Кажете сбогом на бавния софтуер

Превключете към LiveAgent & amp; ще мигрираме вашите данни безплатно от Lucep.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Искате ли да се прехвърлите от Lucep към LiveAgent?

Пазим Ви гърба! Преминете към LiveAgent с помощта на нашия екип и започнете да използвате новия си help desk софтуер още днес! Предлагаме ви безплатна асистирана миграция и ще прехвърлим всички Ваши данни безопасно, за да можете да се съсредоточите върху обслужването на клиентите си.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнение между Lucep и LiveAgent

Функции Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Lucep
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Lucep не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
Lucep не предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
Lucep не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
Lucep не предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Lucep не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Lucep не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Lucep не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Lucep не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
Lucep не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
Lucep не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
Lucep не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана ТИкет за $15 на служител, месечно.
Lucep предлага API функции в план за $30 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR.
Lucep не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Lucep не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат по давност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
Lucep не предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Lucep предлага неограничен брой уебсайтове за $30 месечно.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Lucep не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничени запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Lucep предлага неограничен брой запитвания/имейли за $30 месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Lucep не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
Lucep не предлага неограничено обслужване 24/7.
Data migration from one solution to another

Ще прехвърлим всичко безплатно!

Ако се интересувате от прехвърляне на данните си към LiveAgent, чувствайте се свободни да се свържете с нас. Нашият екип с удоволствие ще отговори на въпросите Ви и ще Ви помогне да прехвърлите данните си. Междувременно можете да си дадете почивка и да изчакате, докато ние се погрижим за всичко.

Искате да го направите сами?

LiveAgent поддържа приставки за миграция от различни софтуери, а в момента работим и върху такава за прехвърляне от Lucep. Следете ни за повече информация!

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни мога да прехвърля от Lucep?

Хора

Прехвърлете работните си процеси в LiveAgent без проблеми.

Маркери

Прехвърлете всички маркери, касаещи на Вашия отдел и тикетите.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и тикет полета.

Готови ли сте да се прехвърлите от Lucep към LiveAgent?

Хвърлете поглед на няколко предимства, които получавате, прехвърляйки се към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Обслужване на клиенти на най-високо ниво

Обслужване от нашите сътрудници 24/7. Тук сме винаги, когато имате нужда от нас.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Основно help desk решение

Полезни инструменти, повече от 175 функции и повече от интеграции. Имаме всичко, от което се нуждаете.

Person collecting papers into the net

Увеличете спестяванията и възвращаемостта на инвестициите си

Вземете безплатно LiveAgent завинаги или изберете един от трите ни платени планове.

Multilingual support in LiveAgent

Изберете език

Изберете един от 43 различни преводи. LiveAgent поддържа функция за адаптиране към езика.

Прехвърлете данните си от Lucep днес

LiveAgent е най-преглежданият и най-високо оценен софтуер за малки и средни предприятия през 2019 и 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет в предоставянето на обслужване от световна класа на Вашите клиенти.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Прехвърляне от друг софтуер?

Прехвърлете данните си от някой от изброените по-долу доставчици на софтуерни решения напълно безплатно. Направете смяната още днес. Ние ще се погрижим.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Миграция от Lucep
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x