Търсите алтернатива на CallPage?

Търсите софтуер за управление на клиенти с повече инструменти? LiveAgent е чудесна алтернатива, ако искате да получите повече възможности за комуникация с клиентите си и то на справедлива цена.

Ние можем да ви предложим нещо повече от вашия виртуален колцентър. Имейл акаунти, най-бързия уиджет за чат на живо, поддръжка чрез социални мрежи и собствена информационна база. И всичко това е на разумна цена!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Обажданията са само 1 от каналите, които клиентите ви използват.
Съберете всичко на едно място с LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Надеждна алтернатива на CallPage

LiveAgent ви предлага много повече от просто колцентър. С имейл акаунти, поддръжка чрез социални мрежи, информационна база и най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, вашето обслужване на клиенти покрива най-използваните комуникационни канали. Това осигурява на клиентите много голямо удобство, когато става въпрос за поддръжка на клиенти.

Всичко е на достъпна цена. Предлагаме ви три платени плана, които обхващат всички функции, от които може да се наложи да осигурите най-доброто обслужване на клиентите, без това да се отрази на бюджета ви.

Поддръжка чрез колцентър

Точно така, освен всички страхотни инструменти и функции, LiveAgent ви предоставя и опцията да създадете свой собствен виртуален колцентър. За това не се изисква специално оборудване и настройката се извършва в рамките на няколко минути. Можете да свържете браузъра, телефона или друго оборудване, зависи от вас.

Няма нужда от трети лица. LiveAgent ще се погрижи за всичко.

Voice and video calls supported

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Поддръжка чрез колцентър

Освен много други функции, LiveAgent поддържа и колцентър интеграция. Настройва се бързо и лесно!

Богата функционалност

Над 180+ функции, които улесняват работата ви.

Достъпни цени

LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.

Ready to switch to LiveAgent

Продължете напред с най-бързия чат на живо

Поддръжката на клиенти вече не е свързана само с телефонни разговори. Имейлите, но най-вече социалните мрежи и уиджетите за чат на живо на уебсайтовете са начинът, по който повечето клиенти избират да комуникират.

LiveAgent има всичко това и разполага с най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, като достига скорости от 2,5 секунди. Не можете да получите нищо по-бързо от това.

Научете повече

Готови ли сте да получите повече за по-малко?

CallPage върши добре работата си, но разбираме, че може да искате нещо различно. Получете повече инструменти, функции и интеграции за по-малко. LiveAgent ви предлага три платени плана, пълни с функции, които няма да се отрзят негативно на бюджета ви.

В случай, че искате нещо допълнително, винаги можете да си купите отделни функции, без да плащате за по-скъп план. Разгледайте нашите планове по-долу.

Do more customer support for less money

Вижте какво казват другите компании за LiveAgent

Искате ли да сравните LiveAgent с други софтуери за колцентър?

Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.

    Related Articles to Алтернатива на CallPage
    Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяването им. Компаниите разчитат няколко от тях, за да разберат повече.

    Инструменти за обслужаване на клиенти

    Регистрирайте се безплатно за достъп до интелигентни устройства и софтуери за подобрение на клиентското обслужване. LiveAgent предлага целия набор от инструменти за 24/7 обслужване на клиенти, включително чат на живо, видео чат, телефонни обаждания и социални медии.

    LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.

    Kustomer алтернатива - LiveAgent

    WYG редакторът улеснява създаването на полезни статии с персонализирани опции за брандиране и база данни. Важен инструмент за клиентска поддръжка.

    Имейлът, като начин за обслужване на клиенти е един от видовете комуникационни канали. Комуникацията чрез електронна поща не се случва в реално време. Научете повече.

    Обслужване на клиенти чрез имейл

    Важността на доброто клиентско обслужване е подчертана в забавно видео за LiveAgent, софтуер за телефонна централа и комуникационна платформа.

    LiveAgent има повече от 175 функции, над 40 интеграции и интерфейс, който ви помага да увеличите работния си процес. Вижте един от нашите платени планове или изберете функции.

    Търсите алтернатива на Drift?

    LiveAgent предлага алтернативи за Helpshift, Dashly, Birdseed и Aircall. Подобрява комуникацията и клиентската удовлетвореност в B2B индустрията.

    За да се осигури по-добра поддръжка, е необходимо да имате повече информация за клиентите. Един от начините да я получите е чрез клиентски формуляр.

    Клиентска формa

    Клиентското обслужване е ключова част от бизнеса. LiveAgent предлага софтуер и уебинари за подобрение на комуникацията и опита на клиента. Клиентските формуляри осигуряват ценна информация за клиентите и могат да бъдат персонализирани според нуждите на компанията.

    Търсите алтернатива на Dashly? Have a look at LiveAgent, сравнете и опитайте безплатно в продължение на 14 дни, без прикачени низове.

    Търсите си Dashly алтернатива?

    Използвайте LiveAgent и X-Cart като алтернативи на Freshcaller и Dashly за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x