Местите се от Teamsupport към LiveAgent?

Обмисляте ли да прехвърлите данните си от Teamsupport към вашия нов LiveAgent? Нашите сътрудници обслужване на клиенти с удоволствие ще ви помогнат да прехвърлите данните си безопасно и без усилия. Обадете ни се и започнете прехвърлянето още днес!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
server - illustration

Прехвърлянето на данните е наша грижа!

Свържете се с нас и ни позволете да ви помогнем. Нашите сътрудници ще отговорят на всичките ви въпроси във връзка с прехвърлянето на данните и ще ви помогнат да преместите всичко, от което се нуждаете, към новия си профил в LiveAgent. Междувременно, можете да се отпуснете и да си починете докато ние се погрижим за всичко.

Бихте искали сами да прехвърлите данните си?

Екипът ни в момента работи върху плъгин за прехвърляне на данни от Teamsupport. Очаквайте повече информация!

monitor plug in - illustration

Какви данни мога да прехвърля от Teamsupport?

Контакти

Прехвърлете сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти с лекота.

Запитвания

Прехвърлете запитвания, прикачени файлове, клиентски полета и полета в запитванията.

Тагове

Прехвърлете всичките си тагове за отдели и запитвания.

Готови ли сте да се прехвърлите от Teamsupport към LiveAgent?

Вижте кои са някои от предимствата, които ще получите когато се прехвърлите към LiveAgent

Improve customer happiness - icon

Клиентско обслужване на най-високо ниво

24/7 обслужване от нашите сътрудници. Винаги сме тук когато имате нужда от нас.

Integrations pricing-icon

Пълно help desk приложение

Полезни инструменти, над 175 функционалности и над 40 интеграции. Имаме всичко, от което се нуждаете.

signup bonus - icon

Увеличете спестяванията и възвръщаемостта на инвестиците си

Използвайте LiveAgent безплатно завинаги или изберете някой от трите ни платени плана.

translator - icon

Изберете езика си

Изберете един от 43 различни превода. LiveAgent поддържа и смяна на езика на допълнителните прозорци и приложения.

Прехвърлете се от Teamsupport още днес

LiveAgent е help desk приложението с най-много отзиви и е №1 според SMB за 2019 и 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University и осигурете обслужване от световна класа на клиентите си.

Package Name

Ticket

За малък бизнес и маркетинг специалисти

$15 /мес.
Опитайте
Package Name

Ticket + Chat

За малък бизнес и маркетинг специалисти

$29 /мес.
Опитайте

Местите се от друго място?

Прехвърлете данните си от което и да се от приложенията по-долу безплатно. Направете промяната още днес. Ние ще се погрижим за вас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Teamsupport
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x