Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Функции
  • Изглед за въвеждане в реално време

Изглед за въвеждане в реално време

Един от начините да ускорите чата си е да активирате функция, наречена изглед за писане в реално време. С други думи, това е функция, която позволява на вашите агенти да визуализират текста, който клиентът пише в момента.

Знаехте ли това?

1 в 5 клиенти е готов да спре да използва продукт или услуга за бавно време за отговор чрез онлайн чат?

Форестър вдига доклада на бар

Като цяло тази функция може да даде на вашите агенти необходимото време да анализират ситуацията и да предоставят по-бърз отговор

Много компании, като например; PayPal или Ikea използват функция за промъквам съобщение, за да предоставят звездно обслужване на клиентите. Не само, че помага на вашите машинописни агенти да намерят решение по-бързо, но също така им дава възможност да се мултизадач. По този начин, увеличаване на тяхната цялостна ефективност.

Как работи режимът на въвеждане в реално време?

Преди клиентът да натисне бутона “Изпрати съобщение”, имате възможност да видите в реално време какво пише клиентът.

преглед на въвеждане в реално време

Ето защо, ви дава повече време да подготвите отговор или решение на проблема на клиента. Клиентите оценяват бързите и прецизни отговори

Пример

На снимката по-горе можете да видите един агент, който пита посетителя: “Здравейте, аз съм Андрей, как мога да ви помогна?”

В реално време можете да видите какво пише посетителят: “Здравей Андрей, имам нужда от помощ.”

Междувременно, агентът може да подготви отговора си.

Как можете да активирате функцията за изглед на въвеждане в реално време?.

Как можете да активирате функцията за изглед на въвеждане в реално време?

1. Влезте в профила си в LiveAgent

2. Навигирайте до конфигурации

3. Кликнете върху Чат -> Настройките на чата

4. Търсене на показване на текст за въвеждане на клиент

5. Включете

6. Запазване

Тази функция е по избор. Ето защо, ако искате да го деактивирате в определен момент, можете да го направите по същия начин.

Бизнес предимства:

  • Конкурентно предимство
  • Пестите време
  • По-добро CX (клиентско изживяване)
  • Увеличава продажбите

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Ресурси на базата на знанието

Ако искате да научите повече, прочетете как да настроите live chat на живо – LiveAgent.

Бонус:

Искате ли да подобрите времето за въвеждане на вашето обслужване на клиенти?

LiveAgent осигуряване на тест за писане на чат на живо, който да помогне на агентите ви да се подобри ежедневно.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо