Обмисляте прехвърляне от OTRS?

Можем да ви помогнем да прехвърлите данните си от всяка една версия на OTRS, както и да инсталирате новия си Help Desk програмен продукт на LiveAgent. Спестете време и прехвърлете информацията си с помощта на екипа ни за поддръжка. Прехвърлете данните си към новия си продукт за клиентска поддръжка още днес или заявете 14-дневната ни безплатна пробна версия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Agents in Help desk software - LiveAgent

Импорт на данни чрез разширението на LiveAgent

Преносът на данни от OTRS няма да ви затрудни с разширението за пренос на данни на LiveAgent. Това разширение е включено в инсталирането на програмния ви продукт за клиентска поддръжка на LiveAgent и то ще импортира всичките ви тикети и други архивирани файлове от системата източник.

Ето какво получавате при прехвърлянето си към LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Безплатно прехвърляне с наша помощ

Ние също можем да се заемем с преноса на данните ви вместо вас. Ще прехвърлим имейл тикетите ви и всички други стандартни файлове. Това ще ви спести време, за да можете да се запознаете с новата система на LiveAgent. Или просто се отпуснете и си починете, докато прехвърляме цялата ви информация.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Какъв тип данни можете да прехвърлите?

Тикети

Прехвърлете всички разговори с клиентите си в една единствена обща поща.

Контакти

Прехвърлете всичко от директорията с контакти, потребителите и сътрудниците ви в OTRS

Тагове

Пълен архив на вашите тагове, за да сте сигурни, че вашият Help Desk софтуер винаги работи коректно

Осигурете подходящи услуги с правилния набор от инструменти

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Свържете всички ваши профили в социалните мрежи чрез нашия софтуер за контактен център, подобрете продуктивността на сътрудниците си и защитете данните на клиентите си. Help Desk софтуерът на LiveAgent се интегрира с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.

Live chat connections

Help Desk софтуерът на LiveAgent разполага с най-бързата джаджа за чат на живо на пазара. Превръщайте посетителите на сайта в активни клиенти за секунди. Общувайте с тях проактивно, предлагайте им персонализирано и компетентно обслужване и се радвайте на по-висока клиентска удовлетвореност докато увеличавате продажбите си.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Насочвайте всички запитвания от клиенти към обединения омниканален десктоп на сътрудниците с помощта на нашия софтуер за работа с тикети. Възлагайте тикети на различни отдели и сътрудници и разпределяйте всяко едно запитване според зададените тагове, приоритети и дата на получаване. Проследете решаването на проблема на всеки един клиент от началото до края чрез различните канали за връзка и в модерен формат с нашия хибриден поток с тикети.

Customer portal software - LiveAgent

Създайте и стилизирайте своя собствена база знания използвайки нашия WYSIWYG (Това което виждаш е което получаваш) редактор. Подобрете клиентската удовлетвореност като осигурите инструменти за самообслужване като статии с подробни инструкции, раздели с често задавани въпроси или форуми. Можете да зададете свой собствен дизайн, който да отговаря на бранда ви.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Готови ли сте да преминете към новия си инструмент за обслужване на клиенти?

Заявете безплатен тестов период и използвайте нашето разширение за прехвърляне на всички ваши данни. Можете да се запознаете с набора ни от инструменти, докато процесът по миграция импортира вашите данни и тикети.

Готови ли сте? Натиснете бутона на пробната ни версия и започнете преноса на данните си още днес.

Изпробвайте безплатно LiveAgent

Прехвърляте се от друга платформа?

Related Articles to Пренос на данни от OTRS
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x