Кажете сбогом на бавния софтуер.

Преминете към LiveAgent и ще прехвърлим Вашите данни от Genesys безплатно.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Премествате се от системата Genesys?

Нашият екип в LiveAgent може да ви помогне да трансферирате лесно данните си от Genesys към нашето унифицирано решение с най-бързото приложение за чат на пазара.

LiveAgent има всичко необходимо, за да осигури на клиентите си по -добро изживяване. Вземете универсалната тикетинг система, която може да обработва имейл , чат , социални канали , центрове за обаждания и секция с полезна информация на разумна цена.

Продължете да четете, за да научите повече за нашия софтуер за или го изпробвайте безплатно за 14 дни сега. Не се изисква информация за кредитна карта и няма скрити условия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Genesys срещу LiveAgent сравнение

Функции Liveagent Genesys
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага тикетинг система в план за $110 на служител, месечно.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+чат за $29 на потребител, месечно.
Genesys предлага чат в план за $110 на служител, месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага кол център в план за $75 на служител, месечно.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgentпредлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага портал за самообслужване за $75 на служител, месечно.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Genesys предлага Facebook интеграция в план за $140 на служител, месечно.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
Genesys предлага Twitter интеграция в план за $140 на служител, месечно.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Genesys не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Genesys не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага секция с полезна информация в план за $75 на служител, месечно.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Genesys не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация в и правила в плана Тикет за $15 за служител, месечно.
Genesys предлага автоматизация и правила за $75 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага API функции в план за $75 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага IVR в план за $75 на служител, месечно.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Genesys предлага видео разговори в план за $75 на служител, месечно.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага неограничена история в план за $75 на служител, месечно.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Genesys не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
Genesysпредлага неограничен брой чат бутони в план за $110 на служител, месечно.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Genesys предлага неограничен брой запитвания/имейли за $110 на служител, месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Genesys не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7 g">
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
Genesysне предлага обслужване 24/7.

На Ваше разположение е най-бързото Live chat приложение

Прехвърлете Вашите разговори в софтуера за live chat на LiveAgent. Изграждайте по-силни взаимоотношения с клиентите само с един бутон на Вашия уебсайт.

Обслужвате клиентите на Вашия сайт директно чрез най-бързото приложение за чат на пазара, което се появява със скорост от 2,5 секунди. Разгледайте сравненията на приложенията за чат и се уверете сами.

Повишете обвързаността с клиентите чрез активни покани за чат , превключвайте между чат прозорците и проследявайте взаимодействието с клиентите чрез Инструментите за анализ. Възползвайте се от изгледа към писане в реално време и осигурете на посетителите на уебсайта си бързо и последователно обслужване.

 

Позволете ни да помогнем с прехвърлянето на данните Ви безплатно

Нашият екип с удоволствие ще Ви помогне да прехвърлите данните си от Genesys. Можем да преместим всичко необходимо включително Вашите контакти и записи от чата, така че не е нужно да го правите сами. Не се колебайте да се свържете с нас и да ни попитате всичко, ние сме тук за Вас 24/7 .

Докато обработваме Вашите данни, можете да изпробвате нашите инструменти и да се запознаете с потребителския интерфейс. Продължете и изпробвайте безплатно. Просто кликнете върху бутона по -долу и се регистрирайте . Ако искате първо визуализация, вижте това видео, за да разгледате LiveAgent.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Вижте какво получавате освен live chat

LiveAgent CRM integrations

Повече инструменти на разумна цена

Live чатът е само един от инструментите на Ваше разположение , когато изберете LiveAgent. Възползвайте се от нашата тикетинг система и свържете имейл адресът си, настройте виртуален кол център и вписвайте статии в базата знания във Вашия корпоративен стил.

Свържете Facebook, Twitter и Instagram,за да припокриете всички важни канали, в които клиентите Ви прекарват времето си. Всичко това не трябва да съсипва бюджета Ви, затова Вие решавате кои инструменти и функционалности искате да използвате.

Разгледайте ценовите оферти, за да научите повече.

Присъединете се към останалите и станете един от доволните клиенти

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен Live chat, тикетинг система и автоматизация, която ни позволява да осигуряваме превъзходно обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo

Готови ли сте да започнете Вашата миграция?

Ако искате повече информация, не забравяйте да разгледате страницата ни с функции, за да видите всички страхотни инструменти или да разберете съветите за ефективност и обслужването на клиенти в академията на LiveAgent .

Обадете ни се, изпратете ни съобщение във Facebook или изпратете имейл и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро, за да обсъдим миграцията от Genesys към LiveAgent. Можете да намерите всички наши канали в долната част на тази страница.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Related Articles to Миграция от Genesys
Прехвърлянето на данни от HelpScout до LiveAgent е повече от лесно за нас. Проследете стъпка по стъпка нашият наръчник, опитайте се да изпълните процеса сами или ни потърсете, за да Ви помогнем.

Прехвърляне от Help Scout до LiveAgent?

В статията се обяснява как да се прехвърля база данни от Help Scout до LiveAgent. Предлагат се наръчник и помощ от екипа на специалисти. Започнете безплатен тестов период за 7 или 30 дни, за да опитате услугата. Регистрирайте се безплатно, за да получите повече информация.

Liveagent предлага безплатен пренос на всичките ви данни. Liveagent е най-обсъжданият, номер 1 Help Desk софтуер за малкия и средния бизнес за 2020 година. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha, O2 и Оксфордския университет и осигурете на клиентите си безупречно обслужване.

Искате да се прехвърлите от Birdseed към LiveAgent?

LiveAgent е софтуер за Help Desk, който предлага езикова адаптация. Той е номер 1 за 2020 година сред малки и средни бизнеси и се използва от компании като Huawei, BMW, Yamaha, O2 и Оксфордски университет. LiveAgent предлага два плана - Тикет за $15/мес. и Тикет+Чат за $29/мес. Заявете всичко това и прехвърлете данните си от Birdseed още днес.

Преминете от osTicket към LiveAgent с помощта на екипа ни и получете достъп до многоканален софтуер за управление на запитвания.

Сбогувайте се с osTicket

LiveAgent предлага многоканална система за управление на запитвания, включително имейли, лайв чат, телефонна централа, клиентски портал, Facebook, Instagram, Twitter и Viber Help desk на добра цена. Всеки инструмент разполага с функционалности за продуктивност, а интеграцията със 140+ приложения ви помага да бъдете по-фокусирани. Добавяйте допълнителни функционалности към своя план за управление на запитванията и подобрете ефикасността си. Решаването да се прехвърлите към LiveAgent ще ви даде множество преимущества.

LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на Genesys и увеличете ползите за Вашия бизнес.

Търсите най-добрата алтернатива на Genesys?

LiveAgent се откроява сред другите чат и тикетинг системи. Комбинираният пакет има голям списък от функции и качество на услугата. Потребителите хвалят функционалностите, така като контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи - всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. LiveAgent е лесен за използване и има страхотна поддръжка и помощ при внедряването.

Търсите ли начин да прехвърлите данните си от Lucep към друг софтуер? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете безплатния си пробен период днес.

Искате ли да се прехвърлите от Lucep към LiveAgent?

LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който поддържа 43 езика и функция за адаптиране. Предоставят безплатна версия, както и три платени плана за малки и средни предприятия. LiveAgent е най-високо оценен софтуер за 2019 и 2020 година и е използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет.

LiveAgent е help desk решение, което свързва множество платформи в един интерфейс. Прехвърлете се от CallPage към LiveAgent и започнете да печелите ползи за вашия бизнес.

Преминавате от CallPage към LiveAgent?

"LiveAgent" предоставя световнокласна поддръжка на клиенти, а сред техните клиенти са "Huawei", "BMW", "Yamaha" и "Oксфордския университет". Техният гъвкав софтуер е подходящ за всички видове компании. Опитайте го тук и прехвърлете данните си от "CallPage".

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо