Софтуерът за ангажиране на клиенти е софтуер, който управлява комуникациите с клиентите през редица канали като уеб чат, имейл или социалните медии. Платформата за ангажиране на клиенти обикновено включва функции като многоканална комуникация, CRM системи, отчетност, функции по управление на маркетинга и системи за клиентско самообслужване. Основното предимство за бизнеса от използването на софтуера за ангажиране на клиентите е повишаване на приходите, възвръщаемостта на инвестициите, както и подобряване нивото на клиентска удовлетвореност.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Софтуерът за ангажиране на клиенти се използва за създаване и запазване на позитивните взаимоотношения с клиентите ви. Ако постоянно оставяте приятно впечатление у клиентите си, статистически те са по-предразположени да станат лоялни към бранда ви. В действителност 96% от клиентите заявяват, че обслужването на клиенти е от първостепенно значение за лоялността им към бранда.
Да имате лоялни клиенти си има своите преимущества — те са четири пъти по-склонни да подкрепят компанията ви в налагането на бранда ви чрез писането на отзиви или устни препоръки. Тъй като лоялните клиенти са вид инвестиция в бранда ви, вероятността отново да купуват от компанията ви е пет пъти по-висока в сравнение с останалите клиенти. Затова е изключително важно постоянно да се стремите да подобрявате обслужването на клиентите си. Според Forbes, 84% от компаниите, които работят върху подобряване на клиентския опит, отчитат увеличаване на приходите си.
На пазара има разнообразие от доставчици на софтуер за ангажиране на клиенти, а преценката на това кой софтуер е най-добрият и кои функции са най-важни, може да ви затрудни. За ваше улеснение направихме списък с основните функции на софтуера за ангажиране на клиенти. Доставчиците на софтуер за ангажиране на клиенти трябва да предлагат следното в базовите си пакети: многоканално ангажиране на клиентите, автоматизация, геймификация, отчетност, централизирано управление, интеграции, сегментация и вградена CRM система.
Надеждният софтуер за ангажиране на клиенти за бизнеса трябва да ви предоставя възможност да общувате с клиентите си чрез множество канали, предпочитани от клиентите като електронна поща, текстови съобщения, телефонни обаждания или социалните медии.
Автоматизацията е основна функция на софтуера за ангажиране на клиенти, тъй като ви спестява много време. Правилата за автоматизация ви позволяват да прилагате стратегии за ангажиране на клиенти при изпълнението на определени критерии. Например когато даден клиент е купувал определен продукт няколко пъти, да получава промоционални имейли при повторното зареждане на продукта или при предлагането му на промоционална цена.
Софтуерът за ангажиране на клиенти трябва за бъде полезен както за клиентите, така и за служителите ви. Функцията за геймификация е забавен начин за възнаграждаване на сътрудниците ви и насърчаване на здравословната надпревара между екипите и отделните им членове. Подобрете производителността на труда раздавайки значки и присъждайки нива.
Софтуерът за проактивно ангажиране на клиенти трябва да разполага с пълноценно функционираща аналитичност, даваща ви достъп до мощни инструменти за анализ и отчетност.
Системата за централизирано управление ви позволява да виждате и управлявате цялата информация и комуникация с клиентите си от едно табло за управление. Независимо по кой от каналите е постъпило запитването на клиента, то ще пристигне в общата ви универсална поща , до която може да се имат достъп всички членове на екипа ви.
Софтуерът за ангажиране на клиенти трябва да може да се интегрира с външните приложения, които вече използвате в ежедневните си дейности. Интеграциите с външни приложения включват свързване с POS системи, системи за електронна търговия и социалните медии.
Сегментацията на клиенти е важна функция, тъй като ви позволява да сегментирате клиентите си според събраните от вас данни. Използвайки сегментацията лесно можете да насочите усилията си към определени целеви групи клиенти и да персонализирате съдържанието, което им предоставяте.
Перфектният софтуер за ангажиране на клиенти трябва да разполага с вградена CRM система, тъй като тя ви позволява да управлявате всички необходими данни на клиентите, от информацията за контакт до предходни поръчки и тикети.
Клиентските бази знания са важна част от всеки един софтуер за ангажиране на клиенти. Те позволяват на клиентите бързо да откриват нужните им отговори, без да е необходимо да се свързват директно с вас. Клиентската база данни е полезна както за клиентите, така и за служителите ви. Базите знания намаляват времето за чакане на клиентите, заетостта на сътрудниците ви, както и времето необходимо за отговаряне на тикетите.
LiveAgent е софтуер за ангажиране на клиенти разполагащ с богат набор от функции, който ви позволява да се фокусирате върху укрепването на връзките с клиентите си. LiveAgent предлага:
Универсалната поща ви помага да организирате клиентските запитвания от различните канали за връзка и ви позволява да им отговаряте бързо.
Функции за геймификация, които можете да използвате, за да възнаграждавате и насърчавате трудолюбивите и ефективно работещи членове на екипа си.
Мощна система за отчитане, която ви позволява да прецените нивото на общуване с клиентите си по всяко време.
Ако в момента търсите най-добрия софтуер за ангажиране на клиенти, опитайте LiveAgent. LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за средния и малкия бизнес за 2020 година. Предлагаме ви 14-дневен безплатен пробен период на софтуера ни за ангажиране на клиенти. Без необходимост от използване на кредитна карта. Погрижете се за щастието и ангажираността на клиентите си с LiveAgent.
LiveAgent превръща обслужването на клиенти в детска игра. Времето ни за отговаряне в момента е с 26% по-добро.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Софтуерът за ангажиране на клиенти е система, която осигурява на сътрудниците ви от екипа за обслужване на клиенти инструменти, които ще им помогнат в работата им с посетителите на сайта ви. Освен това този вид системи обединяват всичките запитвания от клиентите ви постъпили по различни канали като имейл, телефон, социалните медии, в един софтуер.
Платформата за ангажиране на клиенти представлява софтуер с внушителен брой функции, автоматизиращи задачите, което прави процеса на работа и натовареността на сътрудниците ви по-контролируеми. В резултат на това служителите ви могат да се съсредоточат върху възложените им задачи в една система и бързо да се справят с проблемите на клиентите. Функции като автоматизираното разпределение на тикетите, шаблоните с отговори и IVR спомагат бързото и ефективно отговаряне. Нека бъдем честни, никой не обича да чака, затова, ако служителите ви могат да се справят по-бързо със запитванията, клиентите ви със сигурност ще оценят това.
Платформата за ангажиране на клиенти или казано с други думи продуктът за клиентска поддръжка разполага с различни категории функции. Например LiveAgent ви предлага над 180 функции. Той разполага с функции за управление на работата с тикети като автоматизирано разпределение на тикетите, хибриден поток с тикети и правила за време. Освен това ви предлагаме кол център, геймификация, интеграции, чат на живо, мобилни приложения, многоезична поддръжка, отчетност, сигурност, социални медии и клиентски портали.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни