Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на OTRS на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка    
  • ✓ Обслужване 24/7    
  • ✓ Без изискване за кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използван от
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на OTRS?

Ако търсите алтернатива на OTRS, опитайте LiveAgent още днес. LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти с интелигентно управление на услугите и множество обединени функции, подходящ за управление на както на корпоративните нужди така и на услугите за клиенти.

Направете най-доброто за бизнеса си и осигурете отлична услуга за клиентите и гъвкаво решение за екипа, който ги обслужва. Управление на тикети, Проследяване на времето, История на тикетите, Чат в реално време чрез мобилни устройства и още много жизнено важни бизнес инструменти могат да бъдат Ваши на разумна цена.

Продължете четенето, за да разберете повече за възможностите за управление на задачи и други ключови функции на LiveAgent. Или изпробвайте нашия безплатен 14-дневен тестов период.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

OTRS срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най-добрата алтернатива безплатно! Без изискване за кредитна карта.
OTRS
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
OTRS предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
OTRS предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
OTRS не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
OTRS предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция във Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните медии.
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
OTRS предлага Facebook интеграция.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
OTRS предлага Twitter интеграция.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
OTRS не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
OTRS не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище за знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
OTRS предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира в секцията с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
OTRS не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
OTRS предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
OTRS предлага API функции.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага функция за интерактивно гласово меню.
OTRS не предлага функция за алтернативно гласово меню.
Видео разговори
Разговор, съдържащ видео, подобно на Skype, Zoom или Facetimе.
LiveAgent предлага видео разговори.
OTRS не предлага видео разговори.
Неограничена история
Тикетите не могат да изтекат по давност или да бъдат изтрити - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
OTRS не предлага неограничена история.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
OTRS не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да постави неограничен брой чат бутони на Вашия уебсайт.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
OTRS не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой тикети/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и тикети.
LiveAgent предлага неограничен брой тикети/имейли.
OTRS не предлага неограничен брой тикети/имейли.
Неограниче запис на разговорите
Записвайте всяко направено или получено обаждане и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен запис на разговорите.
OTRS не предлага неограничен запис на разговорите.
Неограничено обслужване 24/7
Предлага се обслужване 24/7 без ограничение на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
OTRS предлага неограничено обслужване 24/7.

Една платформа за ефективно управление на задачи и обслужване на клиенти

LiveAgent дава всичко от себе си, за да задоволи нуждите на Вашия бизнес чрез голямо разнообразие от функционалности. Това включва управление на служителите, време; присъствие, и други управленски задачи, докато в същото време осигурява най-добрият инструмент за обслужване на клиенти.

Свършете цялата работа от една пощенска кутия

Управлението на тикети е ключовият процес, който се справя с всички входящи имейли, live чат, социални мрежи, и кол център комуникация ведна единствена пощенска кутия. Можете да създадете и клиентски портал , събиращ корпоративна информация в база знания, статии от една платформа.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Улеснени работни процеси, които спестяват Вашето време

Спестете време на екипа си и създайте ясни процеси в компанията чрез интуитивни работни процеси. Освен системата за заявка на тикети, LiveAgent предлага множество дигитални работни процеси като маркери, филтри, геймификация; значки, наблюдение на мрежата, и други функции, които превръщат бизнеса в успешен

Решения за обслужване на клиенти чрез omnichannel система за управление на тикети

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Създайте персонална връзка чрез чат в реално време

Множество алтернативни варианти вършат чудесна работа с техния софтуер за обслужване на клиенти, но не всички могат да Ви предложат приложение за чат в реално време. LiveAgent има най-бързото от всички, включващо чат, появяващ се на екрана за 2.5 секунди.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Подгответе се за щастливи клиенти

Оценки за удовлетвореността от клиенти Управлението на клиентското обслужване може лесно да бъде подобрено чрез поставяне на обикновен бутон за в реално време на Вашия уеб сайт. Клиентите,посещаващи Вашия сайт могат просто да натиснат бутона и да пишат на Вашите сътрудници по всяко време.

Направете работата забавна с правилните функции

Съвместно с функции като отчитане на времето, изглед към въвеждането в реално време, геймификация, и други функции в помощ на служителите LiveAgent се уверява в това, че можете да правите всичко чрез един софтуер за обслужване на клиенти.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live чат за отлично обслужване на клиенти

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Функционалности и интеграция за ефективни услуги за клиенти

Възползвайте се от ключови бизнес инструменти и правете повече по време на работа. Всеки инструмент на LiveAgent има зад себе си ефективни функции за съвместна работа, които функционират на различни платформи и съдействат на процъфтяващите компании да увеличат удовлетвореността на потребители си.

Отчет за услугите, графици на служителите, мониторинг на мрежата, и други мениджърски задачи могат лесно да се управляват чрез интуитивни работни процеси с потребителски ориентиран интерфейс. Тези дигитални работни процеси могат да се справят с всичко от план до клиентски заявки и управление на вграден портал за самообслужване.

Още повече, ние се грижим щастливите клиенти да останат щастливи. Затова можете да се свържете с нас 24/7 за всякакви въпроси, с които не можете да се справите и ще направим всичко възможно да Ви помогнем, когато имате нужда от нас.

Отлично управление на работните процеси

Отчет за услугите, графици на служителите, мониторинг на мрежата, и други мениджърски задачи могат лесно да се управляват чрез интуитивни работни процеси с потребителски ориентиран интерфейс. Тези дигитални работни процеси могат да се справят с всичко от план до клиентски заявки и управление на вграден портал за самообслужване.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Ние сме тук, за да Ви помогнем по всяко време

Още повече, ние се грижим щастливите клиенти да останат щастливи. Затова можете да се свържете с нас 24/7 за всякакви въпроси, с които не можете да се справите и ще направим всичко възможно да Ви помогнем, когато имате нужда от нас.Обадете ни се или ни оставете съобщение винаги, когато сме Ви необходими.

Щастливите потребители се справят с клиентски запитвания чрез LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват дапредоставим изключително обслужване на нашите клиенти.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Готови ли сте да изпробвате безплатно?

Започнете своя безплатен 14-дневен тестов период или разгледайте нашите планове, за да разберете кой от тях пасва най-добре на Вашите бизнес процеси. Свободните сте да проверите и други източници във връзка с полезността на LiveAgent като интелигентен софтуер за управление на услуги.

Съвпадаме ли си с Вашите бизнес изисквания? Натиснете бутона по-долу и започнете да използвате LiveAgent още днес.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо