Нашият екип в LiveAgent може да ви помогне да трансферирате лесно данните си от Genesys към нашето унифицирано решение с най-бързото приложение за чат на пазара.
LiveAgent има всичко необходимо, за да осигури на клиентите си по -добро изживяване. Вземете универсалната тикетинг система, която може да обработва имейл , чат , социални канали , центрове за обаждания и секция с полезна информация на разумна цена.
Продължете да четете, за да научите повече за нашия софтуер за или го изпробвайте безплатно за 14 дни сега. Не се изисква информация за кредитна карта и няма скрити условия.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Функции | Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
|
Genesys
|
---|---|---|
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
|
LiveAgent предлага тикетинг система в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага тикетинг система в план за $110 на служител, месечно.
|
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+чат за $29 на потребител, месечно.
|
Genesys предлага чат в план за $110 на служител, месечно.
|
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
|
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага кол център в план за $75 на служител, месечно.
|
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
|
LiveAgentпредлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага портал за самообслужване за $75 на служител, месечно.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
|
Genesys предлага Facebook интеграция в план за $140 на служител, месечно.
|
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
|
Genesys предлага Twitter интеграция в план за $140 на служител, месечно.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
Genesys не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Genesys не предлага интеграция с Viber.
|
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага секция с полезна информация в план за $75 на служител, месечно.
|
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Genesys не предлага форум.
|
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация в и правила в плана Тикет за $15 за служител, месечно.
|
Genesys предлага автоматизация и правила за $75 на служител, месечно.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага API функции в план за $75 на служител, месечно.
|
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
|
LiveAgent предлага IVR в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага IVR в план за $75 на служител, месечно.
|
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага видео разговори в план за $75 на служител, месечно.
|
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага неограничена история в план за $75 на служител, месечно.
|
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Genesys не предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
|
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
|
Genesysпредлага неограничен брой чат бутони в план за $110 на служител, месечно.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага неограничен брой запитвания/имейли за $110 на служител, месечно.
|
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
|
Genesys не предлага неограничен брой записи на разговори.
|
Обслужване 24/7 g"> Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите. |
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
|
Genesysне предлага обслужване 24/7.
|
Прехвърлете Вашите разговори в софтуера за live chat на LiveAgent. Изграждайте по-силни взаимоотношения с клиентите само с един бутон на Вашия уебсайт.
Обслужвате клиентите на Вашия сайт директно чрез най-бързото приложение за чат на пазара, което се появява със скорост от 2,5 секунди. Разгледайте сравненията на приложенията за чат и се уверете сами.
Повишете обвързаността с клиентите чрез активни покани за чат , превключвайте между чат прозорците и проследявайте взаимодействието с клиентите чрез Инструментите за анализ. Възползвайте се от изгледа към писане в реално време и осигурете на посетителите на уебсайта си бързо и последователно обслужване.
Нашият екип с удоволствие ще Ви помогне да прехвърлите данните си от Genesys. Можем да преместим всичко необходимо включително Вашите контакти и записи от чата, така че не е нужно да го правите сами. Не се колебайте да се свържете с нас и да ни попитате всичко, ние сме тук за Вас 24/7 .
Докато обработваме Вашите данни, можете да изпробвате нашите инструменти и да се запознаете с потребителския интерфейс. Продължете и изпробвайте безплатно. Просто кликнете върху бутона по -долу и се регистрирайте . Ако искате първо визуализация, вижте това видео, за да разгледате LiveAgent.
Live чатът е само един от инструментите на Ваше разположение , когато изберете LiveAgent. Възползвайте се от нашата тикетинг система и свържете имейл адресът си, настройте виртуален кол център и вписвайте статии в базата знания във Вашия корпоративен стил.
Свържете Facebook, Twitter и Instagram,за да припокриете всички важни канали, в които клиентите Ви прекарват времето си. Всичко това не трябва да съсипва бюджета Ви, затова Вие решавате кои инструменти и функционалности искате да използвате.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
LiveAgent съчетава отличен Live chat, тикетинг система и автоматизация, която ни позволява да осигуряваме превъзходно обслужване на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
Ако искате повече информация, не забравяйте да разгледате страницата ни с функции, за да видите всички страхотни инструменти или да разберете съветите за ефективност и обслужването на клиенти в академията на LiveAgent .
Обадете ни се, изпратете ни съобщение във Facebook или изпратете имейл и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро, за да обсъдим миграцията от Genesys към LiveAgent. Можете да намерите всички наши канали в долната част на тази страница.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Прехвърляне от Help Scout до LiveAgent?
В статията се обяснява как да се прехвърля база данни от Help Scout до LiveAgent. Предлагат се наръчник и помощ от екипа на специалисти. Започнете безплатен тестов период за 7 или 30 дни, за да опитате услугата. Регистрирайте се безплатно, за да получите повече информация.
Искате да се прехвърлите от Birdseed към LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за Help Desk, който предлага езикова адаптация. Той е номер 1 за 2020 година сред малки и средни бизнеси и се използва от компании като Huawei, BMW, Yamaha, O2 и Оксфордски университет. LiveAgent предлага два плана - Тикет за $15/мес. и Тикет+Чат за $29/мес. Заявете всичко това и прехвърлете данните си от Birdseed още днес.
LiveAgent предлага многоканална система за управление на запитвания, включително имейли, лайв чат, телефонна централа, клиентски портал, Facebook, Instagram, Twitter и Viber Help desk на добра цена. Всеки инструмент разполага с функционалности за продуктивност, а интеграцията със 140+ приложения ви помага да бъдете по-фокусирани. Добавяйте допълнителни функционалности към своя план за управление на запитванията и подобрете ефикасността си. Решаването да се прехвърлите към LiveAgent ще ви даде множество преимущества.
Търсите най-добрата алтернатива на Genesys?
LiveAgent се откроява сред другите чат и тикетинг системи. Комбинираният пакет има голям списък от функции и качество на услугата. Потребителите хвалят функционалностите, така като контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи - всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. LiveAgent е лесен за използване и има страхотна поддръжка и помощ при внедряването.
Искате ли да се прехвърлите от Lucep към LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който поддържа 43 езика и функция за адаптиране. Предоставят безплатна версия, както и три платени плана за малки и средни предприятия. LiveAgent е най-високо оценен софтуер за 2019 и 2020 година и е използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет.
Преминавате от CallPage към LiveAgent?
"LiveAgent" предоставя световнокласна поддръжка на клиенти, а сред техните клиенти са "Huawei", "BMW", "Yamaha" и "Oксфордския университет". Техният гъвкав софтуер е подходящ за всички видове компании. Опитайте го тук и прехвърлете данните си от "CallPage".
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни