Обмисляте прехвърляне от OTRS?

Можем да ви помогнем да прехвърлите данните си от всяка една версия на OTRS, както и да инсталирате новия си Help Desk програмен продукт на LiveAgent. Спестете време и прехвърлете информацията си с помощта на екипа ни за поддръжка. Прехвърлете данните си към новия си продукт за клиентска поддръжка още днес или заявете 14-дневната ни безплатна пробна версия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Agents in Help desk software - LiveAgent

Импорт на данни чрез разширението на LiveAgent

Преносът на данни от OTRS няма да ви затрудни с разширението за пренос на данни на LiveAgent. Това разширение е включено в инсталирането на програмния ви продукт за клиентска поддръжка на LiveAgent и то ще импортира всичките ви тикети и други архивирани файлове от системата източник.

Ето какво получавате при прехвърлянето си към LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Безплатно прехвърляне с наша помощ

Ние също можем да се заемем с преноса на данните ви вместо вас. Ще прехвърлим имейл тикетите ви и всички други стандартни файлове. Това ще ви спести време, за да можете да се запознаете с новата система на LiveAgent. Или просто се отпуснете и си починете, докато прехвърляме цялата ви информация.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Какъв тип данни можете да прехвърлите?

Тикети

Прехвърлете всички разговори с клиентите си в една единствена обща поща.

Контакти

Прехвърлете всичко от директорията с контакти, потребителите и сътрудниците ви в OTRS

Тагове

Пълен архив на вашите тагове, за да сте сигурни, че вашият Help Desk софтуер винаги работи коректно

Осигурете подходящи услуги с правилния набор от инструменти

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Свържете всички ваши профили в социалните мрежи чрез нашия софтуер за контактен център, подобрете продуктивността на сътрудниците си и защитете данните на клиентите си. Help Desk софтуерът на LiveAgent се интегрира с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.

Live chat connections

Help Desk софтуерът на LiveAgent разполага с най-бързата джаджа за чат на живо на пазара. Превръщайте посетителите на сайта в активни клиенти за секунди. Общувайте с тях проактивно, предлагайте им персонализирано и компетентно обслужване и се радвайте на по-висока клиентска удовлетвореност докато увеличавате продажбите си.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Насочвайте всички запитвания от клиенти към обединения омниканален десктоп на сътрудниците с помощта на нашия софтуер за работа с тикети. Възлагайте тикети на различни отдели и сътрудници и разпределяйте всяко едно запитване според зададените тагове, приоритети и дата на получаване. Проследете решаването на проблема на всеки един клиент от началото до края чрез различните канали за връзка и в модерен формат с нашия хибриден поток с тикети.

Customer portal software - LiveAgent

Създайте и стилизирайте своя собствена база знания използвайки нашия WYSIWYG (Това което виждаш е което получаваш) редактор. Подобрете клиентската удовлетвореност като осигурите инструменти за самообслужване като статии с подробни инструкции, раздели с често задавани въпроси или форуми. Можете да зададете свой собствен дизайн, който да отговаря на бранда ви.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Готови ли сте да преминете към новия си инструмент за обслужване на клиенти?

Заявете безплатен тестов период и използвайте нашето разширение за прехвърляне на всички ваши данни. Можете да се запознаете с набора ни от инструменти, докато процесът по миграция импортира вашите данни и тикети.

Готови ли сте? Натиснете бутона на пробната ни версия и започнете преноса на данните си още днес.

Изпробвайте безплатно LiveAgent

Прехвърляте се от друга платформа?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от OTRS
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x