Омръзна ли Ви от сегашния софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на LivePerson на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?

Подобрете обслужването на клиентите си с подходящия софтуер и вземете нещо повече от приложение за чат . LiveAgent предлага мощни инструменти, множество полезни функции за улесняване на работата Ви и интеграции за допълнително подобряване на работния процес. Хиляди компании по целия свят преминаха към LiveAgent и подобриха своята поддръжка с наша помощ.

Продължете с четенето и разберете защо нашият инструмент за чат е най-добрият и защо се справяме по-добре от LivePerson. Вижте как можете да осигурите по-добро изживяване на клиентите си с по-добрия набор от инструменти. Започнете безплатна пробна версия днес или продължете да четете, за да научите повече.

LivePerson срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent LivePerson
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
LivePerson предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
LivePerson предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
LivePerson не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
LivePerson предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
LivePerson предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
LivePerson предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
LivePerson предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
LivePerson не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
LivePerson предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
LivePerson не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
LivePerson предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
LivePerson предлага API функции.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR.
LivePerson не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
LivePerson не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
LivePerson предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
"> Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
LivePerson предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
LivePerson предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли.
LivePerson предлага неограничени запитвания/имейли.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
LivePerson не предлагаме неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага обслужване 24/7.
LivePerson предлага обслужване 24/7.
Definition of customer engagement

Най-бързото live чат приложение

Страхотната алтернатива на LivePerson трябва да притежава и по-добър live чат. Работихме усилено, за да направим нашия чат първокласен. Ето как успяхме да осигурим най-бързия live чат на нашите клиенти, като скоростта на показване е само 2,5 секунди.

Live чатът е пълен с полезни функции, като изглед към въвеждане в реално време, активни покани и наблюдение на уебсайта , за да направи предоставянето на обслужване по-ангажирано и по-ефективно. Подсигурете обслужването на клиенти или продажбите с най-бързото приложение за Live чат, налично на пазара. Увеличете реализираните продажби, спечелете потенциалните клиенти, опитайте чата и създайте по-добри отношения с клиентите си. Сравнете ни с LivePerson с помощта на видеото по-долу.

Вижте нашия live чат

Говоренето за нещо, не го прави вярно. Защо не видите нашия live чат в действие? В това видео можете да разберете колко лесно и безпроблемно клиентите Ви могат да се свържат с Вас. Видеото показва нашия live чат както от гледна точка на клиента, така и от страната на сътрудника.

Затова продължете, вижте дали Ви пасва, направете свое собствено сравнение и разберете дали се справяме по-добре от LivePerson. & nbsp;

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Изпробвайте сега!

Продължете и изпробвайте LiveAgent безплатно или вижте нашите платени планове, за да получите повече информация за цените на наличните инструменти,функции и интеграции  

Ползи от използването на LiveAgent

Това са трите основни ползи, които правят LiveAGent най-добрата алтернатива на LivePerson

Спестете време и пари

Времето е пари, но защо да не си спестим и двете? Live чатът от LiveAgent е най-бързият на пазара, което означава по-експедитивен отговор на Вашите клиенти.

Радвайте се на по-висока клиентска удовлетвореност

Получаването на звездни отзиви от клиенти се постига чрез страхотни хора и страхотен софтуер. Увеличете удовлетвореността на клиентите си с правилните инструменти. 

Подобрете ефективността

Свършете повече с решение за обслужване на клиенти, което работи така, както Вие очаквате. Функциите на LiveAgent са тук за Вас, винаги когато имате нужда от тях.

increase availability

Свършете го с правилния набор от инструменти

Знаем, че LivePerson свърши добра работа с техните инструменти. Но ето нашата оферта. Live чатът и чат поддръжката всъщност са само една от достъпните опциите за осигуряване на клиентско обслужване. Искате ли да имате достъп до имейл, кол център, база знания и дори до каналите в социалните мрежи като Instagram, Facebook messenger или Viber?

Готово! Можете да получите всичко с правилния план и наистина да се свържете с настоящите или потенциалните клиенти навсякъде чрез Вашите и техните любими канали. Всичко се обработва чрез надеждна тикетинг система, за да можете лесно да следите всичко. LiveAgent е на разположение за Вас, когато имате нужда, независимо дали сте от екипа по продажбите или служител, обслужващ клиенти.

LiveAgent набор с инструменти

Функции и интеграции за перфектни работни процеси

Чатботът може да е страхотен, но нищо не може да се сравни с човешкия контакт … чатбот…чатбот…чатбот … е, той може да забие или да се обърка, въпреки че технологиите се подобряват всеки ден. Разбираме, че модерен софтуер за обслужване на клиенти не може да работи само като канал за съобщения. Той трябва да предоставя повече от обикновени съобщения и други решения за разговор .

Call routing time
get inspired

Ние поддържаме клиентите си щастливи

Софтуерът за поддръжка е създаден, за да улеснява живота на клиентите и ние знаем това. Компания, която създава такъв софтуер трябва да даде пример, да използва собствените си инструменти и да предостави голяма подкрепа на своите клиенти . Ето защо правим всичко възможно, за да поддържаме клиентите си доволни и да градим лоялност.

Предлагаме денонощно обслужване като част от нашата оферта . Свържете се с нас, когато имате нужда, и ние ще сме там, за да ви помогнем. Тук няма чат ботове, просто обикновени мили хора.Искате ли да станете щастлив клиент на LiveAgent? Кликнете по-долу!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим невероятно обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo

Какво казват нашите клиенти за нас

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Получете повече на разумна цена

Да сме в рамките на вашия бюджет е един от нашите основни приоритети , съответно съобразихме цените си. Платете само за това, от което се нуждаете. Нашите планове започват от само $ 15 . Разбира се, ние знаем, че е по-добре да опитате даден продукт, преди да го купите. Ето защо можете да започнете нашия безплатен 14-дневен пробен период без никакви ангажименти.

offer compensations

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Сравнете ни с друг софтуер

Любопитно ли Ви е да видите как сме спрямо други популярни софтуерни решения? Разгледайте нашите страници със сравнения и открийте всичко, което ние можем да предложим.

Related Articles to Алтернатива на LivePerson

Как да активирате Instagram плъгина си в LiveAgent

LiveAgent предлага интеграция с Instagram за подобряване на клиентското обслужване. Бизнесите могат да управляват запитвания от клиенти чрез таблото си в LiveAgent. Безплатна регистрация.

Вземете отчета по канали и разберете, кой е най- известният начин за клиентите да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки канал.

Отчет по канали

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

Поставете бутони за обаждания на сайта си и позволете на клиентите си да осъществяват бързи разговори през браузър с компанията ви.

Бутон за обаждане

Стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията включват реферален маркетинг и онлайн чат. Важността на бутоните за обаждане се съсредоточава върху намаляването на усилията на клиентите и подобряване на техния опит с компанията.

Последният човек, който е работил по тикета, се нарича текущ потребител. Не е задължително агентът да е работил по тикета в началото.

Текущ потребител

Система за уеб хостинг предлага стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, вкл. реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасност и съвместимост на кол центровете са от значение.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо