни е наша работа!

Обърнете се към нас и ни позволете да ви помогнем. Нашите агенти за поддръжка ще отговорят на всеки ваш въпрос относно прехвърлянето на данни и ще ви помогнат да преместите всичко необходимо в новия си акаунт в LiveAgent. Междувременно можете просто да си починете, докато ние се погрижим за всичко.

Искате ли да прехвърлите данните си сами?

Понастоящем нашият персонал работи върху плъгин за прехвърляне от CallPage. Следете за повече информация!

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни мога да прехвърля от CallPage?

Контакти

Прехвърлете с лекота агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички тагове за отдели и тикети.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета за тикети.

Готови ли сте се прехвърлите от CallPage към LiveAgent?

Разгледайте някои от предимствата, които получавате, когато преминете към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Обслужване на клиенти на най-високо ниво

24/7 поддръжка от нашите агенти. Ние сме там, когато имате нужда от нас.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Основно решение за помощ при обслужването

Полезни инструменти, повече от 175 функции и над 40 интеграции. Ние разполагаме с всичко необходимо.

Person collecting papers into the net

Вземете LiveAgent безплатно завинаги или изберете един от трите ни платени плана.

Woman overflowing with ideas

Изберете език

Изберете един от 43 различни превода. LiveAgent също поддържа езикови адаптивни уиджети.

Прехвърлете данните си от CallPage днес

LiveAgent е най-преглежданият и оценен на първо място help desk софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет в предоставянето на поддръжка от световна класа на вашите клиенти.

Package Name

All-Inclusive

Подходящ за малкия бизнес, агенции и дори за големи корпорации

$39 /mo

Прехвърляте се от друг колцентър софтуер?

Прехвърлете вашите данни от някой от изброените по-долу доставчици на решения за колцентър безплатно. Направете превключването днес. Можете да разчитате на нас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от CallPage
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x