Търсите алтернатива на системата osTicket?

LiveAgent е най-надеждното решение осигуряващо безупречно обслужване на клиентите за вашия бизнес. Помислете за преминаване от osTicket към друга Help Desk система.

LiveAgent ви предлага набор от инструменти, функции и възможности за интеграция, позволяващи подобряване организацията на работа, грижа за удовлетвореността на клиентите ви и повишаване на възвръщаемостта на инвестициите. Пробвайте продукта ни сега, първите 14 дни безплатно, без каквито и да е било обвързвания от ваша страна и без необходимост от предоставяне на данни от кредитни карти.

Кое прави LiveAgent чудесна алтернатива

Има 4 основни предимства от използването на системата LiveAgent.

Satisfaction prediction scores

По-висока клиентска удовлетвореност

Надеждният софтуер за клиентска поддръжка означава оптимизиране на процеса на работа, по-висока клиентска удовлетвореност и конверсия.

Service desk

Оптимизация на работния процес

Наборът от инструменти, функции и възможности за интеграция на LiveAgent спомагат неимоверно работата на сътрудниците ви.

On time resolution

Икономия на време и пари

LiveAgent предлага широка гама от възможности на достъпна цена. Именно това ни превръща в чудесен софтуер за обслужване на клиенти

Reports

По-висока конверсия

Осигурете си безупречна клиентска поддръжка и превърнете посетителите на уебсайта ви и потенциални клиенти в реални покупатели.

increase availability

Алтернатива на osTicket, която няма да ви подведе

Сигурни сме, че колегите ни от osTicket полагат всички усилия, за да удовлетворят клиентите си. Но няма универсално програмно решение подходящо за всеки бизнес или компания. LiveAgent е алтернатива, която си струва да обмислите, ако търсите нещо различно.

LiveAgent е Help Desk софтуер, предлагащ невероятни и надеждни инструменти, като електронна поща, чат на живо, интеграция на социалните медии, кол център и база знания, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто клиентско обслужване. Всичко се управлява чрез надеждна тикет система в таблото ви за управление. Увеличете ефективността на системата си за обслужване на клиенти и повишете клиентската си удовлетвореност с правилния софтуерен продукт за клиентска поддръжка.

Софтуер за клиентска поддръжка с необходимия набор инструменти

Тикет системата, базата знания, електронната поща и кол центърът са само върхът на айсберга, но не и всичко, правещо една Help Desk система перфектна. LiveAgent може да ви предложи много повече.

Предлагаме най-бързата джаджа за чат на живо, със скорост на показване на съобщенията на екрана 2.5 секунди. Бъдете в крак със случващото се онлайн чрез поддръжката на социални мрежи – Facebook messenger, Instagram, Twitter и Viber. Независимо дали сте компания с голям екип за обслужване на клиенти, занимавате се с клиентска поддръжка или просто искате да подобрите връзката с клиентите си, LiveAgent разполага с всички необходими ви инструменти за осигуряването на безупречна клиентска поддръжка.

Искам да пробвам тези инструменти
Focus on customer experience

Натиснете върху инструмент за поддръжка или функция и научете повече

Call routing definition

Сравнете системите на osTicket и LiveAgent

Оценката на отделните инструменти за осигуряване на клиентска поддръжка ще ви даде ясна представа за качеството на обслужване на клиентите. Информирайте се и сравнете osTicket с LiveAgent.

Софтуерът за клиентска поддръжка може да бъде сравняван по различни критерии като надеждност, съотношение цена-качество и понякога дори по функционирането на отделните инструменти като тикет система, чат на живо и база знания. Открийте дали наистина работим по-добре от системата на osTicket и дали сме подходящото програмно решение за клиентска поддръжка за вашия бизнес.

Сравнение на системите на osTicket и LiveAgent

Сравнете системите на osTicket и LiveAgent, и вижте коя работи по-добре

osticket_vs_liveagent

Към 09.11. 2020 г.

Получете най-добрата клиентска поддръжка и обслужвайте и вашите клиенти безупречно

Перфектният софтуер за обслужване на клиенти не трябва да разполага единствено с най-добрата тикет система или чат на живо; трябва да бъде образец за подражание и да осигурява безупречна клиентска поддръжка.

Именно затова предлагаме 24/7 Help Desk обслужване на клиентите си. Взаимодействието с клиентите, бързото отговаряне и решаване на проблемите им са нашите топ приоритети. Можете да се свържете с нас чрез редица канали. Поддръжка в чата, обаждане по телефона, Gmail или по друг начин – вие решавате. Искате ли да знаете какво означава клиентите ви да бъдат доволни? Ако е така, натиснете бутона по-долу.

Покажете ми безупречната си клиентска поддръжка
get inspired

Отзивите на клиентите казват много за обслужването на клиентите

Независимо дали става въпрос за големи организации или малки компании… Всички те споделят по нещо позитивно за системата ни за клиентска поддръжка.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно се досетихте… LiveAgent!

Опитайте безплатно сега Не се изисква плащане с кредитна карта
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнете ни с други тикет системи

Искате ли да узнаете как се справяме в сравнение с други популярни софтуерни решения за тикет системи? Разгледайте страниците с информация и открийте всичко, което можем да ви предложим.

    Related Articles to Алтернатива на системата osTicket
    Възползвайте се от функцията "Бележки" в системата на LiveAgent. Оставяйте бележки във всеки тикет за служителите си, които единствено те могат да виждат. Споделяйте прогреса и актуализации свързани с тикета.

    Бележки

    Платформата LiveAgent подобрява клиентското обслужване в B2B индустрията чрез разпределение на тикети и комуникационни канали като чатове и видео повиквания.

    Ако някога получите различни тикети, касаещи един и същи проблем, не забравяйте да ги обедините в един тикет и да си спестите време.

    Обединяване на тикети

    LiveAgent е система за докладване на грешки и управление на заявки, която подобрява обслужването на клиенти. Тя е свързана с база данни и регистрира информация за проблемите и решенията. Работата с тикети включва поддръжка на многоезичие, SLA, филтри, отчети и CRM. Докинг станцията за чат на прозорец също е важна за предоставянето на чат на живо на клиентите.

    Споделяйте предишни разговори и заявки с клиентите си чрез онлайн история на тикетите. Можете да включвате и изключвате тази функция, когато пожелаете.

    Онлайн история на тикетите (URL)

    LiveAgent предлага софтуерно решение за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат.

    Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.

    Трабъл тикет

    LiveAgent предлага софтуер за подобрено клиентско обслужване, включително чат на живо и управление на тикети за поддръжка. Технологията им цели да подобри производителността на служителите и да създаде по-добър опит за клиентите.

    Когато нов тикет се покаже, никой не го притежава. След като отворите тикета, можете да го възложите на отдел или на определен агент. Възможно е Вие да настроите критериите.

    Възлагане на тикет

    Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.

    Споделяйте предишни разговори и заявки с клиентите си чрез онлайн история на тикетите. Можете да включвате и изключвате тази функция, когато пожелаете.

    Онлайн история на тикетите (URL)

    LiveAgent е софтуер за управление на тикети и чатове, който подобрява ефективността на обслужване на клиенти и помага за повишаване на удовлетвореността на клиентите и увеличаване на продажбите. Системата предлага различни характеристики, включително уникален идентификатор за всеки тикет и опции за разширено маршрутизиране на чатовете. Също така, API позволява взаимодействие между софтуерни приложения и предоставя помощен софтуер за туристическата индустрия.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x