Търсите алтернатива на CallPage?

Търсите софтуер за управление на клиенти с повече инструменти? LiveAgent е чудесна алтернатива, ако искате да получите повече възможности за комуникация с клиентите си и то на справедлива цена.

Ние можем да ви предложим нещо повече от вашия виртуален колцентър. Имейл акаунти, най-бързия уиджет за чат на живо, поддръжка чрез социални мрежи и собствена информационна база. И всичко това е на разумна цена!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Обажданията са само 1 от каналите, които клиентите ви използват.
Съберете всичко на едно място с LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Надеждна алтернатива на CallPage

LiveAgent ви предлага много повече от просто колцентър. С имейл акаунти, поддръжка чрез социални мрежи, информационна база и най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, вашето обслужване на клиенти покрива най-използваните комуникационни канали. Това осигурява на клиентите много голямо удобство, когато става въпрос за поддръжка на клиенти.

Всичко е на достъпна цена. Предлагаме ви три платени плана, които обхващат всички функции, от които може да се наложи да осигурите най-доброто обслужване на клиентите, без това да се отрази на бюджета ви.

Поддръжка чрез колцентър

Точно така, освен всички страхотни инструменти и функции, LiveAgent ви предоставя и опцията да създадете свой собствен виртуален колцентър. За това не се изисква специално оборудване и настройката се извършва в рамките на няколко минути. Можете да свържете браузъра, телефона или друго оборудване, зависи от вас.

Няма нужда от трети лица. LiveAgent ще се погрижи за всичко.

Voice and video calls supported

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Поддръжка чрез колцентър

Освен много други функции, LiveAgent поддържа и колцентър интеграция. Настройва се бързо и лесно!

Богата функционалност

Над 180+ функции, които улесняват работата ви.

Достъпни цени

LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.

Ready to switch to LiveAgent

Продължете напред с най-бързия чат на живо

Поддръжката на клиенти вече не е свързана само с телефонни разговори. Имейлите, но най-вече социалните мрежи и уиджетите за чат на живо на уебсайтовете са начинът, по който повечето клиенти избират да комуникират.

LiveAgent има всичко това и разполага с най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, като достига скорости от 2,5 секунди. Не можете да получите нищо по-бързо от това.

Готови ли сте да получите повече за по-малко?

CallPage върши добре работата си, но разбираме, че може да искате нещо различно. Получете повече инструменти, функции и интеграции за по-малко. LiveAgent ви предлага три платени плана, пълни с функции, които няма да се отрзят негативно на бюджета ви.

В случай, че искате нещо допълнително, винаги можете да си купите отделни функции, без да плащате за по-скъп план. Разгледайте нашите планове по-долу.

Do more customer support for less money

Вижте какво казват другите компании за LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Искате ли да сравните LiveAgent с други софтуери за колцентър?

Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.

Related Articles to Алтернатива на CallPage
Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяването им. Компаниите разчитат няколко от тях, за да разберат повече.

Инструменти за обслужаване на клиенти

Подобрете комуникацията и продажбите чрез клиентски портал и софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent и X-Cart LiveAgent. Внедрете модел на организационната структура на кол център и използвайте инструменти като организационни диаграми и видео конференции за визуализация и лесно разбиране. Разберете нуждите и интересите на клиентите си чрез социални медии и подходящи инструменти за обслужване, като форуми, чат на живо, мобилни приложения и други.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

Възможности за многоканална поддръжка и обслужване с LiveAgent. Включва тикетинг функции, гласови разговори, чат в реално време и връзка със социални мрежи. Подходящо за help desk и самообслужване.

LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.

Kustomer алтернатива - LiveAgent

Различни стратегии за подобряване на B2B клиентско обслужване включват реферален маркетинг и онлайн чат, без използване на социални медии. Безопасността и съвместимостта са също важни.

Повишете скоростта си на отговаряне с 26% с помощта на LiveAgent. Клиентите ви ще бъдат приятно изненадани, а продажбите ви ще се увеличат. Опитайте LiveAgent още днес.

Искате да повишите скоростта си на отговаряне?

Една готова система за уеб хостинг, която предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Основните стратегии включват реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Софтуерът LiveAgent помага за подобряване на клиентското преживяване чрез жив чат и управление на CRM.

Имейлът, като начин за обслужване на клиенти е един от видовете комуникационни канали. Комуникацията чрез електронна поща не се случва в реално време. Научете повече.

Обслужване на клиенти чрез имейл

LiveAgent е безплатен софтуер за хелп деск в B2B индустрията, предлагайки стратегии за повишаване на клиентското обслужване чрез онлайн чат и реферален маркетинг. Той е алтернатива на Aircall.

Търсите алтернатива на Dashly? Have a look at LiveAgent, сравнете и опитайте безплатно в продължение на 14 дни, без прикачени низове.

Търсите си Dashly алтернатива?

Различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията включват реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е софтуер за жив чат и управление на клиентската връзка, който може да подобри комуникацията с клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо