Ако търсите алтернатива на OTRS, опитайте LiveAgent още днес. LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти с интелигентно управление на услугите и множество обединени функции, подходящ за управление на както на корпоративните нужди така и на услугите за клиенти.
Направете най-доброто за бизнеса си и осигурете отлична услуга за клиентите и гъвкаво решение за екипа, който ги обслужва. Управление на тикети, Проследяване на времето, История на тикетите, Чат в реално време чрез мобилни устройства и още много жизнено важни бизнес инструменти могат да бъдат Ваши на разумна цена.
Продължете четенето, за да разберете повече за възможностите за управление на задачи и други ключови функции на LiveAgent. Или изпробвайте нашия безплатен 30-дневен тестов период.
Функции | Liveagent
Изпробвайте най-добрата алтернатива безплатно! Без изискване за кредитна карта.
|
OTRS
|
---|---|---|
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
|
LiveAgent предлага тикетинг система.
|
OTRS предлага тикетинг система.
|
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат.
|
OTRS предлага чат.
|
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
|
LiveAgent предлага кол център.
|
OTRS не предлага кол център.
|
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание в базата знания.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
|
OTRS предлага портал за самообслужване.
|
Facebook
Интеграция във Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните медии.
|
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
|
OTRS предлага Facebook интеграция.
|
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
|
OTRS предлага Twitter интеграция.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
OTRS не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
OTRS не предлага интеграция с Viber.
|
Секция с полезна информация
Хранилище за знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
|
OTRS предлага секция с полезна информация.
|
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира в секцията с полезна информация.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
OTRS не предлага форум.
|
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
|
OTRS предлага автоматизация и правила.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции.
|
OTRS предлага API функции.
|
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
|
LiveAgent предлага функция за интерактивно гласово меню.
|
OTRS не предлага функция за алтернативно гласово меню.
|
Видео разговори
Разговор, съдържащ видео, подобно на Skype, Zoom или Facetimе.
|
LiveAgent предлага видео разговори.
|
OTRS не предлага видео разговори.
|
Неограничена история
Тикетите не могат да изтекат по давност или да бъдат изтрити - можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
OTRS не предлага неограничена история.
|
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
|
OTRS не предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Неограничен брой чат бутони
Можете да постави неограничен брой чат бутони на Вашия уебсайт.
|
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
|
OTRS не предлага неограничен брой чат бутони.
|
Неограничен брой тикети/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и тикети.
|
LiveAgent предлага неограничен брой тикети/имейли.
|
OTRS не предлага неограничен брой тикети/имейли.
|
Неограниче запис на разговорите
Записвайте всяко направено или получено обаждане и възпроизвеждайте записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен запис на разговорите.
|
OTRS не предлага неограничен запис на разговорите.
|
Неограничено обслужване 24/7
Предлага се обслужване 24/7 без ограничение на заявките, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
|
OTRS предлага неограничено обслужване 24/7.
|
LiveAgent дава всичко от себе си, за да задоволи нуждите на Вашия бизнес чрез голямо разнообразие от функционалности. Това включва управление на служителите, време; присъствие, и други управленски задачи, докато в същото време осигурява най-добрият инструмент за обслужване на клиенти.
Управлението на тикети е ключовият процес, който се справя с всички входящи имейли, live чат, социални мрежи, и кол център комуникация в една единствена пощенска кутия. Можете да създадете и клиентски портал , събиращ корпоративна информация в база знания, статии от една платформа.
Спестете време на екипа си и създайте ясни процеси в компанията чрез интуитивни работни процеси. Освен системата за заявка на тикети, LiveAgent предлага множество дигитални работни процеси като маркери, филтри, геймификация; значки, наблюдение на мрежата, и други функции, които превръщат бизнеса в успешен.
Множество алтернативни варианти вършат чудесна работа с техния софтуер за обслужване на клиенти, но не всички могат да Ви предложат приложение за чат в реално време. LiveAgent има най-бързото от всички, включващо чат, появяващ се на екрана за 2.5 секунди.
Оценки за удовлетвореността от клиенти Управлението на клиентското обслужване може лесно да бъде подобрено чрез поставяне на обикновен бутон за в реално време на Вашия уеб сайт. Клиентите,посещаващи Вашия сайт могат просто да натиснат бутона и да пишат на Вашите сътрудници по всяко време.
Съвместно с функции като отчитане на времето, изглед към въвеждането в реално време, геймификация, и други функции в помощ на служителите LiveAgent се уверява в това, че можете да правите всичко чрез един софтуер за обслужване на клиенти.
Възползвайте се от ключови бизнес инструменти и правете повече по време на работа. Всеки инструмент на LiveAgent има зад себе си ефективни функции за съвместна работа, които функционират на различни платформи и съдействат на процъфтяващите компании да увеличат удовлетвореността на потребители си.
Отчет за услугите, графици на служителите, мониторинг на мрежата, и други мениджърски задачи могат лесно да се управляват чрез интуитивни работни процеси с потребителски ориентиран интерфейс. Тези дигитални работни процеси могат да се справят с всичко от план до клиентски заявки и управление на вграден портал за самообслужване.
Още повече, ние се грижим щастливите клиенти да останат щастливи. Затова можете да се свържете с нас 24/7 за всякакви въпроси, с които не можете да се справите и ще направим всичко възможно да Ви помогнем, когато имате нужда от нас.
Отчет за услугите, графици на служителите, мониторинг на мрежата, и други мениджърски задачи могат лесно да се управляват чрез интуитивни работни процеси с потребителски ориентиран интерфейс. Тези дигитални работни процеси могат да се справят с всичко от план до клиентски заявки и управление на вграден портал за самообслужване.
Още повече, ние се грижим щастливите клиенти да останат щастливи. Затова можете да се свържете с нас 24/7 за всякакви въпроси, с които не можете да се справите и ще направим всичко възможно да Ви помогнем, когато имате нужда от нас.Обадете ни се или ни оставете съобщение винаги, когато сме Ви необходими.
LiveAgent съчетава отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват дапредоставим изключително обслужване на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
Започнете своя безплатен 30-дневен тестов период или разгледайте нашите планове, за да разберете кой от тях пасва най-добре на Вашите бизнес процеси. Свободните сте да проверите и други източници във връзка с полезността на LiveAgent като интелигентен софтуер за управление на услуги.
Съвпадаме ли си с Вашите бизнес изисквания? Натиснете бутона по-долу и започнете да използвате LiveAgent още днес.
Търсите алтернатива LiveHelpNow?
Открийте по-лесно и ефективно решение за помощното бюро с LiveAgent, мощна алтернатива на LiveHelpNow. Предлагаме пълна функционалност с над 175 функции и интеграции, бърз чат на живо и надеждна система за издаване на билети. Започнете безплатен тестов период и повишете удовлетвореността и продуктивността на клиентите си. Изберете LiveAgent и осигурете страхотна поддръжка, без да нарушавате бюджета си.
Kustomer алтернатива - LiveAgent
LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.
Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?
Подобрете клиентското обслужване с LiveAgent - мощна алтернатива на LivePerson. Започнете безплатен пробен период днес!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team