Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought something
What is meant by customer support?
Customer support is a set of services provided by a company to a customer. It is also a part of customer relationship management. Companies use a Helpdesk to provide customer support. Thus, customers can connect with the company through different types of channels. For instance: Email, Phone, or Live chat.
Фирмите съдействат за инсталиране и обучение. Освен това те се опитват да разрешат проблемите и запитвания на клиентите.
What is the difference between customer service and customer support?
Основната разлика между тях е че поддръжкта на клиентите представя предимно техническа помощ на клиентите. По този начин помагате за разрешаването на всеки технически проблем / проблем, който клиентът изпитва с Вашите продукти / услуги. От друга страна обслужването на клиентите е свързано с тяхното подпомагане да използва продукта / услугата с пълния потенциал. Тук се ангажирате с клиентите и развивате отношения с тях. По този начин, представлявайки най-добрата стойност.
If you would like to learn more details, read Customer service vs Customer support.
Why is customer support important?
Поддържката на клиенти е важна, защото създава лоялна клиентска база. Има много повече ползи.
Ето и няколко предимства от това да имате добра поддръжка на клиенти
- Повече продажби
- По-високи приходи
- Удоблетвореност на клиентте
- Задържане на клиети
- Ефективен работен процес
What are the most effective customer support channels?
LiveChat
LiveChat е важна част от всеки софтуер за поддръжка на клиенти. Той дава възможност на Вашите представители на клиенти да разговарят или просто да се обръщат към клиентите в реално време. Смята се, че Millenials са единсвтените, които използват LiveChat. Съществуват обаче и други възрастови групи, които използват LiveChat. Не отлагайте в LiveChat или ще загубите.
If you would like to learn more, read LiveAgent – LiveChat.
Електронна поща
Имейлите са обичайната и основна част от всяка поддръжка на клиенти. Някои могат да кажат, че това моце да е дълга форма на канал за поддръжка. Защо? Ами просто може да отнеме повече за разрешаването на проблем. Обхватът по имейл обаче е в цял свят и все още е добре ползван канал.
If you would like to learn more, read LiveAgent – Email.
Телефон
Телефонът е един от най-предпочитените начини да се свържете с Вашата подръжка на клиенти. Използват се от клиенти, които не са запознати с технологиите или просто предпочитат да водят разговор (човешко докосване).
If you would like to learn more, read LiveAgent – Phone.
Social Media (Some)
Facebook, Instagram, или Twitter. Това са само няколко платформи, където клиентите взаймодейсват помежду си. Освен това те са ангажират с Вашата марка / компания. Отговарянето на запитвания на клиенти или подпомагането на клиентите чрез SoMe е ключова част в наши дни за всяка поддръжка. Софтуерът е за обслужване на клиенти, като LiveAgent, които може да ви помогне да управлявате запотвания за SoMe от един интерфейс. По този начин да можете ефективно да отговаряте и да се ангажирате с всякакви клиенти.
If you would like to learn more, read LiveAgent – Social Media.
Портал за обслужване на клиенти/Самообслужане
Важно е наличието на клиентски портал за самообслужване да работи като денонощен бизнес. Въпреки, че Вашите агенти не са на разположение, вашите агенти все още получават необходима поддръжка. Това може да бъде чрез статии от база данни, които предоставят ръководства, информация за продукти, видео клипове и повече.
If you would like to learn more, read LiveAgent – Knowledge Base.
What is a customer support software?
Софтуерът за обслужване на клиенти, като LiveAgent, създава оптимален работен процес за вашите агенти, който прави по-ефективни. Способността, която се откроява най-много е, че преставителят на интерфейса не трябва да превключва между интерфейсите, докато работи. По този начин можете да разрешите запитване на клиент от всички видове канали от едно място. Всички гореспоменат канали са включени в LiveAgent.


Other LiveAgent features:
- CRM
- Капсулирани съобщения/Предраритено подготвени съобщения
- Обдинени билети/запитвания
- Правила/SLAs
- Analytics overview
- Видео чат с клиенти и колеги
If you would like to learn more, read about all LiveAgent – Features here.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Какво означава обслужването на клиенти?
Обслужването на клиенти е набор от услуги, предлагани от организацията, за да помогне на клиентите при техните проблеми с Вашият продукт или услуги и да им подпомогне да се възполсват максимално от използването на Вашия продукт. Включва отговори на въпроси на клиенти и помощ при решаването на проблеми.
Как да дефинираме клиентска поддръжка?
Ключът към доброто обслужване на клиенти е преди всичко изграждане на трайни, добри отношения с клиентите. За да се случи това, екипът за обслужване на клиенти е важно да знае да бъде в крак с обратна връзка с клиентите, която помага за подобряване на обслужването на клиентите и надхвърляне на очакването им.
Какви инструменти да използвате, за да осигурите най-добра клиентска поддръжка?
За да осигурите най-доброто обслужван на клиентте е добра да използвате няколко инструмента и комуникационни канал, които позволяват цялостно обслужване. Струва си да се включите в комуникация с помощта на комуникатори в социалните медии, електронна поща, текстови съобщения. В допълнение към тези традиционни форми, си струва да изградите традиционни общности в групи в социалните медии или онлайн форуми, където клиентите могат да се свържат по между си и да разговарят с експерти. Чатът е много важен инструмент, който Ви позволява да разговаряте в реално време, когато клиентът се нуждае от бърза помощ. Облужването на клиентите се подобрява и чрез адаптивно и интуитивно мобилно приложение на клиенти трябва да има подходяща система, от която те да могат да управляват всички канали.
Expert note
Доброто обслужване на клиенти е ключът към успешното развитие на всяка компания. Трябва да се поддържат добри взаимоотношения и да се осигури добра комуникация и внимание към нуждите на клиентите.

Клиентски ориентирана маркетингова стратегия е важна за обслужването на клиенти. Консултантите за обслужване на клиенти правят предложения за подобряване на обслужването на клиентите. Комуникационните умения на екипа и многоканалната услуга са ключови. Практическият кодекс, който включва правила, практики и принципи на компанията, се следва. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага множество функции и интеграции.
Специалист обслужване на клиенти
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който осигурява автоматично затваряне на запитванията и база знания, която позволява на клиентите да открият решения самостоятелно. Софтуерът може да работи с по-малко тикети, като агентите могат да получат заявките директно. LiveAgent предлага цени, функции, интеграции и телефонни системи за клиентско обслужване, с които клиентите могат да се свържат.
The given text is a repetition of descriptions and explanations of customer service supervisor duties, forecasting, knowledge bases, resolution descriptions, and customer service via email and live chat. It also mentions LiveAgent, a software for customer support with its features, integrations, alternatives, and pricing. The text provides information about the company, awards, reviews, partner programs, and resources to learn more about the product.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.