Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

The right fit за бизнес с агенции

Изцяло с възможност за мащабиране, адаптиране & персонализиране към Вашите нужди.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Анулиране по всяко време
Използван от
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Генерирайте повече доходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават доходите.

97%

Подобрено удовлетворение

Удовлетворете Вашите клиенти със светкавично бързи отговори.

16×

Увеличете Вашите приходи от клиентите

Извършвайте повече продажби като запазите клиентите си лоялни към Вашата марка.

Business background

Хелп деск софтуер за агенции

Привлечете вниманието на Вашите клиенти като намалите драматично техните операционни задачи с LiveAgent и считания за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес през 2019.Останете близо до Вашите бизнес клиенти и им помогнете да се разраснат по бързо с LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Scale without any problems

Мащабиране без проблеми

Маркетинг, Човешки ресурси или агенциите за уеб разработка са обикновено тези, които са най- разпространени в Интернет. Следователно е много лесно да бъде изчислена възвръщаемостта на инвестициите от рационализирано софтуер решение на клиентското обслужване. LiveAgent се използва изключително много от агенции за тяхната бизнес разработка, като ги прави много лесни и бързи за отговор на исканото предложение. Те го използват също така за техните клиенти и от нашия опит, те са щастливи, колко бързо може LiveAgent да бъде внедрен.

Употреба на чат на живо

Чатът на живо често се счита, че е само за големи компании с много запитвания. Но вече не е така. Живеем в ера, където всеки един иска отговор на момента и поради тази причина внедряването на софтуер за чат на живо може да направи Вашата компания успешна.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Обединете точките за контакт

Вдигнете ръка, ако харесвате Gmail. Аха, всички са вдигнати ръце? Значи, направете място за универсалната входяща кутия на LiveAgent и открийте силата на централизирания хъб за Вашата комуникация. Всичко е сортирано прилежни по приоритет със свое собствено ID и допълнителни клиентски детайли. Така, кой харесва универсалната входяща кутия?

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.

badges

Как ще спечели Вашата агенция от внедряването на LiveAgent?

clock

Организиране на клиентските запитвания

Запазете Вашата универсална пощенска кутия в организиран вид като автоматично насочите клиентските запитвания към подходящите отдели или агенти.

icon lightbulb

Спестете време и пари

Спестете време и пари, като минимализирате броя на инструментите, които използвате за да предоставите отлични клиентско обслужване.

thumb

Нека нивото на обслужване да остане на високо ниво

Уверете се, че Вашите клиенти са щастливи с Вашата услуга, като анализирате рейтигите от представянето на клиентите на регулярна основа.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Дръжте под око повечето клиенти

LiveAgent често се използва от бизнеси с агенции, които управляват своите клиенти с вградени отдели и те също обожават да използват решението за клиентите. Употребата на решението за множество канали помага на клиентите да намалят разпространението в Интернет, като ги поставя на върха на всички запитвания & минали разговори с техните клиенти и перспективи.

Спестете време, правейки действия, които се повтарят

Без повече ръчна работа и отделни канали за комуникация, които затрудняват управлението на самата комуникация и ежедневните административни задачи. Ако искате да използвате LiveAgent за собствена комуникация с тях или да я употребите вместо тях, ще трябва да премахнете обичайните проблеми на операционното натоварване, причинени от рутинните операционни задачи. Разрешете тези проблеми като използвате комплексно хелп деск решение с чат на живо, клиентски портал, форуми или усъвършенствана последователност на тикетинга.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Увеличете своята достъпност

Представете си, че предлагате по- голяма достъпност с по- малко прекарано време. Вече всичко е възможно с вграждането на LiveAgentвъв Вашите клиентски процеси. Оптимизирайте работния поток, като употребите силата на универсалната кутия, комбинирайки няколко комуникационни канали и вграждането на множество разширени автоматизации. Истинският хелп деск софтуер ще Ви даде средно повече от 15 часа на седмица, което можете да употребите, фокусирайки се върху нови клиенти и техните нужди.

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Най- достъпното хелп деск решение

Безплатният план на LiveAgent предлага безплатна база данни сред другите характеристики. С платения план, можете да получите дори повече за тази разумна цена.

Package Name

Тикет

Най- доброто попадение за по- малки агенции и предприемачи

$15 /mo
Package Name

Тикет + чат

For SMBs, professional marketers and large agencies

$29 /mo

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Най- често задавани въпроси

Какво е хелп деск агент?

Хелп деск агентът е лице, което обработва запитвания към клиентската услуга и им предоставя услуга.

Нуждае ли се моята агенция от хелп деск решение?

Зависи от Вашите преференции /нужди. Но, хелп деск решението е страхотен начин за ефективно и ефикасно обработване на клиентските запитвания. То също така Ви позволява да създадете база знания, в която клиентите могат да открият отговори на техните въпроси, дори и агентът да не е достъпен.

Кое е най- голямото предимство на хелп деск софтуера?

Най-голямото предимство на софтуера на хелп деск е възможността да обработва множество клиенти по едно и също време. Това също така Ви позволява по- бързо да се справяте с клиентите, като Ви освобождава служители за други задачи.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо