Прехвърляте се от LivePerson?

Ако искате да прехвърлите списъка си с тикети, информационната база, чата на живо и други от LivePerson в LiveAgent, вие сте на правилното място.

Предлагаме ви безплатно прехвърляне от LivePerson към LiveAgent със съдействието на нашия екип. Процесът на прехвърляне е бърз и безопасен. Прочетете повече за прехвърлянето от LivePerson.

Какви данни можете да прехвърлите с нашата услуга за прехвърляне на информационно бюро.?

Хора

Прехвърлете множество хора, профили на агенти и контакти с клиенти.

Тикети

Прехвърлете тикети заедно с информация за билетите и история на билетите.

Тагове

Прехвърлете тагове и отдели.

Maximum queue time

Прехвърляне от LivePerson заслужаващо похвала

Разбираме, че не всеки софтуер за поддръжка на клиенти е подходящ за всички, въпреки че LivePerson върши чудесна работа. Пехвърлете се от LivePerson към LiveAgent. Можете да запазите данните си и да осигурите отлично обслужване на клиентите с различен софтуерн. Останете на прав път с LiveAgent.

Ние можем да ви помогнем да прехвърлите вашите профили на агенти, тикета за чат на живо или тикети от какъвто и да е вид, тагове, контакти на клиенти и обратна връзка с клиентски опит във вашия нов софтуер за поддръжка на клиенти на LiveAgent. Безплатно е. Чувствайте се свободни да се свържете с нас, за да обсъдим прехвърлянето на повече данни, като статии от информационната база и други неща, от които може да се нуждаете. Първо можете да го изпробвате безплатно, като кликнете долу.

Безплатен демо период

Предимства на цялостното прехвърляне от LivePerson към LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Страхотно клиентско обслужване

Нашата поддръжка работи не само за няколко часа, но и 24/7. Ние сме до вас, когато и да имате нужда.

Web helpdesk icon

Софтуер за обслужване

Тикет, чат на живо, информационна база, кол център или поддръжка в социалните медии? Ние имаме всичко, така че можете да осигурите по-добра поддръжка на клиенти.

Reports

Спестете повече и спечелете повече

Увеличете възвръщаемостта на лихвите си и спестете средства, като изберете правилния корпоративен план.

Sandbox

Многоезикова поддръжка

По-добре е, когато софтуерът ви за поддръжка говори вашия език и езика на вашите клиенти.

Разгледайте функционалността на LiveAgent

Осигурете страхотно обслужване на клиентите

Вашето информационно бюро, трябва да съдържа всички необходими инструменти, за да можете да се съсредоточите върху предоставянето на невероятна поддръжка и страхотно изживяване на клиентите. Надстройте бюрото за обслужване на клиенти с надежден чат на живо, кол център, информационна база, поддръжка на социални медии (дори Instagram) и много други.

Освен това, ние правим всичко възможно да осигурим най-добрата поддръжка на клиенти за нашите клиенти. Предлагаме ви денонощна поддръжка на клиенти. Свържете се с нас по всяко време и ние ще сме там, за да ви помогнем.

get inspired

Как изглежда клиентското преживяване с LiveAgent

increase availability

Готови ли сте да се прехвърлите от LivePerson към LiveAgent?

Ако искате да ни опитате, продължете и кликнете върху бутона по-долу или се свържете с екипа ни за поддръжка и ни попитайте за вашето персонализирано прехвърляне от LivePerson.

Безплатен пробен период

Планирате промяна на използвания софтуер?

Прехвърлете безплатно данните си от някой от изброените по-долу доставчици на софтуери. Направете промяната днес. Ние ще се погрижим за всичко.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от LivePerson
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x