The right fit за бизнес с агенции

Изцяло с възможност за мащабиране, адаптиране & персонализиране към Вашите нужди.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Анулиране по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Генерирайте повече доходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават доходите.

97%

Подобрено удовлетворение

Удовлетворете Вашите клиенти със светкавично бързи отговори.

16×

Увеличете Вашите приходи от клиентите

Извършвайте повече продажби като запазите клиентите си лоялни към Вашата марка.

Business background

Хелп деск софтуер за агенции

Привлечете вниманието на Вашите клиенти като намалите драматично техните операционни задачи с LiveAgent и считания за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес през 2019.Останете близо до Вашите бизнес клиенти и им помогнете да се разраснат по бързо с LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman looking at her watch

Мащабиране без проблеми

Маркетинг, Човешки ресурси или агенциите за уеб разработка са обикновено тези, които са най- разпространени в Интернет. Следователно е много лесно да бъде изчислена възвръщаемостта на инвестициите от рационализирано софтуер решение на клиентското обслужване. LiveAgent се използва изключително много от агенции за тяхната бизнес разработка, като ги прави много лесни и бързи за отговор на исканото предложение. Те го използват също така за техните клиенти и от нашия опит, те са щастливи, колко бързо може LiveAgent да бъде внедрен.

Научете повече

Употреба на чат на живо

Чатът на живо често се счита, че е само за големи компании с много запитвания. Но вече не е така. Живеем в ера, където всеки един иска отговор на момента и поради тази причина внедряването на софтуер за чат на живо може да направи Вашата компания успешна.

Научете повече
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Обединете точките за контакт

Вдигнете ръка, ако харесвате Gmail. Аха, всички са вдигнати ръце? Значи, направете място за универсалната входяща кутия на LiveAgent и открийте силата на централизирания хъб за Вашата комуникация. Всичко е сортирано прилежни по приоритет със свое собствено ID и допълнителни клиентски детайли. Така, кой харесва универсалната входяща кутия?

Научете повече

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.

Как ще спечели Вашата агенция от внедряването на LiveAgent?

Организиране на клиентските запитвания

Запазете Вашата универсална пощенска кутия в организиран вид като автоматично насочите клиентските запитвания към подходящите отдели или агенти.

Спестете време и пари

Спестете време и пари, като минимализирате броя на инструментите, които използвате за да предоставите отлични клиентско обслужване.

Нека нивото на обслужване да остане на високо ниво

Уверете се, че Вашите клиенти са щастливи с Вашата услуга, като анализирате рейтигите от представянето на клиентите на регулярна основа.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Дръжте под око повечето клиенти

LiveAgent често се използва от бизнеси с агенции, които управляват своите клиенти с вградени отдели и те също обожават да използват решението за клиентите. Употребата на решението за множество канали помага на клиентите да намалят разпространението в Интернет, като ги поставя на върха на всички запитвания & минали разговори с техните клиенти и перспективи.

Научете за отделите

Спестете време, правейки действия, които се повтарят

Без повече ръчна работа и отделни канали за комуникация, които затрудняват управлението на самата комуникация и ежедневните административни задачи. Ако искате да използвате LiveAgent за собствена комуникация с тях или да я употребите вместо тях, ще трябва да премахнете обичайните проблеми на операционното натоварване, причинени от рутинните операционни задачи. Разрешете тези проблеми като използвате комплексно хелп деск решение с чат на живо, клиентски портал, форуми или усъвършенствана последователност на тикетинга.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Увеличете своята достъпност

Представете си, че предлагате по- голяма достъпност с по- малко прекарано време. Вече всичко е възможно с вграждането на LiveAgentвъв Вашите клиентски процеси. Оптимизирайте работния поток, като употребите силата на универсалната кутия, комбинирайки няколко комуникационни канали и вграждането на множество разширени автоматизации. Истинският хелп деск софтуер ще Ви даде средно повече от 15 часа на седмица, което можете да употребите, фокусирайки се върху нови клиенти и техните нужди.

Най-достъпното решение за бюро за помощ

Безплатният план на LiveAgent предлага безплатна база знания наред с други функции. С платен план можете да получите още повече на разумна цена.

30-дневен пробен период
Не се изисква кредитна карта
и много други
$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Спестете повече с LiveAgent

Открийте как да спестите повече финанси с нашия ценови калкулатор и изберете правилната система за помощ за вашия екип за поддръжка на клиенти.

Related Articles to Агенция
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x