Търсите алтернатива на системата osTicket?

LiveAgent е най-надеждното решение осигуряващо безупречно обслужване на клиентите за вашия бизнес. Помислете за преминаване от osTicket към друга Help Desk система.

LiveAgent ви предлага набор от инструменти, функции и възможности за интеграция, позволяващи подобряване организацията на работа, грижа за удовлетвореността на клиентите ви и повишаване на възвръщаемостта на инвестициите. Пробвайте продукта ни сега, първите 14 дни безплатно, без каквито и да е било обвързвания от ваша страна и без необходимост от предоставяне на данни от кредитни карти.

Кое прави LiveAgent чудесна алтернатива

Има 4 основни предимства от използването на системата LiveAgent.

Satisfaction prediction scores

По-висока клиентска удовлетвореност

Надеждният софтуер за клиентска поддръжка означава оптимизиране на процеса на работа, по-висока клиентска удовлетвореност и конверсия.

Service desk

Оптимизация на работния процес

Наборът от инструменти, функции и възможности за интеграция на LiveAgent спомагат неимоверно работата на сътрудниците ви.

On time resolution

Икономия на време и пари

LiveAgent предлага широка гама от възможности на достъпна цена. Именно това ни превръща в чудесен софтуер за обслужване на клиенти

Reports

По-висока конверсия

Осигурете си безупречна клиентска поддръжка и превърнете посетителите на уебсайта ви и потенциални клиенти в реални покупатели.

increase availability

Алтернатива на osTicket, която няма да ви подведе

Сигурни сме, че колегите ни от osTicket полагат всички усилия, за да удовлетворят клиентите си. Но няма универсално програмно решение подходящо за всеки бизнес или компания. LiveAgent е алтернатива, която си струва да обмислите, ако търсите нещо различно.

LiveAgent е Help Desk софтуер, предлагащ невероятни и надеждни инструменти, като електронна поща, чат на живо, интеграция на социалните медии, кол център и база знания, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто клиентско обслужване. Всичко се управлява чрез надеждна тикет система в таблото ви за управление. Увеличете ефективността на системата си за обслужване на клиенти и повишете клиентската си удовлетвореност с правилния софтуерен продукт за клиентска поддръжка.

Софтуер за клиентска поддръжка с необходимия набор инструменти

Тикет системата, базата знания, електронната поща и кол центърът са само върхът на айсберга, но не и всичко, правещо една Help Desk система перфектна. LiveAgent може да ви предложи много повече.

Предлагаме най-бързата джаджа за чат на живо, със скорост на показване на съобщенията на екрана 2.5 секунди. Бъдете в крак със случващото се онлайн чрез поддръжката на социални мрежи – Facebook messenger, Instagram, Twitter и Viber. Независимо дали сте компания с голям екип за обслужване на клиенти, занимавате се с клиентска поддръжка или просто искате да подобрите връзката с клиентите си, LiveAgent разполага с всички необходими ви инструменти за осигуряването на безупречна клиентска поддръжка.

Focus on customer experience

Натиснете върху инструмент за поддръжка или функция и научете повече

Call routing definition

Сравнете системите на osTicket и LiveAgent

Оценката на отделните инструменти за осигуряване на клиентска поддръжка ще ви даде ясна представа за качеството на обслужване на клиентите. Информирайте се и сравнете osTicket с LiveAgent.

Софтуерът за клиентска поддръжка може да бъде сравняван по различни критерии като надеждност, съотношение цена-качество и понякога дори по функционирането на отделните инструменти като тикет система, чат на живо и база знания. Открийте дали наистина работим по-добре от системата на osTicket и дали сме подходящото програмно решение за клиентска поддръжка за вашия бизнес.

Сравнение на системите на osTicket и LiveAgent

Сравнете системите на osTicket и LiveAgent, и вижте коя работи по-добре

osticket_vs_liveagent

Към 09.11. 2020 г.

Получете най-добрата клиентска поддръжка и обслужвайте и вашите клиенти безупречно

Перфектният софтуер за обслужване на клиенти не трябва да разполага единствено с най-добрата тикет система или чат на живо; трябва да бъде образец за подражание и да осигурява безупречна клиентска поддръжка.

Именно затова предлагаме 24/7 Help Desk обслужване на клиентите си. Взаимодействието с клиентите, бързото отговаряне и решаване на проблемите им са нашите топ приоритети. Можете да се свържете с нас чрез редица канали. Поддръжка в чата, обаждане по телефона, Gmail или по друг начин – вие решавате. Искате ли да знаете какво означава клиентите ви да бъдат доволни? Ако е така, натиснете бутона по-долу.

get inspired

Отзивите на клиентите казват много за обслужването на клиентите

Независимо дали става въпрос за големи организации или малки компании… Всички те споделят по нещо позитивно за системата ни за клиентска поддръжка.

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно се досетихте… LiveAgent!

Опитайте безплатно сега Не се изисква плащане с кредитна карта
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Сравнете ни с други тикет системи

Искате ли да узнаете как се справяме в сравнение с други популярни софтуерни решения за тикет системи? Разгледайте страниците с информация и открийте всичко, което можем да ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на системата osTicket
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

LiveAgent е Help Desk софтуер № 1 за малкия и средния бизнес за 2019 и 2020 година. Присъедините се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и осигурете на клиентите си първокласно обслужване.

Искате да се прехвърлите от Tawk в LiveAgent?

Стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрия, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са от съществено значение.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Вземете отчета по канали и разберете, кой е най- известният начин за клиентите да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки канал.

Отчет по канали

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.

LiveAgent е многоканален help desk софтуер, който обединява взаимодействията с клиентите от множество канали, включително най-популярните социални медии.

Обслужване в социалните медии през help desk-а ви

Софтуерът LiveAgent предлага различни клиентски функции и предпочита се онлайн чат пред социалните медии за клиентско обслужване в B2B индустрията.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо