Прехвърляте се от Customerly към LiveAgent?

Позволете ни да прехвърлим данните ви! Екипът ни за техническа поддръжка с радост ще ви помогне да прехвърлите всичките си данни от Customerly към LiveAgent и то безплатно.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Безплатен пренос на данни!

Не се колебайте да се свържете със специалистите ни по техническа поддръжка и да обсъдите с тях преноса на данните си! Ще прехвърлим всички ваши данни безплатно. Междувременно можете да се отпуснете и да поседнете, докато не ви уведомим, че можете да използвате новия си акаунт в LiveAgent.

Бихте искали сами да прехвърлите данните си?

LiveAgent предлага плъгини за пренос на данни за различни програмни продукти за клиентска поддръжка, в момента работим върху създаването на плъгин за пренос на данни от Customerly. Следете ни за повече информация.

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни можете да прехвърлите от Customerly?

Контакти

Прехвърлете с лекота вашите служители, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички тагове свързани с отдели и тикети.

Тикети

Прехвърлете всички тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета на тикета.

Готови ли сте да преминете от Customerly към LiveAgent?

Разгледайте част от предимствата, които ви дава преминаването към системата на LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Безупречно обслужване на клиенти

24/7 поддръжка от нашите сътрудници. До вас сме, когато имате нужда от помощ.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Help Desk система с всички необходими функции

Полезни инструменти, повече от 175 функции и над 40 възможности за интеграция. Разполагаме с всичко, от което се нуждаете.

Person collecting papers into the net

Увеличете спестяванията и възвращаемостта на инвестициите си

Използвайте LiveAgent безплатно или изберете един от трите ни тарифни плана.

Multilingual support in LiveAgent

Работете на вашия език

Изберете една от 43-те езикови версии на продукта. LiveAgent поддържа и джаджи с възможност за езикова адаптация.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Прехвърлете данните си от Customerly още днес

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия и средния бизнес за 2020 година. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет и осигурете на клиентите си безупречно обслужване.

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки до средни компании

$29 /мес.
Заяви сега
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всякакви компании и големи корпорации

$39 /мес.
Заяви

Пренос на данни от друг програмен продукт?

Прехвърлете данните си безплатно от всеки един от следните доставчици на продукти за клиентска поддръжка. Направете промяната още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от Customerly
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x