Премествате се от Helpshift?

Търсите алтернативен софтуер на Helpshift? Пробвайте LiveAgent като софтуер за клиентско обслужване или техническа поддръжка и вижте преимуществата му.

Прехвърлете екипа си по поддръжката от Helpshift към LiveAgent или заявете още днес вашия безплатен пробен период. Лесно е. Нужно е само да се регистрирате за достъп до безплатната ни версия, да въведете данните си и сте почти готови за действие.

Какви данни можете да прехвърлите от Helpshift?

Supervisor

Контакти

Прехвърляне на профилите на администраторите и сътрудниците ви, както и данните за контакт на клиентите ви

Mail envelope

Тикети

Прехвърляне на тикети включително серии от съобщения, съобщения от сътрудниците ви и всичко свързано с тях

Tags - icon

Тагове

Прехвърляне на тагове

customer feedback satisfaction rewards

Отзиви

Прехвърляне на всички отзиви от клиентите на компанията ви

Maximum queue time

Безплатна миграция от Helpshift

Прехвърлянето на данни няма да бъде сложен процес, когато заложите на нас. Нашият екип поддръжка с удоволствие ще ви помогне с процедурата по прехвърляне – и то безплатно. Междувременно можете да си починете, а ние ще ви уведомим, когато процесът по преноса на данни приключи.

Ще прехвърлим вашите тикети, профили на клиентите и сътрудниците ви, таговете и всички ваши отзиви, за да разполагате с всичко необходимо за организацията на работния процес.

4 предимства на преминаването към LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Безупречно клиентско обслужване

Осигурете безупречна клиентска поддръжка и получавайте по-добри отзиви с помощта на нашия продукт

Service desk

Help Desk софтуер с всички необходими функции

Разполагате с всички необходими ви инструменти, функции и възможности за интеграция, за да работите безпроблемно

Reports

Пестете и печелете повече

Превърнете потенциалните клиенти в активни и пестете с нашите платени планове

On time resolution

Оптимизация на работния процес

Свършете повече работа за по-кратко време с набора ни от инструменти

Запознайте се с нашите инструменти и функции

Добрият софтуер за клиентска поддръжка трябва да разполага с всички необходими ви инструменти за осигуряването на безупречно обслужване. Оптимизирайте процеса на работа със страхотния ни набор от инструменти и свършете повече с LiveAgent.

LiveAgent включва надеждна система за управляване на тикети, която съдържа всички ваши съобщения от електронната поща, месинджърите и други източници, осигурявайки ви безпроблемно общуване с клиентите ви. LiveAgent включва и обслужване на клиентите по мейл, супер бърз чат на живо, кол център и дори възможности за интеграция със социалните медии като Facebook Messenger, Twitter и Instagram. Също важи и за Viber. И така, какво мислите? Искате ли да опитате нашите инструменти?

liveagent tools

Инструментите на LiveAgent

get inspired

Петзвездно обслужване на клиенти

Знаем, че клиентите ни очакват петзвездно обслужване. Затова сътрудниците от отдела по поддръжка на LiveAgent са готови да ви помогнат 24/7.

Имате проблеми с настройките, шаблоните или просто искате да ни попита нещо? Свържете се с нас по желания от вас начин. Обадете ни се, пишете ни в чата, потърсете информация в библиотеката ни за клиентска поддръжка или ни изпратете имейл, когато имате проблем или просто се нуждаете оп повече информация.

3,000+ отзива в Trustpilot | GetApp | G2 crowd

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Пренос на данни от друг софтуер за клиентска поддръжка?

Прехвърлете безплатно вашите данни от всеки един от изброените по-долу доставчици на софтуер за клиентска поддръжка. Вземете решение още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от Helpshift
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziz Za Telefon Poly Edge B20

Отзив за телефон Poly Edge B20

Videos - Otziz Za Telefon Poly Edge B20

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Насрочете демо

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Насрочете демо
Start Free Trial x