Отегчени сте от софтуера си за клиентска поддръжка?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на

Hesk

на пазара.

  • ✓ Безплатно инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Hesk?

Преминете към LiveAgent още днес и вижте кое прави продуктът ни пълноценна алтернатива на Hesk. LiveAgent е Help Desk програмен продукт за работа с тикети, който може да поддържа мултиканална комуникация –  работа с тикети по имейл, чат на живо, кол център, социални медии и клиентски портал.

Системата поддържа голям брой функции и интеграции с други софтуерни продукти с цел оптимизиране на работния процес. Научете повече за LiveAgent или заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Сравнение между Hesk и LiveAgent

Функции Liveagent Hesk
Система за управление на тикети
Съдържа инструмент за управление, обработващ и подреждащ запитванията от клиенти.
LiveAgent предлага тикет система.
Hesk предлага тикет система.
Чат на живо
Джаджа за чат в реално време, която можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат на живо.
Hesk не предлага чат на живо.
Кол център
Кол център, който може да бъде използван за правене и получаване на обаждания, работещ с автоматично разпределение на обажданията.
LiveAgent предлага кол център.
Hesk не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират за достъп до предишните си тикети и съдържанието на базата занния.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
Hesk предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания в софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Hesk не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция с Twitter, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на туитовете директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Hesk не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Hesk не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на съобщенията в Viber директно от софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Hesk не предлага интеграция с Viber.
База знания
Хранилище за знания, съдържащо основна информация като ръководства за справяне с проблеми, раздел с често задавани въпроси и подробни статии с инструкции.
LiveAgent предлага база знания.
Hesk предлага база знания.
Клиентски форум
Онлайн платформа за дискусии за клиентите ви, намираща се директно в базата ви знания.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Hesk не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Възможност за автоматизиране на работните процеси, с цел избягване на повтарящи се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
Hesk не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции позволяващи на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
Hesk не предлага API функции.
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология позволяваща на обаждащите се да навигират в менюто на телефонната система, преди да се свържат с операторr.
LiveAgent предлага IVR функции.
Hesk не предлага IVR функции.
Видео разговори
Разговор с видео, подобна на тези в Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Hesk не предлага видео разговори.
Неограничена история
Тикетите нямат срок и не се изтриват -- можете да ги прегледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
Hesk предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой сайтове.
LiveAgent предлага използване на неограничен брой сайтове.
Hesk предлага използване на неограничен брой сайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на сайтовете си.
LiveAgent предлага поставяне на неограничен брой чат бутони.
Hesk не предлага поставяне на неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой тикети/имейли
Можете да получавате неограничен брой тикети и имейли.
LiveAgent предлага получаване на неограничен брой тикети/имейли.
Hesk предлага получаване на неограничен брой тикети/имейли.
Неограничено записване на разговори
Запис на всеки направен или получен разговор и възпроизвеждане на записите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничено записване на разговорите.
Hesk не предлага неограничена записване на разговорите.
Неограничена 24/7 поддръжка
Осигуряване на 24/7 клиентска поддръжка без ограничаване броя на запитванията, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничена 24/7 поддръжка.
Hesk не предлага 24/7 неограничена поддръжка.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Разполагайте с бърза джаджа за чат на живо на сайта си

Решавайте бързо запитванията от клиенти благодарение на чата ни на живо. Просто създайте персонализирана джаджа или си изберете от галерията ни с чат бутони и го поставете на сайта си. Клиентите ви могат просто да го натискат и да започнат чат със служителите ви от екипа за обслужване на клиенти. Нашият чат на живо е оценен като един от най-бързите на пазара.

Предлага ви полезни функции като преглед на написаното в реално време или проактивни покани за чат за увеличаване ангажираността на клиентите. Опитайте чата ни още днес и вижте как може да подобрите обслужването на клиентите си.

Запознайте се със софтуера ни за чат в реално време

Лесно управление на тикети

LiveAgent сортира тикетите и ги възлага автоматично на служителите благодарение на правилата за автоматизация, които можете да настроите. Това е важно, тъй като LiveAgent може да се погрижи за всички важни канали за комуникация използвани от клиентите ви и превръща входящата комуникация в тикети.

Работете със система за управление на тикетите, която работи с всички важни канали за връзка – имейл, чат на живо, телефон, разговори в Viber и социалните медииFacebook, Twitter и Instagram. Опитайте още днес и се насладете на безупречната работа на продукта ни.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Набор от функции за мулниканална комуникация на едно място

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

База знания с възможност за персонализиране на брандинга

Създайте ваш собствен полезен портал за самообслужване с бележки, статии с информация и такива с инструкции за справяне с различни проблеми или за научаване на нещо ново. Функциите на клиентския ни портал ви позволяват да се възползвате от възможностите за персонализиране, за да отговаря на стила на компанията ви.

Базата знания включва и форуми, за да могат клиентите ви да дават отговори на други хора сблъскващи се с техните проблеми или проста за да си поговорят за различните функции. Можете да ги използвате и за събиране на  отзиви от клиентите, за да видите как можете да подобрите работата си.

Осигурете безупречно клиентско обслужване с помощта на базата ни знания

Предлагаме ви безупречно клиентско обслужване

Отговаряме на запитвания по имейл, чат на живо, телефон и в клиентския портал 24/7, за да могат клиентите ни да си поемат глътка въздух или да се фокусират върху най-важното за тях – да помагат на клиентите си. Свържете се с нас всеки път, когато имате нужда от нещо и ние ще дадем всичко от себе си, за да ви информираме или помогнем.

Прегледайте наградите ни или ревютата за нас и вижте защо клиентите ни преминаха към LiveAgent. Станете част от нашето семейство още днес и бъдете един от хилядите ни щастливи клиенти.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация позволяващи ни да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да преминете към нашия продукт за клиентска поддръжка?

Опитайте продукта ни и заявете 14-дневна безплатна пробна версия още днес. Не се изисква кредитна карта, без скрити условия. Вижте първо видеото ни посветено на продукта и се запознайте с възможностите на LiveAgent, или прочетете повече за LiveAgent на сайта ни.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Често задавани въпроси

Кои продукти са добра алтернатива на Hesk ?

LiveAgent е перфектна алтернатива на Hesk, тъй като ви предлага мултиканална тикет система, бърза джаджа за чат на живо и невероятно обслужване на клиентите.

Какви са ползите от преминаването от Hesk към LiveAgent?

Мултиканалната тикет система ви позволява да обработвате запитвания по имейл, чата на живо, телефон, в клиентския портал, Viber и социалните медии - Facebook, Twitter и Instagram. LiveAgent ви предлага достъпни цени и чудесен екип за работа с клиенти, готов да ви помогне по всяко време.

Разполага ли LiveAgent с бърз чат на живо?

Съобщенията в чата на живо на LiveAgent се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди, което го прави най-бързият чат на живо предлаган на пазара за софтуер за клиентска поддръжка.

Related Articles to Алтернатива на Hesk
LiveAgent е чудесна алтернатива за HubSpot's Service Hub. Открийте нашият многофункционален канал с универсавен капацитет и най-бързият инструмент за чат на пазара.

Търсите Service Hub алтернатива?

LiveAgent е система за обслужване на клиенти, която се отличава с качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация. Потребителите изразяват доволството си от функционалностите, стабилната работа и добрата поддръжка и помощ при внедряването. Цената също е добра, което я прави предпочитан избор пред други системи като Zendesk и Freshdesk.

Насочвайте своите потенциални клиенти към Вашия магазин за електронна търговия, като използвате софтуер за live чат от LiveAgent.

Чат за електронна търговия и услуги

Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

Инвестицията в опции за самообслужване може да намали административните разходи, тъй като клиентите могат да получават денонощно обслужване. Предоставянето на клиентски портал за самообслужване, база знания, често задавани въпроси, форуми и възможност за изразяване на отзиви и предложения може да подобри отношенията и стимулира ангажираността на клиентите.

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019. LiveAgent е най-преглежданият хелп деск за правителства през 2019.

Хелп деск софтуер за правителства

Тикет е подходящ за малки агенции и предприемачи за $15/mo, а за по-големи бизнеси, маркетинг специалисти и големи агенции предлагат $29/mo. Професионалното хелп-деск решение се предлага на фиксирана месечна цена и без скрити такси, а регистрацията включва 14-дневен безплатен пробен период.

Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Софтуерът за дистанционно обслужване на клиенти позволява сътрудничество с екипа и обслужване на клиентите от разстояние. Подходящият софтуер трябва да има функционалности за комуникация с колегите и клиентите, автоматизиране на работните процеси и създаване на отчети. Използването на софтуер за работа от разстояние увеличава ефективността и удовлетворението на работещите от разстояние.

Състезавайте се до финала и спечелете наградата на доволните клиенти с най-бързото live чат приложение на пазара.

Чат за автомобилната индустрия

LiveAgent предлага Live чат като един от начините за повишаване на продажбите на автокъщи. Поставянето на чат бутон на страницата с най-много трафик е препоръчително. Чрез чата клиентите могат да комуникират на живо с представител онлайн и да получат информация за автомобилите. LiveAgent предлага персонализирани шаблони за чат бутони и може да се избере сценарий, по който да се води комуникацията в чат. Live чатът допълва телефонната и имейл поддръжка и може да помогне за намаляването на загубените клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо