Кажете довиждане да се забави софтуерът

Превключете на LiveAgent и ще мигрираме данните ви от Helpcrunch безплатно.

  • ✓ Без такса за настройка 
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7 
  • ✓ Не се изисква кредитна карта 
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Желаете ли да се пренасочите от Helprunch към LiveAgent?

Нека Ви помогнем тогава. Ние предлагаме безплатен пренос и подръжа. Свържете се с нас, за да обсъдите преносът на данни с нашият екип за обслужване още днес!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнение между HelpCrunch и LiveAgent

Функции Liveagent
Опитайте безплатно най-добрата алтернатива за поддръжка на клиенти! Не се изисква кредитна карта.
Билети
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталити за заявки за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага продажба на билети в план ticket за $ 15 / агент / месец.
HelpCrunch предлага билет в план за $ 35 / агент / месец.
Чат на живо
А в реално време чат джаджа, че можете да поставите на всеки сайт.
LiveAgent предлага чат на живо.
HelpCrunch предлага чат на живо в план за $35 / месец.
Център за обаждания
Кол център, който може да се използва за извършване и получаване на повиквания с помощта на автоматичното разпределение на повиквания.
LiveAgent предлага Център за обаждания.
HelpCrunch не предлага център за обаждания.
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, за който клиентите ви могат да се регистрират, за да получат достъп до своите предишни билети и съдържание на база знания.
LiveAgent предлага самообслужване портал в билет план за $ 15 / агент / месец.
HelpCrunch предлага self-service портал в план за $ 25 / агент / месец.
Facebook
Facebook интеграцията, която извлича всички коментари и споменава и ги превръща в билети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговорят на всички коментари и споменава от помощния софтуер на социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция във Facebook.
HelpCrunch не предлага интеграция във Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменава и коментари и ги превръща в билети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговорят на Tweets директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция в Twitter.
HelpCrunch не предлага интеграция в Twitter.
Instagram
Интеграция на Instagram, която извлича всички коментари и споменава и ги превръща в билети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменава от помощния софтуер на социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция на Instagram.
HelpCrunch не предлага интеграция на Instagram.
Viber
Viber интеграцията. която извлича всички съобщения и ги превръща в билети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да излъчват Viber съобщения директно от помощния софтуер на социалните медии.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
HelpCrunch не предлага интеграция на Viber.
База данни
Хранилище на знания, което съдържа важна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии за статии.
LiveAgent предлага база от знания в билета за $ 15 / агент / месец.
HelpCrunch предлага база знания в план за $ 35 / агент / месец.
Автоматизация и правила
Онлайн дъска за обсъждания за вашите клиенти, която се намира директно в базата ви от знания.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Помощ Scout не предлага форум на клиентите..
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящи се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила. /span>
HelpCrunch не предлага база автоматизация и правила..
API
Набор от функции, които позволяват различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага функции за API в билета за $ 15 / агент / месец.
HelpCrunch предлага API функции в план за $ 35 / месец.
Интерактивна гласова реакция (IVR)
Технология, която позволява на входящите обаждащи се да навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
LiveAgent предлага функции на IVR.
HelpCrunch не предлага IVR функции.
Видео разговори
Повикване, което съдържа видео, подобно на обажданията за Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
HelpCrunch не предлага видео разговори.
Неограничена история.
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в план на билетите за $ 15 / агент / месец.
HelpCrunch не предлага неограничена история.
Unlimited Websites
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уеб сайтове.
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове в билет план за $ 15 / агент / месец.
HelpCrunch предлага неограничени планове за уебсайт срещу $35 / агент / месец.
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на вашите уеб сайтове.
LiveAgent предлага неограничен чат бутони в билета план за $ 15 / агент / месец.
HelpCrunch предлага неограничени бутони за чат в плана за $ 35 / агент / месец/span>
Неограничен брой билети/поща
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на вашите уеб сайтове.
LiveAgent предлага неограничен чат бутони в Ticket + чат план за $ 29 / агент / месец. /span>
HelpCrunch предлага неограничен чат бутони в плана за $ 35 / месец.
Неограничен запис на разговор
Записвайте всяко обаждане, което е направено или получено, и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent offers unlimited call recording.
HelpCrunch не предлага неограничен запис на разговори.
Неограничена 24/7 поддръжка
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7 без ограничение на броя на заявките, които можете да подадете.
LiveAgent предлага неограничена 24/7 поддръжка. /span>
Помощ Scout не предлага неограничена 24/7 поддръжка.
Data migration from one solution to another

Прехвърете се безплатно още днес!

Точно така, пренасочването на данни от Zopim до LiveAgent не Ви струва нищо. Свържете се с нашият екип за обслужване на клиенти, за да обсъдите преноса си на данни с нас. След това, ние ще се погрижим за всичко, без да се налага Вие да правите нищо.

Бихте ли искали да направите пренос свои на данни?

LiveAgent предлага пренос на данни за софтуер за обслужване на клиенти и в момента ние работим за Helpcrunch. Скоро проследете и повече информация.

Migrate data to LiveAgent on your own

Какъв пренос на данни бихме могли да пренесем от Helpcrunch?

Потребители

Пренос на агенти, администратори, потребители, клиенти с лекота.

Тагове

Направете пренос на данни на Вашият отдел и тикет такове.

Тикети

Пренесете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета за тикети.

Желаете ли да се пренасочите от Helpcrunch към LiveAgent?

Вижте някои бонуси, които получавате когато преминете към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Обслужване на клиенти на най-високо ниво

Обслужване на клиенти на най-високо ниво

Ultimate omni-channel help desk software experience

Основно решение за помощ при обслужването

Полезни инструменти, повече от 175 характеристики и над 40 интеграции. Ние имаме всичко, от което имате нужда.

Person collecting papers into the net

Увеличете спестяванията и своите възвръщания от инвестиции

Вземете LiveAgent безплатно без лимит или изберете някои от нашите три платени оферти.

Multilingual support in LiveAgent

Изберете език

Изберете един от всички 43 превода на различни езици. LiveAgent има покритие също така и на езикови настройки.

Мигриране на данните си от Helpcrunch още днес

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University, за да осигурите поддръжка от световна класа на вашите клиенти.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Прехвърляне от друг софтуер за чат на живо?

Прехвърлете своята база данни към някои от долу посочените решения за доставчици на софтуери напълно безплатно. Напревете своите натройки днес. Ние имаме пълно покритие.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни с Helpcrunch
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Трансферирайте тикети в LiveAgent между отделите и агентите за по-бързо и ефективно обслужване на клиентите. Използвайте смарт правила и списъци с клиенти за автоматизация на процеса.

Създавайте категории в клиентския портал и осигурете на клиентите си лесен достъп до базата знания, в която могат сами да откриват информация.

База знания

Създайте множество портали за самообслужване за различните ви брандове или продукти с LiveAgent. Предоставяйте уникални клиентски портали и различно съдържание за сътрудници и клиенти.

Вземете отчета по канали и разберете, кой е най- известният начин за клиентите да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки канал.

Отчет по канали

LiveAgent предоставя комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване, включително уебинари за управление на бази данни и доклади за популярни комуникационни канали.

Поддръжка чрез чат се осъществява чрез софтуер за лайв чат. LiveAgent предоставя онлайн чат на клиентите си. Сътрудник обслужване на клиенти е готов да помогне.

Поддръжка чрез чат

Чат поддръжка предлага бърза и персонализирана помощ. Важно е да се избягват съкращения и шаблонни отговори, за да се осигури професионално обслужване.

Приложението за онлайн чат е софтуер, който позволява на потребителите да изпращат и получават съобщения онлайн. Предаването на текстовите, аудио и видео съобщения се извършва в реално време.

Приложение за онлайн чат

LiveAgent предлага софтуерни и хардуерни решения за комуникация и клиентско обслужване, включително софтуер за хелп деск и системи за управление на оплаквания. Екипът за обслужване на клиенти може да използва приложението за онлайн чат на устройства с Android и iOS. Запишете се за демонстрация и научете повече за предимствата на LiveAgent.

Отстраняването на неизправности е процес, в който трябва да откриете проблема и след това да го решите. Успехът на изправянето на неизправности зависи, доколко е опитно лицето, което ги отстранява.

Отстраняване на неизправности

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и управление на имейли. Предлага и функции като предефинирани отговори и управление на оплаквания.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x