Сбогувайте се с osTicket

Преминете към LiveAgent и прехвърлете данните си още днес.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓Откажете се по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Обмисляте прехвърляне от osTicket?

Обмисляте прехвърляне от osTicket към различен софтуер? LiveAgent ще ви помогне да се справяте ефективно със запитванията от клиенти. Преминете към многоканален софтуер за управление на запитвания и прехвърлете данните си днес. Осигурете по-добро клиентско обслужване с help desk софтуер с пълен набор от функции.

Вземете достъп до софтуер за управление на запитвания, който поддържа също имейли, лайв чат, телефонна централа, социални медии и клиентски порталОпитайте го безплатно с 14-дневния ни тест период още днес.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Защо трябва да преминете към LiveAgent

Ето 3 основни предимства от използването на LiveAgent.

По-високо удовлетворение

Надеждният софтуер за клиентско обслужване означава по-добър работен процес, по-доволни клиенти и по-добър процент конверсии.

Спестявате време и пари

LiveAgent предлага богат пакет на достъпна цена и това го прави отличен софтуер за клиентско обслужване.

По-висок процент конверсии

Осигурете най-доброто клиентско обслужване и превърнете посетителите на сайта си и потенциалните клиенти в клиенти.

Сравнение между osTicket и LiveAgent

Функционалности LiveAgent
Изпробвайте най-добрата алтернатива за клиентстко обслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
osTicket
Запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и разпределя запитванията.
LiveAgent предлага управление на запитвания в план Запитвания за $15/потребител/месец.
osTicket предлага управление на запитвания в план за $9/потребител/месец.
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага лайв чат.
osTicket не предлага лайв чат.
Телефонна централа
Телефонна централа, която може да се използва, за да правите и получавате обаждания, използвайки автоматично разпределяне на повикванията.
LiveAgent предага телефонна централа.
osTicket не предага телефонна централа.
Самообслужване
Функционалност, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират и да достъпват миналите си запитвания и съдържанието на базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване в план Запитвания за $15/потребител/месец.
osTicket предлага портал за самообслужване в план за $9/потребител/месец.
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява да отговаряте на всички коментари и споменавания чрез софтуера за обслужване през социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
osTicket не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция с Twitter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията с Twitter също така ви позволява да отговаряте на Tweet-ове директно през софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
osTicket не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез help desk софтуера за социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
osTicket не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да изпращат масови съобщения във Viber директно чрез help desk софтуера за социални медии.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
osTicket не предлага интеграция с Viber.
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително насоки за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent oпредлага база знания в план Запитвания за $15/потребител/месец.
osTicket oпредлага база знания в план за $9/потребител/месец.
Клиентски форум
Платформа за дискусии за клиентите ви, която се намира директно в базата ви знания.
LiveAgent предлага клиентски форум в план Запитвания за $15/потребител/месец.
osTicket предлага клиентски форум в план за $9/потребител/месец.
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да елиминирате повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в план Запитвания за $15/потребител/месец.
osTicket предлага автоматизация и правила в план за $9/потребител/месец.
API
Набор от фукнции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в план Запитвания за $15/потребител/месец.
osTicket предлага API функции в план за $9/потребител/месец.
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология, която позволява на обаждащия се да избере опции в телефонната система преди да говори с човек.
LiveAgent предлага интерактивна система за гласови отговори.
osTicket не предлага интерактивна система за гласови отговори.
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео връзкам подобно на обажданията чрез Skype, Zoom, или Facetime.
LiveAgent предлага видео обаждания.
osTicket не предлага видео обаждания.
Неограничена история
Запитванията не изтичат и не биват изтривани-- можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
osTicket не предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
osTicket не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой бутони за чат
Можете да сложите неограничен брой бутони за чат на сайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
osTicket не предлага неограничен брой бутони за чат.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получите неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли в план Запитвания за $15/потребител/месец.
osTicket предлага неограничени запитвания/имейли в план за $9/month.
Неограничен запис на повиквания
Запис на всяко направено или прието обаждане и прослушвайте записите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен запис на повиквания.
osTicket не предлага неограничен запис на повиквания.
Неограничено обслужване 24/7
Клиентско обслужване 24/7 без ограничение в броя на запитванията, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничени обслужване 24/7.
osTicket не предлага неограничено обслужване 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Започнете тестовия си период и прехвърлете

Прехвърлете всичко, което ви е нужно, за да започнете да решавате проблемите на клиентите веднага. Започнете да се запознавате с LiveAgent.

Ако се сблъскате с проблем или искате да научите нещо ново, се свържете с нас. Екипът ни за клиентско обслужване е на разположение 24/7 за всякакви въпроси, които си задавате за LiveAgent.

Преимущества на преминаването към LiveAgent

Разгледайте какво получавате когато решите да се прехвърлите към LiveAgent

ticket thread

Многоканална система за управление на запитвания

Имейли, лайв чат, телефонна централа, клиентски портал, Facebook, Instagram, Twitter и Viber

money icon

Help desk на добра цена

Плащате за това, от което имате нужда и нищо повече. Добавяйте допълнителни функционалности към плана си когато ви потрябват.

On time resolution

Подобрена ефикасност

Всеки инструмент разполага с функционалности за продуктивност, които ви помагат да автоматизирате и улесните работния процес

Extension puzzle piece

Интеграция с над 140 приложения

Интегрирайте приложенията с нашите плъгини, които ви помагат да сте фокусирани и да превключвате различни прозорци по-малко

Вземете достъп до многоканалната ни система за управление на запитвания

Когато се прехвърлите, можете да очаквате да станете по-достъпни за клиентите и да покриете повече комуникационни канали от преди. Обработвайте запитвания по имейл, лайв чат, телефонна централа, клиентски порталFacebookTwitterInstagram и Viber.

Запознайте се с новия си набор от инструменти докато прехвърляме данните ви и разберете как да предоставите обслужване във всички важни канали за комуникация.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Осигурете обслужване във всички важни канали

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте? Нека прехвърлим данните ви

Започнете безплатния си 14-дневен тест период и се запознайте с LiveAgent. Когато решите, че искате да прехвърлите данните си, ни се обадете или ни оставете съобщение чрез лайв чат или имейл. Ще обсъдим прехвърлянето на данните ви и ще се уверим, че ще имате цялата си информация от osTicket в LiveAgent.

Искате да научите повече? Разгледайте видео обиколката ни или функционалностите, интеграциите или другите ни страници, за да научите повече за LiveAgent.

Прехвърляте се от друг help desk?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от osTicket
LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019. Големите бизнеси често бързо се възползват от възвращаемостта на инвестицията на Liveagent с характеристиката за преглед на написаното в реално време.

Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси

Стратегии за подобряване на клиентското обслужване и маркетинг, включително софтуерни решения и примери от реални компании. LiveAgent предлага мощна система за обслужване на клиенти и маркетинг с прехвърляне от различни платформи и чат в реално време.

LiveAgent е в състояние да изпълни изискванията на няколко бизнес сфери. Вижте как LiveAgent може да отговаря на вашите изисквания и да подобри поддръжката на клиентите Ви.

преведи на български и запази включеният таг: Ценно във всяка една индустрия

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество интеграции и функции, подходящи за различни индустрии. Подобрете отговорността и намалете заявките в системата за поддръжка. Научете повече за тяхната услуга.

Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът предлага различни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите.

Повишете коефициента на конверсия като промените аспектите на стратегията си за обслужване на клиенти - използвайте чат на живо и осигурете поддръжка в реално време.

Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent

Предоставени са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent предлага алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Liveagent е най-разглежданият help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малки и средни предприятия през 2020 г. Прехвърлете данните си от LeadDesk към LiveAgent още днес.

Преместване от LeadDesk към LiveAgent?

LiveAgent предлага различни планове за обслужване на клиенти, поддържа 43 езика и функции за адаптиране към езика. Предлага полезни инструменти, повече от 175 функции и над 40 интеграции.

Повишете скоростта си на отговаряне с 26% с помощта на LiveAgent. Клиентите ви ще бъдат приятно изненадани, а продажбите ви ще се увеличат. Опитайте LiveAgent още днес.

Искате да повишите скоростта си на отговаряне?

Персонализирани опции за брандиране и база данни са важни инструменти за клиентска поддръжка. LiveAgent предлага алтернатива на Dashly и Freshcaller, подобрявайки клиентското обслужване в B2B индустрията. Макросите автоматизират обслужването на клиенти и подобряват клиентския опит. LiveAgent предлага реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x