Търсите алтернатива на OTRS?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на OTRS на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Ако търсите алтернатива на OTRS, опитайте LiveAgent още днес. LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти с интелигентно управление на услугите и множество обединени функции, подходящ за управление на както на корпоративните нужди така и на услугите за клиенти.

Направете най-доброто за бизнеса си и осигурете отлична услуга за клиентите и гъвкаво решение за екипа, който ги обслужва. Управление на тикети, Проследяване на времето, История на тикетите, Чат в реално време чрез мобилни устройства и още много жизнено важни бизнес инструменти могат да бъдат Ваши на разумна цена.

Продължете четенето, за да разберете повече за възможностите за управление на задачи и други ключови функции на LiveAgent. Или изпробвайте нашия безплатен 30-дневен тестов период.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

OTRS срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най-добрата алтернатива безплатно! Без изискване за кредитна карта.
OTRS
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
OTRS предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
OTRS предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
OTRS не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
OTRS предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция във Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните медии.
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
OTRS предлага Facebook интеграция.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
OTRS предлага Twitter интеграция.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
OTRS не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
OTRS не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище за знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
OTRS предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира в секцията с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
OTRS не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
OTRS предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
OTRS предлага API функции.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага функция за интерактивно гласово меню.
OTRS не предлага функция за алтернативно гласово меню.
Видео разговори
Разговор, съдържащ видео, подобно на Skype, Zoom или Facetimе.
LiveAgent предлага видео разговори.
OTRS не предлага видео разговори.
Неограничена история
Тикетите не могат да изтекат по давност или да бъдат изтрити - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
OTRS не предлага неограничена история.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
OTRS не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да постави неограничен брой чат бутони на Вашия уебсайт.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
OTRS не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой тикети/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и тикети.
LiveAgent предлага неограничен брой тикети/имейли.
OTRS не предлага неограничен брой тикети/имейли.
Неограниче запис на разговорите
Записвайте всяко направено или получено обаждане и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен запис на разговорите.
OTRS не предлага неограничен запис на разговорите.
Неограничено обслужване 24/7
Предлага се обслужване 24/7 без ограничение на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
OTRS предлага неограничено обслужване 24/7.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Една платформа за ефективно управление на задачи и обслужване на клиенти

LiveAgent дава всичко от себе си, за да задоволи нуждите на Вашия бизнес чрез голямо разнообразие от функционалности. Това включва управление на служителите, време; присъствие, и други управленски задачи, докато в същото време осигурява най-добрият инструмент за обслужване на клиенти.

Свършете цялата работа от една пощенска кутия

Управлението на тикети е ключовият процес, който се справя с всички входящи имейли, live чат, социални мрежи, и кол център комуникация в една единствена пощенска кутия. Можете да създадете и клиентски портал , събиращ корпоративна информация в база знания, статии от една платформа.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Улеснени работни процеси, които спестяват Вашето време

Спестете време на екипа си и създайте ясни процеси в компанията чрез интуитивни работни процеси. Освен системата за заявка на тикети, LiveAgent предлага множество дигитални работни процеси като маркери, филтри, геймификация; значки, наблюдение на мрежата, и други функции, които превръщат бизнеса в успешен.

Решения за обслужване на клиенти чрез omnichannel система за управление на тикети

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Създайте персонална връзка чрез чат в реално време

Множество алтернативни варианти вършат чудесна работа с техния софтуер за обслужване на клиенти, но не всички могат да Ви предложат приложение за чат в реално време. LiveAgent има най-бързото от всички, включващо чат, появяващ се на екрана за 2.5 секунди.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Подгответе се за щастливи клиенти

Оценки за удовлетвореността от клиенти Управлението на клиентското обслужване може лесно да бъде подобрено чрез поставяне на обикновен бутон за в реално време на Вашия уеб сайт. Клиентите,посещаващи Вашия сайт могат просто да натиснат бутона и да пишат на Вашите сътрудници по всяко време.

Направете работата забавна с правилните функции

Съвместно с функции като отчитане на времето, изглед към въвеждането в реално време, геймификация, и други функции в помощ на служителите LiveAgent се уверява в това, че можете да правите всичко чрез един софтуер за обслужване на клиенти.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live чат за отлично обслужване на клиенти

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Функционалности и интеграция за ефективни услуги за клиенти

Възползвайте се от ключови бизнес инструменти и правете повече по време на работа. Всеки инструмент на LiveAgent има зад себе си ефективни функции за съвместна работа, които функционират на различни платформи и съдействат на процъфтяващите компании да увеличат удовлетвореността на потребители си.

Отчет за услугите, графици на служителите, мониторинг на мрежата, и други мениджърски задачи могат лесно да се управляват чрез интуитивни работни процеси с потребителски ориентиран интерфейс. Тези дигитални работни процеси могат да се справят с всичко от план до клиентски заявки и управление на вграден портал за самообслужване.

Още повече, ние се грижим щастливите клиенти да останат щастливи. Затова можете да се свържете с нас 24/7 за всякакви въпроси, с които не можете да се справите и ще направим всичко възможно да Ви помогнем, когато имате нужда от нас.

Отлично управление на работните процеси

Отчет за услугите, графици на служителите, мониторинг на мрежата, и други мениджърски задачи могат лесно да се управляват чрез интуитивни работни процеси с потребителски ориентиран интерфейс. Тези дигитални работни процеси могат да се справят с всичко от план до клиентски заявки и управление на вграден портал за самообслужване.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Ние сме тук, за да Ви помогнем по всяко време

Още повече, ние се грижим щастливите клиенти да останат щастливи. Затова можете да се свържете с нас 24/7 за всякакви въпроси, с които не можете да се справите и ще направим всичко възможно да Ви помогнем, когато имате нужда от нас.Обадете ни се или ни оставете съобщение винаги, когато сме Ви необходими.

Спестете повече с LiveAgent

Щастливите потребители се справят с клиентски запитвания чрез LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват дапредоставим изключително обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo

Готови ли сте да изпробвате безплатно?

Започнете своя безплатен 30-дневен тестов период или разгледайте нашите планове, за да разберете кой от тях пасва най-добре на Вашите бизнес процеси. Свободните сте да проверите и други източницивъв връзка с полезността на LiveAgent като интелигентен софтуер за управление на услуги.

Съвпадаме ли си с Вашите бизнес изисквания? Натиснете бутона по-долу и започнете да използвате LiveAgent още днес.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Сравнете ни с останалите

    Related Articles to Алтернатива на OTRs
    Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

    Create FREE account

    LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

    Търсите решение различно от Aircall? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своята безплатна пробна версия и осигурете по-добро обслужване още днес.

    Търсите алтернатива на Aircall?

    LiveAgent е софтуер за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Осигурява бърза реакция, функции и отлични отзиви.

    LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

    Търсите алтернатива на Samange?

    LiveAgent се откроява с качество, бърза реакция и списък от полезни функции. Привлекателна алтернатива на ZenDesk за стабилна услуга.

    Търсенето ви на алтернатива на OneDesk приключи. Преминете към LiveAgent и работете с мултиканалната ни система за управление на тикети, поддържаща и социалните медии.

    Алтернатива на OneDesk - LiveAgent

    Рефералният маркетинг и онлайн чат са важни за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

    LiveAgent предлага безплатно прехвърляне от Intercom, изпълнено изцяло от нашия екип за техническа поддръжка. Прехвърлянето на данните ви от Intercom към LiveAgent е бързо.

    Напускате Intercom?

    LiveAgent предлага алтернатива на различни софтуери за обслужване на клиенти в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Предлагат се различни функции и поддръжка на различни езици.

    Искате ли да преминетe от Outlook към обединено решение за поддръжка на клиенти? Погледнете и научете повече за прехвърлянето на данни към LiveAgent.

    Прехвърляте се от Outlook?

    Клиентите препоръчват LiveAgent като по-добро решение с добавена стойност. Екипът по поддръжка отговаря своевременно.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x