Кажете "сбогом" на бавния, посредствен софтуер

Преминете към LiveAgent & ние ще прехвърлим вашите данни от CallPage безплатно.

  • ✓ Без такса за настройване    
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Прекъснете по всяко време    
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Преминавате от CallPage към LiveAgent?

Обмисляте ли да прехвърлите данните си от CallPage към новия си LiveAgent? Нашите агенти за поддръжка с удоволствие ще ви помогнат да прехвърлите вашите данни безопасно и без усилие. Обадете ни се и започнете прехвърлянето на вашите данни още днес!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Сравнение между CallPage и LiveAgent

Характеристики Liveagent CallPage
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг.
CallPage не предлага тикетинг.
Чат на живо
Уиджет за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат на живо.
CallPage не предлага чат на живо.
Колцентър
Колцентър, който може да се използва за осъществяване и получаване на повиквания с помощта на автоматично разпределение на обажданията.
LiveAgent предлага колценър в All-inclusive плана за $39/агент/месец.
CallPage предлага колцентър в план за около $53/aгент/месец.
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание на информационната база.
LiveAgent предлага самообслужване.
CallPage не предлага самообслужване.
Facebook
Facebook интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
CallPage не предлага Facebook интеграция.
Twitter
Twitter интеграция, която извлича всички споменавания и коментари и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
CallPage не предлага Twitter интеграция.
Instagram
Instagram интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социални мрежи.
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
CallPage не предлага Instagram интеграция.
Viber
Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и изпращат съобщения на Viber директно от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Viber интеграция.
CallPage не предлага Viber интеграция.
Информационна база
Хранилище, което съдържа основна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага информационна база.
CallPage не предлага информационна база.
Клиентски форум
Онлайн дискусионнен форум за вашите клиенти, който се намира директно във вашата информационна база.
LiveAgent предлага клиентски форум.
CallPage не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Можете да автоматизирате работния процес, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в Ticket плана за $15/агент/месец.
CallPage предлага автоматизация и правила в план за около $53/агент/месец.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в Ticket плана за $15/агент/месец.
CallPage предлага API функции в план за около $53/агент/месец.
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите да се навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
LiveAgent предлага IVR функции в план All-inclusive за $39/агент/месец.
CallPage предлага IVR функции в план за около $53/агент/месец.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime разговори.
LiveAgent предлага видео разговори.
CallPage не предлага видео разговори.
Неограничена хронология
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена хронология.
CallPage не предлага неограничена хронология.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове.
CallPage не предлага неограничени уебсайтове.
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на вашите уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени чат бутони.
CallPage не предлага неограничени чат бутони.
Неограничени тикети/поща
Можете да получите неограничен брой имейли и тикети.
LiveAgent предлага неограничени тикети/поща.
CallPage не предлага неограничени тикети/поща.
Неограничени записи на разговори
Запишете всяко обаждане, което е направено или получено и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничени записи на разговори.
CallPage не предлага неограничени записи на разговори.
Неограничена поддръжка 24/7
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничена поддръжка 24/7.
CallPage не предлага неограничена поддръжка 24/7.
Data migration from one solution to another

Прехвърлянето на данни е наша работа!

Обърнете се към нас и ни позволете да ви помогнем. Нашите агенти за поддръжка ще отговорят на всеки ваш въпрос относно прехвърлянето на данни и ще ви помогнат да преместите всичко необходимо в новия си акаунт в LiveAgent. Междувременно можете просто да си починете, докато ние се погрижим за всичко.

Искате ли да прехвърлите данните си сами?

Понастоящем нашият персонал работи върху плъгин за прехвърляне от CallPage. Следете за повече информация!

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни мога да прехвърля от CallPage?

Контакти

Прехвърлете с лекота агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички тагове за отдели и тикети.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета за тикети.

Готови ли сте се прехвърлите от CallPage към LiveAgent?

Разгледайте някои от предимствата, които получавате, когато преминете към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Обслужване на клиенти на най-високо ниво

24/7 поддръжка от нашите агенти. Ние сме там, когато имате нужда от нас.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Основно решение за помощ при обслужването

Полезни инструменти, повече от 175 функции и над 40 интеграции. Ние разполагаме с всичко необходимо.

Person collecting papers into the net

Вземете LiveAgent безплатно завинаги или изберете един от трите ни платени плана.

Woman overflowing with ideas

Изберете език

Изберете един от 43 различни превода. LiveAgent също поддържа езикови адаптивни уиджети.

Прехвърлете данните си от CallPage днес

LiveAgent е най-преглежданият и оценен на първо място help desk софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет в предоставянето на поддръжка от световна класа на вашите клиенти.

Package Name

All-Inclusive

Подходящ за малкия бизнес, агенции и дори за големи корпорации

$39 /mo

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Прехвърляте се от друг колцентър софтуер?

Прехвърлете вашите данни от някой от изброените по-долу доставчици на решения за колцентър безплатно. Направете превключването днес. Можете да разчитате на нас.

FAQ

Как можете да се прехвърлите от CallPage към LiveAgent?

За да се прехвърлите от CallPage към LiveAgent, не се колебайте да се свържете с нашата поддръжка за помощ или да използвате безплатния плъгин за прехвърляне.

Какви данни можете да прехвърлите от CallPage към LiveAgent?

Вашият бизнес може да прехвърли данни от CallPage към LiveAgent като тикети, администратори, агенти, информация за клиенти, тагове, прикачени файлове и други.

Related Articles to Прехвърляне от CallPage
LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на OTRS и подобрете веднага Вашия бинес.

Търсите алтернатива на OTRS?

Управлението на тикети е ключов процес при справяне с входяща комуникация чрез имейли, live chat, социални мрежи и кол център. Може да се създаде клиентски портал с информация в база данни и статистически данни.

Мярка два пъти, нарязани един път! LiveAgent ви помага да сортирате комуникацията си по приоритет. Научете повече как модната индустрия разчита на бюрото за помощ.

Помощен софтуер за модната индустрия

Предлагат се различни начини за увеличаване на продажбите и намаляване на изоставянето на пазарската кошница - чрез предложение на помощ в реално време чрез чат, спечелване на доверието на клиентите и персонализиране на взаимодействието с тях.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Заглавен блок с регистрационния формуляр за достъп до безплатната пробна версия (с фон)

LiveAgent предоставя кол център решение за малки и големи организации, като предлага социални мрежи и тикетинг система. Също така, клиентите могат да създават функции за самопомощ, като статии с инструкции или форуми, които подобряват удовлетвореността. Чат приложението на LiveAgent поддържа персонализирано обслужване и може да конвертира посетителите на сайта в клиенти. Възможности за секции, включително полезна информация, могат да бъдат стилизирани с помощта на WYSIWYG редактора.

LiveAgent е намерил използването си в много сегменти на индустрията. Счетоводството и юридическата е една от тях. Опитайте LiveAgent днес и вижте ползите.

Помощен софтуер за счетоводство и правна индустрия

Поддържането на доволни клиенти е важно за бизнеса. Щастливи клиенти могат да разпространят информацията за вас в онлайн или офлайн среда. Предоставянето на поддръжка за клиентите е инструмент, който може да повиши удовлетворението им и да увеличи приходите на бизнеса.

Ако искате да бъдете по-ефективни, нищо не Ви спира. Разделите с няколко тикета Ви позволяват да отговаряте на множество запитвания едновременно.

Множество тикет раздели

LiveAgent предлага функция за възлагане на тикети на подходящите служители, както и функция "Пауза", която позволява на служителите да се откроят от работните си функции по време на почивка. LiveAgent също така предлага онлайн история на тикетите и оценка на служителите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо