Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Възползвайте се от преимуществата на софтуера за ангажиране на клиенти

Софтуерът за ангажиране на клиенти е софтуер, който управлява комуникациите с клиентите през редица канали като уеб чат, имейл или социалните медии. Платформата за ангажиране на клиенти обикновено включва функции като многоканална комуникация, CRM системи, отчетност, функции по управление на маркетинга и системи за клиентско самообслужване. Основното предимство за бизнеса от използването на софтуера за ангажиране на клиентите е повишаване на приходите, възвръщаемостта на инвестициите, както и подобряване нивото на клиентска удовлетвореност.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Инвестирайте в софтуер за ангажиране на клиенти

Софтуерът за ангажиране на клиенти се използва за създаване и запазване на позитивните взаимоотношения с клиентите ви. Ако постоянно оставяте приятно впечатление у клиентите си, статистически те са по-предразположени да станат лоялни към бранда ви. В действителност 96% от клиентите заявяват, че обслужването на клиенти е от първостепенно значение за лоялността им към бранда.

Да имате лоялни клиенти си има своите преимущества — те са четири пъти по-склонни да подкрепят компанията ви в налагането на бранда ви чрез писането на отзиви или устни препоръки. Тъй като лоялните клиенти са вид инвестиция в бранда ви, вероятността отново да купуват от компанията ви е пет пъти по-висока в сравнение с останалите клиенти. Затова е изключително важно постоянно да се стремите да подобрявате обслужването на клиентите си. Според Forbes, 84% от компаниите, които работят върху подобряване на клиентския опит, отчитат увеличаване на приходите си.

Основни функции

На пазара има разнообразие от доставчици на софтуер за ангажиране на клиенти, а преценката на това кой софтуер е най-добрият и кои функции са най-важни, може да ви затрудни. За ваше улеснение направихме списък с основните функции на софтуера за ангажиране на клиенти. Доставчиците на софтуер за ангажиране на клиенти трябва да предлагат следното в базовите си пакети: многоканално ангажиране на клиентите, автоматизация, геймификация, отчетност, централизирано управление, интеграции, сегментация и вградена CRM система.

undraw features overview jg7a
undraw social notifications ro8o

Многоканално ангажиране

Надеждният софтуер за ангажиране на клиенти за бизнеса трябва да ви предоставя възможност да общувате с клиентите си чрез множество канали, предпочитани от клиентите като електронна поща, текстови съобщения, телефонни обаждания или социалните медии.

Автоматизация

Автоматизацията е основна функция на софтуера за ангажиране на клиенти, тъй като ви спестява много време.  Правилата за автоматизация ви позволяват да прилагате стратегии за ангажиране на клиенти при изпълнението на определени критерии. Например когато даден клиент е купувал определен продукт няколко пъти, да получава промоционални имейли при повторното зареждане на продукта или при предлагането му на промоционална цена.

undraw Artificial intelligence oyxx
undraw winners ao2o

Геймификация

Софтуерът за ангажиране на клиенти трябва за бъде полезен както за клиентите, така и за служителите ви. Функцията за геймификация е забавен начин за възнаграждаване на сътрудниците ви и насърчаване на здравословната надпревара между екипите и отделните им членове. Подобрете производителността на труда раздавайки значки и присъждайки нива.

Отчетност

Софтуерът за проактивно ангажиране на клиенти трябва да разполага с пълноценно функционираща аналитичност, даваща ви достъп до мощни инструменти за анализ и отчетност.

undraw report mx0a
undraw emails 6uqr

Централизирано управление

Системата за централизирано управление ви позволява да виждате и управлявате цялата информация и комуникация с клиентите си от едно табло за управление. Независимо по кой от каналите е постъпило запитването на клиента, то ще пристигне в общата ви универсална поща , до която може да се имат достъп всички членове на екипа ви.

Интеграции

Софтуерът за ангажиране на клиенти трябва да може да се интегрира с външните приложения, които вече използвате в ежедневните си дейности. Интеграциите с външни приложения включват свързване с POS системи, системи за електронна търговия и социалните медии.

undraw app installation mbdv
undraw segment uwu1

Сегментация

Сегментацията на клиенти е важна функция, тъй като ви позволява да сегментирате клиентите си според събраните от вас данни. Използвайки сегментацията лесно можете да насочите усилията си към определени целеви групи клиенти и да персонализирате съдържанието, което им предоставяте.

CRM система

Перфектният софтуер за ангажиране на клиенти трябва да разполага с вградена CRM система, тъй като тя ви позволява да управлявате всички необходими данни на клиентите, от информацията за контакт до предходни поръчки и тикети.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Клиентска база знания

Клиентските бази знания са важна част от всеки един софтуер за ангажиране на клиенти. Те позволяват на клиентите бързо да откриват нужните им отговори, без да е необходимо да се свързват директно с вас. Клиентската база данни е полезна както за клиентите, така и за служителите ви. Базите знания намаляват времето за чакане на клиентите, заетостта на сътрудниците ви, както и времето необходимо за отговаряне на тикетите.

LiveAgent разполага с всичко това

LiveAgent е софтуер за ангажиране на клиенти разполагащ с богат набор от функции, който ви позволява да се фокусирате върху укрепването на връзките с клиентите си. LiveAgent предлага:

Email icon

Универсална поща

Универсалната поща ви помага да организирате клиентските запитвания от различните канали за връзка и ви позволява да им отговаряте бързо.

Gameboy icon

Функции за геймификация

Функции за геймификация, които можете да използвате, за да възнаграждавате и насърчавате трудолюбивите и ефективно работещи членове на екипа си.

Increase icon

Система на отчитане

Мощна система за отчитане, която ви позволява да прецените нивото на общуване с клиентите си по всяко време.

man and woman receiving awards

Опитайте LiveAgent още днес

Ако в момента търсите най-добрия софтуер за ангажиране на клиенти, опитайте LiveAgent. LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за средния и малкия бизнес за 2020 година. Предлагаме ви 14-дневен безплатен пробен период на софтуера ни за ангажиране на клиенти. Без необходимост от използване на кредитна карта. Погрижете се за щастието и ангажираността на клиентите си с LiveAgent.

image person 2

LiveAgent превръща обслужването на клиенти в детска игра. Времето ни за отговаряне в момента е с 26% по-добро.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ (често задавани въпроси) за софтуера за ангажиране на клиенти

Какво представлява платформата за ангажиране на клиенти?

Платформата за ангажиране на клиенти е система, която осигурява на сътрудниците ви от екипа за обслужване на клиенти инструменти, които ще им помогнат в работата им с посетителите на сайта ви. Освен това този вид системи обединяват всичките запитвания от клиентите ви постъпили по различни канали като имейл, телефон, социалните медии, в един софтуер.

Как платформата за ангажиране на клиенти подобрява като цяло клиентския опит?

Системата за ангажиране на клиенти представлява софтуер с внушителен брой функции, автоматизиращи задачите, което прави процеса на работа и натовареността на сътрудниците ви по-контролируеми. В резултат на това служителите ви могат да се съсредоточат върху възложените им задачи в една система и бързо да се справят с проблемите на клиентите. Функции като автоматизираното разпределение на тикетите, шаблоните с отговори и IVR спомагат бързото и ефективно отговаряне. Нека бъдем честни, никой не обича да чака, затова, ако служителите ви могат да се справят по-бързо със запитванията, клиентите ви със сигурност ще оценят това.

Какви функциите притежават платформите за ангажиране на клиенти?

Платформата за ангажиране на клиенти или казано с други думи продуктът за клиентска поддръжка разполага с различни категории функции. Например LiveAgent ви предлага над 180 функции. Той разполага с функции за управление на работата с тикети като автоматизирано разпределение на тикетите, хибриден поток с тикети и правила за време. Освен това ви предлагаме кол център, геймификация, интеграции, чат на живо, мобилни приложения, многоезична поддръжка, отчетност, сигурност, социални медии и клиентски портали.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо