Ако търсите алтернатива на OTRS, опитайте LiveAgent още днес. LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти с интелигентно управление на услугите и множество обединени функции, подходящ за управление на както на корпоративните нужди така и на услугите за клиенти.
Направете най-доброто за бизнеса си и осигурете отлична услуга за клиентите и гъвкаво решение за екипа, който ги обслужва. Управление на тикети, Проследяване на времето, История на тикетите, Чат в реално време чрез мобилни устройства и още много жизнено важни бизнес инструменти могат да бъдат Ваши на разумна цена.
Продължете четенето, за да разберете повече за възможностите за управление на задачи и други ключови функции на LiveAgent. Или изпробвайте нашия безплатен 14-дневен тестов период.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Функции | Liveagent
Изпробвайте най-добрата алтернатива безплатно! Без изискване за кредитна карта. | OTRS |
---|---|---|
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти. | LiveAgent предлага тикетинг система. | OTRS предлага тикетинг система. |
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт. | LiveAgent предлага чат. | OTRS предлага чат. |
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори. | LiveAgent предлага кол център. | OTRS не предлага кол център. |
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание в базата знания. | LiveAgent предлага портал за самообслужване. | OTRS предлага портал за самообслужване. |
Facebook
Интеграция във Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните медии. | LiveAgent предлага Facebook интеграция. | OTRS предлага Facebook интеграция. |
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера. | LiveAgent предлага Twitter интеграция. | OTRS предлага Twitter интеграция. |
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи. | LiveAgent предлага интеграция с Instagram. | OTRS не предлага интеграция с Instagram. |
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера. | LiveAgent предлага интеграция с Viber. | OTRS не предлага интеграция с Viber. |
Секция с полезна информация
Хранилище за знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции. | LiveAgent предлага секция с полезна информация. | OTRS предлага секция с полезна информация. |
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира в секцията с полезна информация. | LiveAgent предлага клиентски форум. | OTRS не предлага форум. |
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи. | LiveAgent предлага автоматизация и правила. | OTRS предлага автоматизация и правила. |
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно. | LiveAgent предлага API функции. | OTRS предлага API функции. |
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор. | LiveAgent предлага функция за интерактивно гласово меню. | OTRS не предлага функция за алтернативно гласово меню. |
Видео разговори
Разговор, съдържащ видео, подобно на Skype, Zoom или Facetimе. | LiveAgent предлага видео разговори. | OTRS не предлага видео разговори. |
Неограничена история
Тикетите не могат да изтекат по давност или да бъдат изтрити - можете да ги видите по всяко време. | LiveAgent предлага неограничена история. | OTRS не предлага неограничена история. |
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове. | LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове. | OTRS не предлага неограничен брой уебсайтове. |
Неограничен брой чат бутони
Можете да постави неограничен брой чат бутони на Вашия уебсайт. | LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони. | OTRS не предлага неограничен брой чат бутони. |
Неограничен брой тикети/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и тикети. | LiveAgent предлага неограничен брой тикети/имейли. | OTRS не предлага неограничен брой тикети/имейли. |
Неограниче запис на разговорите
Записвайте всяко направено или получено обаждане и възпроизвеждайте записа по всяко време. | LiveAgent предлага неограничен запис на разговорите. | OTRS не предлага неограничен запис на разговорите. |
Неограничено обслужване 24/7
Предлага се обслужване 24/7 без ограничение на заявките, които можете да изпратите. | LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7. | OTRS предлага неограничено обслужване 24/7. |
LiveAgent дава всичко от себе си, за да задоволи нуждите на Вашия бизнес чрез голямо разнообразие от функционалности. Това включва управление на служителите, време; присъствие, и други управленски задачи, докато в същото време осигурява най-добрият инструмент за обслужване на клиенти.
Управлението на тикети е ключовият процес, който се справя с всички входящи имейли, live чат, социални мрежи, и кол център комуникация ведна единствена пощенска кутия. Можете да създадете и клиентски портал , събиращ корпоративна информация в база знания, статии от една платформа.
Спестете време на екипа си и създайте ясни процеси в компанията чрез интуитивни работни процеси. Освен системата за заявка на тикети, LiveAgent предлага множество дигитални работни процеси като маркери, филтри, геймификация; значки, наблюдение на мрежата, и други функции, които превръщат бизнеса в успешен
Множество алтернативни варианти вършат чудесна работа с техния софтуер за обслужване на клиенти, но не всички могат да Ви предложат приложение за чат в реално време. LiveAgent има най-бързото от всички, включващо чат, появяващ се на екрана за 2.5 секунди.
Оценки за удовлетвореността от клиенти Управлението на клиентското обслужване може лесно да бъде подобрено чрез поставяне на обикновен бутон за в реално време на Вашия уеб сайт. Клиентите,посещаващи Вашия сайт могат просто да натиснат бутона и да пишат на Вашите сътрудници по всяко време.
Съвместно с функции като отчитане на времето, изглед към въвеждането в реално време, геймификация, и други функции в помощ на служителите LiveAgent се уверява в това, че можете да правите всичко чрез един софтуер за обслужване на клиенти.
Възползвайте се от ключови бизнес инструменти и правете повече по време на работа. Всеки инструмент на LiveAgent има зад себе си ефективни функции за съвместна работа, които функционират на различни платформи и съдействат на процъфтяващите компании да увеличат удовлетвореността на потребители си.
Отчет за услугите, графици на служителите, мониторинг на мрежата, и други мениджърски задачи могат лесно да се управляват чрез интуитивни работни процеси с потребителски ориентиран интерфейс. Тези дигитални работни процеси могат да се справят с всичко от план до клиентски заявки и управление на вграден портал за самообслужване.
Още повече, ние се грижим щастливите клиенти да останат щастливи. Затова можете да се свържете с нас 24/7 за всякакви въпроси, с които не можете да се справите и ще направим всичко възможно да Ви помогнем, когато имате нужда от нас.
Отчет за услугите, графици на служителите, мониторинг на мрежата, и други мениджърски задачи могат лесно да се управляват чрез интуитивни работни процеси с потребителски ориентиран интерфейс. Тези дигитални работни процеси могат да се справят с всичко от план до клиентски заявки и управление на вграден портал за самообслужване.
Още повече, ние се грижим щастливите клиенти да останат щастливи. Затова можете да се свържете с нас 24/7 за всякакви въпроси, с които не можете да се справите и ще направим всичко възможно да Ви помогнем, когато имате нужда от нас.Обадете ни се или ни оставете съобщение винаги, когато сме Ви необходими.
LiveAgent съчетава отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват дапредоставим изключително обслужване на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
Започнете своя безплатен 14-дневен тестов период или разгледайте нашите планове, за да разберете кой от тях пасва най-добре на Вашите бизнес процеси. Свободните сте да проверите и други източници във връзка с полезността на LiveAgent като интелигентен софтуер за управление на услуги.
Съвпадаме ли си с Вашите бизнес изисквания? Натиснете бутона по-долу и започнете да използвате LiveAgent още днес.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Търсите алтернатива на Aircall?
Разглеждани са различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, като реферален маркетинг и онлайн чат. Не се предпочита използването на социални медии. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е една от алтернативите на Service Hub за цялостно обслужване на клиенти.
Търсите ли алтернатива на Novocall?
Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни