Отегчени сте от софтуера си за клиентска поддръжка?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на

Hesk

на пазара.

  • ✓ Безплатно инсталиране
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Hesk?

Преминете към LiveAgent още днес и вижте кое прави продуктът ни пълноценна алтернатива на Hesk. LiveAgent е Help Desk програмен продукт за работа с тикети, който може да поддържа мултиканална комуникация – работа с тикети по имейл, чат на живо, кол център, социални медии и клиентски портал.

Системата поддържа голям брой функции и интеграции с други софтуерни продукти с цел оптимизиране на работния процес. Научете повече за LiveAgent или заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнение между Hesk и LiveAgent

Функции Liveagent
Опитайте безплатно най-добрата алтернатива за клиентска поддръжка! Не се изисква кредитна карта.
Hesk
Система за управление на тикети
Съдържа инструмент за управление, обработващ и подреждащ запитванията от клиенти.
LiveAgent предлага тикет система.
Hesk предлага тикет система.
Чат на живо
Джаджа за чат в реално време, която можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат на живо.
Hesk не предлага чат на живо.
Кол център
Кол център, който може да бъде използван за правене и получаване на обаждания, работещ с автоматично разпределение на обажданията.
LiveAgent предлага кол център.
Hesk не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират за достъп до предишните си тикети и съдържанието на базата занния.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
Hesk предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания в софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Hesk не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция с Twitter, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на туитовете директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Hesk не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Hesk не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на съобщенията в Viber директно от софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Hesk не предлага интеграция с Viber.
База знания
Хранилище за знания, съдържащо основна информация като ръководства за справяне с проблеми, раздел с често задавани въпроси и подробни статии с инструкции.
LiveAgent предлага база знания.
Hesk предлага база знания.
Клиентски форум
Онлайн платформа за дискусии за клиентите ви, намираща се директно в базата ви знания.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Hesk не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Възможност за автоматизиране на работните процеси, с цел избягване на повтарящи се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
Hesk не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции позволяващи на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
Hesk не предлага API функции.
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология позволяваща на обаждащите се да навигират в менюто на телефонната система, преди да се свържат с операторr.
LiveAgent предлага IVR функции.
Hesk не предлага IVR функции.
Видео разговори
Разговор с видео, подобна на тези в Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Hesk не предлага видео разговори.
Неограничена история
Тикетите нямат срок и не се изтриват -- можете да ги прегледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
Hesk предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой сайтове.
LiveAgent предлага използване на неограничен брой сайтове.
Hesk предлага използване на неограничен брой сайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на сайтовете си.
LiveAgent предлага поставяне на неограничен брой чат бутони.
Hesk не предлага поставяне на неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой тикети/имейли
Можете да получавате неограничен брой тикети и имейли.
LiveAgent предлага получаване на неограничен брой тикети/имейли.
Hesk предлага получаване на неограничен брой тикети/имейли.
Неограничено записване на разговори
Запис на всеки направен или получен разговор и възпроизвеждане на записите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничено записване на разговорите.
Hesk не предлага неограничена записване на разговорите.
Неограничена 24/7 поддръжка
Осигуряване на 24/7 клиентска поддръжка без ограничаване броя на запитванията, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничена 24/7 поддръжка.
Hesk не предлага 24/7 неограничена поддръжка.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Разполагайте с бърза джаджа за чат на живо на сайта си

Решавайте бързо запитванията от клиенти благодарение на чата ни на живо. Просто създайте персонализирана джаджа или си изберете от галерията ни с чат бутони и го поставете на сайта си. Клиентите ви могат просто да го натискат и да започнат чат със служителите ви от екипа за обслужване на клиенти. Нашият чат на живо е оценен като един от най-бързите на пазара.

Предлага ви полезни функции като преглед на написаното в реално време или проактивни покани за чат за увеличаване ангажираността на клиентите. Опитайте чата ни още днес и вижте как може да подобрите обслужването на клиентите си.

Запознайте се със софтуера ни за чат в реално време

Лесно управление на тикети

LiveAgent сортира тикетите и ги възлага автоматично на служителите благодарение на правилата за автоматизация, които можете да настроите. Това е важно, тъй като LiveAgent може да се погрижи за всички важни канали за комуникация използвани от клиентите ви и превръща входящата комуникация в тикети.

Работете със система за управление на тикетите, която работи с всички важни канали за връзка – имейл, чат на живо, телефон, разговори в Viber и социалните медииFacebook, Twitter и Instagram. Опитайте още днес и се насладете на безупречната работа на продукта ни.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Набор от функции за мулниканална комуникация на едно място

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

База знания с възможност за персонализиране на брандинга

Създайте ваш собствен полезен портал за самообслужване с бележки, статии с информация и такива с инструкции за справяне с различни проблеми или за научаване на нещо ново. Функциите на клиентския ни портал ви позволяват да се възползвате от възможностите за персонализиране, за да отговаря на стила на компанията ви.

Базата знания включва и форуми, за да могат клиентите ви да дават отговори на други хора сблъскващи се с техните проблеми или проста за да си поговорят за различните функции. Можете да ги използвате и за събиране на  отзиви от клиентите, за да видите как можете да подобрите работата си.

Осигурете безупречно клиентско обслужване с помощта на базата ни знания

Предлагаме ви безупречно клиентско обслужване

Отговаряме на запитвания по имейл, чат на живо, телефон и в клиентския портал 24/7, за да могат клиентите ни да си поемат глътка въздух или да се фокусират върху най-важното за тях – да помагат на клиентите си. Свържете се с нас всеки път, когато имате нужда от нещо и ние ще дадем всичко от себе си, за да ви информираме или помогнем.

Прегледайте наградите ни или ревютата за нас и вижте защо клиентите ни преминаха към LiveAgent. Станете част от нашето семейство още днес и бъдете един от хилядите ни щастливи клиенти.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация позволяващи ни да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да преминете към нашия продукт за клиентска поддръжка?

Опитайте продукта ни и заявете 14-дневна безплатна пробна версия още днес. Не се изисква кредитна карта, без скрити условия. Вижте първо видеото ни посветено на продукта и се запознайте с възможностите на LiveAgent, или прочетете повече за LiveAgent на сайта ни.

Сравнете ни с други продукти за клиентска поддръжка

    Related Articles to Алтернатива на Hesk
    LiveAgent е най-доброто решение за поддръжка на клиенти за вашия бизнес. С полезни инструменти, покритие на множество канали и повече от 175 функции, LiveAgent е правилният избор за вашия бизнес. Уиджетът за чат на LiveAgent е най-бързият на пазара, като скоростта на чата достига 2,5 секунди.

    Търсите алтернатива на Verloop?

    LiveAgent е алтернатива на Samange и OneDesk, подобряваща клиентското обслужване чрез реферален маркетинг, онлайн чат и социални медии. Получава отлични отзиви от потребителите.

    Liveagent Ви предлага надеждна тикетинг система, многоканални интеграции и над 175 функционалности. Преминете на следващото ниво в обслужването на Вашите клиенти с Liveagent.

    Търсите алтернатива на SolarWinds?

    LiveAgent е алтернатива на Aircall и OneDesk за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Предоставя безплатен тестов период и има отлични отзиви от клиентите.

    LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

    Търсите алтернатива на Samange?

    LiveAgent се откроява с качество, бърза реакция и списък от полезни функции. Привлекателна алтернатива на ZenDesk за стабилна услуга.

    Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

    Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

    LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът предлага различни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите.

    Търсенето ви на алтернатива на OneDesk приключи. Преминете към LiveAgent и работете с мултиканалната ни система за управление на тикети, поддържаща и социалните медии.

    Алтернатива на OneDesk - LiveAgent

    Рефералният маркетинг и онлайн чат са важни за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

    Искате ли да преминетe от Outlook към обединено решение за поддръжка на клиенти? Погледнете и научете повече за прехвърлянето на данни към LiveAgent.

    Прехвърляте се от Outlook?

    Клиентите препоръчват LiveAgent като по-добро решение с добавена стойност. Екипът по поддръжка отговаря своевременно.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x