Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават доходите.
Удовлетворете Вашите клиенти със светкавично бързи отговори.
Извършвайте повече продажби като запазите клиентите си лоялни към Вашата марка.
Привлечете вниманието на Вашите клиенти като намалите драматично техните операционни задачи с LiveAgent и считания за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес през 2019.Останете близо до Вашите бизнес клиенти и им помогнете да се разраснат по бързо с LiveAgent.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Маркетинг, Човешки ресурси или агенциите за уеб разработка са обикновено тези, които са най- разпространени в Интернет. Следователно е много лесно да бъде изчислена възвръщаемостта на инвестициите от рационализирано софтуер решение на клиентското обслужване. LiveAgent се използва изключително много от агенции за тяхната бизнес разработка, като ги прави много лесни и бързи за отговор на исканото предложение. Те го използват също така за техните клиенти и от нашия опит, те са щастливи, колко бързо може LiveAgent да бъде внедрен.
Чатът на живо често се счита, че е само за големи компании с много запитвания. Но вече не е така. Живеем в ера, където всеки един иска отговор на момента и поради тази причина внедряването на софтуер за чат на живо може да направи Вашата компания успешна.
Вдигнете ръка, ако харесвате Gmail. Аха, всички са вдигнати ръце? Значи, направете място за универсалната входяща кутия на LiveAgent и открийте силата на централизирания хъб за Вашата комуникация. Всичко е сортирано прилежни по приоритет със свое собствено ID и допълнителни клиентски детайли. Така, кой харесва универсалната входяща кутия?
Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.
Запазете Вашата универсална пощенска кутия в организиран вид като автоматично насочите клиентските запитвания към подходящите отдели или агенти.
Спестете време и пари, като минимализирате броя на инструментите, които използвате за да предоставите отлични клиентско обслужване.
Уверете се, че Вашите клиенти са щастливи с Вашата услуга, като анализирате рейтигите от представянето на клиентите на регулярна основа.
LiveAgent често се използва от бизнеси с агенции, които управляват своите клиенти с вградени отдели и те също обожават да използват решението за клиентите. Употребата на решението за множество канали помага на клиентите да намалят разпространението в Интернет, като ги поставя на върха на всички запитвания & минали разговори с техните клиенти и перспективи.
Без повече ръчна работа и отделни канали за комуникация, които затрудняват управлението на самата комуникация и ежедневните административни задачи. Ако искате да използвате LiveAgent за собствена комуникация с тях или да я употребите вместо тях, ще трябва да премахнете обичайните проблеми на операционното натоварване, причинени от рутинните операционни задачи. Разрешете тези проблеми като използвате комплексно хелп деск решение с чат на живо, клиентски портал, форуми или усъвършенствана последователност на тикетинга.
Представете си, че предлагате по- голяма достъпност с по- малко прекарано време. Вече всичко е възможно с вграждането на LiveAgentвъв Вашите клиентски процеси. Оптимизирайте работния поток, като употребите силата на универсалната кутия, комбинирайки няколко комуникационни канали и вграждането на множество разширени автоматизации. Истинският хелп деск софтуер ще Ви даде средно повече от 15 часа на седмица, което можете да употребите, фокусирайки се върху нови клиенти и техните нужди.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Безплатният план на LiveAgent предлага безплатна база данни сред другите характеристики. С платения план, можете да получите дори повече за тази разумна цена.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Хелп деск агентът е лице, което обработва запитвания към клиентската услуга и им предоставя услуга.
Зависи от Вашите преференции /нужди. Но, хелп деск решението е страхотен начин за ефективно и ефикасно обработване на клиентските запитвания. То също така Ви позволява да създадете база знания, в която клиентите могат да открият отговори на техните въпроси, дори и агентът да не е достъпен.
Най-голямото предимство на софтуера на хелп деск е възможността да обработва множество клиенти по едно и също време. Това също така Ви позволява по- бързо да се справяте с клиентите, като Ви освобождава служители за други задачи.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни