Преминете към LiveAgent още днес и вижте кое прави продуктът ни пълноценна алтернатива на Hesk. LiveAgent е Help Desk програмен продукт за работа с тикети, който може да поддържа мултиканална комуникация – работа с тикети по имейл, чат на живо, кол център, социални медии и клиентски портал.
Системата поддържа голям брой функции и интеграции с други софтуерни продукти с цел оптимизиране на работния процес. Научете повече за LiveAgent или заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Функции | Liveagent
Опитайте безплатно най-добрата алтернатива за клиентска поддръжка! Не се изисква кредитна карта.
|
Hesk
|
---|---|---|
Система за управление на тикети
Съдържа инструмент за управление, обработващ и подреждащ запитванията от клиенти.
|
LiveAgent предлага тикет система.
|
Hesk предлага тикет система.
|
Чат на живо
Джаджа за чат в реално време, която можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат на живо.
|
Hesk не предлага чат на живо.
|
Кол център
Кол център, който може да бъде използван за правене и получаване на обаждания, работещ с автоматично разпределение на обажданията.
|
LiveAgent предлага кол център.
|
Hesk не предлага кол център.
|
Самообслужване
Функция, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират за достъп до предишните си тикети и съдържанието на базата занния.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
|
Hesk предлага портал за самообслужване.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания в софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
|
Hesk не предлага интеграция с Facebook.
|
Twitter
Интеграция с Twitter, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на туитовете директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
|
Hesk не предлага интеграция с Twitter.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
Hesk не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на съобщенията в Viber директно от софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Hesk не предлага интеграция с Viber.
|
База знания
Хранилище за знания, съдържащо основна информация като ръководства за справяне с проблеми, раздел с често задавани въпроси и подробни статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага база знания.
|
Hesk предлага база знания.
|
Клиентски форум
Онлайн платформа за дискусии за клиентите ви, намираща се директно в базата ви знания.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Hesk не предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Възможност за автоматизиране на работните процеси, с цел избягване на повтарящи се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
|
Hesk не предлага автоматизация и правила.
|
API
Набор от функции позволяващи на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции.
|
Hesk не предлага API функции.
|
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология позволяваща на обаждащите се да навигират в менюто на телефонната система, преди да се свържат с операторr.
|
LiveAgent предлага IVR функции.
|
Hesk не предлага IVR функции.
|
Видео разговори
Разговор с видео, подобна на тези в Skype, Zoom или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео разговори.
|
Hesk не предлага видео разговори.
|
Неограничена история
Тикетите нямат срок и не се изтриват -- можете да ги прегледате по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
Hesk предлага неограничена история.
|
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой сайтове.
|
LiveAgent предлага използване на неограничен брой сайтове.
|
Hesk предлага използване на неограничен брой сайтове.
|
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на сайтовете си.
|
LiveAgent предлага поставяне на неограничен брой чат бутони.
|
Hesk не предлага поставяне на неограничен брой чат бутони.
|
Неограничен брой тикети/имейли
Можете да получавате неограничен брой тикети и имейли.
|
LiveAgent предлага получаване на неограничен брой тикети/имейли.
|
Hesk предлага получаване на неограничен брой тикети/имейли.
|
Неограничено записване на разговори
Запис на всеки направен или получен разговор и възпроизвеждане на записите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничено записване на разговорите.
|
Hesk не предлага неограничена записване на разговорите.
|
Неограничена 24/7 поддръжка
Осигуряване на 24/7 клиентска поддръжка без ограничаване броя на запитванията, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничена 24/7 поддръжка.
|
Hesk не предлага 24/7 неограничена поддръжка.
|
Решавайте бързо запитванията от клиенти благодарение на чата ни на живо. Просто създайте персонализирана джаджа или си изберете от галерията ни с чат бутони и го поставете на сайта си. Клиентите ви могат просто да го натискат и да започнат чат със служителите ви от екипа за обслужване на клиенти. Нашият чат на живо е оценен като един от най-бързите на пазара.
Предлага ви полезни функции като преглед на написаното в реално време или проактивни покани за чат за увеличаване ангажираността на клиентите. Опитайте чата ни още днес и вижте как може да подобрите обслужването на клиентите си.
LiveAgent сортира тикетите и ги възлага автоматично на служителите благодарение на правилата за автоматизация, които можете да настроите. Това е важно, тъй като LiveAgent може да се погрижи за всички важни канали за комуникация използвани от клиентите ви и превръща входящата комуникация в тикети.
Работете със система за управление на тикетите, която работи с всички важни канали за връзка – имейл, чат на живо, телефон, разговори в Viber и социалните медии – Facebook, Twitter и Instagram. Опитайте още днес и се насладете на безупречната работа на продукта ни.
Създайте ваш собствен полезен портал за самообслужване с бележки, статии с информация и такива с инструкции за справяне с различни проблеми или за научаване на нещо ново. Функциите на клиентския ни портал ви позволяват да се възползвате от възможностите за персонализиране, за да отговаря на стила на компанията ви.
Базата знания включва и форуми, за да могат клиентите ви да дават отговори на други хора сблъскващи се с техните проблеми или проста за да си поговорят за различните функции. Можете да ги използвате и за събиране на отзиви от клиентите, за да видите как можете да подобрите работата си.
Отговаряме на запитвания по имейл, чат на живо, телефон и в клиентския портал 24/7, за да могат клиентите ни да си поемат глътка въздух или да се фокусират върху най-важното за тях – да помагат на клиентите си. Свържете се с нас всеки път, когато имате нужда от нещо и ние ще дадем всичко от себе си, за да ви информираме или помогнем.
Прегледайте наградите ни или ревютата за нас и вижте защо клиентите ни преминаха към LiveAgent. Станете част от нашето семейство още днес и бъдете един от хилядите ни щастливи клиенти.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация позволяващи ни да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Опитайте продукта ни и заявете 14-дневна безплатна пробна версия още днес. Не се изисква кредитна карта, без скрити условия. Вижте първо видеото ни посветено на продукта и се запознайте с възможностите на LiveAgent, или прочетете повече за LiveAgent на сайта ни.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
LiveAgent е перфектна алтернатива на Hesk, тъй като ви предлага мултиканална тикет система, бърза джаджа за чат на живо и невероятно обслужване на клиентите.
Мултиканалната тикет система ви позволява да обработвате запитвания по имейл, чата на живо, телефон, в клиентския портал, Viber и социалните медии - Facebook, Twitter и Instagram. LiveAgent ви предлага достъпни цени и чудесен екип за работа с клиенти, готов да ви помогне по всяко време.
Съобщенията в чата на живо на LiveAgent се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди, което го прави най-бързият чат на живо предлаган на пазара за софтуер за клиентска поддръжка.
Търсите Service Hub алтернатива?
LiveAgent е система за обслужване на клиенти, която се отличава с качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация. Потребителите изразяват доволството си от функционалностите, стабилната работа и добрата поддръжка и помощ при внедряването. Цената също е добра, което я прави предпочитан избор пред други системи като Zendesk и Freshdesk.
Чат за електронна търговия и услуги
Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.
Инвестицията в опции за самообслужване може да намали административните разходи, тъй като клиентите могат да получават денонощно обслужване. Предоставянето на клиентски портал за самообслужване, база знания, често задавани въпроси, форуми и възможност за изразяване на отзиви и предложения може да подобри отношенията и стимулира ангажираността на клиентите.
Хелп деск софтуер за правителства
Тикет е подходящ за малки агенции и предприемачи за $15/mo, а за по-големи бизнеси, маркетинг специалисти и големи агенции предлагат $29/mo. Професионалното хелп-деск решение се предлага на фиксирана месечна цена и без скрити такси, а регистрацията включва 14-дневен безплатен пробен период.
Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?
Софтуерът за дистанционно обслужване на клиенти позволява сътрудничество с екипа и обслужване на клиентите от разстояние. Подходящият софтуер трябва да има функционалности за комуникация с колегите и клиентите, автоматизиране на работните процеси и създаване на отчети. Използването на софтуер за работа от разстояние увеличава ефективността и удовлетворението на работещите от разстояние.
Чат за автомобилната индустрия
LiveAgent предлага Live чат като един от начините за повишаване на продажбите на автокъщи. Поставянето на чат бутон на страницата с най-много трафик е препоръчително. Чрез чата клиентите могат да комуникират на живо с представител онлайн и да получат информация за автомобилите. LiveAgent предлага персонализирани шаблони за чат бутони и може да се избере сценарий, по който да се води комуникацията в чат. Live чатът допълва телефонната и имейл поддръжка и може да помогне за намаляването на загубените клиенти.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни