Направете го със софтуер за ангажиране на клиенти

Разберете защо сме софтуера с най-висок рейтинг на пазара.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Възползвайте се от преимуществата на софтуера за ангажиране на клиенти

Софтуерът за ангажиране на клиенти е софтуер, който управлява комуникациите с клиентите през редица канали като уеб чат, имейл или социалните медии. Платформата за ангажиране на клиенти обикновено включва функции като многоканална комуникация, CRM системи, отчетност, функции по управление на маркетинга и системи за клиентско самообслужване. Основното предимство за бизнеса от използването на софтуера за ангажиране на клиентите е повишаване на приходите, възвръщаемостта на инвестициите, както и подобряване нивото на клиентска удовлетвореност.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Men shaking hands - illustration

Инвестирайте в софтуер за ангажиране на клиенти

Софтуерът за ангажиране на клиенти се използва за създаване и запазване на позитивните взаимоотношения с клиентите ви. Ако постоянно оставяте приятно впечатление у клиентите си, статистически те са по-предразположени да станат лоялни към бранда ви. В действителност 96% от клиентите заявяват, че обслужването на клиенти е от първостепенно значение за лоялността им към бранда.

Да имате лоялни клиенти си има своите преимущества — те са четири пъти по-склонни да подкрепят компанията ви в налагането на бранда ви чрез писането на отзиви или устни препоръки. Тъй като лоялните клиенти са вид инвестиция в бранда ви, вероятността отново да купуват от компанията ви е пет пъти по-висока в сравнение с останалите клиенти. Затова е изключително важно постоянно да се стремите да подобрявате обслужването на клиентите си. Според Forbes, 84% от компаниите, които работят върху подобряване на клиентския опит, отчитат увеличаване на приходите си.

Основни функции

На пазара има разнообразие от доставчици на софтуер за ангажиране на клиенти, а преценката на това кой софтуер е най-добрият и кои функции са най-важни, може да ви затрудни. За ваше улеснение направихме списък с основните функции на софтуера за ангажиране на клиенти. Доставчиците на софтуер за ангажиране на клиенти трябва да предлагат следното в базовите си пакети: многоканално ангажиране на клиентите, автоматизация, геймификация, отчетност, централизирано управление, интеграции, сегментация и вградена CRM система.

features overview - integration
social notifications - illustration

Многоканално ангажиране

Надеждният софтуер за ангажиране на клиенти за бизнеса трябва да ви предоставя възможност да общувате с клиентите си чрез множество канали, предпочитани от клиентите като електронна поща, текстови съобщения, телефонни обаждания или социалните медии.

Автоматизация

Автоматизацията е основна функция на софтуера за ангажиране на клиенти, тъй като ви спестява много време.  Правилата за автоматизация ви позволяват да прилагате стратегии за ангажиране на клиенти при изпълнението на определени критерии. Например когато даден клиент е купувал определен продукт няколко пъти, да получава промоционални имейли при повторното зареждане на продукта или при предлагането му на промоционална цена.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Геймификация

Софтуерът за ангажиране на клиенти трябва за бъде полезен както за клиентите, така и за служителите ви. Функцията за геймификация е забавен начин за възнаграждаване на сътрудниците ви и насърчаване на здравословната надпревара между екипите и отделните им членове. Подобрете производителността на труда раздавайки значки и присъждайки нива.

Отчетност

Софтуерът за проактивно ангажиране на клиенти трябва да разполага с пълноценно функционираща аналитичност, даваща ви достъп до мощни инструменти за анализ и отчетност.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Централизирано управление

Системата за централизирано управление ви позволява да виждате и управлявате цялата информация и комуникация с клиентите си от едно табло за управление. Независимо по кой от каналите е постъпило запитването на клиента, то ще пристигне в общата ви универсална поща , до която може да се имат достъп всички членове на екипа ви.

Интеграции

Софтуерът за ангажиране на клиенти трябва да може да се интегрира с външните приложения, които вече използвате в ежедневните си дейности. Интеграциите с външни приложения включват свързване с POS системи, системи за електронна търговия и социалните медии.

app installation - illustration
segment - illustration

Сегментация

Сегментацията на клиенти е важна функция, тъй като ви позволява да сегментирате клиентите си според събраните от вас данни. Използвайки сегментацията лесно можете да насочите усилията си към определени целеви групи клиенти и да персонализирате съдържанието, което им предоставяте.

CRM система

Перфектният софтуер за ангажиране на клиенти трябва да разполага с вградена CRM система, тъй като тя ви позволява да управлявате всички необходими данни на клиентите, от информацията за контакт до предходни поръчки и тикети.

customer profile
book lover - illustration

Клиентска база знания

Клиентските бази знания са важна част от всеки един софтуер за ангажиране на клиенти. Те позволяват на клиентите бързо да откриват нужните им отговори, без да е необходимо да се свързват директно с вас. Клиентската база данни е полезна както за клиентите, така и за служителите ви. Базите знания намаляват времето за чакане на клиентите, заетостта на сътрудниците ви, както и времето необходимо за отговаряне на тикетите.

Цофтуерът за ангажиране на клиенти LiveAgent разполага с всичко това

LiveAgent е софтуер за ангажиране на клиенти разполагащ с богат набор от функции, който ви позволява да се фокусирате върху укрепването на връзките с клиентите си. LiveAgent предлага:

Универсална поща

Универсалната поща ви помага да организирате клиентските запитвания от различните канали за връзка и ви позволява да им отговаряте бързо.

Функции за геймификация

Функции за геймификация, които можете да използвате, за да възнаграждавате и насърчавате трудолюбивите и ефективно работещи членове на екипа си.

Система на отчитане

Мощна система за отчитане, която ви позволява да прецените нивото на общуване с клиентите си по всяко време.

man and woman receiving awards

Опитайте LiveAgent още днес

Ако в момента търсите най-добрия софтуер за ангажиране на клиенти, опитайте LiveAgent. LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за средния и малкия бизнес за 2020 година. Предлагаме ви 14-дневен безплатен пробен период на софтуера ни за ангажиране на клиенти. Без необходимост от използване на кредитна карта. Погрижете се за щастието и ангажираността на клиентите си с LiveAgent.

smiling woman with coffee

LiveAgent превръща обслужването на клиенти в детска игра. Времето ни за отговаряне в момента е с 26% по-добро.

black Martinus logo
Related Articles to Софтуер за ангажиране на клиенти
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x