Забравете за за бавния, нискокачествен софтуер

Преминете къмLiveAgent и ще прехвърлим данните ви от SpiceWorks безплатно.

  • ✓ Без такса за инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Прехвърляте се от SpiceWorks?

Прехвърлете се от SpiceWorks в LiveAgent и прехвърлете всичките си тикети за клиентска поддръжка в нов програмен продукт за обслужване на клиенти. LiveAgent ви предлага всичко необходимо, за да започнете да предоставяте безупречно обслужване на клиентите си, както и да достигнете до повече хора чрез основните канали за връзка.

Нашият екип за поддръжка ще ви помогне да прехвърлите цялата си информация в LiveAgent и то безплатно. Прочетете следващите редове и научете кои са ползите от преминаването към LiveAgent или заявете безплатната си пробна 14-дневна версия още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Ще прехвърлим данните ви безплатно

Преминаването към друг софтуер за клиентска поддръжка не е неприятен процес, когато получите подкрепа от правилните хора. Екипът ни за клиентска поддръжка ще направи прехвърлянето на данните ви безпроблемно. Ще прехвърлим цялата ви информация, включително профилите на сътрудниците ви, списъците с контакти, тикетите за клиентска поддръжка, тагове и отзиви.

Какви данни можем да прехвърлим?

Уверяваме ви, че ще съберем и прехвърлим цялата ви информация касаеща обслужването на клиенти, която ви е необходима

ticket thread

Тикети

Цялата ви комуникация с клиентите

Контакти

Списъци с всички контакти и данни на сътрудниците ви

Tags - icon

Тагове

Ще разполагате и с всички тагове и бележки

customer feedback satisfaction rewards

Отзиви

Отзивите и мненията от клиентите ви

Създайте приятно изживяване за всеки

Нашата тикет система поддържа всички важни канали за комуникация с клиентите. Имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber и социалните медииFacebook, Instagram и Twitter. Можете да изберете по какъв начин да общувате с клиентите си и да работите по своя начин.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Обработвайте клиентски тикети от различни канали

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Help Desk софтуер, който ви помага

Всеки един инструмент в LiveAgent се поддържа от над 125 функции, които можете да използвате, за да оптимизирате работния процес и да улесните натовареността си. Филтриране, използване на тагове, интелигентно сортиране – ще разполагате с всичко това. Можете да свързвате и приложенията, които използвате с помощта на повече от 140 интеграции. Разгледайте пълния списък с функции и интеграции.

Софтуер пионер

Знаете ли че...

Създаден през 2006 година, LiveAgent е първият продукт на пазара, предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-обсъжданият, с най-висок рейтинг Help Desk програмен продукт на пазара, използван от повече от 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.

30%

генерират повече приходи

Предлагайте незабравимо клиентско обслужване, което ще доведе до увеличаване на приходите.

97%

се радват на по-висока удовлетвореност

Изненадайте приятно клиентите си със светкавично бързи отговори.

16 пъти

по-висока стойност на клиента

Реализирайте повече продажби, запазвайки лоялността на клиентите към бранда ви.

Прехвърлете се към нов Help Desk продукт още днес

Заявете 14-дневната си безплатна пробна версия на LiveAgent още днес и се запознайте с възможностите на продукта си за клиентска поддръжка. Когато сте готови ни уведомете, а ни ви уверяваме, че ще прехвърлим цялата  информация, която ви е необходима, за да можете да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Често задавани въпроси

Мога ли да прехвърля данните си от SpiceWorks?

Екипът за обслужване на клиенти на LiveAgent ще ви помогне да прехвърлите данните си към новия си Help Desk продукт. Ще прехвърлим всичко, което ви е необходимо, включително тикетите на клиентите, контактите, профилите на сътрудниците, таговете и отзивите ви.

Как да прехвърля тикетите си от SpiceWorks?

Тикетите могат да бъдат прехвърлени ръчно или с помощта на екипа за поддръжка на LiveAgent. Свържете се с нас и обсъдете преноса на данните си към LiveAgent още днес.

Какви са ползите от преноса на данните ви към LiveAgent?

Основното предимство е мултиканалната тикет система, работеща със запитвания постъпили по електронната поща, в чата на живо, кол центъра, клиентския портал, Viber, Facebook, Twitter и Instagram. Клиентите ви могат да се свържат с вас навсякъде, а вие можете да им осигурите безупречно обслужване.

Related Articles to Пренос на данни от SpiceWorks
Търсенето ви на алтернатива на OneDesk приключи. Преминете към LiveAgent и работете с мултиканалната ни система за управление на тикети, поддържаща и социалните медии.

Алтернатива на OneDesk - LiveAgent

LiveAgent предлага система за управление на тикети, събираща всички запитвания от имейли, чатове, телефони и социални медии, като съобщенията в Facebook, Twitter, Instagram и Viber могат да бъдат обработвани в едно място. Обслужването в социалните медии е от първостепенно значение, тъй като те могат да бъдат използвани като ефективен канал за обслужване на клиенти.

LiveAgent е идеалната алтернатива на Rocket.Chat. Предлага многоканално help desk преживяване за различни бизнеси навсякъде по света.

Алтернатива на Rocket.Chat - LiveAgent

LiveAgent е продукт за по-ефикасна поддръжка на клиентите, който е лесен за употреба и предлага много полезни характеристики за докладване. Харесан е от много бизнеси и е на разумна цена. Екипът на LiveAgent е винаги на разположение за поддръжка и ефикасно решава проблемите на клиентите.

LiveAgent е по-рентабилен в сравнение с други решения за бюрото за помощ и има повече от 175 функции за помощно бюро и над 40 интеграции. Виж повече.

Търсите алтернатива LiveHelpNow?

LiveAgent предлага качествени услуги, бърза поддръжка и функционалности като контактни форми, чат и интеграция със социални мрежи, което ги прави избрани пред конкуренцията, според клиентите. Освен това, приложението работи добре и на мобилни платформи. Клиентите също допълват, че LiveAgent е най-добрият избор за система за обслужване.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Лайв чат услугите са ефективен начин за подобряване на уеб конверсиите. Те са достъпни и грабващи вниманието на клиентите и могат да изградят взаимоотношения, повишавайки продуктивността и намалявайки цените. Събирането на данни чрез лайв чат може да помогне за вземането на по-информирани решения за продуктите и маркетинговите стратегии. Лайв чат услугите са любими на клиентите и могат да затворят повече запитвания при първи контакт. Средната цена на лайв чат софтуера зависи от множество фактори.

LiveAgent е чудесна алтернатива на Tidio със супер бързия си чат на живо и многоканалната система за управление на тикети, предлагани на повече от достъпни цени.

Алтернатива на Tidio - LiveAgent

LiveAgent предлага мултиканални решения за управление на тикети, включително чат на живо, имейл, Viber, социални мрежи и др. Продуктът може да повиши качеството на обслужване на клиентите и да подобри взаимоотношенията между тях. Опитайте безплатна пробна версия днес.

LiveAgent има повече от 175 функции, над 40 интеграции и страхотна цена. Вижте защо трябва да преминете от HelpCrunch към LiveAgent.

Търсите алтернатива на HelpCrunch?

LiveAgent изпъква в чат и тикетинг системите с бърза реакция от поддръжката и голям списък от функции. Клиентите хвалят стабилната работа на услугата дори на мобилни платформи. LiveAgent включва контактни форми, чат, полезна информация, интеграция с социални мрежи в един продукт.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо