Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси

Присъединете се към широкия спектър от успешни предприемачески бизнеси на LiveAgent и разчитайте на считания за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020. Останете по- близко до Вашите клиенти и им помогнете да станат по- бързи с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person holding gift

Мащабирайте Вашия бизнес с лекота

Осъзнаваме, че реализацията на подобно комплексно решение като LiveAgent изисква изпълнението на специфични процедури и правила най-вече за предприемаческите бизнеси. С нашето решение, Вие сте в състояние да добавите и да премахнете агенти на базата на изисквано натоварване на обслужването, сезонност или промени във вътрешната структура. Нека Вашите най- добри агенти да бъдат наградени през правилното време и нека другите да отдъхнат, когато има по-малко запитвания.

Реализация без проблеми

LiveAgent оперира на отделно табло и рационализира данни от множество източници на предприемаческия бизнес в една единствена универсална входяща кутия. Без значение, дали е уебсайт, социална медия, клиентски портал, имейл или кол център обслужване, LiveAgent улеснява реализацията на всеки един канал в отделен отдел на компанията. Можете също така да си помогнете с разширени характеристики като консервирани съобщения за да спестите време.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Персонализирайте Вашето табло

Предприемаческите бизнеси имат склонността да имат специфични изисквания за характеристики и персонализиране, на базата на техните вътрешни политики и процеси. Ние сме разработили нашия хелп деск софтуер с тази мисъл и предлагаме персонализирано решение, което ще отговори на предпочитания от Вас работен поток, а не обратното. Плюс това, големите бизнеси често получават бързо тяхната възвращаемост на инвестициите бързо с характеристиката с преглед на написаното в реално време, което им позволява да подготвят по- бързо отговорите.

Проактивна комуникация на разумна цена

Рационализирайте комуникацията с услугата за мигновени съобщения, която е част от софтуера за чат на живо. Дайте правомощия на Вашите клиенти по обслужването с възможността да достигнете до клиентите чрез множество устройства с проактивни чат покани. Бизнес сделките не се извършват повече на местно равнище. Бъдете глобални, адаптирайте Вашите уиджети, като приветствате международните клиенти на предпочитания от тях език. 

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.

Как ще спечели Вашата предприемаческа компания от употребата на LiveAgent?

Повишаване на удовлетвореността

Дайте на Вашите клиенти свободата да се свържат с Вас на всеки един канал, който харесват– без значение, дали е чат на живо, имейл, телефон или социална медия.

Подобрете с данни

Използвайте анализи за да следите Вашето представяне, определяне на повтарящи се проблеми и създаване на полезни прозрения и подобрени планове.

Повишаване на продуктивността

Предоставяне на по- бързо клиентско обслужване чрез чат на живо, технология за интерактивен гласов отговор (IVR), както и уникални CRM прозрения.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Ефективно разпределение на ресурсите

Правилното разпределение и управление на ресурсите е съществено за общото благополучие на дадена компания. LiveAgent Ви предоставя гъвкавостта да добавяте или да премахвате агенти от клиентското обслужване на базата на Вашите нужди, настоящия сезон или времеви период на годината. Никога не обвързвайте Вашия бизнес със стриктни правила. LiveAgent Ви дава силата да решавате, къде да инвестирате Вашето време и финанси. Инвестицията на възвращаемост на Вашата хелп деск реализация за предприемачески компании може да бъде бързо видяна под формата на повишено клиентско щастие и лоялност.

Напреднали характеристики за автоматизация

Повтарящите се задачи и действия стават бързо скучни и & отнемащи много време. Вашите клиенти по обслужването трябва да се фокусират върху взаимодействието човек с човек и там да предоставят необходимото обслужване. Tези малки, въпреки това изключително необходими работни действия могат да бъдат извършвани чрез мощни характеристики за автоматизация като консервирани съобщения, времеви правила, предварително зададен отговор или дори Споразумения за ниво на обслужване. Направете ежедневния си живот по лесен с правилния хелп деск за предприемачески компании.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Безпроблемно разрешаване на клиентските запитвания

Клиентите очакват техните проблеми да бъдат разрешавани незабавно и без никакви пречки, без значение, коя платформа са използвали за да се свържат с компаниите. Предоставянето на безпроблемно преживяване на всички Ваши дигитални канали носи за тях положително въздействие върху Вашата марка и бизнес в общ план. Оставете Вашия хелп деск софтуер грижливо да се комбинира с всички Ваши точки за контакт в една универсална входяща кутия и се фокусирайте върху Важните неща. Започнете разговора с чат на живо, продължете с имейл, следвайте и приключете проблема с обаждане, всичко от едно единствено място.

Най- добрата опция на пазара

Безплатният план на LiveAgent предлага безплатна база данни наред с другите характеристики. С платения план, получавате дори повече на разумна цена.

Package Name

Тикет+ чат

За малки и средни бизнеси, професионални маркетинг специалисти и големи агенции

$29 /mo
Опитайте
Package Name

Всичко в едно

За големи бизнеси и международни корпорации

$39 /mo
Опитайте
Related Articles to Предприятия
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x