Прехвърлете се от SpiceWorks в LiveAgent и прехвърлете всичките си тикети за клиентска поддръжка в нов програмен продукт за обслужване на клиенти. LiveAgent ви предлага всичко необходимо, за да започнете да предоставяте безупречно обслужване на клиентите си, както и да достигнете до повече хора чрез основните канали за връзка.
Нашият екип за поддръжка ще ви помогне да прехвърлите цялата си информация в LiveAgent и то безплатно. Прочетете следващите редове и научете кои са ползите от преминаването към LiveAgent или заявете безплатната си пробна 14-дневна версия още днес.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Преминаването към друг софтуер за клиентска поддръжка не е неприятен процес, когато получите подкрепа от правилните хора. Екипът ни за клиентска поддръжка ще направи прехвърлянето на данните ви безпроблемно. Ще прехвърлим цялата ви информация, включително профилите на сътрудниците ви, списъците с контакти, тикетите за клиентска поддръжка, тагове и отзиви.
Уверяваме ви, че ще съберем и прехвърлим цялата ви информация касаеща обслужването на клиенти, която ви е необходима
Цялата ви комуникация с клиентите
Списъци с всички контакти и данни на сътрудниците ви
Ще разполагате и с всички тагове и бележки
Отзивите и мненията от клиентите ви
Нашата тикет система поддържа всички важни канали за комуникация с клиентите. Имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber и социалните медии – Facebook, Instagram и Twitter. Можете да изберете по какъв начин да общувате с клиентите си и да работите по своя начин.
Всеки един инструмент в LiveAgent се поддържа от над 125 функции, които можете да използвате, за да оптимизирате работния процес и да улесните натовареността си. Филтриране, използване на тагове, интелигентно сортиране – ще разполагате с всичко това. Можете да свързвате и приложенията, които използвате с помощта на повече от 140 интеграции. Разгледайте пълния списък с функции и интеграции.
Софтуер пионер
Създаден през 2006 година, LiveAgent е първият продукт на пазара, предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-обсъжданият, с най-висок рейтинг Help Desk програмен продукт на пазара, използван от повече от 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.
Предлагайте незабравимо клиентско обслужване, което ще доведе до увеличаване на приходите.
Изненадайте приятно клиентите си със светкавично бързи отговори.
Реализирайте повече продажби, запазвайки лоялността на клиентите към бранда ви.
Заявете 14-дневната си безплатна пробна версия на LiveAgent още днес и се запознайте с възможностите на продукта си за клиентска поддръжка. Когато сте готови ни уведомете, а ни ви уверяваме, че ще прехвърлим цялата информация, която ви е необходима, за да можете да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!
Екипът за обслужване на клиенти на LiveAgent ще ви помогне да прехвърлите данните си към новия си Help Desk продукт. Ще прехвърлим всичко, което ви е необходимо, включително тикетите на клиентите, контактите, профилите на сътрудниците, таговете и отзивите ви.
Тикетите могат да бъдат прехвърлени ръчно или с помощта на екипа за поддръжка на LiveAgent. Свържете се с нас и обсъдете преноса на данните си към LiveAgent още днес.
Основното предимство е мултиканалната тикет система, работеща със запитвания постъпили по електронната поща, в чата на живо, кол центъра, клиентския портал, Viber, Facebook, Twitter и Instagram. Клиентите ви могат да се свържат с вас навсякъде, а вие можете да им осигурите безупречно обслужване.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни