Преминете към LiveAgent и прехвърлете данните си още днес.
Обмисляте прехвърляне от osTicket към различен софтуер? LiveAgent ще ви помогне да се справяте ефективно със запитванията от клиенти. Преминете към многоканален софтуер за управление на запитвания и прехвърлете данните си днес. Осигурете по-добро клиентско обслужване с help desk софтуер с пълен набор от функции.
Вземете достъп до софтуер за управление на запитвания, който поддържа също имейли, лайв чат, телефонна централа, социални медии и клиентски портал. Опитайте го безплатно с 14-дневния ни тест период още днес.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Ето 3 основни предимства от използването на LiveAgent.
Надеждният софтуер за клиентско обслужване означава по-добър работен процес, по-доволни клиенти и по-добър процент конверсии.
LiveAgent предлага богат пакет на достъпна цена и това го прави отличен софтуер за клиентско обслужване.
Осигурете най-доброто клиентско обслужване и превърнете посетителите на сайта си и потенциалните клиенти в клиенти.
Функционалности | LiveAgent
Изпробвайте най-добрата алтернатива за клиентстко обслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
|
osTicket
|
---|---|---|
Запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и разпределя запитванията.
|
LiveAgent предлага управление на запитвания в план Запитвания за $15/потребител/месец.
|
osTicket предлага управление на запитвания в план за $9/потребител/месец.
|
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага лайв чат.
|
osTicket не предлага лайв чат.
|
Телефонна централа
Телефонна централа, която може да се използва, за да правите и получавате обаждания, използвайки автоматично разпределяне на повикванията.
|
LiveAgent предага телефонна централа.
|
osTicket не предага телефонна централа.
|
Самообслужване
Функционалност, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират и да достъпват миналите си запитвания и съдържанието на базата знания.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване в план Запитвания за $15/потребител/месец.
|
osTicket предлага портал за самообслужване в план за $9/потребител/месец.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява да отговаряте на всички коментари и споменавания чрез софтуера за обслужване през социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
|
osTicket не предлага интеграция с Facebook.
|
Twitter
Интеграция с Twitter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията с Twitter също така ви позволява да отговаряте на Tweet-ове директно през софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
|
osTicket не предлага интеграция с Twitter.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез help desk софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
osTicket не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да изпращат масови съобщения във Viber директно чрез help desk софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
osTicket не предлага интеграция с Viber.
|
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително насоки за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent oпредлага база знания в план Запитвания за $15/потребител/месец.
|
osTicket oпредлага база знания в план за $9/потребител/месец.
|
Клиентски форум
Платформа за дискусии за клиентите ви, която се намира директно в базата ви знания.
|
LiveAgent предлага клиентски форум в план Запитвания за $15/потребител/месец.
|
osTicket предлага клиентски форум в план за $9/потребител/месец.
|
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да елиминирате повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила в план Запитвания за $15/потребител/месец.
|
osTicket предлага автоматизация и правила в план за $9/потребител/месец.
|
API
Набор от фукнции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции в план Запитвания за $15/потребител/месец.
|
osTicket предлага API функции в план за $9/потребител/месец.
|
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология, която позволява на обаждащия се да избере опции в телефонната система преди да говори с човек.
|
LiveAgent предлага интерактивна система за гласови отговори.
|
osTicket не предлага интерактивна система за гласови отговори.
|
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео връзкам подобно на обажданията чрез Skype, Zoom, или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео обаждания.
|
osTicket не предлага видео обаждания.
|
Неограничена история
Запитванията не изтичат и не биват изтривани-- можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
osTicket не предлага неограничена история.
|
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
|
osTicket не предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Неограничен брой бутони за чат
Можете да сложите неограничен брой бутони за чат на сайтовете си.
|
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
|
osTicket не предлага неограничен брой бутони за чат.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получите неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли в план Запитвания за $15/потребител/месец.
|
osTicket предлага неограничени запитвания/имейли в план за $9/month.
|
Неограничен запис на повиквания
Запис на всяко направено или прието обаждане и прослушвайте записите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен запис на повиквания.
|
osTicket не предлага неограничен запис на повиквания.
|
Неограничено обслужване 24/7
Клиентско обслужване 24/7 без ограничение в броя на запитванията, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничени обслужване 24/7.
|
osTicket не предлага неограничено обслужване 24/7.
|
Прехвърлете всичко, което ви е нужно, за да започнете да решавате проблемите на клиентите веднага. Започнете да се запознавате с LiveAgent.
Ако се сблъскате с проблем или искате да научите нещо ново, се свържете с нас. Екипът ни за клиентско обслужване е на разположение 24/7 за всякакви въпроси, които си задавате за LiveAgent.
Разгледайте какво получавате когато решите да се прехвърлите към LiveAgent
Имейли, лайв чат, телефонна централа, клиентски портал, Facebook, Instagram, Twitter и Viber
Плащате за това, от което имате нужда и нищо повече. Добавяйте допълнителни функционалности към плана си когато ви потрябват.
Всеки инструмент разполага с функционалности за продуктивност, които ви помагат да автоматизирате и улесните работния процес
Интегрирайте приложенията с нашите плъгини, които ви помагат да сте фокусирани и да превключвате различни прозорци по-малко
Когато се прехвърлите, можете да очаквате да станете по-достъпни за клиентите и да покриете повече комуникационни канали от преди. Обработвайте запитвания по имейл, лайв чат, телефонна централа, клиентски портал, Facebook, Twitter, Instagram и Viber.
Запознайте се с новия си набор от инструменти докато прехвърляме данните ви и разберете как да предоставите обслужване във всички важни канали за комуникация.
Започнете безплатния си 14-дневен тест период и се запознайте с LiveAgent. Когато решите, че искате да прехвърлите данните си, ни се обадете или ни оставете съобщение чрез лайв чат или имейл. Ще обсъдим прехвърлянето на данните ви и ще се уверим, че ще имате цялата си информация от osTicket в LiveAgent.
Искате да научите повече? Разгледайте видео обиколката ни или функционалностите, интеграциите или другите ни страници, за да научите повече за LiveAgent.
Да, можете да се прехвърлите от osTicket към LiveAgent. Прехвърлете всичките си данни, за да започнете да използвате новия си help desk софтуер
Допълнителните ползи от използването на LiveAgent в сравнение с osTicket са подобрена ефикасност, повече канали за обслужване, един от най-бързите прозорци за лайв чат на пазара и много други.
Общо взето всичко, от което се нуждаете, включително контакти, профили на сътрудници, всички запитвания от клиенти, обратна връзка, етикети и други
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.
Прехвърляне данни от Канали към LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за помощна бюро, който е най-рецензиран и #1 класиран за mалки и големи компании през 2020 година. Той осигурява поддръжка от световен клас и е използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University. LiveAgent предлага пълен пакет на услуги и е достъпен за малки бизнеси, агенции и големи корпорации на цена от $39 / месец.
Искате ли да се прехвърлите от Lucep към LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който поддържа 43 езика и функция за адаптиране. Предоставят безплатна версия, както и три платени плана за малки и средни предприятия. LiveAgent е най-високо оценен софтуер за 2019 и 2020 година и е използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет.
Преминавате от CallPage към LiveAgent?
"LiveAgent" предоставя световнокласна поддръжка на клиенти, а сред техните клиенти са "Huawei", "BMW", "Yamaha" и "Oксфордския университет". Техният гъвкав софтуер е подходящ за всички видове компании. Опитайте го тук и прехвърлете данните си от "CallPage".
LiveAgent е помощно софтуер за клиентска поддръжка с най-много отзиви и №1 според SMB за 2020 г. Също така поддържа различни езици и предлага различни тарифни планове за малки, средни и големи бизнеси. Опитайте го безплатно и се присъединете към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University, за да предложите обслужване от световна класа на своите клиенти.
Преместване от LeadDesk към LiveAgent?
С LiveAgent получавате обслужване на клиенти на най-високо ниво и полезни инструменти, с повече от 175 функции и над 40 интеграции. Вземете безплатна версия или изберете един от платените планове. Изберете от 43 езика и ние ще ви предложим адаптиране към тях. LiveAgent е най-доброто решение в обслужването на клиенти, което осигурява обслужване 24/7 от нашите сътрудници.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни