LiveAgent е най-надеждното решение осигуряващо безупречно обслужване на клиентите за вашия бизнес. Помислете за преминаване от osTicket към друга Help Desk система.
LiveAgent ви предлага набор от инструменти, функции и възможности за интеграция, позволяващи подобряване организацията на работа, грижа за удовлетвореността на клиентите ви и повишаване на възвръщаемостта на инвестициите. Пробвайте продукта ни сега, първите 14 дни безплатно, без каквито и да е било обвързвания от ваша страна и без необходимост от предоставяне на данни от кредитни карти.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Има 4 основни предимства от използването на системата LiveAgent.
Надеждният софтуер за клиентска поддръжка означава оптимизиране на процеса на работа, по-висока клиентска удовлетвореност и конверсия.
Наборът от инструменти, функции и възможности за интеграция на LiveAgent спомагат неимоверно работата на сътрудниците ви.
LiveAgent предлага широка гама от възможности на достъпна цена. Именно това ни превръща в чудесен софтуер за обслужване на клиенти
Осигурете си безупречна клиентска поддръжка и превърнете посетителите на уебсайта ви и потенциални клиенти в реални покупатели.
Сигурни сме, че колегите ни от osTicket полагат всички усилия, за да удовлетворят клиентите си. Но няма универсално програмно решение подходящо за всеки бизнес или компания. LiveAgent е алтернатива, която си струва да обмислите, ако търсите нещо различно.
LiveAgent е Help Desk софтуер, предлагащ невероятни и надеждни инструменти, като електронна поща, чат на живо, интеграция на социалните медии, кол център и база знания, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто клиентско обслужване. Всичко се управлява чрез надеждна тикет система в таблото ви за управление. Увеличете ефективността на системата си за обслужване на клиенти и повишете клиентската си удовлетвореност с правилния софтуерен продукт за клиентска поддръжка.
Тикет системата, базата знания, електронната поща и кол центърът са само върхът на айсберга, но не и всичко, правещо една Help Desk система перфектна. LiveAgent може да ви предложи много повече.
Предлагаме най-бързата джаджа за чат на живо, със скорост на показване на съобщенията на екрана 2.5 секунди. Бъдете в крак със случващото се онлайн чрез поддръжката на социални мрежи – Facebook messenger, Instagram, Twitter и Viber. Независимо дали сте компания с голям екип за обслужване на клиенти, занимавате се с клиентска поддръжка или просто искате да подобрите връзката с клиентите си, LiveAgent разполага с всички необходими ви инструменти за осигуряването на безупречна клиентска поддръжка.
Оценката на отделните инструменти за осигуряване на клиентска поддръжка ще ви даде ясна представа за качеството на обслужване на клиентите. Информирайте се и сравнете osTicket с LiveAgent.
Софтуерът за клиентска поддръжка може да бъде сравняван по различни критерии като надеждност, съотношение цена-качество и понякога дори по функционирането на отделните инструменти като тикет система, чат на живо и база знания. Открийте дали наистина работим по-добре от системата на osTicket и дали сме подходящото програмно решение за клиентска поддръжка за вашия бизнес.
Сравнете системите на osTicket и LiveAgent, и вижте коя работи по-добре
Към 09.11. 2020 г.
Перфектният софтуер за обслужване на клиенти не трябва да разполага единствено с най-добрата тикет система или чат на живо; трябва да бъде образец за подражание и да осигурява безупречна клиентска поддръжка.
Именно затова предлагаме 24/7 Help Desk обслужване на клиентите си. Взаимодействието с клиентите, бързото отговаряне и решаване на проблемите им са нашите топ приоритети. Можете да се свържете с нас чрез редица канали. Поддръжка в чата, обаждане по телефона, Gmail или по друг начин – вие решавате. Искате ли да знаете какво означава клиентите ви да бъдат доволни? Ако е така, натиснете бутона по-долу.
Независимо дали става въпрос за големи организации или малки компании… Всички те споделят по нещо позитивно за системата ни за клиентска поддръжка.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно се досетихте… LiveAgent!
Искате ли да узнаете как се справяме в сравнение с други популярни софтуерни решения за тикет системи? Разгледайте страниците с информация и открийте всичко, което можем да ви предложим.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.
LiveAgent е иновативна платформа, която позволява на бизнеса да подобри ефективността си в подпомагането на клиентите. Платформата предлага категоризация и автоматизация на заявките, както и лесна настройка. Потребителите оценяват полезните функции - автоматизация на таговете и възможността за добавяне на бележки и телефонни записи в билетите.
Търсите алтернатива на LeadDesk?
LiveAgent е система за чат и тикетинг, което предлага качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции. Потребителите обичат функционалностите за контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. LiveAgent предлага три платени плана, оборудвани с най- добрите инструменти и характеристики за клиентско обслужване.
Търсите алтернатива на Freshcaller?
LiveAgent предоставя качествена услуга, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции. Отзивите от потребители го поставят над други системи като ZenDesk, особено заради стабилната работа дори на мобилни устройства.
Търсите си Dashly алтернатива?
LiveAgent предлага три платени плана, които помагат за по-добра поддръжка на клиенти и комуникационен софтуер, като са на достъпни цени.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни