Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Обслужване на клиенти

Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought something

Cambridge Dictionary

Какво означава обслужването на клиенти?

Поддръжката на клиенти а набор от услуги, предоставени от компанията до клиент. Това също е част от управлението на взаймотношението на клиентите. Компаниите използват бюро за помощ, за да предоставят поддръжка на клиенти. По този начин клиентите могат да се свържат с компанията чрез различни видове канали. Например: имайл, телефон или чат на живо.

Фирмите съдействат за инсталиране и обучение. Освен това те се опитват да разрешат проблемите и запитвания на клиентите.

Каква е разликата между обслужване на клиенти  и поддръжка на клиенти?

Основната разлика между тях е че поддръжкта на клиентите представя предимно техническа помощ на клиентите. По този начин помагате за разрешаването на всеки технически проблем / проблем, който клиентът изпитва с Вашите продукти / услуги. От друга страна обслужването на клиентите е свързано с тяхното подпомагане да използва продукта / услугата с пълния потенциал. Тук се ангажирате с клиентите и развивате отношения с тях. По този начин, представлявайки най-добрата стойност.

Ако искате да получите повече подробности, прочетете обслужване на клиенти vs поддръжка на клиенти.

Защо клиентската поддръжка е важна?

Поддържката на клиенти е важна, защото създава лоялна клиентска база. Има много повече ползи.

Ето и няколко предимства от това да имате добра поддръжка на клиенти

  • Повече продажби
  • По-високи приходи
  • Удоблетвореност на клиентте
  • Задържане на клиети
  • Ефективен работен процес

Кои са най-ефективните канали за поддръжка на клиенти?

Чат на живо

LiveChat е важна част от всеки софтуер за поддръжка на клиенти. Той дава възможност на Вашите представители на клиенти да разговарят или просто да се обръщат към клиентите в реално време. Смята се, че Millenials са единсвтените, които използват LiveChat. Съществуват обаче и други възрастови групи, които използват LiveChat. Не отлагайте в LiveChat или ще загубите.

Ако искате на научите повече, прочетете LiveAgent – Чат на живо.

Електронна поща

Имейлите са обичайната и основна част от всяка поддръжка на клиенти. Някои могат да кажат, че това моце да е дълга форма на канал за поддръжка. Защо? Ами просто може да отнеме повече за разрешаването на проблем. Обхватът по имейл обаче е в цял свят и все още е добре ползван канал.

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent -Имейл.

Телефон

Телефонът е един от най-предпочитените начини да се свържете с Вашата подръжка на клиенти. Използват се от клиенти, които не са запознати с технологиите или просто предпочитат да водят разговор (човешко докосване).

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Телефон.

Социална Медия (SoMe)

Facebook, Instagram, или Twitter. Това са само няколко платформи, където клиентите взаймодейсват помежду си. Освен това те са ангажират с Вашата марка / компания. Отговарянето на запитвания на клиенти или подпомагането на клиентите чрез SoMe е ключова част в наши дни за всяка поддръжка. Софтуерът е за обслужване на клиенти, като LiveAgent, които може да ви помогне да управлявате запотвания за SoMe от един интерфейс. По този начин да можете ефективно да отговаряте и да се ангажирате с всякакви клиенти.

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Социална медия.

Портал за обслужване на клиенти/Самообслужане

Важно е наличието на клиентски портал за самообслужване да работи като денонощен бизнес. Въпреки, че Вашите агенти не са на разположение, вашите агенти все още получават необходима поддръжка. Това може да бъде чрез статии от база данни, които предоставят ръководства, информация за продукти, видео клипове и повече.

Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – База за информация

Какво представлява софтуерът за обслужване на клиенти?

Софтуерът за обслужване на клиенти, като LiveAgent, създава оптимален работен процес за вашите агенти, който прави по-ефективни. Способността, която се откроява най-много е, че преставителят на интерфейса не трябва да превключва между интерфейсите, докато работи. По този начин можете да разрешите запитване на клиент от всички видове канали от едно място. Всички гореспоменат канали са включени в LiveAgent.

Други функции на LiveAgent:

  • CRM
  • Капсулирани съобщения/Предраритено подготвени съобщения
  • Обдинени билети/запитвания
  • Правила/SLAs
  • Общ преглед на Google Analytics
  • Видео чат с клиенти и колеги

Ако искате да научите повече, прочетете всичко относно LiveAgent – Характеристики тук.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Често задавани въпроси

Какво означава обслужването на клиенти?

Обслужването на клиенти е набор от услуги, предлагани от организацията, за да помогне на клиентите при техните проблеми с Вашият продукт или услуги и да им подпомогне да се възполсват максимално от използването на Вашия продукт. Включва отговори на въпроси на клиенти и помощ при решаването на проблеми.

Как да дефинираме клиентска поддръжка?

Ключът към доброто обслужване на клиенти е преди всичко изграждане на трайни, добри отношения с клиентите. За да се случи това, екипът за обслужване на клиенти е важно да знае да бъде в крак с обратна връзка с клиентите, която помага за подобряване на обслужването на клиентите и надхвърляне на очакването им.

Какви инструменти да използвате, за да осигурите най-добра клиентска поддръжка?

За да осигурите най-доброто обслужван на клиентте е добра да използвате няколко инструмента и комуникационни канал, които позволяват цялостно обслужване. Струва си да се включите в комуникация с помощта на комуникатори в социалните медии, електронна поща, текстови съобщения. В допълнение към тези традиционни форми, си струва да изградите традиционни общности в групи в социалните медии или онлайн форуми, където клиентите могат да се свържат по между си и да разговарят с експерти. Чатът е много важен инструмент, който Ви позволява да разговаряте в реално време, когато клиентът се нуждае от бърза помощ. Облужването на клиентите се подобрява и чрез адаптивно и интуитивно мобилно приложение на клиенти трябва да има подходяща система, от която те да могат да управляват всички канали.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо